Par stvari mi nije jasno: S tehničke strane, kažu kako vlak koristi supervodljive materijale za postizanje magnetske levitacije, kao i ugrađene cjevovode koji isisavaju zrak iz tunela. Time se neutralizira trenje vlaka s podlogom i smanjuje otpor zraka. - pa al nije poanta magleva da lebdi i tako ne dodiruje podlogu, tako da mi nije jasno kakvo to trenje sa podlogom postoji?
Druga stvar, kako češ testirat brzinu od 1000km/h u tunelu od 2 km pošto tu dužinu sa tom brzinomi prevoziš za malo više od 7 sekundi, što znači da za testirat tu brzinu, pa bar minimalno 5 minuta, trebaš cca 80ak km pruge, i to pruge koja mora koštat ko crni vrag a radiš je samo za testirat....
Uglavnom sve smrdi isto kao i Muskov pokušaj hypertunela.... skupo ko vrag i neisplativo jer bi zbog troškova izgradnje i održavanja trebao naplačivat karte po par tisuća eura....
Iako ideja nije slaba jer se riješiš aviona i njihovog zagađivanja plus to samo putovanje bi trajalo čak i kraće nego sa avionom jer izbjegneš čekanja na aerodromu, pa samu vožnju do aerodroma koji su obično daleko na periferiji večih gradova.... ali za HŽ i tih 130kmh je več znanstvena fantastika