Neugodno iskustvo sa servisom

poruka: 16
|
čitano: 5.281
|
moderatori: DrNasty, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
Neugodno iskustvo sa servisom

Pozdrav

 

Naime, 29.1.2018. sam odnio mobitel na servis zbog defektnog zaslona. 26.2.2018. je javljeno da je uredaj popravljen zamjenom zaslona. Nakon nekoliko dana sam skuzio da mi se gomila prašina na gornjem rubu stalno i kod navigacijskih tipki.

Izbija svijetlost skoro po cijelom rubu ali baš se vidi da se ekran odljepljuje po rubovima i da je na dijelovima loše zaljepljen.

 

Zbog njihove inkompetentnosti, uredaj je bio izlozen prasini i vlazi (ovo usrano vrijeme u zagrebu zadnjih par tjedana) te sam se zalio i trazio zamjenu uredaja drugim ili povrat novca. Medutim rekli su da ce opet zamjeniti ekran. 

 

Što biste Vi ucinili na mome mjestu?

Hearthstone: Maks0806#2960
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Neugodno iskustvo sa servisom

Ha niš nosi tamo. Oni će ga opet popravit zamjenit u svome trošku. Mogu ti dat novi uređaj a i nemoraju . Zakonsko pravo im je da ti ga poprave. Eh sad jedino mi je u magli da stvar koju das na servis u vise navrata ne "poprave" mos trazit povrat il novi uredaj. Ak griješim ispravite me.

Bolje dvaput tri odjednom nego ni jednom jednu dvaput
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Neugodno iskustvo sa servisom

Postupio bih ovako. Dakle, pisani prigovor sa zahtjevom za novim uređajem. Ako odbiju, prijava.

 

S time da ti je uvijek bolje ići preko trgovca, ne odmah u servis. Tako, da bi ja ovaj prigovor uputio trgovcu, ne servisu.

Razlog je da prema zakonu o obveznim odnosima i zaštiti potrošača za uređaj odgovora trgovac, a ne servis, jer sa trgovcem sklapaš kupo-prodajni ugovor kada uređaj kupiš, ne sa servisom. Ali trgovci to vješto zaobilaze, pa kažu da je "brže" preko servise. 

 

Sretno...

 

Lp

Moj PC  
6 0 hvala 3
13 godina
offline
Re: Neugodno iskustvo sa servisom

Pa da,poanta da sam se javio u trgovinu i na mail za reklamacije. Uputili su me u servis jer će riješiti to na licu mjesta. Medutim opet su zaprimili, i rekli da svoju zamolbu saljem na odjel reklamacija. Odgovor je bio da opet popravljaju što ja ne zelim zbog nekompetentnosti, da nije pod garancijom sam bih popravio, te zbog izlozenosti mobitela vlagi,prašini i prčkanju loših servisera.

 

U svakom slučaju hvala

Hearthstone: Maks0806#2960
16 godina
offline
Re: Neugodno iskustvo sa servisom

dok obavljaju ono što moraju pod garancijom, nemaš ništa konkretnog za žalbu..

-ako su izazvali bilo koji problem.. možeš se žaliti. Problem je dokazivanja-vještačenja (jedini relevantni su ovlašteni servis..) i tad se uređaj ne preuzima kao popravljen. Od tog datuma su čisti (problem dokazivanja..). Tako da možeš se žaliti, prijaviti ali su šanse skoro nikakve..

 

-sve obavljaj preko trgovca, pritišči ga.. jer jedino njega možeš. Ne dozvoljavaj besmislena otezanja rokova, traži svakodnevno stanje, što se radi i kad će kvar-problem biti otklonjen. Kad se npr čeka neki dio, tad postoji konkretan datum-odgovor, nakon tog je pola sata ili koji dan potreban za popravak. Razuman rok nije otazanje ili mjesec+..

osim garancije, možeš se pozvati na materijalni nedostatak, tad sve rješavaš s trgovcem i dogovaraš se (cjenkaš..). Druga osnova.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
8 godina
neaktivan
offline
Re: Neugodno iskustvo sa servisom
Imao sam slicno iskustvo problem je bio u straznjem djelu radi baterije (napuhala se i podigla staklo) a kada se mobitel vratio sa servisa naprijed je bio pokvaren pixel (mrtvi pixel,to nije bilo prije nego sam ga dao na servis) i isto se vidjelo ljepilo kroz staklo i iza i naprijed( neznam zasto naprijed a bio je problem u bateriji samo) i nravano trazio sam novi mobitel jer su mi pokvarili nesto sto je radilo i naravno nisam dobio novi mob ali su popravili sve kako treba i mobitel je bio stvarno kao iz ducana
 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Neugodno iskustvo sa servisom

A vjerojatno će tako i biti. Samo je žalosno što si firme dopuštaju takav neprofesionalizam i prolaze bez posljedica, a trošiti živce,vrijeme i gorivo mi se ne da zbog toga...

 

Hearthstone: Maks0806#2960
Moj PC  
3 0 hvala 2
8 godina
neaktivan
offline
Re: Neugodno iskustvo sa servisom
Upravo o tome ti i pricam,sta sam trebao,reko zajebite vi samo napravite kako treba i da ih ne gledam vise i ne razmisljam o tome,da je avion ili kuca pa se zezati s time ok al mob... vazno samo da ti poprave kako treba da izgleda ko novo i to je to,moj je drugi put stvarno bio ko iz kutije kad sam se zalio kako su napravili lose
 
0 0 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Re: Neugodno iskustvo sa servisom
A ako zelis nov mob kada je mob pod garancijom za to je apple broj 1
 
0 0 hvala 0
13 godina
protjeran
offline
Re: Neugodno iskustvo sa servisom
Nedavno mi se na mobu napuhala baterija, mobitel je bio pod garancijom od 2g, ostalo jos 3mj, reko super taman je u garanciji, kad ono kita gara za bateriju je samo 6mj i doticni operater neodgovara nizasto ako se nesto desi ostatku mobitela zbog nje(pise negdje ultra sitnim slovima na 9.877 stranici ugovora), nis otisao u obliznji servis lik rekao 300kn rekao mu jbga stacu mijenjaj, on meni morate ovo potpisati, ja kaj? Naravno tamo pise da se ograduju od bilo cega, krasna politika poslovanja svih od reda. A mobitel sam dobio kao da se netko zdrko po njemu..lp
Intel Core™ i7 Forever----- Battlelog: SoldierStippy
Moj PC  
2 0 hvala 1
15 godina
neaktivan
offline
Re: Neugodno iskustvo sa servisom
Robi1992 kaže...
A ako zelis nov mob kada je mob pod garancijom za to je apple broj 1

 Da, istina je. Samo za cijenu jednog Apple-a ti imaju računa 3 puta dati novi mob i još su u plusu.

dak
9 godina
offline
Re: Neugodno iskustvo sa servisom
Od kad refurbished znaci novo? Mozda vani daju novi, ali u rvatistanu ti uvale refurbished, i to los. Reko bi ti da pogledas po fejsu od tcoma kak se zale da su poslali ajfon s crtom na ekranu na popravak, a dobili "novi" ajfon s zvucnikom koji krci, slabom baterijom, bez punjaca itd.. ali su zakljucali objave korisnika.. A takva objava o ajfonima je bilo svaki mjesec.
8 godina
neaktivan
offline
Re: Neugodno iskustvo sa servisom
Svaka firma te ima tri puta samo sto druga firma nedaje novi mob
 
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Neugodno iskustvo sa servisom

par pitanja

 

koji mob?

kakav kvar točno, da li je nastao tvojim djelovanjem ili se desilo samo od sebe?

koliko je prošlo od kupnje uređaja?

na koji način i gdje je kupljen uređaj?



imao sam sličan slučaj gjde odljepljivanje unutar 6 mjeseci od dana prodaje prolazi kao materijalni nedostatak, te možeš odmah tražiti novi uređaj sa kompletnom ambalažom, novim jamstvom, te moraju ti izdati novi račun - tako reć dobiješ novi novcati uređaj a ne neki "refurbished" uređaj kojim te skinu s k****,


samo je bitno razlikovati kvar od materijalnog nedostatka te zato molim te da objasnis točno što je prvi put a šta sad drugi put sa uređajem

Prema čl. 410. Zakona o obveznim odnosima, kupac-potrošač koji je pravodobno i uredno obavijestio prodavatelja o nedostatku može po svom izboru:

1) zahtijevati od prodavatelja da nedostatak ukloni,

2) zahtijevati od prodavatelja da mu preda drugu stvar bez nedostatka,

3) zahtijevati sniženje cijene,

4) izjaviti da raskida ugovor - povrat novca


so we agree? i wont tell anyone if you dont.
13 godina
offline
Re: Neugodno iskustvo sa servisom

Prvo su bili mrtvi pikseli i diskoloracija displaya. Kupljen je 1.9.2017-e, desilo se samo od sebe

Nakon njihovog servisa, nisam odmah skužio po preuzimanju, ali kroz par dana, ekran se sve više odljepljivao, sve više svijetla je izlazilo, i na jednom dijelu je stalno ulazila prašina i mrvice/mucice koliko je bio velik prostor između ekrana i kućišta. Mob je kupljen u trgovini dijelom na rate, dijelom cash (kupio sam ga preko njuške zapakiranog sa računom) 

Hearthstone: Maks0806#2960
11 godina
neaktivan
offline
Re: Neugodno iskustvo sa servisom

uff prošlo 6 mjeseci, ali s obzirom da si ga već ranije predao na servis kažeš 29.1. taj datum bi mogao bit bitan jer si na vrijeme obavijestio trgovca za nedostatak, i nadalje u bilo kojoj komunikaciji s trgovcem spominji samo tu riječ a ne kvar.

moj savjet bi ti bio sa svom dokumentacijom, slikama ako ih imaš, otić u Ministarstvo gospodarstva - Tržišnu inspekciju te tamo detaljno objasnit šta se sve do sad događalo, oni će dalje napravit postupak prema trgovini di je uređaj kupljen.

Nakon toga odi u trgovinu di je kupljen i reci im da si ih prijavio Tržišnoj, jer smatraš da si zakinut po zakonu /gore što sam ga naveo čl. 410. Zakona o obveznim odnosima/ ako te šalju na servis reci im da sa servisom ti nemaš nikakav odnos,jer ga ni nemaš - račun je od trgovca i trgovcu se obračaš /(također ćeš dobit zapisnik od Tržišne koji možeš predočit)/ te da želiš novi uređaj(storno starog računa i novi račun nova garancija) i da ćeš obavjestit Tržišnu da si zadovoljan riješenjem,ako pristanu javiš tržišnoj, ako ne pristanu Tržišna će ionako po službenoj dužnosti obaviti "očevid" (trebali bi pristat- jer nitko ne želi tržišnu u svojoj trgovini, jer ne češljaju samo tvoj predmet nego kontroliraju i mnoge druge stvari) 

 

 


Ako ga nosiš u trgovinu izričito izrazi (najbolje u formi pisanog prigovora, da ne želiš da se uređaj šalje na servis radi popravka već jedino pristaješ na slanje da se utvrdi nedostatak)

 

edit; moj primjer 

 

https://www.bug.hr/forum/topic/opcenito-o-ict-biznisu/prava-potrosaca-reklamacije-povrat-zamjena/241203.aspx?page=10&jumpto=5346656&sort=asc&view=flat

edit 2 rješeni slučaj

https://www.bug.hr/forum/topic/opcenito-o-ict-biznisu/prava-potrosaca-reklamacije-povrat-zamjena/241203.aspx?page=12&jumpto=5353204&sort=asc&view=flat

so we agree? i wont tell anyone if you dont.
Poruka je uređivana zadnji put čet 8.3.2018 11:33 (qwxy).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice