Ako švabo kaže 700km, onda je to 700km.
BMW odgađa masovnu proizvodnju električnih automob
- poruka: 39
- |
- čitano: 13.328
- |
- moderatori:
vincimus
Šteta da nitko ne priča o vremenu punjenja. Po meni jednako bitan parametar kao i domet.
Uzalud mi 700km autonomije ako mi treba 12h da se natankam...
Šteta da nitko ne priča o vremenu punjenja. Po meni jednako bitan parametar kao i domet.
Uzalud mi 700km autonomije ako mi treba 12h da se natankam...
lovite se za autonomiju vožnje ko pijan plota kao da vozite taxi 24/7
pa da ideš za split opet ti je dosta, samo koliko ljudi radi kilometražu par desetaka km ili manje dnevno jer im služi za posao te trgovina za namirnice itd. njima može puniti jednom tjedno ili po noći
ovdje imaš kalkulator https://www.tesla.com/support/home-charging-calculator
gdje su standardizacijska tijela, gdje je razum i opće dobro? želim doći do prve trafo stanice sa šalterom i iznajmiti/zamijeniti bateriju kao što sam prije mijenjao plinske boce
ovo me podsjeća kada me mama pošalje u trgovinu po mlijeko, cigarete i novine, ja donesem a ona me pita da jesam li normalan? jer novine su po difoltu novi list, mlijeko je iz cice (tko je iz rijeke znat će) a cigarete su lord...
Ako švabo kaže 700km, onda je to 700km.
ustvari je manje, jer je u tih 700 uračunan mwst.
Što ne pitaju rimca da im pokaze kako se pravi i prodaje elektricni automobil. Covjek prodao 150 Concept_2 automobila,a nije ih jos ni napravio,amfibiju koja lebdi iznad tla i jahtu na baterije,a da ne pricam o power glove rukavici i rotirajucem retrovizoru koji se pomice da prikaze automobil u mrtvom kutu. Glupave švabe
Ako švabo kaže 700km, onda je to 700km.
Ako švabo kaže 120g/km CO2, onda je to.. oh wait..
Ako švabo kaže 700km, onda je to 700km.
Ako švabo kaže 120g/km CO2, onda je to.. oh wait..
Znači očekujte oko 850-860km na pravim road testovima
Što ne pitaju rimca da im pokaze kako se pravi i prodaje elektricni automobil. Covjek prodao 150 Concept_2 automobila,a nije ih jos ni napravio,amfibiju koja lebdi iznad tla i jahtu na baterije,a da ne pricam o power glove rukavici i rotirajucem retrovizoru koji se pomice da prikaze automobil u mrtvom kutu. Glupave švabe
A Elon je prodao 500 000 modela 3, a nije ih napravio još ni 1%. Ali kada to krene, biti će nezaustavljivo (općenito električni auti, ne samo Tesla). A domet od 700 km i nije loš. Odvezeš oko 500 km u komadu, staneš na stanici da malo odmoriš i nešto gricneš i za 30 -40 minuta imaš dodane energije za još 500 km, tako da ti ni domet nije u pitanju.
Iz povijesti tehnike se zna da su električni auti u početku bili jako česti. Tek je dolaskom Forda model T stvar krenula prema benzincima, a električni su propali, prvenstveno zbog loših baterija. Sada kada postoji realna šanssa da će baterije biti puno bolje i jeftinije nego prije, stvari bi se mogle promijeniti u korist električnih vozila. Usput, poveznica ti je super, baš volim tu pjesmu.
Što ne pitaju rimca da im pokaze kako se pravi i prodaje elektricni automobil. Covjek prodao 150 Concept_2 automobila,a nije ih jos ni napravio,amfibiju koja lebdi iznad tla i jahtu na baterije,a da ne pricam o power glove rukavici i rotirajucem retrovizoru koji se pomice da prikaze automobil u mrtvom kutu. Glupave švabe
A Elon je prodao 500 000 modela 3, a nije ih napravio još ni 1%. Ali kada to krene, biti će nezaustavljivo (općenito električni auti, ne samo Tesla). A domet od 700 km i nije loš. Odvezeš oko 500 km u komadu, staneš na stanici da malo odmoriš i nešto gricneš i za 30 -40 minuta imaš dodane energije za još 500 km, tako da ti ni domet nije u pitanju.
I jedan i drugi su muljatori, ali ponešto od Muskove tehnologije se ipak koristi u stvarnom svijetu, dok Rimac još uvijek prodaje samo bajke i prepakirane kineske baterije...
Što ne pitaju rimca da im pokaze kako se pravi i prodaje elektricni automobil. Covjek prodao 150 Concept_2 automobila,a nije ih jos ni napravio,amfibiju koja lebdi iznad tla i jahtu na baterije,a da ne pricam o power glove rukavici i rotirajucem retrovizoru koji se pomice da prikaze automobil u mrtvom kutu. Glupave švabe
A Elon je prodao 500 000 modela 3, a nije ih napravio još ni 1%. Ali kada to krene, biti će nezaustavljivo (općenito električni auti, ne samo Tesla). A domet od 700 km i nije loš. Odvezeš oko 500 km u komadu, staneš na stanici da malo odmoriš i nešto gricneš i za 30 -40 minuta imaš dodane energije za još 500 km, tako da ti ni domet nije u pitanju.
I jedan i drugi su muljatori, ali ponešto od Muskove tehnologije se ipak koristi u stvarnom svijetu, dok Rimac još uvijek prodaje samo bajke i prepakirane kineske baterije...
Tvoj jalni komentar jos manje vridi od njihovih bajki, kad si ti baja što ti ne prepakiraš baterije i prodaješ ih, al šta ćes Hrvati smo pa je jal i zavist na nekoga ko je uspješniji i bolji od nas nažalos narodni običaj.
Što ne pitaju rimca da im pokaze kako se pravi i prodaje elektricni automobil. Covjek prodao 150 Concept_2 automobila,a nije ih jos ni napravio,amfibiju koja lebdi iznad tla i jahtu na baterije,a da ne pricam o power glove rukavici i rotirajucem retrovizoru koji se pomice da prikaze automobil u mrtvom kutu. Glupave švabe
A Elon je prodao 500 000 modela 3, a nije ih napravio još ni 1%. Ali kada to krene, biti će nezaustavljivo (općenito električni auti, ne samo Tesla). A domet od 700 km i nije loš. Odvezeš oko 500 km u komadu, staneš na stanici da malo odmoriš i nešto gricneš i za 30 -40 minuta imaš dodane energije za još 500 km, tako da ti ni domet nije u pitanju.
I jedan i drugi su muljatori, ali ponešto od Muskove tehnologije se ipak koristi u stvarnom svijetu, dok Rimac još uvijek prodaje samo bajke i prepakirane kineske baterije...
Tvoj jalni komentar jos manje vridi od njihovih bajki, kad si ti baja što ti ne prepakiraš baterije i prodaješ ih, al šta ćes Hrvati smo pa je jal i zavist na nekoga ko je uspješniji i bolji od nas nažalos narodni običaj.
Gdje si ti, samo da mi je znati, iz mojeg komentara iščitao jal i zavist? Glup sam pa ne vidim. Jalan sam i zavidan da ne prepakiravam kineske baterije? Jel moguće da itko bude zavidan i jalan na tako nešto? Možda sam pak zavidan da baš ja nisam "white monkey boy" nekoj kineskoj korporaciji? Znam, ili možda sam pak jalan i zavidan da nisam dečko koji se zaigrao, a igra je otišla predaleko i sad 300+ ljudi o meni ovisi, a za jaja me drže razni vlasnici sumnjivog kapitala koji su uložili u mene preko firmi iz raznog otočja i nema više uzmicanja pa moram svim silama održavati balon da ne pukne... koje od toga?
Tvoj jalni komentar jos manje vridi od njihovih bajki, kad si ti baja što ti ne prepakiraš baterije i prodaješ ih, al šta ćes Hrvati smo pa je jal i zavist na nekoga ko je uspješniji i bolji od nas nažalos narodni običaj.
Sory, otac mi nije pokrao stotine milijuna pa da budem uspješan. Tough luck .
Je li netko izračunao koliko novaca potroši se na struju kada se od kuće pune ovi autići. Nigdje ne mogu da nađem neki kalkulator, jer ipak što god da pokreće automobil on se "puni" novcem.
Baš me zanima koliko košta 1000 ili 500 km pređenog puta na struju u usporedbi sa dieselom. Ajde da vas vidim sad, meni se nešto ne računa nakon paketića Corone u sitnim satima.
Je li netko izračunao koliko novaca potroši se na struju kada se od kuće pune ovi autići. Nigdje ne mogu da nađem neki kalkulator, jer ipak što god da pokreće automobil on se "puni" novcem.
Baš me zanima koliko košta 1000 ili 500 km pređenog puta na struju u usporedbi sa dieselom. Ajde da vas vidim sad, meni se nešto ne računa nakon paketića Corone u sitnim satima.
20 kwh na 100 kilometara, u najgorem slučaju 20 kuna ili kao dvije litre dizela. Navečer upola od toga, na gradskim punionicama još uvijek besplatno
Toliko se sere o tim električnim autima, ništa od toga svega.
Sipaj naftu i stišći gas, to jedino funkcionira.
ako se u sve uračunaju i cijene tih elektrokanti, teško da se ikome isplati za života. s osme strane, danas na knežiji vidim bijelu teslu p85d (nije dizel, jebga), zg rege, parkiranu preko dva (2!) mjesta za invalide. hojla! barem se sad zna kome su takve pizdarije od auta namijenjene.
Šteta da nitko ne priča o vremenu punjenja. Po meni jednako bitan parametar kao i domet.
Uzalud mi 700km autonomije ako mi treba 12h da se natankam...
lovite se za autonomiju vožnje ko pijan plota kao da vozite taxi 24/7
pa da ideš za split opet ti je dosta, samo koliko ljudi radi kilometražu par desetaka km ili manje dnevno jer im služi za posao te trgovina za namirnice itd. njima može puniti jednom tjedno ili po noći
ovdje imaš kalkulator https://www.tesla.com/support/home-charging-calculator
Ima ljudi koje koriste auto za više stvari od odlaska u trgovinu, to može biti istina za veliku većinu ljudi, ali to nije dovoljno. Auto treba služiti mene, a ne ja auto. Ono mora biti full-service na zahtjev, a ne semi-service možda tu i tamo.
A što ako odem u Split za vikend, moram hitno za Dubrovnik pa nazad za Zagreb do ponedjeljka? Što onda? Kad bi se trebao "natankat"?
Ako tebi završava svijet poslje Splita, super za tebe, ali ne generaliziraj.
Dam silne pare za auto pa onda usred situacije stanem bogu iza nogu gdje je najbolje što imaju šuko utičnica i to možda?
Znam za taj kalkulator, primjeti da za najbrže punjenje unutar par sati ti treba "direktna veza za Krško"...
Uzmi malu djecu sa sobom po ljeti pa fino stani negdje da te prži dva-tri sata (i to pod pretpostavkom da imaju taj najbrži punjač).
Ja navijam za eAute, ali mislim da smo jako daleko od praktične upotrebe nažalost (osim ako se ne napravi neki standard pa se umjesto tankanja promjeni cijela ćelija unutar desetak min, što trenutno zvuči kao SF).
A koliko kilometara prosječno voziš u komadu?. Ja kad idem na more (iz Osijeka), obično stanem jedan put na oko 30 - 45 minuta. Ako puniš Teslu na brzom punjaču oko pola sata, dobiješ oko 300 km dometa, dakle ako si krenuo sa punom baterijom oko 800 km ukupno.
A koliko kilometara prosječno voziš u komadu?. Ja kad idem na more (iz Osijeka), obično stanem jedan put na oko 30 - 45 minuta. Ako puniš Teslu na brzom punjaču oko pola sata, dobiješ oko 300 km dometa, dakle ako si krenuo sa punom baterijom oko 800 km ukupno.
- a to kad obično ideš na more, .. jesi li sam na cesti ili primjetiš par automobila oko sebe? Sad imaš brzi punjač (a ja izmislim još tri put brži..) koji će napuniti bateriju za 15minuta.. jedini problem je što ćeš čekati na red par sati/dana, jer nisi jedini.. čekat ćeš na naplatnim kućicama satima, ali tamo nema punjača.. čekat ćeš pred WCom.. ali nema dovoljno punjača. Zamisli da na normalnoj benziskoj tankanje traje 15minuta, kolika bi se kolona stvroila?
- ponekad zbog same gužve AC podigne rampe i propušta (čak i bez naplate, a to im je core biz.. + dijele vodu..), naplatna kućica 4-8 ulaza, staneš-kreneš.. i stvore se kolone. Pokušaj sad dodati npr minutu, ne nepostojećih (mojih) 15.. ili 45.. i pokušaj tad doći do mora. Stigao bi taman za okrenut se i povratak bez pišanja jer se žuriš..
- gle sitnu razliku, kad želiš stati, odmoriti se, .. staneš. I to je dio uživanja u putovanju. Kad ne želiš stati, a moraš, stojiš jer je npr gužva, tad to nije gušt.. nije smisao godišnjeg.
- to nije USB hubič za mobitel.. nije dovoljno staviti par utičnica, treba iza utičnice biti žica, struja, puno struje.. napuniti mobač možeš, auto malo teže, jelda? :)
-pa i moguće rješenje, kao za mobač, uzmemo par komada powerbanka :) ili bugov prateći autić kroz pustinju s agregatom i tankamo u vožnji kao avioni.. Praktično, zar ne?
-ako je želja doći od mjesta A do mjesta B, praktičnost, pa i cijena.. postoji npr bus. Sjediš, spavaš.. no kao i ti, velik dio ljudi putuje automobilom, može avion, može bicikl.. s biciklom bi približno znao kad stižeš (dan-dva ili desetak sati, ovisno o tempu, dok bi zbog reda na punjaču čekao desetak sati na punjenje EVa), zdravije, besplatno.. čak praktično kad stigneš na cilj (imaš bic). :))
+ kad već spominjem buseve, povezati s naslovom.. ili pitati se zašto bmw odgađa?..
moguć odgovor, busevi, da se njima isplati, već bi imali takve ev-buseve.. (kao što sad po usa rade šlepere..). Pošto za sad ne vidim da se vlasnici buseva trgaju oko ev teme, sumnjam da u osobnom automobilu to ima smisla, računica, isplativost, praktičnost.. bmw je poznat po osobnim automobilima, ne po busevima, zato odgađa. Što kaže MAN i sl.? Što kaže ZET (bus kao i tramvaj)... pa ništa, ne govori se o tome, a moglo bi.. imalo bi više smisla za sad od osobnog EVa.
I jedan i drugi su muljatori, ali ponešto od Muskove tehnologije se ipak koristi u stvarnom svijetu, dok Rimac još uvijek prodaje samo bajke i prepakirane kineske baterije...
Ako roba nije iz Kine, onda je "fake".
Kinezi rade što god hoćeš, samo je pitanje cijene, reci kolik para i dobiti ćeš za "toliko para". Takvo skaliranje kvalitete od šrota pa do bolesno kvalitetnih stvari nemre nitko delati. Kinezi rulaju 100%.
Ovo za Rimca ne znam odakle čupaš, ali ako te veseli, Bože moj. Meni bi bilo drago da dečko uspije zaokružiti svoj brand i što bolje ga naplatiti.
Sory, otac mi nije pokrao stotine milijuna pa da budem uspješan. Tough luck .
Tko ima "žicu", oplemeniti/steći će kapital svojom "žicom", tko nema, uvijek bude našao opravdanje.
Ima ljudi koje koriste auto za više stvari od odlaska u trgovinu, to može biti istina za veliku većinu ljudi, ali to nije dovoljno. Auto treba služiti mene, a ne ja auto. Ono mora biti full-service na zahtjev, a ne semi-service možda tu i tamo.
A što ako odem u Split za vikend, moram hitno za Dubrovnik pa nazad za Zagreb do ponedjeljka? Što onda? Kad bi se trebao "natankat"?
Ako tebi završava svijet poslje Splita, super za tebe, ali ne generaliziraj.
Dam silne pare za auto pa onda usred situacije stanem bogu iza nogu gdje je najbolje što imaju šuko utičnica i to možda?
Znam za taj kalkulator, primjeti da za najbrže punjenje unutar par sati ti treba "direktna veza za Krško"...
Uzmi malu djecu sa sobom po ljeti pa fino stani negdje da te prži dva-tri sata (i to pod pretpostavkom da imaju taj najbrži punjač).
Ja navijam za eAute, ali mislim da smo jako daleko od praktične upotrebe nažalost (osim ako se ne napravi neki standard pa se umjesto tankanja promjeni cijela ćelija unutar desetak min, što trenutno zvuči kao SF).
kakva poruka bila tako sam ti odgovorio. Meni pišeš da ne generaliziram, a upravo to radiš. Sreća takva da na trzištu ima mogućnost da biraš najbolje za svoje potrebe tako da ovdje diskusija završava što se mene tiče.
Govoriš o praktičnosti el. automobila kao da postoji ikakva šansa da od sutra zauzmu tipa 50% tržišta u prodaji. To bi, kod nas, bilo 30-tak tisuća godišnje. Misliš da ne bi porastao broj punionica u roku keks da se to dogodi? Prostor - nije to kao obična benzinska koja ima podzemne spremnike, cjevovode i ostalo - punjači se nakelje po cijelom parkingu. Dok odes do wc-a i natrag, imaš za 200-300 km. Dok dođemo do faze da je većina automobila na cestama električna, proći ce barem dvadeset godina a do tada ce ih biti s dometom od tisuću km, punjenjem u roku par minuta i slicno. Ovo sto tesla standardno nudi je ekvivalentno standardnom automobilu osim ako si luđak kojem je normalno sjesti u auto i voziti se 200 na sat sve do pariza bez stajanja osim 4-5 tankanja. Običnom covjeku je i danas tlaka voziti tisuću km pa mnogi odluče ići avionom ili nekim drugim prijevozom.
khm-khm,... da/ne :))
-ok, sve se to može (ni ne argumentiram da ne može, da je nemoguće i sl.).. ali ne baš tak, nije to mobač.. treba tu dosta struje, nije samo šuko utičnica na zid.
-trebaš elektranu iza te utičnice, tj zamjeniti količinu goriva za el.energiju u elekrtani i distribuirati je.. to će doći, vrijeme...
tu sad picajzlasto govorim o ljetnoj gužvi, put na more (kad je već ta ruta spomenuta).. i gužve koje su tad očekivane. Kako ćeš tad puniti? Gdje, hoće li čekanje na red biti duže od puta ili bicikliranja? Pa evo i banalno, znaš da benziske slobodno formiraju ciejne.. nisu iste ovisno o lokaciji, autoput ili neka sporedna uličica.. i sad, ako tako naplaćuju struju, što tad s isplativosti (jer je jedan od osnovnih argumenata..) kao i to da odavno EU direktive idu za izjedančavanjem cijene energenata.. a to znači viša cijena struje u formuli.. itd.
-EV su fora... čak i isplativi ako gledamo potrošnju.. opet, kao dizel-benc, što više voziš km više se može isplatiti.. pa mi je logično, prvo to očekivati na busevima, kao što je na tramvajima.. ne samo gradski nego i međugradski.. jer oni troše, imaju kilometražu, veliki su i baterije nisu problem nosivosti itd.. i ako se isplati, tad je zapravo neobično da ih već nema.. jer kad se kupuje bus-kamion, gleda se i potrošnja, kuna po km i nakupi se.. i smao laički zaključujem, nema ih na cestama.. da su isplativi vjerojatno bi ih bilo, ako rade-voze, ako nije problem tankanje.. pogotovo sad kad još nije masovnije. Nisam iz šleper-branše.. pa da to znam, ali ne vidim ih, pa pretpostavljam... dok je npr vlak-lokomitiva već 100godina tu, elektro-dizel.. i isplativa je, vrlo upotrebljiva (za teret, daleko bolji elektro nego kuplung.. bar tako kažu vozači a ja sam laik.. :) ..).
-pa što što baterija (trajnost-exploatacija..) nema.. ko gume, zamjena i teraj dalje. Potrošni materijal i to se zna, računa se..
-megawati? .. da.. i želja gazde da im vozila voze, ne da stoje dok šahisti tankaju.. :) neobični ljudi ti gazde, zar ne :)) ..
-gledaju se troškovi? -da.. a prisjetimo se što je jedna od prednosti-reklama EVa? .. cijena po km, zar ne?
itd.. pa i teslin semi, je dokaz u moju korist.. tj taj tip vozila je logičan korak, šleper/bus i eliminira se baterija kao teret/odnos u osobnom vozilu, dok vidimo da njihovi po spec. imaju recimo +1000km domet.. tak da nije problem, .. ili ipak je?
-i slažem se. :)