najbolja mi je moja stara, kaže, idem odvesti unuka (mog nećaka) jedan dan, prije par godina, da vidi željeznicu, vlak... kupila je tako kartu do fužina (nisam siguran), znači rijeka - fužine i ... long story - short, vlak nije rentabilan, ne vozi, već prevoze putnike autobusom... lijep izlet ali niš od vlaka, dečko sad već ima 9 godina, vozio se već i avionom ali od željeznice ni ž, hž je još u domeni bajki, basni i ćuf-ćuf onomatopeje
evo prije par tjedana je u nekom dnevniku bila slična priča u HR s onim vlakom iz Splita za Zagreb (ako se ne varam)
ljudi se vraćali s mora i mama na TV priča kak su namjerno htjeli nazad ići vlakom jer bi klincu to bila avantura, kupili karte, a ovi ukinuli vlak (ili se pokvario, ne sjećam se više točno što je bilo, ali su na kraju busevima išli svi skupa sa stranim turistima)
netko je gore spomenuo isti vlak koji vozi 7h (Zg-St) - prije par godina sam se iz Zg-a vozio do Splita onim noćnim vlakom doslovno pola dana (skoro 12h) jer je negdje u Lici riknula lokomotiva i par sati smo čekali da dođe zamjenska iz Ogulina ili otkud već... na kraju jedva stigli na trajekt za Vis (doslovno u 10 minuta)...
na stranu sve ovo napisano o Kinezima gore - ja bi njima uredno dao da nam naprave cijelu željezničku infrastrukturu i dao im sve to u koncesiju... HŽ ionako radi s gubicima već desetljećima...
ni ovu "običnu" prugu prema Križevcima nismo u stanju napraviti do kraja već godinama, stalno se premašuju rokovi... gotovo ista stvar je s vezom prema Zagorju...