58% je čak i nizak broj. Očekivao sam puno veći otpor pokušaju šišanja ovaca. Ovo mi samo daje naslutiti da nam je takva budućnost neizbježna. Osobito kada IAP i pay2win generacije kondicioniranih teenagera postanu financijski neovisne te krenu kupovati aute.
Autoindustrija slijedi poslovni model Silicijske d
- poruka: 9
- |
- čitano: 5.804
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Što sam duže čitao članak, više sam osjetio potrebu za javnim prijevozom umjesto posjedovanja vlastitog automobila i vlastitih problema.
Uz ovakvo divljanje cijena naftnih derivata mogu samo šipak dobiti barem od nas sa brdovitog Balkana.
sve će se to kod nas "crackati", više me brine što poslovni model ide prema shareanju vozila. Što znači da nećeš imati automobil (kao imovinu koju recimo možeš i prodati/pokloniti ili koristiti 24/7), ali ćeš ga plaćati više jer druge opcije neće postojati. Koliko kažu toliko moraš platiti. Proizvodit će manje jer će više korisnika dijeliti jedan automobil, ali će naplaćivati puno više. Jao nama.
Na prvu mi je ovo zvucalo jako lose, ali kad bolje razmislim i nije.
Trebalo bi uvesto preplatu na sve sto se koristi, ali u tom slucaju ne sme biti nikakvih dodatnih troskova.
I da radnik koji je u fabrici radio na konkretnom proizvodu koji cu da koristim isto tako dobiva od tog proizvoda konstantno dio svog kolaca.
Nadam se da bi to smanjilo potrebu da se proizvodi konstantno novo smece i obezbedilo ljude koji zbog toga nemaju sta raditi, da imaju od cega ziveti.
Slijedeći korak - naplaćivanje značajki stana - možeš koristiti WC, ali ako hoćeš da nakon obavljenog poteće voda - to će te koštati 5€ mjesečno (dodatno na cijenu vode).
Sto se tice ovih pretplata za automatska duga svjetla i slicne gluposti, to ne dolazi u obzir. Jedino gdje bih dao extra lovu je za azuriranje navigacije, ali po azuriranju, nikakve pretplate.
Ono sto je neka moja mantra je ako kupim nesto, to zelim posjedovati i ne zelim placati nikakve pretplate na ono sto vec posjedujem.
Car Sharing podržavam jer se smanjuje količina auta na cestama, a vrlo dobro dođe ako se nekome ne isplati posjedovati ga radi 4-5 puta godišnje što mu je neophodan. Veći problem vidim kada obitelji imaju 2 ili 3 da se mogu vozikati okolo. To bi prvo regulirao kada bi se smjelo.
Dalmatinski gradovi i otoci su idealni za život bez auta ali javni prijevoz u tim gradovima je na razini austrougarske... Inače žalim za vremenima kad su auti bili auti a ne jame bez dna sa sumnjivom elektronikom i troškovima popravka da moraš bubreg prodat... Ali valjda ekološki osviještenom društvu možeš prodavat muda pod bubrege jer je to in...