Hoce li dolaziti sa driverima za Windows 7 32bit?
Kumho nagrađen za inovaciju hibridne automobilske
- poruka: 6
- |
- čitano: 3.535
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ova hibridguma mi se sviđa, i to sto je moguće mjenjati samo vanjski sloj. Ali slutim da će zbog toga guma biti skuplja. Proizvođač živi od profita, a profit donosi prodaja guma koje se proizvedu u golemoj količini i to po nižoj cijeni. A ako manje proizvode onda je guma jako skupa jer je potražnja niska.
Što ako bi ovaj srednji dio bio stalno u upotrebi a vanjski dio bi se mjenjao poput (zimska ili ljetna) znači idemo wulkanizeru da nam zamjeni vanjski sloj recimo za zimske uvjete ? Onda nebi morali skladištiti cijelu gumu već samo skladištiti taj vanjski sloj koji bi s vremenom promjenili ako je previše istrošen. Prednost, manje bi zauzmalo prostor u garaži ili na tavanu gdje obično čuvamo gume koje nisu za trenutnu sezonu.
Već se više puta spominjalo kako će se praviti gume koje se neće pumpati, ali izgleda da je to ili preskupo ili neisplativo za proizvođača, vijek trajanja takve gume bi bio možda pre dugačak a da bi se to proizvođaču isplatilo. Inače, to bi bilo super rješenje, jer ne bi moglo doći do nesreća koje se mogu dogoditi u vožnji ako dođe do pucanja gume.
Teže, neudobnije, skuplje, kompliciranije za montažu... Korisim runflat i mogu reći da je cijena osjetno skuplja, a životni vijek kraći. Jedini plus ti je ako ti pri velikoj brzini pukne guma da te ipak ne baci samo tako sa ceste. Bilo bi zanimljivo da se nešto pametno desi po tom pitanju, no situacija je već dosta vremena u stagnaciji, čak i u padu. Prije više od 10 godina je bio "boom" sa takvim gumama, pričalo se da će ih uskoro svi primarno proizvoditi, a danas su zapravo na marginama. Nadam se pozitivnoj promjeni
Već se više puta spominjalo kako će se praviti gume koje se neće pumpati, ali izgleda da je to ili preskupo ili neisplativo za proizvođača, vijek trajanja takve gume bi bio možda pre dugačak a da bi se to proizvođaču isplatilo.
Totalno suprotno.
Puno isplativije je za proizvođače (osim početnog ulaganja), jer će te gume za nas "po defaultu biti skuplje", a vijek trajanja je onoliki koliki je gazni sloj gume (znači apsolutno isto kao i sada), i garantirano većina proizvođača ne bude radila protektirane gume, ili ako budu to će biti skoro isto cijeni kao da kupiš nove.
Znači po svemu jedini problem je potrebno ulaganje da se ove gume krenu proizvodit, a sve ostalo je win za njih.