da da, dobar auto.
al 10.000 skuplji od istog benzinskog auta...
da da, dobar auto.
al 10.000 skuplji od istog benzinskog auta...
ili, starorvacki:
a di je dizlo?
60k ojrica stari moj. Cijeli svijet je puko.
Uvjerljivo najbolji elektricni VW nije tesko postici posto su im prijasnji modeli smece :)
OnTopic, auto je ruzan, izvana, iznutra, sa strane, kak god okrenes.
EDIT: Ruzan je pregruba rijec, ali recimo da nije lijep, tocnije receno nema manje lijepog auta od njega.
60k ojrica stari moj. Cijeli svijet je puko.
Istina, i to jos za auto koji pri 120 km/h nema ni 400 km doseg... katastrofa.
Kada ga sloze da pri 140 km/h moze dobaciti bar 600-700 km onda mozda dodje takav nekakav elektricar u obzir, inace dovidjenja.
I naravno cijena, moze i 60 K ali mora biti u rangu njemackog trojstva sa hrpom opreme.
Dotad vozim nesto drugo i ne razmisljam o elektricnom autu.
Uvjerljivo najbolji elektricni VW nije tesko postici posto su im prijasnji modeli smece :)
OnTopic, auto je ruzan, izvana, iznutra, sa strane, kak god okrenes.
EDIT: Ruzan je pregruba rijec, ali recimo da nije lijep, tocnije receno nema manje lijepog auta od njega.
Kako nema manje lijepog. Pa pogledaj sve električne automobile, kao da se natječu tko će izbaciti ružniji automobil :S
Uvjerljivo najbolji elektricni VW nije tesko postici posto su im prijasnji modeli smece :)
OnTopic, auto je ruzan, izvana, iznutra, sa strane, kak god okrenes.
EDIT: Ruzan je pregruba rijec, ali recimo da nije lijep, tocnije receno nema manje lijepog auta od njega.
Kako nema manje lijepog. Pa pogledaj sve električne automobile, kao da se natječu tko će izbaciti ružniji automobil :S
Pogledal sam, nema. VW vodi za dvije duzine.
Uvjerljivo najbolji elektricni VW nije tesko postici posto su im prijasnji modeli smece :)
OnTopic, auto je ruzan, izvana, iznutra, sa strane, kak god okrenes.
EDIT: Ruzan je pregruba rijec, ali recimo da nije lijep, tocnije receno nema manje lijepog auta od njega.
Kako nema manje lijepog. Pa pogledaj sve električne automobile, kao da se natječu tko će izbaciti ružniji automobil :S
Pogledal sam, nema. VW vodi za dvije duzine.
sta se tice interijera po meni tesla nosi titulu najruznijeg
Sa 120 km/h predje 370 km.......pa ko bi se zimi s tim zaputio dalje od grada. Moj megane 2, 20 godina star predje uz tu brzinu vise od 1000 km......
Pa to moras biti lud da kupis.....Za sada elektricno vozilo iskljucivo kao gradsko i to drugo vozilo. Za sve ostalo pricekati....
Uvjerljivo najbolji elektricni VW nije tesko postici posto su im prijasnji modeli smece :)
OnTopic, auto je ruzan, izvana, iznutra, sa strane, kak god okrenes.
EDIT: Ruzan je pregruba rijec, ali recimo da nije lijep, tocnije receno nema manje lijepog auta od njega.
Kako nema manje lijepog. Pa pogledaj sve električne automobile, kao da se natječu tko će izbaciti ružniji automobil :S
Šta fali Taycanu?
Van pameti cijena, za te pare sam kupio kuću od 120 m², istina 2009. godine, ali ove cijene su apsurdne i da te 2009. godine sam imao veći standard sa manjim plaćama nego danas sa većim plaćama jer su danas cijene svega van pameti (samo Plenkiju je inflacija mala i mizerna - gotovo nepostojeća ). Dati za auto 500.000 kn (da Kuna više ne postoji, ali je zgodna usporedba) koji ne može proći ni 400 km bez punjenja je lakrdija u najmanju ruku.
Da političare toliko zabrinjava ekologija, radilo bi se na alternativnim gorivima koja manje zagađuju umjesto da nam guraju ove "zelene" precjenjene automobile. Autoindustrija očekuje da će omastiti brk jer im politika drži ljestve sa svojim "zelenim" tranzicijama. Nema zelene tranzicije dokle god ih za muda drže razne industrije poput naftne i ostalih. Dok se ne počne paralelno provoditi tranzicija i istraživanje (nuklearna energija, alternativna goriva itd), ovo je samo još jedna prevara, odnosno mazanje očiju. Za dobrobit naše djece i njihove djece trebali bi biti malo ozbiljniji u tome, ali svijet pokreće novac, a ne kolektivna dobrobit.
Zamisli da živimo u svijetu gdje se većina auta ne tresu kao nespašeni pri većim brzinama, ne prde čađu i rak iz auspuha kuda god idete, da vas ne mogu ugušiti ako ga ostavite upaljenog u garaži, kada stisnete gas ne čekate 1-2 sekunde da vas auto doživi i vjerojatno najbitnije, da vas ne koštaju ~15x skuplje po kilometru.
oh wait
https://evclinic.eu/category/ev/vw/
VW ID aka Abbreviations for design flaws
60k ojrica stari moj. Cijeli svijet je puko.
ah, takva su vremena. Nema više stvarno dobrog automobila ispod 70k. A i to je upitno s današnjim materijalima i programiranim kvarovima. Umjesto da tehnologija bude jeftinija sve je skuplja - jer može. Troškovi razvoja i proizvodnje se pumpaju, svi dobro zarađuju i šute.
Šta fali Taycanu?
Iznutra ništa, meni najbolji kokpit od električnih, a izvana - stvar ukusa. Ne bih ga odbio da mi ga poklone. :-)
Zamisli da živimo u svijetu gdje se većina auta ne tresu kao nespašeni pri većim brzinama, ne prde čađu i rak iz auspuha kuda god idete, da vas ne mogu ugušiti ako ga ostavite upaljenog u garaži, kada stisnete gas ne čekate 1-2 sekunde da vas auto doživi i vjerojatno najbitnije, da vas ne koštaju ~15x skuplje po kilometru.
Koji to auto trese pri većim brzinama? Yugo 45? Lag je stvar prošlosti ili nekih jeftinih modela. Suvremeni automobili se ponašaju isto kao i električni: stisneš - ide. 15x jeftinije je ako puniš na vlastite solarne panele. Ako si prisiljen punit na putu i nemaš pristup SC onda je struja skuplja od nafte. Koliko košta vrijeme izgubljeno na punjenje? Da ne spominjem mnoštvo pretplata i punjače koji ponekad ne rade (sve rijeđe, ali događa se).
A sad ontopic: meni ovaj test ("test"?) zvuči pomalo kao sponzorirani članak. Na slici mi sjedala izgledaju volkswagenovski kratko, a materijali nedostojni vozila te cijene. Display kao da je izvađen iz Citroena C1. Ručicu mjenjača na stupu volana su automobili imali 50-ih, wow, inovacija! Glupo je takvu preferiranu poziciju u kokpitu davati kontroli koju će vozač koristiti samo jednom jer ionako automatski prebacuje u P nakon vožnje.
60k ojrica stari moj. Cijeli svijet je puko.
ah, takva su vremena. Nema više stvarno dobrog automobila ispod 70k. A i to je upitno s današnjim materijalima i programiranim kvarovima. Umjesto da tehnologija bude jeftinija sve je skuplja - jer može. Troškovi razvoja i proizvodnje se pumpaju, svi dobro zarađuju i šute.
Molim, nema dobrog auta ispod 70k eura?????????????
O čemu ti to pričaš, imaš ih tonu ispod 70k (koliko ljudi ima auto skuplji od 70k eura, koliko ih ti poznaješ - ja niti jednog), koliko ti srce želi ili mi svi očito ne vozimo dobre aute pošto nismo dali više od 70k eura.
Svašta.
60k ojrica stari moj. Cijeli svijet je puko.
ah, takva su vremena. Nema više stvarno dobrog automobila ispod 70k. A i to je upitno s današnjim materijalima i programiranim kvarovima. Umjesto da tehnologija bude jeftinija sve je skuplja - jer može. Troškovi razvoja i proizvodnje se pumpaju, svi dobro zarađuju i šute.
Molim, nema dobrog auta ispod 70k eura?????????????
O čemu ti to pričaš, imaš ih tonu ispod 70k (koliko ljudi ima auto skuplji od 70k eura, koliko ih ti poznaješ - ja niti jednog), koliko ti srce želi ili mi svi očito ne vozimo dobre aute pošto nismo dali više od 70k eura.
Svašta.
pa realno, nema dobrog novog auta ispod 70k...tj ja bi rekao 60k
o polovnima ne pricamo
60k ojrica stari moj. Cijeli svijet je puko.
ah, takva su vremena. Nema više stvarno dobrog automobila ispod 70k. A i to je upitno s današnjim materijalima i programiranim kvarovima. Umjesto da tehnologija bude jeftinija sve je skuplja - jer može. Troškovi razvoja i proizvodnje se pumpaju, svi dobro zarađuju i šute.
Molim, nema dobrog auta ispod 70k eura?????????????
O čemu ti to pričaš, imaš ih tonu ispod 70k (koliko ljudi ima auto skuplji od 70k eura, koliko ih ti poznaješ - ja niti jednog), koliko ti srce želi ili mi svi očito ne vozimo dobre aute pošto nismo dali više od 70k eura.
Svašta.
pa realno, nema dobrog novog auta ispod 70k...tj ja bi rekao 60k
o polovnima ne pricamo
Nego dečki šta vama spada pod dobar auto?????? Mercedes S klasa, BMW X7, Audi S8, Audi Q8, Audi RS 7 i takve fore. Vidim sve neki prizemni tipovi.
Znači ispod 70k imate Nissan koji želiš, bome i Volvo-a ima, Hyundai, Toyota, Mazda, Honda, Peugot, DS, Citroena, itd, uglavnom napamet pričate.
60k ojrica stari moj. Cijeli svijet je puko.
ah, takva su vremena. Nema više stvarno dobrog automobila ispod 70k. A i to je upitno s današnjim materijalima i programiranim kvarovima. Umjesto da tehnologija bude jeftinija sve je skuplja - jer može. Troškovi razvoja i proizvodnje se pumpaju, svi dobro zarađuju i šute.
Molim, nema dobrog auta ispod 70k eura?????????????
O čemu ti to pričaš, imaš ih tonu ispod 70k (koliko ljudi ima auto skuplji od 70k eura, koliko ih ti poznaješ - ja niti jednog), koliko ti srce želi ili mi svi očito ne vozimo dobre aute pošto nismo dali više od 70k eura.
Svašta.
pa realno, nema dobrog novog auta ispod 70k...tj ja bi rekao 60k
o polovnima ne pricamo
Nego dečki šta vama spada pod dobar auto?????? Mercedes S klasa, BMW X7, Audi S8, Audi Q8, Audi RS 7 i takve fore. Vidim sve neki prizemni tipovi.
Znači ispod 70k imate Nissan koji želiš, bome i Volvo-a ima, Hyundai, Toyota, Mazda, Honda, Peugot, DS, Citroena, itd, uglavnom napamet pričate.
dobar auto i ok auto nisu isto
nijedan citroe/peugeot mi ne spadaju u dobar auto, to su ok auta, sluze svrsi, al nikako nisu dobra auta
volvo xc60 koji sam gledao je 67k€ (osnovni je oko 55k€)
a6 starta od 63k€, q5 starta od 53k€ (cak i a4 u boljoj opremi je oko 52-53€k)
od ostalih auta koja su me zainteresirala mazda cx60 u osnovnoj opremi 56k€
60k ojrica stari moj. Cijeli svijet je puko.
ah, takva su vremena. Nema više stvarno dobrog automobila ispod 70k. A i to je upitno s današnjim materijalima i programiranim kvarovima. Umjesto da tehnologija bude jeftinija sve je skuplja - jer može. Troškovi razvoja i proizvodnje se pumpaju, svi dobro zarađuju i šute.
Molim, nema dobrog auta ispod 70k eura?????????????
O čemu ti to pričaš, imaš ih tonu ispod 70k (koliko ljudi ima auto skuplji od 70k eura, koliko ih ti poznaješ - ja niti jednog), koliko ti srce želi ili mi svi očito ne vozimo dobre aute pošto nismo dali više od 70k eura.
Svašta.
pa realno, nema dobrog novog auta ispod 70k...tj ja bi rekao 60k
o polovnima ne pricamo
Nego dečki šta vama spada pod dobar auto?????? Mercedes S klasa, BMW X7, Audi S8, Audi Q8, Audi RS 7 i takve fore. Vidim sve neki prizemni tipovi.
Znači ispod 70k imate Nissan koji želiš, bome i Volvo-a ima, Hyundai, Toyota, Mazda, Honda, Peugot, DS, Citroena, itd, uglavnom napamet pričate.
dobar auto i ok auto nisu isto
nijedan citroe/peugeot mi ne spadaju u dobar auto, to su ok auta, sluze svrsi, al nikako nisu dobra auta
volvo xc60 koji sam gledao je 67k€ (osnovni je oko 55k€)
a6 starta od 63k€, q5 starta od 53k€ (cak i a4 u boljoj opremi je oko 52-53€k)
od ostalih auta koja su me zainteresirala mazda cx60 u osnovnoj opremi 56k€
Znači ovako pričati može samo umišljeni snob.
Imao sam Renault Twingo, Renault Clio, Renault Megane 2, sada imam Renault Megane 4 (kod mene prešao 30.000 km) i Nissan Qashqai 2018 (kupljen u 09/2023 - prešao 20.000 km) i niti sa jednim nisam imao ama baš nikakvih problema, samo redovni servisi i to je to. Sa svakim od starijih sam prešao preko 100.000 km i svi su kupljeni polovni.
Znači pričaš notorne gluposti i bedastoće.
To što postoje auti sa greškom, je druga stvar, to što tvoja guzica hoće samo luksuzne aute je druga stvar, ali da nema dobrog novog auta ispod 60k eura je notorna glupost.
60k ojrica stari moj. Cijeli svijet je puko.
ah, takva su vremena. Nema više stvarno dobrog automobila ispod 70k. A i to je upitno s današnjim materijalima i programiranim kvarovima. Umjesto da tehnologija bude jeftinija sve je skuplja - jer može. Troškovi razvoja i proizvodnje se pumpaju, svi dobro zarađuju i šute.
Molim, nema dobrog auta ispod 70k eura?????????????
O čemu ti to pričaš, imaš ih tonu ispod 70k (koliko ljudi ima auto skuplji od 70k eura, koliko ih ti poznaješ - ja niti jednog), koliko ti srce želi ili mi svi očito ne vozimo dobre aute pošto nismo dali više od 70k eura.
Svašta.
pa realno, nema dobrog novog auta ispod 70k...tj ja bi rekao 60k
o polovnima ne pricamo
Nego dečki šta vama spada pod dobar auto?????? Mercedes S klasa, BMW X7, Audi S8, Audi Q8, Audi RS 7 i takve fore. Vidim sve neki prizemni tipovi.
Znači ispod 70k imate Nissan koji želiš, bome i Volvo-a ima, Hyundai, Toyota, Mazda, Honda, Peugot, DS, Citroena, itd, uglavnom napamet pričate.
dobar auto i ok auto nisu isto
nijedan citroe/peugeot mi ne spadaju u dobar auto, to su ok auta, sluze svrsi, al nikako nisu dobra auta
volvo xc60 koji sam gledao je 67k€ (osnovni je oko 55k€)
a6 starta od 63k€, q5 starta od 53k€ (cak i a4 u boljoj opremi je oko 52-53€k)
od ostalih auta koja su me zainteresirala mazda cx60 u osnovnoj opremi 56k€
Znači ovako pričati može samo umišljeni snob.
Imao sam Renault Twingo, Renault Clio, Renault Megane 2, sada imam Renault Megane 4 (kod mene prešao 30.000 km) i Nissan Qashqai 2018 (kupljen u 09/2023 - prešao 20.000 km) i niti sa jednim nisam imao ama baš nikakvih problema, samo redovni servisi i to je to. Sa svakim od starijih sam prešao preko 100.000 km i svi su kupljeni polovni.
Znači pričaš notorne gluposti i bedastoće.
To što postoje auti sa greškom, je druga stvar, to što tvoja guzica hoće samo luksuzne aute je druga stvar, ali da nema dobrog novog auta ispod 60k eura je notorna glupost.
apsolutno ne
imao sam i ja golfove, c4, toyotu auris
i sve su to ok auta, pouzdana (golf i toyota), al nisu dobra auta ( kada kazem dobro auto, ne mislim na pouzdanost, niti se ovdje prica o tome, jer ako cemo gledati tako ima i dacia sandero za 10ak tisuca eura sto onda tebe cini velikim snobom jer si za Qashqai dao 30+ tisuca )
ja sam puno na cesti i prelazim godisnje 50+tkm.
U takvim autima se osjecas kao pregazena macka nakon dugih voznji, sad zamisli kako je to na razini godine.
60k ojrica stari moj. Cijeli svijet je puko.
ah, takva su vremena. Nema više stvarno dobrog automobila ispod 70k. A i to je upitno s današnjim materijalima i programiranim kvarovima. Umjesto da tehnologija bude jeftinija sve je skuplja - jer može. Troškovi razvoja i proizvodnje se pumpaju, svi dobro zarađuju i šute.
Molim, nema dobrog auta ispod 70k eura?????????????
O čemu ti to pričaš, imaš ih tonu ispod 70k (koliko ljudi ima auto skuplji od 70k eura, koliko ih ti poznaješ - ja niti jednog), koliko ti srce želi ili mi svi očito ne vozimo dobre aute pošto nismo dali više od 70k eura.
Svašta.
pa realno, nema dobrog novog auta ispod 70k...tj ja bi rekao 60k
o polovnima ne pricamo
Nego dečki šta vama spada pod dobar auto?????? Mercedes S klasa, BMW X7, Audi S8, Audi Q8, Audi RS 7 i takve fore. Vidim sve neki prizemni tipovi.
Znači ispod 70k imate Nissan koji želiš, bome i Volvo-a ima, Hyundai, Toyota, Mazda, Honda, Peugot, DS, Citroena, itd, uglavnom napamet pričate.
dobar auto i ok auto nisu isto
nijedan citroe/peugeot mi ne spadaju u dobar auto, to su ok auta, sluze svrsi, al nikako nisu dobra auta
volvo xc60 koji sam gledao je 67k€ (osnovni je oko 55k€)
a6 starta od 63k€, q5 starta od 53k€ (cak i a4 u boljoj opremi je oko 52-53€k)
od ostalih auta koja su me zainteresirala mazda cx60 u osnovnoj opremi 56k€
Znači ovako pričati može samo umišljeni snob.
Imao sam Renault Twingo, Renault Clio, Renault Megane 2, sada imam Renault Megane 4 (kod mene prešao 30.000 km) i Nissan Qashqai 2018 (kupljen u 09/2023 - prešao 20.000 km) i niti sa jednim nisam imao ama baš nikakvih problema, samo redovni servisi i to je to. Sa svakim od starijih sam prešao preko 100.000 km i svi su kupljeni polovni.
Znači pričaš notorne gluposti i bedastoće.
To što postoje auti sa greškom, je druga stvar, to što tvoja guzica hoće samo luksuzne aute je druga stvar, ali da nema dobrog novog auta ispod 60k eura je notorna glupost.
apsolutno ne
imao sam i ja golfove, c4, toyotu auris
i sve su to ok auta, pouzdana (golf i toyota), al nisu dobra auta ( kada kazem dobro auto, ne mislim na pouzdanost, niti se ovdje prica o tome, jer ako cemo gledati tako ima i dacia sandero za 10ak tisuca eura sto onda tebe cini velikim snobom jer si za Qashqai dao 30+ tisuca )
ja sam puno na cesti i prelazim godisnje 50+tkm.
U takvim autima se osjecas kao pregazena macka nakon dugih voznji, sad zamisli kako je to na razini godine.
Znači treba čitati sa razumijevanjem, ja sam Qashqai 2018 godište kupio u 09/2023, nisam platio nikakvih preko 30k eura nego sam ga uzeo za 20k eura u full opremi i ja radim 30.000 km godišnje i ne u Qashqai-u se ne osjećam kao pregažena mačka.
Očito imaš visoke standarde za udobnost.
nebitno, znaci mogao si cca 2 dacia sandero uzeti, "snobovski".....(naravno da tako ne razmisljam, svak uzima prema svojim potrebama)
ja posto radim toliko puno kilometara, ovisno o godini,koliko terena bude, a to je izmedu 50-70tkm i to su uglavnom duge voznje od nekoliko sati naravno da mi treba udoban auto. Ipak u njemu provodim skoro vise sati nego u dnevnom boravku.
svacije potrebe su drugacije, ja prvenstveno gledam sigurnost, udobnost, da auto ima min 180-200hp i sve moguce asiste u voznji po autoputu
nebitno, znaci mogao si cca 2 dacia sandero uzeti, "snobovski".....(naravno da tako ne razmisljam, svak uzima prema svojim potrebama)
ja posto radim toliko puno kilometara, ovisno o godini,koliko terena bude, a to je izmedu 50-70tkm i to su uglavnom duge voznje od nekoliko sati naravno da mi treba udoban auto. Ipak u njemu provodim skoro vise sati nego u dnevnom boravku.
svacije potrebe su drugacije, ja prvenstveno gledam sigurnost, udobnost, da auto ima min 180-200hp i sve moguce asiste u voznji po autoputu
Znači konačno smo došli do toga da si najvjerojatnije trgovački putnik ili manje vjerojatno neki direktor koji si uzima mrcinu od auta na firmu preko lizinga i onda nama običnim smrtnicima ili fizičkim osobama prodaje priču o autima koje ne posjeduje niti su njegovi, a koje ni ne plaća. Bravo.
60k ojrica stari moj. Cijeli svijet je puko.
ah, takva su vremena. Nema više stvarno dobrog automobila ispod 70k. A i to je upitno s današnjim materijalima i programiranim kvarovima. Umjesto da tehnologija bude jeftinija sve je skuplja - jer može. Troškovi razvoja i proizvodnje se pumpaju, svi dobro zarađuju i šute.
Molim, nema dobrog auta ispod 70k eura?????????????
O čemu ti to pričaš, imaš ih tonu ispod 70k (koliko ljudi ima auto skuplji od 70k eura, koliko ih ti poznaješ - ja niti jednog), koliko ti srce želi ili mi svi očito ne vozimo dobre aute pošto nismo dali više od 70k eura.
Svašta.
pa realno, nema dobrog novog auta ispod 70k...tj ja bi rekao 60k
o polovnima ne pricamo
Tesla model 3 počinje od 42 tisuće. Nema ničeg sličnog ni blizu.
nebitno, znaci mogao si cca 2 dacia sandero uzeti, "snobovski".....(naravno da tako ne razmisljam, svak uzima prema svojim potrebama)
ja posto radim toliko puno kilometara, ovisno o godini,koliko terena bude, a to je izmedu 50-70tkm i to su uglavnom duge voznje od nekoliko sati naravno da mi treba udoban auto. Ipak u njemu provodim skoro vise sati nego u dnevnom boravku.
svacije potrebe su drugacije, ja prvenstveno gledam sigurnost, udobnost, da auto ima min 180-200hp i sve moguce asiste u voznji po autoputu
Znači konačno smo došli do toga da si najvjerojatnije trgovački putnik ili manje vjerojatno neki direktor koji si uzima mrcinu od auta na firmu preko lizinga i onda nama običnim smrtnicima ili fizičkim osobama prodaje priču o autima koje ne posjeduje niti su njegovi, a koje ni ne plaća. Bravo.
Ne znam koji su tebe gadni kompleksi i ljubomora oprali da bi napisao ovakav zadnji komentar.
ne nisam trgovacki putnik, fizicka sam osoba i ne kupujem auto na firmu.
Ne znas nista o meni, ali rado donosis zakljucke na temelju svojih izmisljenih "cinjenica"
U razmjeni od 4 poruke je izasao tvoj gadan karakter pun nicim izazvane ljubomore i zla.
Ostavi se gluposti i radi na sebi
Koji to auto trese pri većim brzinama? Yugo 45? Lag je stvar prošlosti ili nekih jeftinih modela. Suvremeni automobili se ponašaju isto kao i električni: stisneš - ide. 15x jeftinije je ako puniš na vlastite solarne panele. Ako si prisiljen punit na putu i nemaš pristup SC onda je struja skuplja od nafte. Koliko košta vrijeme izgubljeno na punjenje? Da ne spominjem mnoštvo pretplata i punjače koji ponekad ne rade (sve rijeđe, ali događa se).
Vozio sam novi Audi A4, stisnem gas i to nema usporedbe sa EV koliko kasni odziv naspram električnih auta.
Apsolutno netočno da je 15x uštede kada puniš samo na solare. Na solare se vozim za džabe.
No, evo ti i računica kada puniš od doma kao i 90% vlasnika EVova:
EV:
- Noćna tarifa HEPa je 0,0414168€ po kWh.
- Tesla Model 3 RWD, prosjek gradske i autoput vožnje ti je 14kWh za 100km.
- Baterija ti drži bruto 60kWh u prijevodu realnih cca. 425km.
- Znači 0,0414168€ * 60 = 2.49€ za puni "tank". To jest 0.59€ za 100km.
Fosilac:
- Ajmo reći da voziš ekonomičnog fosilca koji troši samo 6L benzina na 100km
- Još ajmo reći da benzin danas košta samo 1.4€ po litri. Znači minimalno 8.4€ po 100km trošiš. Što je samo 14.2x skuplje po kilometru.
Usporedba "skupe" struje i "nafte":
- Najskuplja tarifa na tržištu je na pojedinim punionicama TComa - 0.65€/kWh
- Tu ti puni tank košta 0,65*60 = 39€ - odnosno 9.17€ za 100km - nešto manje od 10% skuplje od tvojeg ekonomičnog benzinca.
- Uzmi u obzir da postoji jako puno providera struje/punionica koji imaju niže tarife. Nisi budala uvijek stati na najskuplju punionicu niti isključivo puniti na punionicama?
- Kada se ide na putovanja, velika većina vlasnika Tesli puni isključivo na njihovim punionicama. Tamo je prosjek je 0.45€/kWh.
- "Puni tank" u tom slučaju ispada ravno 27€, tj. 6.35€ na 100km - to je i dalje 32% jeftinije od tvojeg ekonomičnog benzinca.