Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34” - Izvrsna vrij
- poruka: 229
- |
- čitano: 108.315
- |
- moderatori:
vincimus
Problem je što ću vjerojatno biti tjednima bez monitora, a ne sviđa mi se ni
činjenica da tako puno ljudi ima probleme...s obzirom da je garancija samo
godinu dana, ako ga i poprave, vrlo brzo ču ostati bez garancije
A moguće je da nećeš ni dobit Xiaomi jer mi se čini da ga više ne proizvode, nego nešto zamjensko.
A moguće je da nećeš ni dobit Xiaomi jer mi se čini da ga više ne proizvode, nego nešto zamjensko.
I meni se čini da su odustali od tog modela


Dobar je sigurno...dok radi. Ali u Linksa mi je zabrinjavajuća 1g garancije, nakon lošeg iskustva sa ovim 34"
Imam 15.6" laptop i stvarno je uzas kad nesta hocu nacrtat u Corelu ili kad radim nesta za laser u Lightburn-u pa mi treba nesta vece jer me ubija stalno zoom in-zoom out....

Dobar je sigurno...dok radi. Ali u Linksa mi je zabrinjavajuća 1g garancije, nakon lošeg iskustva sa ovim 34"
U linksa možeš uzeti produljeno jamstvo za veliki broj proizvoda.
Za ovaj monitor si mogao za samo 125kn produljiti jamstvo sa 12 na 36 mjeseci.
Koliko vidim to sada više nije moguće, ali možeš probati direktno kontaktirati Uniqa osiguranje i provjeriti, znam da je nekad bilo dovoljno da je proizvod i dalje pod jamstvom.
Dobar je sigurno...dok radi. Ali u Linksa mi je zabrinjavajuća 1g garancije, nakon lošeg iskustva sa ovim 34"
U linksa možeš uzeti produljeno jamstvo za veliki broj proizvoda.
Za ovaj monitor si mogao za samo 125kn produljiti jamstvo sa 12 na 36 mjeseci.
https://www.links.hr/hr/produljeno-jamstvo-za-prijenosno-racunalo-stolno-racunalo-monitor-igracu-konzolu-tv-sa-12-na-36-mjeseci-vrijednosti-uredaja-2001-4000-kn-790500004
Koliko vidim to sada više nije moguće, ali možeš probati direktno kontaktirati Uniqa osiguranje i provjeriti, znam da je nekad bilo dovoljno da je proizvod i dalje pod jamstvom.
Neću više kupovati ovako velike monitore, ovo je koma sad za prevoz/vraćanje na servis, ogromna kutijetina.
A što se tiče jamstva, zar EU ne uvjetuje 2 godine jamstva, bez obzira na to što trgovac kaže?
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_hr.htm
A što se tiče jamstva, zar EU ne uvjetuje 2 godine jamstva, bez obzira na to što trgovac kaže?
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_hr.htm
To je kao što su nekad bili TV-i, ali s druge strane jednom kad se navikneš teško je raditi na manjem, ja sam sad na 16:9 32" i kad sjednem za 24" izgleda mi kao mala kutijica.
Što se tiče povrata na servis ja obično zatražim od trgovca da mi naruči i pošalje dostavu, većina ih to napravi bez problema. Kurirska služba dođe pred vrata, predam im paket i to je to.
Za jamstvo, trebalo bi biti ovako, koliko je meni poznato.
Prvu godinu pokriva proizvođač, a drugu trgovac, tako je prema zakonu o zaštiti potrošača, ali u slučaju kvara u drugoj godini treba dokazati da je "kvar" bio tu od početka (https://klik.hr/novo/zastita-potrosaca-po-zakonu-imate-garanciju-od-2-godine-na-sve-proizvode). Pogledati i zakon o obveznim odnosima.
Ako se kvar desi unutar 6 mjeseci može se pozvati na materijalni nedostatak i trgovac je dužan isporučiti novi uređaj ili povrat novca, bez servisa i sličnih čuda.
Ovo bi isto moglo biti korisno, tako bi trebalo vrijediti i za druge proizvođače:
https://www.apple.com/hr/legal/statutory-warranty/
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_hr.htm
Mješate razlicite stvari. Jamstvo i materijalni nedostatak su razlicite stvari i obadvije vrijede od pocetka.
Jamstvo ti daje proizvođac i može trajati 6 mjeseci, godinu, 2 godine, 5 godina itd. Svako jamstvo ima opisane uvjete i opisano je sto se pokriva jamstvom. To je na proizvođacu kakvo i koliko duga ga želi dati.
Materijalni nedostatak je nešto drugo i nema nikakve poveznice s jamstvom proizvođaca. Materijalni nedostatak je zakonom definiran na nivo cijele EU i vrijedi dvije godine bez obzirao imao taj proizvod jamstvo ili ne. https://www.szp.hr/sve-potrosacke-teme-na-jednom-mjestu/kupili-ste-proizvod-koji-ima-nedostatak-ili-ne-radi/34
U slucaju kvara proizvoda pozivaš se ili na jamstvo ili na materijalni nedostatak (ako obadvoje vrijedi zapravo možeš birati na sto ces se pozvati).
Mješate razlicite stvari. Jamstvo i materijalni nedostatak su razlicite stvari i obadvije vrijede od pocetka.
Jamstvo ti daje proizvođac i može trajati 6 mjeseci, godinu, 2 godine, 5 godina itd. Svako jamstvo ima opisane uvjete i opisano je sto se pokriva jamstvom. To je na proizvođacu kakvo i koliko duga ga želi dati.
Materijalni nedostatak je nešto drugo i nema nikakve poveznice s jamstvom proizvođaca. Materijalni nedostatak je zakonom definiran na nivo cijele EU i vrijedi dvije godine bez obzirao imao taj proizvod jamstvo ili ne. https://www.szp.hr/sve-potrosacke-teme-na-jednom-mjestu/kupili-ste-proizvod-koji-ima-nedostatak-ili-ne-radi/34
U slucaju kvara proizvoda pozivaš se ili na jamstvo ili na materijalni nedostatak (ako obadvoje vrijedi zapravo možeš birati na sto ces se pozvati).
I kad monitor crkne nakon 11 mjeseci, jel to materijalni nedostatak?
Mješate razlicite stvari. Jamstvo i materijalni nedostatak su razlicite stvari i obadvije vrijede od pocetka.
Jamstvo ti daje proizvođac i može trajati 6 mjeseci, godinu, 2 godine, 5 godina itd. Svako jamstvo ima opisane uvjete i opisano je sto se pokriva jamstvom. To je na proizvođacu kakvo i koliko duga ga želi dati.
Materijalni nedostatak je nešto drugo i nema nikakve poveznice s jamstvom proizvođaca. Materijalni nedostatak je zakonom definiran na nivo cijele EU i vrijedi dvije godine bez obzirao imao taj proizvod jamstvo ili ne. https://www.szp.hr/sve-potrosacke-teme-na-jednom-mjestu/kupili-ste-proizvod-koji-ima-nedostatak-ili-ne-radi/34
U slucaju kvara proizvoda pozivaš se ili na jamstvo ili na materijalni nedostatak (ako obadvoje vrijedi zapravo možeš birati na sto ces se pozvati).
I kad monitor crkne nakon 11 mjeseci, jel to materijalni nedostatak?
Biraš što ti više odgovara, možeš se pozvati i na materijalni nedostatak i na jamstvo (ako je kvar unutar jamstva).
za materijalni nedostatak između ostalog i ovo piše:
U slučaju kada proizvod ima materijalni nedostatak, od trgovca u prvom redu možete zahtijevati popravak stvari, zamjenu stvari ili sniženje cijene. Uz ispunjenje dodatnih pretpostavki, možete raskinuti ugovor.
......
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koji se pokažu u roku od dvije godine od predaje stvari.
Mješate razlicite stvari. Jamstvo i materijalni nedostatak su razlicite stvari i obadvije vrijede od pocetka.
Jamstvo ti daje proizvođac i može trajati 6 mjeseci, godinu, 2 godine, 5 godina itd. Svako jamstvo ima opisane uvjete i opisano je sto se pokriva jamstvom. To je na proizvođacu kakvo i koliko duga ga želi dati.
Materijalni nedostatak je nešto drugo i nema nikakve poveznice s jamstvom proizvođaca. Materijalni nedostatak je zakonom definiran na nivo cijele EU i vrijedi dvije godine bez obzirao imao taj proizvod jamstvo ili ne. https://www.szp.hr/sve-potrosacke-teme-na-jednom-mjestu/kupili-ste-proizvod-koji-ima-nedostatak-ili-ne-radi/34
U slucaju kvara proizvoda pozivaš se ili na jamstvo ili na materijalni nedostatak (ako obadvoje vrijedi zapravo možeš birati na sto ces se pozvati).
I kad monitor crkne nakon 11 mjeseci, jel to materijalni nedostatak?
Biraš što ti više odgovara, možeš se pozvati i na materijalni nedostatak i na jamstvo (ako je kvar unutar jamstva).
za materijalni nedostatak između ostalog i ovo piše:
U slučaju kada proizvod ima materijalni nedostatak, od trgovca u prvom redu možete zahtijevati popravak stvari, zamjenu stvari ili sniženje cijene. Uz ispunjenje dodatnih pretpostavki, možete raskinuti ugovor.
......
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koji se pokažu u roku od dvije godine od predaje stvari.
Samo što kupac u slučaju pozivanja na materijalni nedostatak to mora i dokazati, pa ako monitor crkne iz nekog razloga treba prvo ustanoviti što je razlog, a zatim i dokazati da npr. komponenta koja je crkla nije bila dovoljno kvalitetna ili je imala nekakav propust. Stoga se puno lakše prvo pozvati na jamstvo.
Razlika je kako sam već pisao što kod jamstva proizvod uglavnom prvo ide na servis dok kod materijalnog nedostatka kupac može tražiti povrat novca ili zamjenu za novi uređaj što je sigurno brže od servisa.
Ostalo stoji kako si napisao, nije mi se dalo opširnije objašnjavati pa sam skraćeno napisao prvih 12mj. (kod ovog slučaja s monitorom) proizvođač, a sljedećih 12mj. trgovac.
Mješate razlicite stvari. Jamstvo i materijalni nedostatak su razlicite stvari i obadvije vrijede od pocetka.
Jamstvo ti daje proizvođac i može trajati 6 mjeseci, godinu, 2 godine, 5 godina itd. Svako jamstvo ima opisane uvjete i opisano je sto se pokriva jamstvom. To je na proizvođacu kakvo i koliko duga ga želi dati.
Materijalni nedostatak je nešto drugo i nema nikakve poveznice s jamstvom proizvođaca. Materijalni nedostatak je zakonom definiran na nivo cijele EU i vrijedi dvije godine bez obzirao imao taj proizvod jamstvo ili ne. https://www.szp.hr/sve-potrosacke-teme-na-jednom-mjestu/kupili-ste-proizvod-koji-ima-nedostatak-ili-ne-radi/34
U slucaju kvara proizvoda pozivaš se ili na jamstvo ili na materijalni nedostatak (ako obadvoje vrijedi zapravo možeš birati na sto ces se pozvati).
I kad monitor crkne nakon 11 mjeseci, jel to materijalni nedostatak?
Biraš što ti više odgovara, možeš se pozvati i na materijalni nedostatak i na jamstvo (ako je kvar unutar jamstva).
za materijalni nedostatak između ostalog i ovo piše:
U slučaju kada proizvod ima materijalni nedostatak, od trgovca u prvom redu možete zahtijevati popravak stvari, zamjenu stvari ili sniženje cijene. Uz ispunjenje dodatnih pretpostavki, možete raskinuti ugovor.
......
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koji se pokažu u roku od dvije godine od predaje stvari.
Samo što kupac u slučaju pozivanja na materijalni nedostatak to mora i dokazati, pa ako monitor crkne iz nekog razloga treba prvo ustanoviti što je razlog, a zatim i dokazati da npr. komponenta koja je crkla nije bila dovoljno kvalitetna ili je imala nekakav propust. Stoga se puno lakše prvo pozvati na jamstvo.
Razlika je kako sam već pisao što kod jamstva proizvod uglavnom prvo ide na servis dok kod materijalnog nedostatka kupac može tražiti povrat novca ili zamjenu za novi uređaj što je sigurno brže od servisa.
Ostalo stoji kako si napisao, nije mi se dalo opširnije objašnjavati pa sam skraćeno napisao prvih 12mj. (kod ovog slučaja s monitorom) proizvođač, a sljedećih 12mj. trgovac.
To je točno. Generalno jamstvo bi trebalo biti bolje nego žalba po osnovi materijalnog nedostatka pogotovo nakon 6 mjeseci ali opet sve to ovisi od slučaja do slučaja (kakvo je jamstvo, koji je dučan u pitanju, kakav je kvar itd.).
Što znači kupac treba dokazati??? Ni kupac ni prodavač nisu nikakvi experti da bi mogli utvrditi kvar i razlog kvara. Uređaj ide na servis i eventualno se plati sat-dva servisera (ako i to) da bi serviser utvrdio kakav je kvar i da li je kupac svojim nemarom uzrokovao kvar (npr. fizička oštečenja na uređaju). Neče kupac raditi nikakvu forenziku i izmišljati neke dokaze da li je komponenta pregorila zato što je nekvalitetna ili je imala neki propust, to radi servis.
To je točno. Generalno jamstvo bi trebalo biti bolje nego žalba po osnovi materijalnog nedostatka pogotovo nakon 6 mjeseci ali opet sve to ovisi od slučaja do slučaja (kakvo je jamstvo, koji je dučan u pitanju, kakav je kvar itd.).
Što znači kupac treba dokazati??? Ni kupac ni prodavač nisu nikakvi experti da bi mogli utvrditi kvar i razlog kvara. Uređaj ide na servis i eventualno se plati sat-dva servisera (ako i to) da bi serviser utvrdio kakav je kvar i da li je kupac svojim nemarom uzrokovao kvar (npr. fizička oštečenja na uređaju). Neče kupac raditi nikakvu forenziku i izmišljati neke dokaze da li je komponenta pregorila zato što je nekvalitetna ili je imala neki propust, to radi servis.
Nažalost ne. Servis će detektirati kvar, ali ne i uzrok kvara osim ako to nije stvarno očito, ali kad je elektronika u pitanju to je uglavnom jako teško.
Kupac i trgovac nisu tu autoriteti i zato je potrebno angažirati stručnjaka, vještaka, koji će dokazati da je do kvara došlo zbog materijalnog nedostatka.
Kupac je taj koji se poziva na materijalni nedostatak i on ga mora dokazati.
Primjer, odneseš uređaj na servis, recimo ovaj monitor. Serviser kaže otišao je nekakav čip i što se njega tiče tu je priča gotova ili ćeš ga zamijeniti u jamstvenom roku ili platiti van jamstva. On može reći da je čip otišao uslijed strujnog udara (prenapon), to mu je najlakše, a obično su pristrani i na strani trgovca. Što ti tada možeš? Moraš raditi vještačenje kako bi se dokazalo da je taj čip otišao jer ima nedostatke i da se to desilo pri normalnom korištenju.
Naravno da postoje izuzeci pa se netko neće gnjaviti i natezati sa kupcem, ali netko hoće. Recimo Apple zna pokriti i drugu godinu jamstva trgovcu iako je jamstvo samo 12mj.
To je točno. Generalno jamstvo bi trebalo biti bolje nego žalba po osnovi materijalnog nedostatka pogotovo nakon 6 mjeseci ali opet sve to ovisi od slučaja do slučaja (kakvo je jamstvo, koji je dučan u pitanju, kakav je kvar itd.).
Što znači kupac treba dokazati??? Ni kupac ni prodavač nisu nikakvi experti da bi mogli utvrditi kvar i razlog kvara. Uređaj ide na servis i eventualno se plati sat-dva servisera (ako i to) da bi serviser utvrdio kakav je kvar i da li je kupac svojim nemarom uzrokovao kvar (npr. fizička oštečenja na uređaju). Neče kupac raditi nikakvu forenziku i izmišljati neke dokaze da li je komponenta pregorila zato što je nekvalitetna ili je imala neki propust, to radi servis.
Nažalost ne. Servis će detektirati kvar, ali ne i uzrok kvara osim ako to nije stvarno očito, ali kad je elektronika u pitanju to je uglavnom jako teško.
Kupac i trgovac nisu tu autoriteti i zato je potrebno angažirati stručnjaka, vještaka, koji će dokazati da je do kvara došlo zbog materijalnog nedostatka.
Kupac je taj koji se poziva na materijalni nedostatak i on ga mora dokazati.
Primjer, odneseš uređaj na servis, recimo ovaj monitor. Serviser kaže otišao je nekakav čip i što se njega tiče tu je priča gotova ili ćeš ga zamijeniti u jamstvenom roku ili platiti van jamstva. On može reći da je čip otišao uslijed strujnog udara (prenapon), to mu je najlakše, a obično su pristrani i na strani trgovca. Što ti tada možeš? Moraš raditi vještačenje kako bi se dokazalo da je taj čip otišao jer ima nedostatke i da se to desilo pri normalnom korištenju.
Naravno da postoje izuzeci pa se netko neće gnjaviti i natezati sa kupcem, ali netko hoće. Recimo Apple zna pokriti i drugu godinu jamstva trgovcu iako je jamstvo samo 12mj.
Ako misliš na situaciju da imamo neispravan uređaj a trgovaci odbija odgovornost onda se uređaj može slati na vještacenje da bi se utvrdio uzrok kvara. Vještacenje placa onaj tko izgubi spor.
"Ako je od dana predaje proizvoda proteklo više od šest mjeseci, a trgovac ne prizna postojanje nedostatka na proizvodu, to će se dokazivati vještačenjem koje plaća trgovac ili potrošač, ovisno o rezultatu vještačenja".
Ako misliš na situaciju da imamo neispravan uređaj a trgovaci odbija odgovornost onda se uređaj može slati na vještacenje da bi se utvrdio uzrok kvara. Vještacenje placa onaj tko izgubi spor.
"Ako je od dana predaje proizvoda proteklo više od šest mjeseci, a trgovac ne prizna postojanje nedostatka na proizvodu, to će se dokazivati vještačenjem koje plaća trgovac ili potrošač, ovisno o rezultatu vještačenja".
Upravo to.
Otišao na jamstvo, pa ćemo sad vidjeti što Bijelić doo kaže
Imam monitor evo godinu dana, nemam problema kakve ste naveli. Valjda neće i mene dohvatiti.
Doduše ja sam morao kupovati duži DP kabel. Nemam pojma koji sam uzeo, neki iz chipoteke...
Imam monitor evo godinu dana, nemam problema kakve ste naveli. Valjda neće i mene dohvatiti.
Doduše ja sam morao kupovati duži DP kabel. Nemam pojma koji sam uzeo, neki iz chipoteke...
A da li ti je uključeno 144Hz ovdje, navodno onima kojima nije uključeno, uglavnom nemaju problema
https://cdn0.tnwcdn.com/wp-content/blogs.dir/1/files/2020/01/Annotation-2020-01-17-111516.jpg
Imam monitor evo godinu dana, nemam problema kakve ste naveli. Valjda neće i mene dohvatiti.
Doduše ja sam morao kupovati duži DP kabel. Nemam pojma koji sam uzeo, neki iz chipoteke...
A da li ti je uključeno 144Hz ovdje, navodno onima kojima nije uključeno, uglavnom nemaju problema
https://cdn0.tnwcdn.com/wp-content/blogs.dir/1/files/2020/01/Annotation-2020-01-17-111516.jpg
Još najbolje da nije...
Radi na 144Hz od prvog dana.

Imam monitor evo godinu dana, nemam problema kakve ste naveli. Valjda neće i mene dohvatiti.
Doduše ja sam morao kupovati duži DP kabel. Nemam pojma koji sam uzeo, neki iz chipoteke...
A da li ti je uključeno 144Hz ovdje, navodno onima kojima nije uključeno, uglavnom nemaju problema
https://cdn0.tnwcdn.com/wp-content/blogs.dir/1/files/2020/01/Annotation-2020-01-17-111516.jpg
Još najbolje da nije...
Radi na 144Hz od prvog dana.
Dosta ljudi ne zna da treba staviti te windows postavke nego drže da su dovoljne one u Radeon Softveru, zato pitam
15 dana na servisu, zasad ništa ne javljaju
15 dana na servisu, zasad ništa ne javljaju
Links?
Neće oni ispod 30-40 dana, barem su moja iskustva takva.
15 dana na servisu, zasad ništa ne javljaju
Možeš tako cekati i 45 dana. Zovi, traži pitaj gdje je zapelo. Serviser obavi dijagnostiku za 2-3 sata + par dana za transport sve ostalo je trla baba lan. Pitaj što se ceka, ako vele da je gužva traži da ti tocno kažu kad ce biti rijeseno.
Stiglo s popravka, piše da je zamijenjena kontrolna ploča i sad radi OK.
Zanimljivo da na servisnom nalogu od Bijelić doo piše da ima 2 godine jamstva,
a na Linksovom računu 1 godinu
Ograničio sam na 120Hz umjesto 144Hz, kao što savjetuju na nekim forumima
Na akciji je 365 eura s kodom... Nisam s ove stranice kupovao, vidio sam to na austrijskom MyDealz...