Pozdrav,
Prestala mi je raditi gainward gtx 1070, jednostavno nije bilo slike. Prije cca 1 mjesec sam ju predal u poslovnicu links na reklamaciju.
Nakon 1 tjedan oni mi vračaju grafičku karticu tvrdeći da grafička radi te su napisali "Na grafičkoj kartici kod dp porta sa stražnje strane primječeno da jedan čip malo spaljen"
Ja im vračam nazad grafičku te sam ih zamolio da mi poprave taj spaljen čip jer imam probleme sa grafičkom.
2 tjedna kasnije oni opet meni vračaju grafičku te tvrde da su radili detaljna testiranja i da grafička radi.
Ja sam ju preuzel, i kod mene je radila 3 dana, nakon toga , ista stvar.
Opet nazad u poslovnicu links Varaždin da ju šalju nazad na servis da se popravi.
Nakon 10 dana oni meni javljaju "Kako je od prve reklamacije vidljivo Vaš artikl je oštećen te samim time nije u jamstvu. Artikl je potrebno poslati proizvođaču kako bi provjerio nastalo oštećenje i dao očitovanje o istome "
To sad već traje preko mjesec dana, ja sam tražio zahtjev za novi proizvod pošto je "razuman rok " već odavno prošao.
Naravno oni i dalje ignoriraju sve što im ja pišem te mi javljaju " Artikl šaljemo proizvođaču te ćemo Vam se povratno javiti kada budemo imali više informacija za Vas. "
Meni oni nisu ništa rekli da "moj artikl nije u jamstvu " to su mi javili prilikom zadnjek maila.
Mene zanima koja su moja prava, dal stvarno se mora čekati 2 mjeseca , i zašto se odmah prvi put nije slala grafička na servis, nego su sve to odugovlačili i vračali mi grafičku sa spaljenim čipom.
Kolko sam ja upoznati , spaljeni čip nije " fizičk oštečenje " i jamstvo bi to trebalo sve pokrivati.
Hvala