a tko popunjava i ažurira tu njihovu bazu, ako ne vozači ?
Radarbot - aplikacija koja će pouzdano upozoravati
- poruka: 36
- |
- čitano: 19.315
- |
- moderatori:
vincimus
Meni ne trebaju takve aplikacije, znam napamet gdje su kamere, i gdje su kontrolna mjesta.
Jedino neznam sve presretače, ali znam ih nekad prepoznati jer čudno voze.
Da li ima neka takva aplikacija koja radi u pozadini, a ne da ju moram pokrenuti kad putujem?
da za promjenu prestanete biti idioti i vozite prema ograničenju brzine???!
jednom kad vas propisnu odare po džepu s kaznom onda vam nikakva aplikacija neće biti potrebna.
da za promjenu prestanete biti idioti i vozite prema ograničenju brzine???!
jednom kad vas propisnu odare po džepu s kaznom onda vam nikakva aplikacija neće biti potrebna.
Ti si onaj sto na autocesti vozi 30 na sat?
da za promjenu prestanete biti idioti i vozite prema ograničenju brzine???!
jednom kad vas propisnu odare po džepu s kaznom onda vam nikakva aplikacija neće biti potrebna.
Ti si onaj sto na autocesti vozi 30 na sat?
ne prijatelju, ja vozim biciklu a oko mene kamioni i automobili (i motociklisti) jure barem 40 kmh iznad ograničenja. U gradu.
Aj ti meni objasni zasto je npr na ksaverskoj u Zagrebu ogranicenje 40 km/h?
Nemaju bicikle što radit na cesti.
Pogotovo autocesti.
Aj ti meni objasni zasto je npr na ksaverskoj u Zagrebu ogranicenje 40 km/h?
Kako će znati kad je čovjek iz Rijeke.
Definitivno bi trebalo biti bar 90.
Dvije trake, parking s lijeve strane, izlazi iz garaža s desne, niz kuća... Nema apsolutno nikakvog rizika od izlaska automobila na cestu ili pješaka. /s
PS: samo sam upalio street view na cestu nasumično.
Mene više muči riječka zaobilaznica sa ograničenjem 60, ali znam zašto je tako iako mi ne paše. (zavoji/tuneli koji su nepregledni i u slučaju nesreće pri nailasku 130+ je velika šansa dodatnih sudara)
Propisi se ne rade prema najspretnijm vozačima s najboljim autima, to isto treba imati na umu.
U rasprave tko treba dobiti vozačku i da li treba pustiti aute ispod 300 konja na cestu nebi sada ulazio.
Ako ne trebate navigaciju, ali upozorenja dobro dođu...
imate na GPlayu - AMZS
App Auto Saveza Slovenije, Janezica vam vrisne iz moba kad ste blizu radara/kamere...
Aj ti meni objasni zasto je npr na ksaverskoj u Zagrebu ogranicenje 40 km/h?
Ne znam na koji dio misliš. Svagdje gdje sam pogledao ograničenje je 50km/h. Nakon križanja ako nema znaka ograničenja, ograničenje je "resetirano".
Možda je XY ustanova u blizini pa je ograničenje spušteno(škola, vrtić, dom zdravlja...)?
Aj ti meni objasni zasto je npr na ksaverskoj u Zagrebu ogranicenje 40 km/h?
aj ti se vozi u bilo koji europski grad razvijenog dijela europe pa se jadaj i kritiziraj lokalnim vlastima ne samo ograničenje, nego i vrlo drakonsku novčanu kaznu kojom bi te pozdravili.
najbolja aplikacija šljaka od stoljeća sedmoga: vozačka solidarnost s blicanjem farovima.
Jeste primjetili u zadnje vrijeme u Zagrebu barem, svaki drugi semafor ima kamere...
Nemam pojma jel su to policijske ili samo za praćenje prometa...
Ima ih svakakvih i počela me pomalo paranoja hvatat prije nailaska na svaki semafor, umjesto da pratim promet ispred sebe ja buljim u kamere i razmišljam jel me neka snimila pa gledam brzinomjer pa opet kameru...i tak!
Nadam se da ta distrakcija u obliku kamera neće u prometu napraviti kontra efekt...
Ima li netko saznanja ili neki link na članak gdje je objašnjeno koja vrsta kamere je za što namijenjena pa da ljudi znaju jel su policijske ili samo prometne i ne brinu više o tome?
najbolja aplikacija šljaka od stoljeća sedmoga: vozačka solidarnost s blicanjem farovima.
Osim kad vozis sa stranim tablicama, pa ti namjerno ne blicaju..... a ne znam kamo da stavim transparent "Samo su tablice strane, ja nisam"..... Banana od ljudi, bez obzira gdje sam, uvijek upozorim nadolazece aute na policiju il pogotovo neki zastoj.....
Jeste primjetili u zadnje vrijeme u Zagrebu barem, svaki drugi semafor ima kamere...
Nemam pojma jel su to policijske ili samo za praćenje prometa...
Ima ih svakakvih i počela me pomalo paranoja hvatat prije nailaska na svaki semafor, umjesto da pratim promet ispred sebe ja buljim u kamere i razmišljam jel me neka snimila pa gledam brzinomjer pa opet kameru...i tak!
Nadam se da ta distrakcija u obliku kamera neće u prometu napraviti kontra efekt...
Ima li netko saznanja ili neki link na članak gdje je objašnjeno koja vrsta kamere je za što namijenjena pa da ljudi znaju jel su policijske ili samo prometne i ne brinu više o tome?
Te kamere su smart city kamere, ne služe ničemu. Tu su da bi zadovoljile formu. (u smislu : dobit ćete poticaj od EU za Smart city ako izgradite toliko i toliko kamera)
Tek u budućnosti se nadaju da će umjetna inteligencija izvući nešto korisno iz tih podataka, obećanje ludom radovanje.
Većina kamera koje možemo vidjeti ispred semafora za lijevo i semafora na sporednim ulicama koje izlaze na važniju prometnicu, zapravo služe da glavna prometnica ima zeleno ako nema auta na sporednim pravcima. Na takvim semaforima pješak, za preći preko glavne prometnice, mora stisnuti gumb.
Većina kamera koje možemo vidjeti ispred semafora za lijevo i semafora na sporednim ulicama koje izlaze na važniju prometnicu, zapravo služe da glavna prometnica ima zeleno ako nema auta na sporednim pravcima. Na takvim semaforima pješak, za preći preko glavne prometnice, mora stisnuti gumb.
Da, imamo ih mi te klikere u Rijeci apsolutno svugdje na semaforima. Ne služe doslovce ničemu jer za razliku od normalnog grada gdje je to primjenjeno na način da se na slabo prohodnim cestama ne zaustavlja promet bezveze ako nema pješaka, ovdje su ta dugmad postavljena i na raskrižja i svugdje, zapravo postavljena su tamo gdje ne trebaju, a gdje trebaju ih nema (npr. pječaški bez semafora preko ceste s 4 kraka, dobro bi došao gumb da ne riskiraš prelaziti brzu cestu na blef, i misliti hoće li ti ili ne vozač stati). Dobar dio tih gumbova niti nema struje, samo klikaš bezveze ništa ne reagira, mislimo da je to napravljeno više kao "fidget spinner", da se ne dosađuješ čekajući zeleno svjetlo.
Jeste primjetili u zadnje vrijeme u Zagrebu barem, svaki drugi semafor ima kamere...
Nemam pojma jel su to policijske ili samo za praćenje prometa...
Ima ih svakakvih i počela me pomalo paranoja hvatat prije nailaska na svaki semafor, umjesto da pratim promet ispred sebe ja buljim u kamere i razmišljam jel me neka snimila pa gledam brzinomjer pa opet kameru...i tak!
Nadam se da ta distrakcija u obliku kamera neće u prometu napraviti kontra efekt...
Ima li netko saznanja ili neki link na članak gdje je objašnjeno koja vrsta kamere je za što namijenjena pa da ljudi znaju jel su policijske ili samo prometne i ne brinu više o tome?
Te kamere su smart city kamere, ne služe ničemu. Tu su da bi zadovoljile formu. (u smislu : dobit ćete poticaj od EU za Smart city ako izgradite toliko i toliko kamera)
Tek u budućnosti se nadaju da će umjetna inteligencija izvući nešto korisno iz tih podataka, obećanje ludom radovanje.
sve te kamere su itekako u funkciji, ako parkiraš na nogostup ili se dugo zadržiš na cesti (dulje od 5 min.) i nemaš sreće da te operater gradskog redarstva uočio pošalju ti kaznu (sve su se kamere otplatile već u prvih par mjeseci rada). Ako dođe do saobračajke ili nekog zlodjela u vidokrugu kamere na zahtjev policija dobije tu snimku (dobiju samo snimku koju su tražili - vrijeme i mjesto) ...
Postoje i kamere za brzinu ,ali one su gotovo po pravilu u velikim robusnim kockastim kutijama i po gradovima ih baš i nema mnogo (barem ne po centru)...
Ima na onom raskrižju kod Buzina pa jedno 3-4 vrste kamera na jednom semaforu 😯
meni je rekorder u nebulozi obilaznica oko d. miholjca.
ograničenje 70, na pojedinim dijelovima 50, kao i u strogom centru.
a cesta nova, ograđena, pregledna, usred polja...
Često vozim na relaciji starom cestom Dalmacija - ZG. Obično koristim waze, iako sam uvijek unutar 10% unutar ograničenja i vozim normalno. Obično je problem što na nekim mjestima ne znam ni koliko mogu voziti.
Ono što je malo zabrinjavajuće je što (prema linku u nastavku) je upitno koliko je legalno takve stvari koristiti https://www.poslovni.hr/europska-unija/evo-koliku-cete-kaznu-platiti-ako-koristite-sustave-za-detektiranje-kamera-4293576
Aj ti meni objasni zasto je npr na ksaverskoj u Zagrebu ogranicenje 40 km/h?
aj ti se vozi u bilo koji europski grad razvijenog dijela europe pa se jadaj i kritiziraj lokalnim vlastima ne samo ograničenje, nego i vrlo drakonsku novčanu kaznu kojom bi te pozdravili.
Da U Londonu recimo po ovim manjim cestama gdje su kuce ogranicenje 20 M/h, a na normalnoj gradskoj cesti 30 ili 40 M/h. Na autocesti ovisno o dionici ide 40,50,60 i max 80.
Auti sve jači i sve sigurniji, ceste sve kvalitetnije i šire, a ograničenja sve niža. Nema mi logike...
A vozači sve veći i veći debili, pa uzalud sigurniji auti i ceste (bar kod nas, vani ide na bolje).
Tak da niža ograničenja imaju smisla, bar za neke koji su financijski nepotkovani, 18-godišnji BMW-aši ubijaju i dalje ko da se ništa nije promijenilo, ali bar ih sigurniji auti u potpunosti zaštite
Ubit će on i sa starim pežoom sa izbušenim auspuhom.
Ali bitan je ovaj dio, oni koji su financijski nepotkovani. Tko vozi BMW, vjerojatno ima više love nego tko vozi Fiata. Tako da kazna od 1000-2 kuna ne znači isto jednome i drugome. Dok to ne bude u nekim jednakim omjerima ništa od "poštivanja" zakona. I dok sudstvo ne počne raditi svoj posao i kažnjavati (zatvorskim kaznama).
Nije isto uzeo nekome 2000kn bez obzira koliko imao love ili 10% godišnje plaće npr.
P.S. meni se sigurnije voziti sa starim 200 km/h nego sa starom 100 km/h po autoputu.