4) zanemari sve ovo prije,kupi rtx3080 i peglaj na 60fps-a =)
Kako u tri minute dobiti 10-15 FPS-a u Flight Simu
- poruka: 10
- |
- čitano: 7.574
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
jednako tako pod "general" (ne diktatorbvreskva!):
- buildings: umjesto high, stavite trokatnica (eventualno s uređenim potkrovljem);
- trees: ne moraju biti sekvoje (high) - postaviti na "bonsai";
- grass and bushes: trava low (uredno pošišana, engleska) a grmlje ne više od makije (4 m). gorući grm s (usmenom) porukom je opcija za kartice s 8 gb.
- sheep: postaviti na "ne danas".
Drago,
neznam kako se starta igra tj. dali ide kroz neki 3rd party tool/launcher na Stemu ili slicno ali AKO ima klasicnu installaciju na HDDu i svoju start ikonicu onda se moze pokrenuti u procesu kojem user zeli i da ostane tako snimljeno:
Znaci ovo:
"1) Iz Task Managera podesite Priority (kartica Details) za proces "Flightsimulator Exe" na "High". Nemojte na Exclusive jer će se igra smrzavati. Ovo ćete morati uraditi svaki put kad pokrenete igru. Nismo našli pouzdani način za snimiti ove postavke."
Ono sto treba napraviti na Start ikoni (ponavljam ako je taka vnacin startanja :)) je slijedece:
1. RMB klik na ikonu
2. Properties
3. Pod Target upisati ovo (ovako):
C:\Windows\System32\cmd.exe /c start "MSFlightSimulator 2020" /high C:\MSFlightsimulator\Msflight.exe
Ime MSflight.exe i poutanju sam izmislio jer neznam kako se tocno zove i gdje je instalirana ali poanta je ono prije gdje se podesava priority.
ne znam je li ijedna firma do sad ovako jasila "pejing kastmerze" kao ovi zlotvori.
jbte dobro ne moras podesit config.sys i autoexec.bat.
+ devicehigh i mozak baj baj...
Ono sto treba napraviti na Start ikoni (ponavljam ako je taka vnacin startanja :)) je slijedece:
1. RMB klik na ikonu
2. Properties
3. Pod Target upisati ovo (ovako):
C:\Windows\System32\cmd.exe /c start "MSFlightSimulator 2020" /high C:\MSFlightsimulator\Msflight.exe
Ime MSflight.exe i poutanju sam izmislio jer neznam kako se tocno zove i gdje je instalirana ali poanta je ono prije gdje se podesava priority.
Ovo je s MS Storea i taj "/high" switch u komandnoj liniji ne radi (ne znam kako je u Steamovoj verziji).
Ima ovih dodataka TaskManageru koji teoretski omogućavaju snimanje priorityja, ali u ovom slučaju dva koja sam ja probao također ne rade.
Popravila je sveukupni framerate u avionima s puno LCD-ova i to dosta, a ispravljeni su i neki bugovi s avionikom u nekim avionima, iako su letni kompjuteri i dalje ostali okljaštreni i aproskimacije, posebno za velike putničke avione.
Mene zanima kada će podrška za VR i kako dobiti dobar frame rate na Valve Index-u.
Do tada good old Xplane11....
Popravila je sveukupni framerate u avionima s puno LCD-ova i to dosta, a ispravljeni su i neki bugovi s avionikom u nekim avionima, iako su letni kompjuteri i dalje ostali okljaštreni i aproskimacije, posebno za velike putničke avione.
I uz to potrgali A320(jos vise). Motor broj 1 koji se gasi ako nema goriva u srednjem tanku, flight director bug kod polijetanja, bug kad ne mozes prebacit iz mach na knots+descent se ne aktivira i zajebe approach, nakon updata napravio sam 2 leta sa A320, na prvom approachu je avion poceo pratit localiser unatrag jer je frekvencija bila kriva (sto je u flight planingu krivo ili toj zracnoj luci, nisam provjerio po irl kartama ili komp) i kad sam preuzeo i dosao blizu piste pfd se ugasio/zatamnio, na drugom je autopilot sam od sebe prestao pratit lnav/waypointove i krenuo direkt prema zracnoj luci potom nestao flight plan iz kompjutera pa sam morao po pamcenju i uz atc vectore ic u heading modu..prije patcha sve super, bas su ga uredili, kao da je quality control=0. Najcesce letim A320, sad vjerojatno ne prije fixa, sutra cu vidjet kak se 787 ponasa jer je bilo i na njemu promjena i ovisno kakve su bile vec sam zab. mozda probat vnav opet, zadnji put me probao "ubit" u vnav modu, a i imam nekih stvari za radit sa manjim GA na OnAir trialu bar dok preplavljeni FSEconomy nebu otvoren za registracije ponovo.
Popravila je sveukupni framerate u avionima s puno LCD-ova i to dosta, a ispravljeni su i neki bugovi s avionikom u nekim avionima, iako su letni kompjuteri i dalje ostali okljaštreni i aproskimacije, posebno za velike putničke avione.
I uz to potrgali A320(jos vise). Motor broj 1 koji se gasi ako nema goriva u srednjem tanku, flight director bug kod polijetanja, bug kad ne mozes prebacit iz mach na knots+descent se ne aktivira i zajebe approach, nakon updata napravio sam 2 leta sa A320, na prvom approachu je avion poceo pratit localiser unatrag jer je frekvencija bila kriva (sto je u flight planingu krivo ili toj zracnoj luci, nisam provjerio po irl kartama ili komp) i kad sam preuzeo i dosao blizu piste pfd se ugasio/zatamnio, na drugom je autopilot sam od sebe prestao pratit lnav/waypointove i krenuo direkt prema zracnoj luci potom nestao flight plan iz kompjutera pa sam morao po pamcenju i uz atc vectore ic u heading modu..prije patcha sve super, bas su ga uredili, kao da je quality control=0. Najcesce letim A320, sad vjerojatno ne prije fixa, sutra cu vidjet kak se 787 ponasa jer je bilo i na njemu promjena i ovisno kakve su bile vec sam zab. mozda probat vnav opet, zadnji put me probao "ubit" u vnav modu, a i imam nekih stvari za radit sa manjim GA na OnAir trialu bar dok preplavljeni FSEconomy nebu otvoren za registracije ponovo.
VNV ne radi do početka, a ja baš ni ne očekujem da kompovi u ovim velikim avionima rade dok ne dođu add-onovi nezavisnih proizvođača - nikad nisu ni radili kako treba pa su i u ranijim verzijama isto bili samo aproksimacije ovi šta bi došli u paketu sa simulacijom.
Trenutno se nadam se će netko iz communityja napraviti modove za G1000 i G3000 šta su u ovim manjim avionima da ih do kraja osposobe, ali mi je gušt letit i Cessnom 152 po analognim čukicama hvatat VOR-ove i ILS.
Isto tako i bush flying sada ima smisla kad je grafika abnormalna s Cubom i XCubom.