Neznam di da ovo pitam....ljut sam ko pas...Kome se obratit? Državnom inspektoratu ili? Naime Smartus.hr mi je poslao amazfit GTR pametni sat koji sam kupio prek weba i ispostavilo se da baterija ne valja. Kad su potvrdili problem rekli su mi da šalju novi sat. Međutim došao je isti sat i to sa manjim oštećenjem na kučištu plus što se sad neće ni uparit sa mobom i još su palicirali screen protector na ekran....Kaj da radim sad?
Kome se obratiti kod prevare dućana?
- poruka: 4
- |
- čitano: 1.253
- |
- moderatori:
DrNasty, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Tnx, sad su poslali mail da su poslali greškom stari sat...šalju novi...opet čekanje...
ehhh
Tnx, sad su poslali mail da su poslali greškom stari sat...šalju novi...opet čekanje...
ehhh
Ocito neko njihov visi na forumu pa je vidio sta si napisao