Reakcije su zapravo lošije jer su maknuli sve što je Mazdu činilo Mazdom pa tako sad kad svi shvaćaju da samo tablet nije rješenje, Mazda je odlučila maknuti fizičke gumbe i "knob" i otići u nekom Tesla smjeru. Baš šteta.
Mazda predstavila treću generaciju SUV modela CX-5
- poruka: 12
- |
- čitano: 5.009
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Reakcije su zapravo lošije jer su maknuli sve što je Mazdu činilo Mazdom pa tako sad kad svi shvaćaju da samo tablet nije rješenje, Mazda je odlučila maknuti fizičke gumbe i "knob" i otići u nekom Tesla smjeru. Baš šteta.
Iako se slazem da su bespotrebno izbacili tipke (kao i na 6e), ne bih rekao da su maknuli "sve" sto Mazdu cini Mazdom. Tu je i dalje 2.5 atmosferski motor, prilicno dobar dizajn (od nadam se malo boljih materijala) i valjda ce dinamika voznje biti dosta dobra.
Zapravo je jos prerano za reci kakav ce to stvarno auto biti
Po meni je najbolji njihov model Mazda 3, ima odlican infotaiment s tipkama za sve bitno (tj. nema uopce ni po cem poseban, spojis andorid auto/car play i radi), prekrasan dizajn, super opremu (HUD, adaptivni tempomat, zracni jastuci, bla, bla)
Da je HUD prikazivao upute sa navigacije (ne znam jel mozda i je u novijim updateovima) i da je lane keep assist drzao auto zapravo u sredini trake - taj auto sa full opremom bi bio gotovo savrsen za svoju klasu
Ni oni nece dugo, prelaze potpuno na ev tako da vjerujem da ce taj proizvodac poprilicno iščeznuti s nasih prostora
Iako se slazem da su bespotrebno izbacili tipke (kao i na 6e), ne bih rekao da su maknuli "sve" sto Mazdu cini Mazdom. Tu je i dalje 2.5 atmosferski motor, prilicno dobar dizajn (od nadam se malo boljih materijala) i valjda ce dinamika voznje biti dosta dobra.
Zapravo je jos prerano za reci kakav ce to stvarno auto biti
Po meni je najbolji njihov model Mazda 3, ima odlican infotaiment s tipkama za sve bitno (tj. nema uopce ni po cem poseban, spojis andorid auto/car play i radi), prekrasan dizajn, super opremu (HUD, adaptivni tempomat, zracni jastuci, bla, bla)
Da je HUD prikazivao upute sa navigacije (ne znam jel mozda i je u novijim updateovima) i da je lane keep assist drzao auto zapravo u sredini trake - taj auto sa full opremom bi bio gotovo savrsen za svoju klasu
6e zapravo ni nije Mazda, trebali su EV i na kineski Changan Deepal SL07 stavili svoje brandiranje, branike/svjetla i tako neke sitnice. A njima je dobro došlo da se može prodavati van Kine (Changan je državna firma). E sad, zašto su to napravili na CX-5 pojma nemam. Ali dosta je backslash-alo. Izgovor je bio da ljudi žele glasovno upravljati. Da baš, pogotovo ako ti pokraj neko spava ili si sam i slušaš glazbu. Općenito rade zaokret da se više sviđaju USA tržištu. Od tud i novi 2D logo koji uskoro stiže kao i slovkanje, centralni TV i sl. A sad, koliko će DNA izgubiti, odnosno zadržati, vrijeme će pokazati.
Po pitanju vožnje vjerujem da će CX-5 i dalje biti dinamičan auto (u granici svojih SUV gabarita).
No eto, kod mene je kao i kod mnogih drugih baš to napravilo prevagu (trojka). Da je auto bio full vozački; što upravljivošću, što velikim, ali širokim i gore smještenim infotainmentom za kojeg imaš fizičke kontrole (kao i za temperaturu, klimu i sl.).
Lane ne koristim, ali HUD u 2024 modelu ima upute navigacije i sve nazive s našim znakovljem, baš bomba radi.
Iako se slazem da su bespotrebno izbacili tipke (kao i na 6e), ne bih rekao da su maknuli "sve" sto Mazdu cini Mazdom. Tu je i dalje 2.5 atmosferski motor, prilicno dobar dizajn (od nadam se malo boljih materijala) i valjda ce dinamika voznje biti dosta dobra.
Zapravo je jos prerano za reci kakav ce to stvarno auto biti
Po meni je najbolji njihov model Mazda 3, ima odlican infotaiment s tipkama za sve bitno (tj. nema uopce ni po cem poseban, spojis andorid auto/car play i radi), prekrasan dizajn, super opremu (HUD, adaptivni tempomat, zracni jastuci, bla, bla)
Da je HUD prikazivao upute sa navigacije (ne znam jel mozda i je u novijim updateovima) i da je lane keep assist drzao auto zapravo u sredini trake - taj auto sa full opremom bi bio gotovo savrsen za svoju klasu
6e zapravo ni nije Mazda, trebali su EV i na kineski Changan Deepal SL07 stavili svoje brandiranje, branike/svjetla i tako neke sitnice. A njima je dobro došlo da se može prodavati van Kine (Changan je državna firma). E sad, zašto su to napravili na CX-5 pojma nemam. Ali dosta je backslash-alo. Izgovor je bio da ljudi žele glasovno upravljati. Da baš, pogotovo ako ti pokraj neko spava ili si sam i slušaš glazbu. Općenito rade zaokret da se više sviđaju USA tržištu. Od tud i novi 2D logo koji uskoro stiže kao i slovkanje, centralni TV i sl. A sad, koliko će DNA izgubiti, odnosno zadržati, vrijeme će pokazati.
Po pitanju vožnje vjerujem da će CX-5 i dalje biti dinamičan auto (u granici svojih SUV gabarita).
No eto, kod mene je kao i kod mnogih drugih baš to napravilo prevagu (trojka). Da je auto bio full vozački; što upravljivošću, što velikim, ali širokim i gore smještenim infotainmentom za kojeg imaš fizičke kontrole (kao i za temperaturu, klimu i sl.).
Lane ne koristim, ali HUD u 2024 modelu ima upute navigacije i sve nazive s našim znakovljem, baš bomba radi.
Imao je i prije HUD upute navigacije, ali nazalost nisu radile za Carplayom/Andorid autom. Ne znam jel se taj dio promijenio.
Ali da, generalno se slazem. Imao samo do nedavno "novu" trojku (2020ta) i cura ima stariji model iz 2016te. Bas je veliki upgrade nova, ali kako joj je isticala garancija a imala je X sa mild hibridom, ultra skupi farovi i svasta nesto, zamjenio sam je sa mx-5 jer nam medu ostalom ne trebaju dva "ista" auta, a curin je hatchback pa je puno prakticniji. A i vise mu vjerujem jer ima puno manje stvari za poci po zlu.
Motor je 2.5 i na "leru" praktički imaš moment, vjeruj mi da na tu masu ne pozna opterećenje ni približno kao primjerice litru manji turbak koji na papiru ima više momenta.
Al da mi je enigma zašto nema jače varijante, jeste. 30 konja više i išla bi kao đak u školu.
Ovo je onako, ok motor. Ako želiš dinamiku po pitanju ubrzanja, CX-5 je neće imati.
Imao je i prije HUD upute navigacije, ali nazalost nisu radile za Carplayom/Andorid autom. Ne znam jel se taj dio promijenio.
Ali da, generalno se slazem. Imao samo do nedavno "novu" trojku (2020ta) i cura ima stariji model iz 2016te. Bas je veliki upgrade nova, ali kako joj je isticala garancija a imala je X sa mild hibridom, ultra skupi farovi i svasta nesto, zamjenio sam je sa mx-5 jer nam medu ostalom ne trebaju dva "ista" auta, a curin je hatchback pa je puno prakticniji. A i vise mu vjerujem jer ima puno manje stvari za poci po zlu.
Android auto. I to bez obzira da li koristiš google maps, waze itd. iPhone nemam pa nezz kako radi s carplayom.
A ovo, zato sam se malo bojao uzeti X-a. Iako par ljudi što ima, za sad nema neke probleme.
To je isti motor kao u cx30?
Vidim 180Nm na 1000omin te 238Nm na 3300 sto je dosta slabo za auto od 1700kg. Vozim suv od 1900kg i 380Nm. Ocekivao sam više od mazde nakon skoro odlicnog cx60 dizela i pheva.. i izbacivanje tipki te ubacivanje velikih ekrana je baš turn off.
Je, isti motori su. Doći će jači gotovo sigurno, prije je bio 165 i 194ks te još dizel između. Ovo je početni. Motor za od A do B. Ne budeš jurio, to je jasno po podacima o ubrzanju, ali iznenadio bi se. Ja sam isto mislio da seru. Prije sam imao 15xxkg auto sa 320nm, ali 1.6. I dok je na papiru to izgledalo kao odlična kombinacija, u praksi je bio dobar A do B driver. No s 4 osobe unutra ili manje pa uzbrdice i išao je puno lošije s više gasa nego sad 2.0 G150 motor na 1440kg. Kubikaža je kubikaža.
Ovisi koji motor imaš, taj podatak od 380nm na skoro 2 tone može i ne mora biti dosta hehe. Al da ne idemo u offtopic.
Uglavnom, ne sviđa mi se kud su japanci krenuli. Gledam Autogefühl, čovjek baš germanski testira aute. CX 5 još nije, ali za 6e (rebrandirani kinez, jel) veli da logično uopće nije Mazda. Da je upravljač relativno bez osjeta i povratnih informacija, a ovjes za limuzinu iznenađujuće neudoban. CX-60 recimo ima gumbe i prave kontrole. Zašto su išli štedit na CX 5 samo oni znaju.
Je, isti motori su. Doći će jači gotovo sigurno, prije je bio 165 i 194ks te još dizel između. Ovo je početni. Motor za od A do B. Ne budeš jurio, to je jasno po podacima o ubrzanju, ali iznenadio bi se. Ja sam isto mislio da seru. Prije sam imao 15xxkg auto sa 320nm, ali 1.6. I dok je na papiru to izgledalo kao odlična kombinacija, u praksi je bio dobar A do B driver. No s 4 osobe unutra ili manje pa uzbrdice i išao je puno lošije s više gasa nego sad 2.0 G150 motor na 1440kg. Kubikaža je kubikaža.
Ovisi koji motor imaš, taj podatak od 380nm na skoro 2 tone može i ne mora biti dosta hehe. Al da ne idemo u offtopic.
Uglavnom, ne sviđa mi se kud su japanci krenuli. Gledam Autogefühl, čovjek baš germanski testira aute. CX 5 još nije, ali za 6e (rebrandirani kinez, jel) veli da logično uopće nije Mazda. Da je upravljač relativno bez osjeta i povratnih informacija, a ovjes za limuzinu iznenađujuće neudoban. CX-60 recimo ima gumbe i prave kontrole. Zašto su išli štedit na CX 5 samo oni znaju.
Apsolutno. Mazda je do sada bila bas neko osvjezenje medu morem istih/slicnih auta po pitanju principa na koji su dizajnirani. Nadam se da nece previse skrenuti s puta na kojem su bili.
Ekrani, izbacivanje loga, ubacivanje slova umjesto loga kako na gepek tako i na volan, tko god je pokrenuo taj trend treba ga streljat. VW se sa 8-icom opekao sa ekranima i navodno će 9-tka opet dobiti tipke, još xy takvih primjera. Bezveze