Još samo da prestanu daljinski zaustavljati svoje automobile i to je to.
Jasan smjer Volva: Proizvodnja električnog SUV-a p
- poruka: 10
- |
- čitano: 5.520
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Još jedan EU proizvođač automobila koji će propasti zbog sulude, isforsirane strategije prelaska na električni shit.
Kad propadnu VW i BMW, raspada se Njemačka u građanskom ratu. Tada se raspada i EU is dosta njezinih članica. Pa kreće 3. svjetski rat.
Hvala na čitanju naših (relativno) realističnih crnih prororčanstava.
Mjesta sve manje a auti sve veci i tezi da je to sumanuto! Danas da jedan Golf 4 ima toliki obujam vjerovatno bi imao gepek od jedno cistih 900L za razliku od ovi debilana od po pisljivih 300-tinjak L!
A sto se tiče modernih električnih auti, ne bi se složio da su sve veći sa manjim prtljažnik prostorom. Moj Model Y ima oko 800 l. Ali isto tako moglo bi se reći da je Model Y u biti Golf 4 za moju generaciju, tako da sve u svemu jako točan post 😀
Jošjedan EU proizvođač automobila koji će propasti zbog sulude, isforsirane strategije prelaska na električni shit.
Kad propadnu VW i BMW, raspada se Njemačka u građanskom ratu. Tada se raspada i EU is dosta njezinih članica. Pa kreće 3. svjetski rat.
Hvala na čitanju naših (relativno) realističnih crnih prororčanstava.
Misliš kineski?
Jošjedan EU proizvođač automobila koji će propasti zbog sulude, isforsirane strategije prelaska na električni shit.
Kad propadnu VW i BMW, raspada se Njemačka u građanskom ratu. Tada se raspada i EU is dosta njezinih članica. Pa kreće 3. svjetski rat.
Hvala na čitanju naših (relativno) realističnih crnih prororčanstava.
Misliš kineski?
Zasto je sad kineski a dok je bio u vlasnistu Forda svedski?
Kad Mercedes prestaje biti Njemacki ako uzmemo u obzir da isti Geely drzi (skoro) 10%, i jos (skoro) 10% kroz drugu firmu? A arapi isto tako 10%.
Očito jedino japanci pametni. Samo hibrid. El. auto će nestat kako je i došao.
Još jedan EU proizvođač automobila koji će propasti zbog sulude, isforsirane strategije prelaska na električni shit.
Kad propadnu VW i BMW, raspada se Njemačka u građanskom ratu. Tada se raspada i EU is dosta njezinih članica. Pa kreće 3. svjetski rat.
Hvala na čitanju naših (relativno) realističnih crnih prororčanstava.
BMW je prosle godine imal najveci rast od svih proizvodaca automobila a VW je isto tu negdi. Nikad im nije bolje islo jer prodaju bezobrazno skupe aute.
Tak da ne, ne budu tak skoro propali jer ima previse ljudi koji kupuju auto radi znacke. To je isto ko da reces da bude Apple propal. Nikad pa ni onda.
uz malu ogradu da VW preko SAICa cucla 570 milijuna ojra pripomoći od kineske države...
BMW ima rast prodaje upravo u Kini, u Evropi opada zbog tabletizacije, ali 2.8x veća populacija anulira evropski pad
uz malu ogradu da VW preko SAICa cucla 570 milijuna ojra pripomoći od kineske države...
BMW ima rast prodaje upravo u Kini, u Evropi opada zbog tabletizacije, ali 2.8x veća populacija anulira evropski pad
Posve krivo. Cijelo tržište automobila u EU je drastično palo tijekom korone i još se nije oporavilo. BMW je bolji od prosjeka i njihov tržišni udio u EU lagano raste. tako da ti je teorija propala.