Zašto ljudi uvijek otkrivaju toplu vodu? Umjesto da mudruju, trebali su se raspitati kako je to rješeno na željeznici. Vlakovođa mora svakih toliko i toliko pritinuti neki gumb, da bi dokazao da ne spava. Ako ga ne pritisne, oglasi se sirena, a ako i nakon toga to propusti učiniti, vlak automatski stane.
Dosada je najveći sigurnosni rizik vožnje u pametn
- poruka: 4
- |
- čitano: 11.658
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
.. vlak automatski stane.
-slažem se, osim što je zaustavljanje problem. Automobil u prometu nije vlak na pruzi, kao ni tisuće drugih detalja-razlika vlak-auto.
-s druge strane, ako je neko vozilo autonomno, tad je besmisleno 'inzistirati' na budnosti vozača tj tko je vozač? ai? .. nek vozi! .. ono što je ekšli problem je pravno-odgovornost, tj da tvorci ai-a preuzmu kaznenu odgovornost tad vozač ako odgovorna osoba nije potreban, do tad je potreban a tad se gubi jedan od razloga uvođenja ai-a tj autonomnog vozila. (ili je autonomno ili nije..).
Vlakovođa mora svakih toliko i toliko pritinuti neki gumb, da bi dokazao da ne spava.
Potpuno logično, jedino mislim da je kriva terminologija. Ako se ne varam, strojovođa je taj koji u lokomotivi pritišće gumb. Vlakovođa sjedi na kolodvoru. Doduše, možda i on pritišće nekakav gumb da pokaže da je živ :)