Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eura

poruka: 32
|
čitano: 10.483
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eura".
15 mjeseci
offline
Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eura

Kako jedan europski auto, a da nije Dacia, može biti toliko jeftiniji od konkurencije? U čemu je kvaka?

Mučko Đubre
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eu
Štrumpf Nazgul kaže...

Kako jedan europski auto, a da nije Dacia, može biti toliko jeftiniji od konkurencije? U čemu je kvaka?

Na nivou Dacie je. na stranu što ni Dacia nije toliko loša, ovaj C3 osnovni model je dosta "ćelav".

4 godine
offline
Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eura

Svaki proizvođač može napraviti jeftin auto, s jeftinim materijalima.

Sada je pitanje vjeruješ li više Renou ili Citroenu... 1,0 vs 1,2 motorima.

Citroen mi je ljepši izvana i iznutra, a djeluje manje jeftino.

 
1 0 hvala 0
3 godine
offline
Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eura

Otišao sam na stranicu konfiguracije vozila i izađe najjeftinija opcija 16 742,91€ s PDV-om.

 

Onu nešto jeftiniju opciju , koju navodite u oglasu, ne vidim u konfiguratoru.

 

Turbo 100
  • Gorivo
    BENZIN
  • Mjenjač
    RUČNI
  • Snaga
    74 kW
  • Potrošnja
    5.6 l/km
  • Ukupno emisija CO2
    126 g/km

 

Oprema;

 

UNUTRAŠNJOST
  • 2 ISOFIX sustava (2x na bočnim stražnjim sjedalima)
  • Preklopiva jednodijelna klupa u 2. redu
FUNKCIONALNA OPREMA
  • Daljinsko centralno zaključavanje (1x daljinski upravljač)
  • Citroën Head-up display na LCD zaslonu
  • Servo upravljač podesiv po visini i dubini
  • Pomoć pri kretanju na kosini
  • Aktivni sustav za pomoć pri zadržavanju vozila unutar vozne trake
  • Set za krpanje gume
  • Automatsko uključivanje vanjskih svjetala
  • Obloge na blatobranima
  • Prepoznavanje prometnih znakova za ograničenje brzine
  • Regulator/limitator brzine
  • Pomoć pri parkiranju straga
OPREMA ZA SIGURNOST
  • REF elektronički razdjelnik sile kočenja
  • ABS sustav protiv blokiranja kotača kod kočenja
  • Sustav upozorenja na nepažnju vozača kamerom
  • AFU sustav za pomoć pri kočenju
  • Sustav za automatsko kočenje u slučaju opasnosti pomoću kamere
  • 6 zračnih jastuka
  • ESP sustav za nadzor stabilnosti vozila
  • Sustav za upozorenje u slučaju opasnosti od sudara
OPREMA ZA UDOBNOST
  • Utičnica 12 V u prvom redu
  • Klima uređaj
  • Prednji električni podizači stakala
  • Vanjski električni retrovizori
  • Ovjes Citroën Advanced Comfort®
  • 1x priključak USB (tip C) za punjenje u prvom redu
  • My Citroën Play
SVJETLOSNI POTPIS
  • Citroën LED Vision svjetla
  • LED dnevna svjetla
VANJSKI STIL
  • Vanjski retrovizori u crnoj boji
  • Ukrasni poklopci kotača 16" PYRITE (gume 205/55 R16)

 

*Svakako, bolja opcija od bilo kakve Dacije u tome rangu, vjerojatno Stepway

合氣道
Poruka je uređivana zadnji put pet 15.11.2024 13:35 (Zaporožac).
 
0 0 hvala 0
15 mjeseci
offline
Re: Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eu
Osobno me nije previše briga za dodatnu opremu, osim sigurnosne, ali volim da mi auto lijepo izgleda i da se ne kvari pa to i pitam: kvari li se Citroen, s obzirom da je toliko jeftiniji od konkurencije? Mogu li očekivati da ću ovo voziti bez problema barem 15 godina, kao što trenutno vozim Megana?
Mučko Đubre
3 godine
offline
Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eura

Ovisi o načinu vožnje, gdje se vozi, koliko km goodišnje. tralaala itd..

 

Uz primjereno korištenje 15 god bez beda.

合氣道
 
3 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eu
Nisam ljubitelj francuza ali nadam se da ce se dobro prodavati i natjerati ostale proizvodjace da spuste cijene.

Cijena je tu negdje u rangu sa Daciom, malo je skuplji.

Sandero krece od 14.900 pa do 19.400€ (Stepway Extreme)
Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eu

Kvari kvari, daju unutra najgori motor, jermenica u ulju

15 godina
offline
Re: Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eu

nema više remen u ulju, lanac je sada....

Ju je je? Je ju je!
4 godine
offline
Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eura

Novi motor, nema remen, moj ima, zamjena na takvim motorima na 70 tisuća.

 

Imam 1.2 turbo 136 ks, skoro 40 tkm...remen u ulju, redovito provjeravaju u srevisu...ako redovno voziš na servis, ne bi trebalo biti problema. Uostalom, pucaju i lanci, nikakva rijetkost.

Poruka je uređivana zadnji put pet 15.11.2024 14:16 (Eric Prydz).
 
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eura

DOBRO proučite koji motor je ugrađen u taj auto (ili bilo koji drugi sa istim tipom motora "puretech") (ili fordov "ecoboost", isti K.)

Imaš na jutubu dosta mehaničara koji su "secirali" taj "puretech" motor te su informacije lako dostupne.

Nađi mi samo jednog mehaničara ili stručnjaka u tom polju koji bude rekal nešto pozitivno o tom motoru.

Auto je ok, sve super osim ugrađenog motora koji je doslovno smeče.

 
0 1 hvala 0
4 godine
offline
Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eura

Hyundai i20 za 14999 s atmosferskim benzincem i to nekvarljivim s lancem, kudikamo najbolja kupnja za tu lovu u tim gabaritima!

Moj PC  
6 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eu
Boris grozni kaže...

Hyundai i20 za 14999 s atmosferskim benzincem i to nekvarljivim s lancem, kudikamo najbolja kupnja za tu lovu u tim gabaritima!

 Ima neki popust ?

 

Vidim, najjeftiniji je 16.590

合氣道
4 godine
offline
Re: Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eu
Zaporožac kaže...
Boris grozni kaže...

Hyundai i20 za 14999 s atmosferskim benzincem i to nekvarljivim s lancem, kudikamo najbolja kupnja za tu lovu u tim gabaritima!

 Ima neki popust ?

 

Vidim, najjeftiniji je 16.590

 Jebes mi sve prije mjesec dana je bio 14,999, neznam mozda je ovo najnoviji model! No svejedno i dalje daleko ispred svih o motoru da se ne prica!

16 godina
offline
Re: Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eu
Tekst uopće nije relevantan, već iz oznake motora "Turbo100" na Citroenovim stranicama mora biti jasno da uopće nije riječ o "poznatom Puretech motoru". Riječ je o posve novom motoru s pogonskim lancem, što je već objavljeno prije ljeta čak i u našim medijima. Otkud se sad opet spominje Puretech, kad prvi primjerci već voze po ulicama, i nije riječ o nekim insajderskim informacijam? Neki dan vidio jednog na Maksimirskoj, skroz je zgodan
Reporter: What is your ambition in life? Parvulescu: To become immortal, and then to die.
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eu
Remen su zamjenili sa lancem u ulju i riješili problem
6 godina
offline
Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eura

ja volim male avte...sadašnji je twingo...ali pomalo bi došlo vrijeme za zamjenu...max 400cm dužine i da je što više uzdignut iznad ceste

mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
Moj PC  
1 0 hvala 0
4 godine
offline
Re: Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eu
Svi novi auti sa puretech motorima (Peugeot, Citroen, Opel, Fiat) više nemaju remen nego lanac.
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eura

Bio bi zanimljiv da je jedno 3-4 tisuća eura jeftiniji što mogu napraviti bez problema tak da auto prebace na anlogiju...meni osobno ne trebaju ni električni podizači stakala, bili bi dobrio i na žgance. Jedino klima i niš drugo.

Moj PC  
5 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eu
forumaš kaže...

Bio bi zanimljiv da je jedno 3-4 tisuća eura jeftiniji što mogu napraviti bez problema tak da auto prebace na anlogiju...meni osobno ne trebaju ni električni podizači stakala, bili bi dobrio i na žgance. Jedino klima i niš drugo.

 Da se vratiš na početne postavke, samo s klimom.

To nam je uvijek nedostajalo+servo. 

 

Ostalo nam ne treba. 

合氣道
14 godina
offline
Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eura

Ne kužim kako nikome ništa od dodatne opreme ne treba.

Kod mene minimalno da ima grijan vjetrobran i siceve. Elektrifikacija stakala se podrazumijeva. Klima se više nikad ne bi trebala ni spominjat kao dodatna oprema.

Moj PC  
2 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eu
dax-lax kaže...

Ne kužim kako nikome ništa od dodatne opreme ne treba.

Kod mene minimalno da ima grijan vjetrobran i siceve. Elektrifikacija stakala se podrazumijeva. Klima se više nikad ne bi trebala ni spominjat kao dodatna oprema.

 Radi se o tome da mi hoćemo isti automobil koji ti platiš 16.500€ s dodacima, za 12t € samo s klimom i servom.

 

Sve je jasno.

合氣道
12 godina
offline
Re: Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eu
Zaporožac kaže...

Radi se o tome da mi hoćemo isti automobil koji ti platiš 16.500€ s dodacima, za 12t € samo s klimom i servom.

 

Sve je jasno.

Je li servo zaista potrebno spominjati kao nešto "dodatno", u 2024. godini? Postoji li iti jedan novi model na tržištu, a da nema servo?

Iznenadio bih se da se nude i bez klime u standardnoj opremi. Ovi sicevi za grijanje muda i to - ajde, to neka ostane ekstra oprema.

0100011001000001010100000010000000110100001000000100110001001001010001100100010100100001
14 godina
offline
Re: Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eu
Zaporožac kaže...
dax-lax kaže...

Ne kužim kako nikome ništa od dodatne opreme ne treba.

Kod mene minimalno da ima grijan vjetrobran i siceve. Elektrifikacija stakala se podrazumijeva. Klima se više nikad ne bi trebala ni spominjat kao dodatna oprema.

 Radi se o tome da mi hoćemo isti automobil koji ti platiš 16.500€ s dodacima, za 12t € samo s klimom i servom.

 

Sve je jasno.

 To se zove povećanje životnog standarda i vozila idu u korak a ti pratiš ili ne.  Do auta se uvijek teško dolazilo..

3 godine
offline
Re: Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eu
dax-lax kaže...

 To se zove povećanje životnog standarda i vozila idu u korak a ti pratiš ili ne.  Do auta se uvijek teško dolazilo..

Ma, mi to onako, kad bi se moglo birati tzv okljaštreni automobil za manje novaca.

Vozim  KIa Stonic 1.4 s tadašnjom full opremom, ali samo zato jer je 2020 bila nova na akciji (testno vozilo) za 14.800 €

合氣道
Poruka je uređivana zadnji put sub 16.11.2024 10:24 (Zaporožac).
11 godina
offline
Re: Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eu
dax-lax kaže...

 To se zove povećanje životnog standarda i vozila idu u korak a ti pratiš ili ne.  Do auta se uvijek teško dolazilo..

 samo što nekima 'povećanje standarda' ne znači apasolutno ništa

grijanje siceva, volana ili šajbe, meni osobno ne znači baš ništa, dijelom zato jer volim hladnije vrijeme, dijelom zato jer živim u dalmaciji gdje minusa skoro da nikad i nema

 

nekom pak 15" centralni displej znači povećanje standarda, meni osobno se gadi imat televizor u autu

međutim, obzirom da imam dva metra i 120 kila, puno mi znače udobnija sjedala, volan podesiv po dužini i slične stvari koje mojem frendu od metar i pol nisu uopće bitne

tako da prohtjevi uglavnom nisu isti svima, niti svi doživljavaju jednako povećanje životnog standarda u automobilu

 

nekako mi je to povećanje životnog standarda za tih po ure dnevno u autu ipak više izvoljevanje, nego li nekakav standard i ovisi više-manje o osobnim sklonostima

jel mogu odfurat ekipu u službenom vw up od zadra do splita - ofkors da mogu, jel mi ljepše kad to odradim u službemom golfu, ofkors da jest - ima li bitne razlike, ofkors da nema

14 godina
offline
Re: Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eu
picajzla0707 kaže...
dax-lax kaže...

 To se zove povećanje životnog standarda i vozila idu u korak a ti pratiš ili ne.  Do auta se uvijek teško dolazilo..

 samo što nekima 'povećanje standarda' ne znači apasolutno ništa

grijanje siceva, volana ili šajbe, meni osobno ne znači baš ništa, dijelom zato jer volim hladnije vrijeme, dijelom zato jer živim u dalmaciji gdje minusa skoro da nikad i nema

 

nekom pak 15" centralni displej znači povećanje standarda, meni osobno se gadi imat televizor u autu

međutim, obzirom da imam dva metra i 120 kila, puno mi znače udobnija sjedala, volan podesiv po dužini i slične stvari koje mojem frendu od metar i pol nisu uopće bitne

tako da prohtjevi uglavnom nisu isti svima, niti svi doživljavaju jednako povećanje životnog standarda u automobilu

 

nekako mi je to povećanje životnog standarda za tih po ure dnevno u autu ipak više izvoljevanje, nego li nekakav standard i ovisi više-manje o osobnim sklonostima

jel mogu odfurat ekipu u službenom vw up od zadra do splita - ofkors da mogu, jel mi ljepše kad to odradim u službemom golfu, ofkors da jest - ima li bitne razlike, ofkors da nema

 Slažem se. Svatko zna za sebe kaj mu je bitno. Menu na kontinentu i 200-300m nv ovi dani uvijek budu vlaga, mraz i smrzavanje. Već je 10 dana oko 0 svako jutro. Uđem u vozilo i stisnem tipku grijača prenjeg vjetrobrana i čekam 2min pa brisač samo počisti vodu.

Grijani sicevi mi dobro dođu tih 5min dok se auto ne ugrije.

Treća stvar, što dulje vozilo. Nebitno jel karavna ili sedan, ali svako malo prevozim dosta stvari a u pasata stane s preklopljenim sicevima malo preko 2m duljine. Ako je u pitanju kakva letva i slično, onda oko 3m do vjetrobrana.

Zanimljivo da u njega stavne više nego u npr. leon karavana. Mogu mislit kaj onda stane u superb karavanku.

3 godine
offline
Re: Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eu
picajzla0707 kaže...
obzirom da imam dva metra i 120 kila

 

Nisu auti krivi.

Ja 195 i 105 kg.

Moraš doći bar na 105 kg. 

合氣道
15 godina
offline
Re: Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eu
Ja imam garažu i boli me briga za grijanje siceva.
14 godina
offline
Re: Citroënov novi C3 za ne tako visokih 15.990 eu
forumaš kaže...
Ja imam garažu i boli me briga za grijanje siceva.

 Oke

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice