Zamjena komponente u Vemilu

poruka: 14
|
čitano: 4.420
|
moderatori: vincimus, pirat, XXX-Man
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
offline
Zamjena komponente u Vemilu

Kupio sam prosli tjedan 2x2gb supertalent ddr2 ram, i nikako nisam mogao pokrenuti instalaciju windowsa. Cak nisam mogao niti doci do boot menua sa hirens boot cd-a. U medzuvremenu sam kupio u novu maticnu Gigabyte ep35-ds3 (jer sam uspio zeznut bios na staroj, duga prica...), ali ista stvar.

 

Kada stavim stare Ram module (3x1gb, goodram i kingmax mjesano) sve radi.

Prije par dana sam odnio supertalentove kekse na servis u vemil.

 

Guglajuci sam pronasao indikacije da GB ploce znaju imati problema sa supertalent ramom, ali ovisi od ploce do ploce i od rama do rama.

Zanima me dali mogu traziti zamjenu za RAM nekog drugog proizvodjaca? Mislim, dali mi Vemil treba omoguciti zamjenu? Cuo sam da vemil bas nije susretljiv glede zamjene komponenti, ali ne bi htio nista zakljucivat unaprijed.

 

hvala svima na savjetima

"A developer is a machine that converts coffee into code"
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
protjeran
offline
Zamjena komponente u Vemilu

Da je zamjena za istu firmu možda i bi prihvatili, ovako sumnjam.

 

I ako se odlučiš na vraćanje prihvaćaju samo dijelove upakirane u njihove kutije s garancijom inače ne žele

 

ni čuti za njih.

Intel E7200@3ghz,Gigabyte EP35-DS3,Gainward 8800GT OC,Segate Barracuda 500gb,2x 2 gb Kingmax MARS ram,Thermaltake Soprano, Corsair VX 450W
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Zamjena komponente u Vemilu

Robu mozes zamjenit, to je tvoje pravo kao kupca (naravno dok je pod garancijom).

Audi R8 - born of powerful ideas
 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
RE: Zamjena komponente u Vemilu
Mayales kaže...

Da je zamjena za istu firmu možda i bi prihvatili, ovako sumnjam.

 

I ako se odlučiš na vraćanje prihvaćaju samo dijelove upakirane u njihove kutije s garancijom inače ne žele

 

ni čuti za njih.

 Da,vecina njih je prgava,treba ih malo preplasit pa da vidis kako su ljubazni.
Audi R8 - born of powerful ideas
17 godina
neaktivan
offline
RE: Zamjena komponente u Vemilu
Mayales kaže...

Da je zamjena za istu firmu možda i bi prihvatili, ovako sumnjam.

 

I ako se odlučiš na vraćanje prihvaćaju samo dijelove upakirane u njihove kutije s garancijom inače ne žele

 

ni čuti za njih.

 To su neka interna pravila firme koja ti mozes ili nemoras postivat posto nisu u zakonu o potrosace

ako na racunu koji si potpisao da preuzimas opremu stoji:
"obvezujem se da cu za garanciju napravit to to to i to" onda moras, ako ne, pozoves se na zakon o potrosacima (koji oni jako vole pa se prave pametni).
Nakon toga obicno dode neka starija mrga i pocne pametovat.
Sljedeci dan dodes sa prvim odvjetnikom kojem se da zaj.... sa takvim stvarima, ili isfoliras da je odvjetnik.Cijeli vemili je na nogama i pocne radit svoj posao...

Mozes zamjenit i za drugu firmu, ali ako je cijena niza, razliku moras ostavit, tj nema povrata novca, ako je visa moras nadoplatit naravno

Evo imam racun od vemila pred sobom:

!isporucenu robu ne primamo natrag. Robu saljemo na trosak i rizik kupca ako uvjetima prodaje ili partetom nije drukcije naznaceno. Kupac je kod preuzimanja pregledao robu i utvrdio da je mehanicki neostecena!

Sto bi u mom prijevodu znacilo da garanciju smijes iskoristit po gore navedenom zakonu, ali samo ako nije mehanicki kvar (osteceno, ogrebano, razbijeno)

Vise o zakonu o potrosacima:
http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/298920.html
Einstein je umro, Newton je umro, Tesla je umro, a ni ja se ne osjećam baš najbolje!
17 godina
offline
Zamjena komponente u Vemilu

Hvala svima na odgovorima.

Prouciti cu malo po netu sto zakon kaze o povratu elektronske robe, posto mi se cini da sam negdje procitao da u roku od 7 dana mogu vratiti robu, ali treba to provjeriti. Sada cekam da me zovu iz vemulja. Testiranje rama je zahtjevan i dugotrajan posao ipak, covjek mora tranzistor po tranzistor pregledat sa povecalom....

"A developer is a machine that converts coffee into code"
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Zamjena komponente u Vemilu
ja imam p35-ds3r i supertalent memu 2x2gb i jednostano rami lete(1100mhz bez problema :)

a za zamjenu valjda bi trebali dat(ali ti moras nadoplatit ak su skluplje).
intel q6600@4.0GHz,1000gb hard(2x500),4gb ram@840MHz 4-4-4-12 corsair520w, 4870 1GB oc840/950(3800)
17 godina
neaktivan
offline
RE: Zamjena komponente u Vemilu
hudo kaže...

Hvala svima na odgovorima.

Prouciti cu malo po netu sto zakon kaze o povratu elektronske robe, posto mi se cini da sam negdje procitao da u roku od 7 dana mogu vratiti robu, ali treba to provjeriti. Sada cekam da me zovu iz vemulja. Testiranje rama je zahtjevan i dugotrajan posao ipak, covjek mora tranzistor po tranzistor pregledat sa povecalom....

 hihi :D
btw rok ti je 8 dana za vracenu robu a 90 dana za vraceni novac za tu robu koju si vratio
ako u roku od 90 dana to ne naprave blokira im se racun dok se tebi ne isplati steta
Einstein je umro, Newton je umro, Tesla je umro, a ni ja se ne osjećam baš najbolje!
17 godina
offline
RE: Zamjena komponente u Vemilu
benko kaže...
ja imam p35-ds3r i supertalent memu 2x2gb i jednostano rami lete(1100mhz bez problema :)

a za zamjenu valjda bi trebali dat(ali ti moras nadoplatit ak su skluplje).
 moja je pe35-ds3 i ram je 800mhz, pc6400 ako se ne varam. Na GB sajtu pod qualified vendors list nema supertalenta. 
"A developer is a machine that converts coffee into code"
17 godina
neaktivan
offline
Zamjena komponente u Vemilu

Obveza trgovca

Članak 5.

(1) Trgovac je dužan potrošaču ispuniti ugovor u skladu s odredbama ovoga Zakona i propisima obveznog prava.
(2) Trgovac je dužan, na zahtjev i prema izboru potrošača, proizvod koji ima nedostatak zamijeniti novim ispravnim proizvodom ili mu vratiti iznos plaćen za taj proizvod, odnosno sniziti cijenu ili, uz suglasnost potrošača, otkloniti nedostatak na proizvodu.
(3) Trgovac je u slučaju nedostatka kod obavljene usluge dužan, na zahtjev potrošača, vratiti iznos plaćen za tu uslugu, sniziti cijenu usluge ili otkloniti nedostatak obavljene usluge.
(4) Potrošač može u slučaju iz stavka 2. i 3. ovoga članka zahtijevati povrat plaćenog iznosa samo ako je prethodno dao trgovcu primjereni rok za ispunjenje ugovora.
(5) Nedostatak na proizvodu, odnosno obavljenoj usluzi, kada je to nužno, dokazuje se vještačenjem u za to ovlaštenim ustanovama ili uz pomoć ovlaštenog sudskog vještaka, a troškove vještačenja snosi potrošač ili trgovac, ovisno o rezultatu vještačenja.
(6) Trgovac je dužan, u tijeku jamstvenog roka, popraviti u primjerenom roku neispravan proizvod potrošaču koji je predao jamstveni (garancijski) list, ili, ako to nije moguće, umjesto istoga predati mu proizvod koji je ispravan.
Pravna narav zakonskih odredbi kojima se uređuju potrošački ugovori

 

To ti je članak iz Narodnih novina gdje nigdje ne pise da oni moraju uzeti tvoje RAM keksice natrag.

Ti ih mozes odnjeti u servis kod njih da vide dal rade, a ako rade onda Idi kuci, propalo je.

Eventualno ako keksici ne rade, onda ce ti zamjeniti za nove ili dati novac. Ovako ako ti kupis pa ti se ne svida, ne radi kod tebe ili nesto takvo, oni to smatraju tvojom greškom te ne zele zamjeniti proizvod.

Poruka je uređivana zadnji put čet 29.1.2009 15:20 (Kezo).
 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Zamjena komponente u Vemilu

Po zakonu o zaštiti potrošaća imaš pravo u 8 dana vratiti kupljno, bez ikakvog objašnjenja, dovoljno je reći da nisi zadovoljan sa kupljenim i to je to.A ako im nije pravo reci im da ćeš smjesta otići na državni inspektorat napraviti prijavu, a ako ih to ne impresionira stvarno skoči do inspektorata i napravi im prijavu, zakon je na tvojoj strani.

 

Jedina stvar je da to napraviš unutar 8 dana od kupnje, i da imaš orginalnu ambalažu i račun.

 

o tome su i pisali u bugu, a gornji navod je čak stavljen u zeleni kvadratić.A oni su valjda istražili o čemu se radi.

 

Trgovci dragi, nemojte sad tu pisati razloge u kojima ovaj članak vrijedi ili ne vrijedi, ili koje se uslovi moraju ispuniti da bi vrijedio, tipa kupnja online ili pouzećem ili slično.Kupljeno na bilo koji način i bilo gdje, se može vratiti u 8 dana BEZ OBJAŠNJENJA, ili u najboljem slučaju korisnik mora izjaviti da nije zadovoljan kupljenim (razlog nije bitan).

 

A u Vemilu ne kupujem nikad iz principa, jer se prema svojim zaposlenicima ponašaju kao prema smeću.Rađe ću negdje platiti 10-15% više nego kupovati u takvim dućanima.

Odgovori na privatne poruke nisu privatni, upite šaljite na baotica@gmail.com
Poruka je uređivana zadnji put čet 29.1.2009 16:25 (Baotica).
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
protjeran
offline
RE: Zamjena komponente u Vemilu
Mayales kaže...

Da je zamjena za istu firmu možda i bi prihvatili, ovako sumnjam.

 

I ako se odlučiš na vraćanje prihvaćaju samo dijelove upakirane u njihove kutije s garancijom inače ne žele

 

ni čuti za njih.

 A što ako dobiš RAM module zamotane u onu antistatićku foliju? Nisu sve kompjuterske komponente pakirane u nekakve kutije.
Developers,developers,developers...coming and coming and coming... Dao bi sto Amerika, Sve na svijetu ja bi dao Tek da sjednem na verandu Pa uz karte i bevandu brojim valove. Votka i džin to je sada in dobra lova, brza kola, ribe oko stola
17 godina
offline
RE: Zamjena komponente u Vemilu
Baotica kaže...

Po zakonu o zaštiti potrošaća imaš pravo u 8 dana vratiti kupljno, bez ikakvog objašnjenja, dovoljno je reći da nisi zadovoljan sa kupljenim i to je to.A ako im nije pravo reci im da ćeš smjesta otići na državni inspektorat napraviti prijavu, a ako ih to ne impresionira stvarno skoči do inspektorata i napravi im prijavu, zakon je na tvojoj strani.

 

Jedina stvar je da to napraviš unutar 8 dana od kupnje, i da imaš orginalnu ambalažu i račun.

 

o tome su i pisali u bugu, a gornji navod je čak stavljen u zeleni kvadratić.A oni su valjda istražili o čemu se radi.

 

Trgovci dragi, nemojte sad tu pisati razloge u kojima ovaj članak vrijedi ili ne vrijedi, ili koje se uslovi moraju ispuniti da bi vrijedio, tipa kupnja online ili pouzećem ili slično.Kupljeno na bilo koji način i bilo gdje, se može vratiti u 8 dana BEZ OBJAŠNJENJA, ili u najboljem slučaju korisnik mora izjaviti da nije zadovoljan kupljenim (razlog nije bitan).

 

A u Vemilu ne kupujem nikad iz principa, jer se prema svojim zaposlenicima ponašaju kao prema smeću.Rađe ću negdje platiti 10-15% više nego kupovati u takvim dućanima.

 Bug je napravio potpunu pomutnju s tim clankom, bolje da ga nisu napisali jer se radi samo o slucaju kupnje na daljinu. Bolje da su sutili.
Poruka je uređivana zadnji put uto 3.2.2009 16:25 (Old Iggy).
17 godina
offline
Zamjena komponente u Vemilu

javili mi iz vemila, jedan keks rama je bio neispravan! Dobivam novi. Sutra cu isprobati oba keksa sa Ortosom...

"A developer is a machine that converts coffee into code"
Moj PC  
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice