Što mi čekamo? Ista je aplikacija i za naše tržište, koja radi problema kako Amerima tako i nama.
sve što su im ameri nabrojali, to rade i nama ovdje.
Što mi čekamo? Ista je aplikacija i za naše tržište, koja radi problema kako Amerima tako i nama.
sve što su im ameri nabrojali, to rade i nama ovdje.
Što mi čekamo? Ista je aplikacija i za naše tržište, koja radi problema kako Amerima tako i nama.
sve što su im ameri nabrojali, to rade i nama ovdje.
sve sto ti radi tiktok ti rade i sve americke aplikacije
Zanimljivo da su se više manje sve društvene mreže odljepile od ideje zbog kojih su stvorene. U fokusu (na TikToku, Instacu, Fejsu) nisu konekcije i prijatelji, nego neki random feed koji želi da ste što više vremena na tome i da vas aplikacija šora dopaminom.
Također je interesantno da se ovisnost o društvenim mrežama nije dignuta na višu razinu, da se o tom problemu više priča i traži rješenje, ali vjerojatno jer je fokus na kapitalu i prikupljanju informacija.
Imam 30 god, pola moje ekipe roka po Instagramu non stop, gledaju Reelse čim uhvate trenutak "dosade". Djeluju ko retardirani odrasli zombiji, ali eto, moderno doba.
Zanimljivo da su se više manje sve društvene mreže odljepile od ideje zbog kojih su stvorene. U fokusu (na TikToku, Instacu, Fejsu) nisu konekcije i prijatelji, nego neki random feed koji želi da ste što više vremena na tome i da vas aplikacija šora dopaminom.
Također je interesantno da se ovisnost o društvenim mrežama nije dignuta na višu razinu, da se o tom problemu više priča i traži rješenje, ali vjerojatno jer je fokus na kapitalu i prikupljanju informacija.
Imam 30 god, pola moje ekipe roka po Instagramu non stop, gledaju Reelse čim uhvate trenutak "dosade". Djeluju ko retardirani odrasli zombiji, ali eto, moderno doba.
Face je ipak po tom pitanju poprilicno drugaciji! Tamo je i najstarija ekipa i ozbiljnija, vode se svakojaki poslovi, marketing ovo ono a i nekako je cijeli face poprilicno otvoren pa i nema toliko budalastina za razliku od tiktoka i instagrama!
Što mi čekamo? Ista je aplikacija i za naše tržište, koja radi problema kako Amerima tako i nama.
sve što su im ameri nabrojali, to rade i nama ovdje.
sve sto ti radi tiktok ti rade i sve americke aplikacije
I njih treba zabraniti.
(sve koje rade barem pola od onoga što radi TikTok)
@Boris grozni:
Svaka ozbiljnija tvrtka kojoj je web stranica potrebna ima svoju web stranicu i službenu domenu.
@Boris grozni:
Svaka ozbiljnija tvrtka kojoj je web stranica potrebna ima svoju web stranicu i službenu domenu.
-da, jednako kao što to vrijedi, tj vrijedilo je za e-mail.. no to je bilo nekad, povijest... danas svaka 'ozbiljna firma' ''mora'' imati i facebook.. jer je to tako s velikim brojkama a često i vrlo praktično, zbog juzera i korištenja za sve, npr školske aktivnosti djece, lokalne obavijesti, ne samo osoba-osobno-frendovi-familija.. nego za svaku recimo 'društvenu' namjenu, kao što svi danas moramo imati barem jedan gmail-acc jer nas pri pokretanju smartphone traži email i koristi za npr backup-sinkornizaciju.. isti taj gmail acc do nedavno firme nisu prihvaćale u poslovnoj komunikaciji, no kao pišanje protiv vjetra, uzaludno.. i sad pragmatično gmail koriste svi, pogotovo kad se uzme period covid-locdowna i rada na daljinu kao uzroka-katalizatora koji je tisuće zanimanja preko noći gurnuo u internet-mrežu-cloud, npr dostava pizze.. dok je mobitel postao ID umjesto osobne, vozačke, karte za koncert ili avion ili covid potvrde.. onak, osobna iskaznica danas nije važna koliko mobitel i njegov id na koji je sve povezano pa i bankovna kartica-plaćanje itd..
-i to sve u recimo posljednjih 5 god.. novo doba, nova pravila, novo normalno..
-reklame.. bilo kojeg tipa, npr plakati uz cestu, tv-reklame i stranice časopisa kao klasične uobičajene reklame.. su teoretski nepotrebne, npr aktualni izbori, kao da će slika 'omiljenog rodenta' koji mi se smješka uz cestu i trenutno mi želi biti 'prijatelj' promijeniti osobnu odluku izbora.. ili kao da će kalcedonijina reklama intimnog rublja-čarapa rezultirati da kupim hulahopke.. :) .. no odavno su veliki u bizu izračunali, provjerili-atestirali.. +5% .. ima ili nema reklame, cocacola božićni djedmraz.. rezultira +5% većim prometom mada nikome na svijetu ne treba reklamirati cocacolu tj nije reklama nešto čime otkrivamo nepoznat proizvod nego kod velikih osigurava onaj varijabilni inače zanemariv dio 'neodlučnih birača' (pri čemu je nevažno koja roba ili politički izbori.. jer je pravilo isto..) a što samo u velikim brojevima ima važnost, tj kad imaš promet kao cocacola tad je i 1% vrlo važna stavka, dok je recimo 5% politički prag ulaza i sl. .. odnosno, zakon velikih brojeva mijenja rezultat-smisao kad gledam 'sebe-pojedinca' ili masovno-globalno.
-ono što je bitno, što se promijenilo.. nekad-sad, je digitalizacija-globalizacija svega, banalno yt-klipići i kao banalni primjer gangamstyle dok danas imaš npr yt-spavače koji spavaju i s par desetaka tisuća pratitelja imaju mjesečne prihode +20.000$ .. ne radeći ništa, glupost-spavanje.. čak ne uvaljuje reklamu, ne traži te ni cent.. spava i zarađuje, jer yt ima interes tj ima gledatelje i masovnost, pri čemu tiusće drugih mogu raditi apsolutno istu stvar no ako nemaju toliko pratitelja tad neće dobiti ništa.. novac, pri čemu osoba može raditi apsolutno istu stvar, kao što kafić može prodavati istu kavu pa jedan ima gužvu a drugi ključ u bravu.. onaj s gužvom će biti popularan i svi će prvo tamo željeti doći naprosto jer su tamo svi.. itd.. onako, primjer kad iz ničeg dobiješ nešto, kad ne postoji klasičan kriterij-razlog nego više u domeni slučajnosti-sreće ili peha..
-pa što veća firma, to više stručnjaka-vlasnika-novca zna da mada je nešto besmisleno, jednostavno 'moraju' to imati, pa danas svi imaju face, insta, razno.. dok danas npr nisu više potrebne klasične vizitke ili fixni tel i fax. .. nova vremena, nova pravila.. nova logika pa čak kad logike nema tj ako se teorija i praksa ne slažu odbacuje se teorija, ne praksa-stvarnost, čak kad je nelogična .. logično. :))
@Boris grozni:
Svaka ozbiljnija tvrtka kojoj je web stranica potrebna ima svoju web stranicu i službenu domenu.
-da, jednako kao što to vrijedi, tj vrijedilo je za e-mail.. no to je bilo nekad, povijest... danas svaka 'ozbiljna firma' ''mora'' imati i facebook.. jer je to tako s velikim brojkama a često i vrlo praktično, zbog juzera i korištenja za sve, npr školske aktivnosti djece, lokalne obavijesti, ne samo osoba-osobno-frendovi-familija.. nego za svaku recimo 'društvenu' namjenu, kao što svi danas moramo imati barem jedan gmail-acc jer nas pri pokretanju smartphone traži email i koristi za npr backup-sinkornizaciju.. isti taj gmail acc do nedavno firme nisu prihvaćale u poslovnoj komunikaciji, no kao pišanje protiv vjetra, uzaludno.. i sad pragmatično gmail koriste svi, pogotovo kad se uzme period covid-locdowna i rada na daljinu kao uzroka-katalizatora koji je tisuće zanimanja preko noći gurnuo u internet-mrežu-cloud, npr dostava pizze.. dok je mobitel postao ID umjesto osobne, vozačke, karte za koncert ili avion ili covid potvrde.. onak, osobna iskaznica danas nije važna koliko mobitel i njegov id na koji je sve povezano pa i bankovna kartica-plaćanje itd..
-i to sve u recimo posljednjih 5 god.. novo doba, nova pravila, novo normalno..
-reklame.. bilo kojeg tipa, npr plakati uz cestu, tv-reklame i stranice časopisa kao klasične uobičajene reklame.. su teoretski nepotrebne, npr aktualni izbori, kao da će slika 'omiljenog rodenta' koji mi se smješka uz cestu i trenutno mi želi biti 'prijatelj' promijeniti osobnu odluku izbora.. ili kao da će kalcedonijina reklama intimnog rublja-čarapa rezultirati da kupim hulahopke.. :) .. no odavno su veliki u bizu izračunali, provjerili-atestirali.. +5% .. ima ili nema reklame, cocacola božićni djedmraz.. rezultira +5% većim prometom mada nikome na svijetu ne treba reklamirati cocacolu tj nije reklama nešto čime otkrivamo nepoznat proizvod nego kod velikih osigurava onaj varijabilni inače zanemariv dio 'neodlučnih birača' (pri čemu je nevažno koja roba ili politički izbori.. jer je pravilo isto..) a što samo u velikim brojevima ima važnost, tj kad imaš promet kao cocacola tad je i 1% vrlo važna stavka, dok je recimo 5% politički prag ulaza i sl. .. odnosno, zakon velikih brojeva mijenja rezultat-smisao kad gledam 'sebe-pojedinca' ili masovno-globalno.
-ono što je bitno, što se promijenilo.. nekad-sad, je digitalizacija-globalizacija svega, banalno yt-klipići i kao banalni primjer gangamstyle dok danas imaš npr yt-spavače koji spavaju i s par desetaka tisuća pratitelja imaju mjesečne prihode +20.000$ .. ne radeći ništa, glupost-spavanje.. čak ne uvaljuje reklamu, ne traži te ni cent.. spava i zarađuje, jer yt ima interes tj ima gledatelje i masovnost, pri čemu tiusće drugih mogu raditi apsolutno istu stvar no ako nemaju toliko pratitelja tad neće dobiti ništa.. novac, pri čemu osoba može raditi apsolutno istu stvar, kao što kafić može prodavati istu kavu pa jedan ima gužvu a drugi ključ u bravu.. onaj s gužvom će biti popularan i svi će prvo tamo željeti doći naprosto jer su tamo svi.. itd.. onako, primjer kad iz ničeg dobiješ nešto, kad ne postoji klasičan kriterij-razlog nego više u domeni slučajnosti-sreće ili peha..
-pa što veća firma, to više stručnjaka-vlasnika-novca zna da mada je nešto besmisleno, jednostavno 'moraju' to imati, pa danas svi imaju face, insta, razno.. dok danas npr nisu više potrebne klasične vizitke ili fixni tel i fax. .. nova vremena, nova pravila.. nova logika pa čak kad logike nema tj ako se teorija i praksa ne slažu odbacuje se teorija, ne praksa-stvarnost, čak kad je nelogična .. logično. :))
da, tehnologija napreduje, nije problem u tome,
nego jer stvarno želiš da ti Zuck sa fejsbukom tu radi kaos po europi , a kinezi TikTok-om odgajaju djecu, stvarno ?
to je jadno.
-kao da se 'mene' (juzere, građane.. 'stinozube'..) pita.. ili kao da je važno-različito radi li mi to joe-štef-čungalunga-rusonenko.. rade mi isto, što žele ako su jači, pri čemu kao neki izbor ostaje npr istok-zapad pa radije zapad, odnosno kao npr migracije vidimo smjer koji ljudi biraju koji uvjek ide u jednom smjeru, ne u suprotnom.. pa ako je izbor cuki ili kinez, ne 'ja' nego migracijske mase ljudi na planeti kažu cuki odnosno zapad, neovisno što je trulež, korupcija, kriminal.. jer to ekšli nema veze sa stranama svijeta, nazivom države ili osobe.. tj po tome je globalno svijet jednak (izjednačen, barem u nečemu... još da je to pozitivno bilo bi super) :)
Kad se Meta (Facebook / Instagram / WhatsApp / ... ) zabrani u Europi , ljudi ( a s njima i mali obrtnici ) će preći na druge društvene mreže koje neće od nas praviti budale.
Trebam se siri i raste kazali mi. Mozda ih probam.
TikTok uskoro neš' moć dat djeci, jer će bit zabranjen i onemogućen.
Što mi čekamo? Ista je aplikacija i za naše tržište, koja radi problema kako Amerima tako i nama.
sve što su im ameri nabrojali, to rade i nama ovdje.
Ameri ga zabranjuju jer odvlači korisnike od njihovih domaćih društvenih mreža, da je razlog špijuniranje je priča za malu djecu.
Što mi čekamo? Ista je aplikacija i za naše tržište, koja radi problema kako Amerima tako i nama.
sve što su im ameri nabrojali, to rade i nama ovdje.
Ameri ga zabranjuju jer odvlači korisnike od njihovih domaćih društvenih mreža, da je razlog špijuniranje je priča za malu djecu.
Binarni kod Aplikacije Tiktok je "zamračen", popularna je , i kineska, to je dovoljno.
I jel napokon gotovo s tom pošasti?