Kako jedan europski auto, a da nije Dacia, može biti toliko jeftiniji od konkurencije? U čemu je kvaka?
Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eura
- poruka: 32
- |
- čitano: 10.478
- |
- moderatori:
vincimus
Kako jedan europski auto, a da nije Dacia, može biti toliko jeftiniji od konkurencije? U čemu je kvaka?
Na nivou Dacie je. na stranu što ni Dacia nije toliko loša, ovaj C3 osnovni model je dosta "ćelav".
Svaki proizvođač može napraviti jeftin auto, s jeftinim materijalima.
Sada je pitanje vjeruješ li više Renou ili Citroenu... 1,0 vs 1,2 motorima.
Citroen mi je ljepši izvana i iznutra, a djeluje manje jeftino.
Otišao sam na stranicu konfiguracije vozila i izađe najjeftinija opcija 16 742,91€ s PDV-om.
Onu nešto jeftiniju opciju , koju navodite u oglasu, ne vidim u konfiguratoru.
- GorivoBENZIN
- MjenjačRUČNI
- Snaga74 kW
- Potrošnja5.6 l/km
- Ukupno emisija CO2126 g/km
Oprema;
- 2 ISOFIX sustava (2x na bočnim stražnjim sjedalima)
- Preklopiva jednodijelna klupa u 2. redu
- Daljinsko centralno zaključavanje (1x daljinski upravljač)
- Citroën Head-up display na LCD zaslonu
- Servo upravljač podesiv po visini i dubini
- Pomoć pri kretanju na kosini
- Aktivni sustav za pomoć pri zadržavanju vozila unutar vozne trake
- Set za krpanje gume
- Automatsko uključivanje vanjskih svjetala
- Obloge na blatobranima
- Prepoznavanje prometnih znakova za ograničenje brzine
- Regulator/limitator brzine
- Pomoć pri parkiranju straga
- REF elektronički razdjelnik sile kočenja
- ABS sustav protiv blokiranja kotača kod kočenja
- Sustav upozorenja na nepažnju vozača kamerom
- AFU sustav za pomoć pri kočenju
- Sustav za automatsko kočenje u slučaju opasnosti pomoću kamere
- 6 zračnih jastuka
- ESP sustav za nadzor stabilnosti vozila
- Sustav za upozorenje u slučaju opasnosti od sudara
- Utičnica 12 V u prvom redu
- Klima uređaj
- Prednji električni podizači stakala
- Vanjski električni retrovizori
- Ovjes Citroën Advanced Comfort®
- 1x priključak USB (tip C) za punjenje u prvom redu
- My Citroën Play
- Citroën LED Vision svjetla
- LED dnevna svjetla
- Vanjski retrovizori u crnoj boji
- Ukrasni poklopci kotača 16" PYRITE (gume 205/55 R16)
*Svakako, bolja opcija od bilo kakve Dacije u tome rangu, vjerojatno Stepway
Ovisi o načinu vožnje, gdje se vozi, koliko km goodišnje. tralaala itd..
Uz primjereno korištenje 15 god bez beda.
Cijena je tu negdje u rangu sa Daciom, malo je skuplji.
Sandero krece od 14.900 pa do 19.400€ (Stepway Extreme)
Kvari kvari, daju unutra najgori motor, jermenica u ulju
nema više remen u ulju, lanac je sada....
Novi motor, nema remen, moj ima, zamjena na takvim motorima na 70 tisuća.
Imam 1.2 turbo 136 ks, skoro 40 tkm...remen u ulju, redovito provjeravaju u srevisu...ako redovno voziš na servis, ne bi trebalo biti problema. Uostalom, pucaju i lanci, nikakva rijetkost.
DOBRO proučite koji motor je ugrađen u taj auto (ili bilo koji drugi sa istim tipom motora "puretech") (ili fordov "ecoboost", isti K.)
Imaš na jutubu dosta mehaničara koji su "secirali" taj "puretech" motor te su informacije lako dostupne.
Nađi mi samo jednog mehaničara ili stručnjaka u tom polju koji bude rekal nešto pozitivno o tom motoru.
Auto je ok, sve super osim ugrađenog motora koji je doslovno smeče.
Hyundai i20 za 14999 s atmosferskim benzincem i to nekvarljivim s lancem, kudikamo najbolja kupnja za tu lovu u tim gabaritima!
Hyundai i20 za 14999 s atmosferskim benzincem i to nekvarljivim s lancem, kudikamo najbolja kupnja za tu lovu u tim gabaritima!
Ima neki popust ?
Hyundai i20 za 14999 s atmosferskim benzincem i to nekvarljivim s lancem, kudikamo najbolja kupnja za tu lovu u tim gabaritima!
Ima neki popust ?
Jebes mi sve prije mjesec dana je bio 14,999, neznam mozda je ovo najnoviji model! No svejedno i dalje daleko ispred svih o motoru da se ne prica!
ja volim male avte...sadašnji je twingo...ali pomalo bi došlo vrijeme za zamjenu...max 400cm dužine i da je što više uzdignut iznad ceste
Bio bi zanimljiv da je jedno 3-4 tisuća eura jeftiniji što mogu napraviti bez problema tak da auto prebace na anlogiju...meni osobno ne trebaju ni električni podizači stakala, bili bi dobrio i na žgance. Jedino klima i niš drugo.
Bio bi zanimljiv da je jedno 3-4 tisuća eura jeftiniji što mogu napraviti bez problema tak da auto prebace na anlogiju...meni osobno ne trebaju ni električni podizači stakala, bili bi dobrio i na žgance. Jedino klima i niš drugo.
Da se vratiš na početne postavke, samo s klimom.
To nam je uvijek nedostajalo+servo.
Ostalo nam ne treba.
Ne kužim kako nikome ništa od dodatne opreme ne treba.
Kod mene minimalno da ima grijan vjetrobran i siceve. Elektrifikacija stakala se podrazumijeva. Klima se više nikad ne bi trebala ni spominjat kao dodatna oprema.
Ne kužim kako nikome ništa od dodatne opreme ne treba.
Kod mene minimalno da ima grijan vjetrobran i siceve. Elektrifikacija stakala se podrazumijeva. Klima se više nikad ne bi trebala ni spominjat kao dodatna oprema.
Radi se o tome da mi hoćemo isti automobil koji ti platiš 16.500€ s dodacima, za 12t € samo s klimom i servom.
Sve je jasno.
Radi se o tome da mi hoćemo isti automobil koji ti platiš 16.500€ s dodacima, za 12t € samo s klimom i servom.
Sve je jasno.
Je li servo zaista potrebno spominjati kao nešto "dodatno", u 2024. godini? Postoji li iti jedan novi model na tržištu, a da nema servo?
Iznenadio bih se da se nude i bez klime u standardnoj opremi. Ovi sicevi za grijanje muda i to - ajde, to neka ostane ekstra oprema.
Ne kužim kako nikome ništa od dodatne opreme ne treba.
Kod mene minimalno da ima grijan vjetrobran i siceve. Elektrifikacija stakala se podrazumijeva. Klima se više nikad ne bi trebala ni spominjat kao dodatna oprema.
Radi se o tome da mi hoćemo isti automobil koji ti platiš 16.500€ s dodacima, za 12t € samo s klimom i servom.
Sve je jasno.
To se zove povećanje životnog standarda i vozila idu u korak a ti pratiš ili ne. Do auta se uvijek teško dolazilo..
To se zove povećanje životnog standarda i vozila idu u korak a ti pratiš ili ne. Do auta se uvijek teško dolazilo..
Ma, mi to onako, kad bi se moglo birati tzv okljaštreni automobil za manje novaca.
Vozim KIa Stonic 1.4 s tadašnjom full opremom, ali samo zato jer je 2020 bila nova na akciji (testno vozilo) za 14.800 €
To se zove povećanje životnog standarda i vozila idu u korak a ti pratiš ili ne. Do auta se uvijek teško dolazilo..
samo što nekima 'povećanje standarda' ne znači apasolutno ništa
grijanje siceva, volana ili šajbe, meni osobno ne znači baš ništa, dijelom zato jer volim hladnije vrijeme, dijelom zato jer živim u dalmaciji gdje minusa skoro da nikad i nema
nekom pak 15" centralni displej znači povećanje standarda, meni osobno se gadi imat televizor u autu
međutim, obzirom da imam dva metra i 120 kila, puno mi znače udobnija sjedala, volan podesiv po dužini i slične stvari koje mojem frendu od metar i pol nisu uopće bitne
tako da prohtjevi uglavnom nisu isti svima, niti svi doživljavaju jednako povećanje životnog standarda u automobilu
nekako mi je to povećanje životnog standarda za tih po ure dnevno u autu ipak više izvoljevanje, nego li nekakav standard i ovisi više-manje o osobnim sklonostima
jel mogu odfurat ekipu u službenom vw up od zadra do splita - ofkors da mogu, jel mi ljepše kad to odradim u službemom golfu, ofkors da jest - ima li bitne razlike, ofkors da nema
To se zove povećanje životnog standarda i vozila idu u korak a ti pratiš ili ne. Do auta se uvijek teško dolazilo..
samo što nekima 'povećanje standarda' ne znači apasolutno ništa
grijanje siceva, volana ili šajbe, meni osobno ne znači baš ništa, dijelom zato jer volim hladnije vrijeme, dijelom zato jer živim u dalmaciji gdje minusa skoro da nikad i nema
nekom pak 15" centralni displej znači povećanje standarda, meni osobno se gadi imat televizor u autu
međutim, obzirom da imam dva metra i 120 kila, puno mi znače udobnija sjedala, volan podesiv po dužini i slične stvari koje mojem frendu od metar i pol nisu uopće bitne
tako da prohtjevi uglavnom nisu isti svima, niti svi doživljavaju jednako povećanje životnog standarda u automobilu
nekako mi je to povećanje životnog standarda za tih po ure dnevno u autu ipak više izvoljevanje, nego li nekakav standard i ovisi više-manje o osobnim sklonostima
jel mogu odfurat ekipu u službenom vw up od zadra do splita - ofkors da mogu, jel mi ljepše kad to odradim u službemom golfu, ofkors da jest - ima li bitne razlike, ofkors da nema
Slažem se. Svatko zna za sebe kaj mu je bitno. Menu na kontinentu i 200-300m nv ovi dani uvijek budu vlaga, mraz i smrzavanje. Već je 10 dana oko 0 svako jutro. Uđem u vozilo i stisnem tipku grijača prenjeg vjetrobrana i čekam 2min pa brisač samo počisti vodu.
Grijani sicevi mi dobro dođu tih 5min dok se auto ne ugrije.
Treća stvar, što dulje vozilo. Nebitno jel karavna ili sedan, ali svako malo prevozim dosta stvari a u pasata stane s preklopljenim sicevima malo preko 2m duljine. Ako je u pitanju kakva letva i slično, onda oko 3m do vjetrobrana.
Zanimljivo da u njega stavne više nego u npr. leon karavana. Mogu mislit kaj onda stane u superb karavanku.
Nisu auti krivi.
Ja 195 i 105 kg.
Moraš doći bar na 105 kg.
Oke