Isto tako ocekujem fer play,isto kao i ti i svi koji kupuju preko neta..da si na mom mjestu isto bi se bunio..zar ne? Meni taj mob treba,ne za daljnju prodaju vec za osobnu upotrebu. I ne,nemam strpljenja..i ne neda mi se svakih par dana dopisivati sa njihovim agentima koji pojma o pojmu nemaju,isto kao sto mi se neda ni dopisivati sa nizozemcima koji mi na fin nacin pokazu srednji prst. Mozda djelujem bezobrazno (ako je tako zao mi je) ali stvarno vise neznam sta napravit.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Isto tako ocekujem fer play,isto kao i ti i svi koji kupuju preko neta..da si na mom mjestu isto bi se bunio..zar ne? Meni taj mob treba,ne za daljnju prodaju vec za osobnu upotrebu. I ne,nemam strpljenja..i ne neda mi se svakih par dana dopisivati sa njihovim agentima koji pojma o pojmu nemaju,isto kao sto mi se neda ni dopisivati sa nizozemcima koji mi na fin nacin pokazu srednji prst. Mozda djelujem bezobrazno (ako je tako zao mi je) ali stvarno vise neznam sta napravit.
Ako si naručila iz kine očekivano je da ćeš platit pdv. Trebala si to i prije znati.
I eto, stiglo. Niš čudno da je putovalo 2 tjedna, pogotovo nizozemskom poštom, s njima mi sve ide sporo. A i nikad se ne treba 100% oslanjat na tracking, uvijek se može dogodit dan, dva kašnjenja, osim dok ne stigne u hr.
Gadno je bilo, ha?
Meni je najdulje cekanje bilo malo preko 2 mjeseca.
To me niti ne cudi buduci da paket mora proci nekoliko kontinenti, nekoliko kompanija i mozda stotinjak ruku.
Ja pokušavam čim više toga uzimati bez tracking numbera, onda se samo naživciram :D
Kupim i čekam. Ak ne stigne, dobim lovu nazad.
1. Nikad ne kupuj nešto što ti treba u točno određeno vrijeme, ili jako brzo.
2. Nitko te ne nebude prevaril, zaštićen si kao kupac. Ne treba njima natezanje s kupcima i gubitak love, jer ti PayPal uvijek vraća novak ako si ti u pravu.
pa je li imas predstavu koliko ljudi dnevno naruci robu preko njih ??? najmanje 10 000, zamisli toliko mailova, pa kako mislis da ti mail procitaju istog trena ??? niste jasni ....budi sretna ako odgovore sljedeci dan...a i jako je nekorektno naruciti tel pa odustarti odmah, ne znam o cemu se misli ??
zadnje vrijeme čitam malo temu i nemogu vjerovat da ovdje ima likova koji prešućuju ili ignoriraju činjenicu da gearbest VARA kupce sa forama o EU skladištu i još ih opravdavaju..
Pa jbt ako oglašavaju da šalju bez dodatnih carinskih i poreznih troškova onda to mora biti tako a ne da ih opravdavate sa :je ali malim slovima negdje u FAQu piše ovo ili ono
Molim moderatore da editiraju prvi post i da se napiše stvarno stanje stvari. Paketi sa EU skladišta nisu carinjeni i kupac plaća PDV i manipulativne troškove.
Naravo i da se napomene da brišu negativne recenzije o artiklima.(samo vas molim da ne pričate kako to svi rade ko da je onda sve ok)
zadnje vrijeme čitam malo temu i nemogu vjerovat da ovdje ima likova koji prešućuju ili ignoriraju činjenicu da gearbest VARA kupce sa forama o EU skladištu i još ih opravdavaju..
Pa jbt ako oglašavaju da šalju bez dodatnih carinskih i poreznih troškova onda to mora biti tako a ne da ih opravdavate sa :je ali malim slovima negdje u FAQu piše ovo ili ono
Molim moderatore da editiraju prvi post i da se napiše stvarno stanje stvari. Paketi sa EU skladišta nisu carinjeni i kupac plaća PDV i manipulativne troškove.
Naravo i da se napomene da brišu negativne recenzije o artiklima.(samo vas molim da ne pričate kako to svi rade ko da je onda sve ok)
Slažem se!
Krivi su za EU skladište a kod npr pretraživanja u Googleu jasno piše no Customs taxes. I da brišu (ne objavljaju) loše recenzije.
zadnje vrijeme čitam malo temu i nemogu vjerovat da ovdje ima likova koji prešućuju ili ignoriraju činjenicu da gearbest VARA kupce sa forama o EU skladištu i još ih opravdavaju..
Pa jbt ako oglašavaju da šalju bez dodatnih carinskih i poreznih troškova onda to mora biti tako a ne da ih opravdavate sa :je ali malim slovima negdje u FAQu piše ovo ili ono
Molim moderatore da editiraju prvi post i da se napiše stvarno stanje stvari. Paketi sa EU skladišta nisu carinjeni i kupac plaća PDV i manipulativne troškove.
Naravo i da se napomene da brišu negativne recenzije o artiklima.(samo vas molim da ne pričate kako to svi rade ko da je onda sve ok)
Slažem se!
Krivi su za EU skladište a kod npr pretraživanja u Googleu jasno piše no Customs taxes.
Jel piše to gdje na njihovim stranicama?
Slažem se!
Krivi su za EU skladište a kod npr pretraživanja u Googleu jasno piše no Customs taxes.
Jel piše to gdje na njihovim stranicama?
Koliko ja znam ne.
I još uvijek sam za da se u prvoj poruci teme napomene da EU skladište nije u EU carinskoj zoni.
Slažem se!
Krivi su za EU skladište a kod npr pretraživanja u Googleu jasno piše no Customs taxes.
Jel piše to gdje na njihovim stranicama?
Koliko ja znam ne.
Isto ne piše ni na Googleu ako tražiš samo ključnu riječ GearBest. Isto ne pše nigdje na stranici kad izguglaš "gearbest eu warehouse taxes" - znači jednom je možda bilo pa je to Google povukao u svoj indeks, ali to više ne piše na njihovim stranicama. Dakle, nigdje na GearBestovim stranicama, koliko je meni poznato, ne piše da se naručivanjem iz EU skladišta neće platiti carina. Doduše, ne piše explicitno ni da se hoće, što je prljava GearBestova igra, ali...
Napomenulo se. Samo od sebe.
OK, da sažmemo ukratko situaciju oko Gearbesta. Dakle, istina je da oni nigdje na stranicama EKSPLICITNO ne navode da je "EU warehouse" bez nameta već JASNO navode da su eventualna davanja na strani krajnjeg kupca - s tim i eventualne naše tražbine povrata od strane Paypala padaju u vodu. S druge strane, Gearbest osim "EU warehouse-a" u bescarinskoj zoni (na čiju robu mi plaćamao davanja) uistinu u Engleskoj ima svoje skladište na čiju se robu NE PLAĆAJU dodatna HR davanja i ta roba se šalje većinom DHL-om te dolazi za 2-3 dana. Dakle, istina je negdje u sredini, a jedino što možete učiniti je paziti što i kako uzimate s GB-a te po mogućnostu što ćešće nadoplatiti za DHL iz UK ako je moguće jer slanje HU, NL i ostalim poštama rezultira robom na carini.
Pa zar nikome niej sumnjivo da je cijena robe iz EU skladista ista ili priblizno ista kao i cijena robe iz CN skladista a ta je kao sa svim davanjima? Ja sam to prvo pogledao i bez citanja vidis o cemu se radi. DOduse ja imam puno ikustva u takvim stvarima ali svejedno.... Roba sa carinom i bez carine ne moze kostati isto....
Isto ne piše ni na Googleu ako tražiš samo ključnu riječ GearBest. Isto ne pše nigdje na stranici kad izguglaš "gearbest eu warehouse taxes" - znači jednom je možda bilo pa je to Google povukao u svoj indeks, ali to više ne piše na njihovim stranicama. Dakle, nigdje na GearBestovim stranicama, koliko je meni poznato, ne piše da se naručivanjem iz EU skladišta neće platiti carina. Doduše, ne piše explicitno ni da se hoće, što je prljava GearBestova igra, ali...
...
E sad me ti baksa razocara. Kako GB ili bilo koji drugi online store moze znati sta ce uraditi carina u svakoj pojedinoj zemlji, koje su uvozne porcedure, koliki je limit za fizicka lica ako isti uopste postoji i sl ?????????? Koji drugi on line store to navodi? Ni amazon ni ebay niti bilo ko drugi nece niti navodi da se za pojedinu robu ili svu robu za pojedinu zemlju placaju dadzbine....
Zar i ti sine Brute? Zar stvarno ne znaš koji je kontekst napisanog? Zar nije razvidno da govorim o onim stvarima koje se tipično carine zbog relativno visoke cijene, a ne o špangici ili rajfu za 1 dolar?
Vrlo ocigledno ali koji on line store to navodi? Ili je meni to promaklo...PAzi ti se rekoa "ne pise explicitno da hoce...". Niti jedan on line store nece nikad ni za jedan artikal napisati explicitno da hoce jer to ne zna. Ti isto tako znas da ako je item skup ne znaci da ce ga carina ocariniti. Barem u BiH to ne znaci. NE otvaraju svaku posiljku pogotovo iz kine. Zemlje eu da jer englez ili nijemac nece napisati 5USD ili gift vec ce nakalemiti racun sto unutra sto izvana...
Promašio si ceo fudbal. Pisanje za pojedine artikle da će se cariniti?! Kontekst je skladište, a ne pojedini artikli!
Očito sam trebao napisati ne piše explicitno ni da se hoće ako roba te vrijednosti i vrste podliježe carinjenju u zemlji dostave. Ali bio sam lijen i nisam očekivao da će netko praviti problem oko toga. I onda se netko čudi zašto sam inače prilično analan na forumu - važe se svaka riječ, koristi se svaka prilika da se izjava izvuče iz konteksta i stavi u kontekst u kojem nikad nije bila ili trebala biti i ako nisi analan, uvijek naletiš na nekog tko će te prozivati za stavove koji nemaju veze s tvojima.
Ma baksa ja i ti se razumijemo jer to vec godinama radimo.... NHF....Ja sam trzisni inspektor inace pa mi nekad zasmeta prica kako je kupac u pravu pa mahinalno reagujem.....Sorry...
Ma baksa ja i ti se razumijemo jer to vec godinama radimo.... NHF....Ja sam trzisni inspektor inace pa mi nekad zasmeta prica kako je kupac u pravu pa mahinalno reagujem.....Sorry...
Ništa. Po mojim si inače porukama mogao vidjeti da ne zastupam stav da je kupac uvijek u pravu, nego da je kupac u pravu kad je u pravu, čime nerijetko ulazim u sukobe s forumašima-kupcima koji smatraju da su u pravu i kad nisu u pravu.
Znaci skoro 24 sata je prošlo nakon narudžbe prije nego si otkazala mobitel jer si se predomislila i onda se buniš zasto im toliko treba da procesuiraju tvoj mail.. U međuvremenu je tvoj paket krenuo u proceduru slanja, i logično nemaju sigurno zaposlenog jednog Cnung Lija koji sjedi uz komp i ceka kad ce netko poslati mail da trci na "proizvodnu" liniju javiti stopirajte sve, izvadite paket od e-zare, ona se eto predomislila.
Ovdje nije stvar u "lažnom" oglašavanju niti bi to trenutno trebala biti tema. Nego korisnica navodi kako je naručila pa se predomislila.. U daljnju dubiozu zašto se predomislila neću ulaziti, nego je osoba naručila, platila, pa se predomislila.. Bez uvrede ikome, ali tipično žensko, e sad neću ni kako ja hoću..
I ti ga sad kenjaš okolo, zar je bitno koliko je prošlo vremena? Šta se praviš grbav, "Bez uvrede ikome, ali tipično žensko". Oni nude opciju otkazivanja narudžbe i ona je iskoristila svoje pravo da otkaže narudžbu, pa nije prošlo 20 minuta pa da su poslali, to bi bilo razumljivo, ali par sati. Bez obzira kakvu oni infastrukturu slanja imali, greška je na njihovoj strani. Što nisu napravili bolji sistem, pa kad bude kasno za otkazati order (jer je u procesu slanja) da se jednostavno makne opcija za cancel order te i te pošiljke. Još da ocarine to, ja bi iskoritio refund istog momenta bez ikakvog beda.
A zasto je narucivala uopste? Otkazivanje narudzbe nije moguce uvijek... I amazon ti nudi otkazivanje pa to ne odradi uveijk vec ti kaze sad je kasno bez nekog jasnog vremenskog roka. Zato i jesmo tu gdje jesmo jer se poansamo ovako....kad ne posalju isti dan ide kuknjava sta cekaju proslo tri dana, kad ti posalju odmah ide opet kknjava nisam mogao otkazati.... Ako ti ocarine ko je kriv? Ti ili gb? Jesu li ti oni rekli da ce biti bez carine? To nigdje na njihovim stranicama ne pise.... Ako ti se ne svidja njihov sistem ne kupujes kod njih. Nisu oni jedini... Svi bi htjeli sve za nista i to odmah.....Ti bi iskoristio refund zasto? Ti narucio i tim eprihvatio njihova pravila. Oni isporucili robu a carina tvoje drzave nad kojom oni nemaju nikakvu kontrolu ti ocarinila. I onda su oni krivi. Ako ne znas pravila nemoj igrati....
- A zasto je narucivala uopste?
- Otkazivanje narudzbe nije moguce uvijek...I amazon ti nudi otkazivanje pa to ne odradi uveijk vec ti kaze sad je kasno bez nekog jasnog vremenskog roka.
- Zato i jesmo tu gdje jesmo jer se poansamo ovako....kad ne posalju isti dan ide kuknjava sta cekaju proslo tri dana, kad ti posalju odmah ide opet kknjava nisam mogao otkazati....
- Ako ti ocarine ko je kriv? Ti ili gb? Jesu li ti oni rekli da ce biti bez carine? To nigdje na njihovim stranicama ne pise.... Ako ti se ne svidja njihov sistem ne kupujes kod njih. Nisu oni jedini... Svi bi htjeli sve za nista i to odmah.....
- Ti bi iskoristio refund zasto? Ti narucio i tim eprihvatio njihova pravila. Oni isporucili robu a carina tvoje drzave nad kojom oni nemaju nikakvu kontrolu ti ocarinila. I onda su oni krivi. Ako ne znas pravila nemoj igrati....
1. Da pitaš nju ako te vec zanima?
2. Razumijem, koliko vidim oni nisu javili da je kasno, i izgleda da je idalje imala opciju za otkazati item. I tek satima iza su oni poslali paket.
3. Govoriš o "poansanju", kako "mi" kukamo ovako, pa kknamo onako i tu smo gdje jesmo radi našeg kukanja? I guess?
A ti nemaš dostojnosti napisati čitljiv tekst, znaš li da postoje zarez i (jedna)točka? Mogu sad i ja to iskoristiti da ako neznaš osnovna načela diskusije da ne koristiš forum? Pošto je muka čitati ovakve postove.
4. Ja si uvijek obavim mali research prije kupovanja online. A ako mi oni nešto ocarine iz EU warehouse to je njihov problem, posto cu iskoristiti paypal refund, zašto?
Zato jer kad sam upisao u google "eu warehouse gearbest" odmah na prvim linkom od službene GB stranice piše, citiram: "Shop for China gadgets from EU Warehouse with best price, fastest delivery and zero customs duties, including best mobile phone, rc hobbies, TV box and more ..."
Onda sam ošao na njihovu stranicu, ušao u chat i pitao ako naručim iz EU warehouse hoće li mi se carinit, dobio sam odgovor da ovisi u pravilima carine iz moje države.
Onda sam napisao da moja država neće carinit ništa ako je poslano iz EU-a, pa hoću li biti ocarinjen ako išta naručim iz EU warehouse, ona mi je odgovorila da onda neće biti
carine. Pa ono, tko pije i tko plaća? No fu*king idea.
5. Odgovoreno u 4.
Poanta ovog posta je da si ti u pravu?
Nije ovo natjecanje, ako sam u krivu onda bi volio da mi lijepo objasniš zasto sam u krivu, a ne koliko ti love trošiš.
Uložio sam malo vremena i truda za odgovorit da ne ispada da bubam napamet, a ti mi dođeš trolati sa ovakvim sranjima?