Reklamacija u HG Spotu

poruka: 321
|
čitano: 58.966
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

Bit će veselo kada odobre povrat novaca, pa lijepo pravom kupcu uplate na račun :D Možda je platio preko interneta, možda je R1...

 

1050Ti 4GB je ok zamjena, i pošto već nisi platio 2300 tu grafu nemoj biti pametan i prihvati 1050Ti te budi sretan jer ništa ne gubiš

Moj PC  
2 2 hvala 0
11 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
Nisam siguran to za imanje racuna. Mislim da sam zakonski duzan imati kod sebe racun do izlaska iz trgovine. A trgovac je temeljem raznih knjigovodstvenih zakona duzan vise godina imati pohranjenu svu dokumentaciju, pa i primjerak mog racuna u digitalnom obliku.

A pomoci imei-a, ser broja i sl trgovac ili uvoznik ili distributer u par klikova utvrde gdje i kad je devices kupljen.

Na kraju krajeva, racun sam mogao izgubiti, mogli su mi ga ukrasti, mogao je biti unisten pri nekoj nesreci i sl.....
 
2 0 hvala 1
13 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

Moraš imati dokaz o kuplji, ne mora to biti račun, može biti ovjeren jamstveni list da bi mogao ostvariti pravo na jamstvo.

 

Sada, u praksi to kod nas ne prolazi i večinom moraš imati račun a jamstveni uopće nije potreban. Naravno da će svaka normalna trgovina dati ti kopiju računa ako znaš kada si kupio.

 

Al opet nemreš kupovati na njuški grafe, platiti ih 700-800kn pa se ići praviti pametan i odbijati zamjenu koja košta 1200-1500kn i tražiti nešto što ti nisi ni platio...Prihvatiš, budeš sretan i amen pogotovo kada kupiš grafu doslovce bez garancije.

Moj PC  
3 6 hvala 0
13 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
bunkermax kaže...
Nisam siguran to za imanje racuna.

 Ako nisi siguran zašto onda pišeš što mora trgovac, a što mora kupac?

Trgovac mora imati pohranjenu dokumentaciju ali za SVOJU arhivu, a ne za kupce koji će izgubiti papire pa će zamarati trgovce da kopaju po arhivi i traže za njih kopiju, to uopće nisu obvezni raditi.

Nikoga ne zanima da li si ti račun izgubio ili ti je ukraden ili je izgorio u požaru, račun moraš imati prilikom reklamacije, odnosno, ovjeren jamstveni list.

https://gov.hr/moja-uprava/pravna-drzava-i-sigurnost/prava-potrosaca/prije-i-nakon-kupnje/jamstveni-list/184

 

Oni su u ovom slučaju njemu izašli u susret, a on njima poslije citira zakone, za nepovjerovat.

11 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu

Neznam za trgovine tipa njuska i hrelić jer nekupujem tam.

Na mobu sam pa mi se neda pretrazivati narodne novine da bih nasao zakon koji bi strikno tvrdio da li moram ili nemoram imati racun kad dodjem na neku garanciju ili reklamaciju. No siguran sam da takav zakon postoji, i da ga svaki trgovac mora postovati, samo ih mozda nekad treba podsjetiti.

Gle, 2001 sam kupio novog golfa, i za par mjeseci isao reklamirati ( abs nekaj hebal ) i mislis da me iko pital za racun. Auto kupljen u zubaku a servis radio u dojkicu bez da je itko ikaj opce krenuo zapitkivati. I naravno sve free. Isto sam dozivio sa novim touranom 2008 , esp se krivo palio, i opet sve rjesio bez da je itko spomenuo ikakav racun ili jamstveni list.

Vjerujem i da svaki kvalitetni trgovac koji razmislja o buducnost i zeli sacuvati kupce, sigurno nece cjepidlaciti.

Blizu mene je jedna it trgovina ( nebum spominjal jel nije hgspot ) i znal sam reklamirati hdd, napajanje, usb stikove, tonere,,,i ne samo da me nikad nisu pitali za racun, vec sam znal poslat i kcer, djete, koje im onak dorola na rolama i stepe komponente iz vrecice na pult. A decki joj fino sve novo zapakiraju i jos nijednom sd nije vratila bez da joj neku sitnicu stave kao poklon u vrecicu. I naravno da kad nekaj kupujem, prvo kod njih gledam....
15 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

https://www.hgshop.hr/content.aspx?id=4729

 

IZJAVA O JAMSTVU I SERVISNI UVJETI
Za sve proizvode za koje dajemo jamstvo vrijede jamstveni uvjeti navedeni u jamstvenom listu. Kupac je dužan čuvati račun i jamstveni list za cijelo vrijeme jamstvenog perioda.
Garantiramo da će proizvod koji se koristi sukladno priloženim uputama i jamstvenom listu, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati. U slučaju kvara i drugih mogućih nedostataka obvezujemo se da ćemo izvršiti popravak ili zamjenu proizvoda u razumnom roku sukladno Zakonu o obveznim odnosima.

 

 
2 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Reklamacija u HG Spotu

Biti ce zanimljivo, ako netko iz hgspota ovo cita

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
bunkermax kaže...
Blizu mene je jedna it trgovina ( nebum spominjal jel nije hgspot ) i znal sam reklamirati hdd, napajanje, usb stikove, tonere,,,i ne samo da me nikad nisu pitali za racun, vec sam znal poslat i kcer, djete, koje im onak dorola na rolama i stepe komponente iz vrecice na pult. A decki joj fino sve novo zapakiraju i jos nijednom sd nije vratila bez da joj neku sitnicu stave kao poklon u vrecicu. I naravno da kad nekaj kupujem, prvo kod njih gledam....

 To stvarno nikoga ne zanima, baš kao ni kupnja tvog Golfa, ovdje pričamo kako stvari stoje sa zakonske strane.

Ako će on odbijati zamjenu koju mu nude jer ga zakon štiti i ako će pokušavati izvući malo veću korist, onda se i trgovac mogao zaštititi i odbiti mu izdati kopiju računa, ali nije nego je postupio ok.

Kad kupuješ proizvod dobivaš papire, kad ga predaješ na reklamaciju onda trebaš predati te iste papire kao dokaz kupnje - kraj.

 

P.S. Kao što je kolega ranije rekao, biti će zanimljivo ako ovi odluče vratiti novce i to na račun prvotnog vlasnike kartice, onda će biti plakanja.

Poruka je uređivana zadnji put ned 4.12.2016 12:01 (bill_jobs).
11 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu

@bill jobs

Joj kaj ga i ti trkeljas bezveze.

Ako si za racunalom, otvori narodne novine, nadji zakon koji striktno navodi da li moram ili nemoram inati kod sebe rracun ili jamstveni list kad dodjem na garanciju.

Primjer sa autima navodim kao primjer da i za artikle skuplje od 200 000 kn nitko nije cjepidlacio.

I otkud ti bedastoca da se lova vraca na racun sa kojeg je izvrsena uplata ? Mogao sam otad promjeniti banku, drzavu, mogao sam riknut a zakoniti nasljednik nema uopce racun i trazi gotovinski povrat....

Malo udahni i razmisli prije tipkanja bedastoca, a i daj linkove na konretan zakon u nn jer je to jedino pravomocno u slucaju spora. Ovak filozofirat i linkat na opca tumacenja mos djecici prodavat.

😊
12 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

Ja na kutiji imam onaj papiric gdje pise kao garancija ali nisam imao racun, covjek je platio graficku diners karticom, ja sam lijepo pitao Hg spot dali mi mogu pronaci racun i oni su to napravili, ne vidim u cemu je tu problem. A to je moja stvar hocu li prihvatiti zamjensku grafu ili traziti povrat novaca, sto po zakonu posto sam ja sada vlasnik kartice imam pravo traziti.

Moj PC  
6 0 hvala 0
13 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
bunkermax kaže...

I otkud ti bedastoca da se lova vraca na racun sa kojeg je izvrsena uplata ? Mogao sam otad promjeniti banku, drzavu, mogao sam riknut a zakoniti nasljednik nema uopce racun i trazi gotovinski povrat....

 A mogao si ući u moju kuću/stan, ukrasti mi grafičku ili cijeli PC i onda tražiti od trgovine kopiju računa.

Da malo razmišljaš onda bi valjda došao da zaključka da možeš promijeniti broj tekućega računa ili banku ali ne možeš promijeniti svoje ime i prezime.

Ako je prvi vlasnik tu grafičku karticu kupio na način da je njegovo ime na računu, onda će se isplata izvršiti na njegovo ime i prezime, da li na stari tekući ili novi, nije bitno.

Ako si zakoniti nasljednik nečega, onda opet imaš prava koja imaš, ako si kupac te kartice s njuškala, onda nemaš nikakva prava na povrat novca jer ni NISI vlasnik te kartice niti imaš papire koji to potvrđuju.

 

A za zakone sam ti stavio gore link na sajt ministarstva, sve piše, ako ćeš čitati čitaj, ako nećeš nemoj ni pisati bedastoće po forumu.

13 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
hrčak kaže...

 posto sam ja sada vlasnik kartice imam pravo traziti.

 Imaš neki dokaz da si ti vlasnik te kartice? Jel ste ovjerili neki ugovor kog javnog bilježnika?

Nisi ti nikakav vlasnik kartice, a na povrat novca zaboravi ako je on platio dinersom.

Tu će opet biti dobra volja trgovine i dogovora s njima i prvotnim kupcem, da žele mogu te itekako zaribati.

13 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

hrčak

Moj savjet ti je da pokušaš tražiti da ti daju GTX1060 3GB ili ako ne da daju 1050Ti 4GB i da to prihvatiš i zahvališ im se... Bolje nego da sada tjeraš pravdu i ne znam što pa možda i dobiješ opet istu tu popravljenu, jer da, lako je moguće da ju poprave ne bi bilo prvi put ;)

 

Jer kao što si napisao, mislio si da nemaš garancije dok si kupovao. Što bi bilo da stvarno nije bilo garancije? Bacio bi grafu u smeche...

Poruka je uređivana zadnji put ned 4.12.2016 12:23 (FakeDeath).
Moj PC  
0 1 hvala 0
12 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
FakeDeath kaže...

hrčak

Moj savjet ti je da pokušaš tražiti da ti daju GTX1060 3GB ili ako ne da daju 1050Ti 4GB i da to prihvatiš i zahvališ im se... Bolje nego da sada tjeraš pravdu i ne znam što pa možda i dobiješ opet istu tu popravljenu, jer da, lako je moguće da ju poprave ne bi bilo prvi put ;)

 

Jer kao što si napisao, mislio si da nemaš garancije dok si kupovao. Što bi bilo da stvarno nije bilo garancije? Bacio bi grafu u smeche...

 Ja sam njih pitao dali mogu nadoplatiti za gtx 1060 ali Hg spot mi nije odgovorio, sad cemo vidjeti, meni je rekao Hg spot da im posaljem broj racuna i da ce ovaj tjedan vjerojatno biti uplacena svota, sad za dalje bumo vidjeli. Garancija na grafickoj je onaj mali papiric na kutiji ili se dobije jos neki posebni papiric uz racun kod kupnje?

13 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

Taj papirić vrijedi samo ako je ovjeren i s datumom... Ako nije onda ti treba i račun.

 

A ništa  onda, čekaj... samo prijave inspektoratu i to nemaju tu smisla jer nečeš s time ništa dobiti ;) Pogotovo jer HGShop nije ništa pogriješio i sve rade korektno prema tebi.

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
FakeDeath kaže...

Taj papirić vrijedi samo ako je ovjeren i s datumom... Ako nije onda ti treba i račun.

 

A ništa  onda, čekaj... samo prijave inspektoratu i to nemaju tu smisla jer nečeš s time ništa dobiti ;) Pogotovo jer HGShop nije ništa pogriješio i sve rade korektno prema tebi.

 Na papiricu nije nista ovjereno nego samo pise kao god proizvodnje, koliko raje ganracija, koji je uvoznik i takve stvari, a sada neznam, dali se ta kopija racuna vrijedi kao pravi racun ili ne, meni su ga poslali u pdf formatu na mail?

14 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
bunkermax kaže...
Nisam siguran to za imanje racuna. Mislim da sam zakonski duzan imati kod sebe racun do izlaska iz trgovine. A trgovac je temeljem raznih knjigovodstvenih zakona duzan vise godina imati pohranjenu svu dokumentaciju, pa i primjerak mog racuna u digitalnom obliku.

A pomoci imei-a, ser broja i sl trgovac ili uvoznik ili distributer u par klikova utvrde gdje i kad je devices kupljen.

Na kraju krajeva, racun sam mogao izgubiti, mogli su mi ga ukrasti, mogao je biti unisten pri nekoj nesreci i sl.....

 Nisi siguran, siguran sam ja. Zakonski moras imat racun pri izlazu iz trgovine a trgovac ima kod sebe internu evidenciju ulazno izlaznih racuna za interne potrebe, potrebe porezne itd.

 

U internu evidenciju kupac nema uvid niti ce ikad imat.

 

Primjerak tvog racuna je za trgovca kada ti dodjes reklamirat da on provjeri dali je kupljeno kod njega, kada je kupljeno itd...volio bih te vidit sa tom spikom u trgovini.

Si cuo za onu "bez racuna se ne racuna". :)

 

Na kraju krajeva mogao bi izgubiti i placu kada dobijes, mogli bi ti ukrasti i kaj sada? Sto se tice zakona, svaka firma ima pravo staviti u svoj poslovni prostor tipa " reklamacije ne uvazavano bez racuna" i to je po zakonu, ak ti ne pase slobodno odes kupit u trgovinu koja ima u svom poslovnom prostoru " reklamacije uvazavamo bez racuna"

 

Sto se tice povrata novca na tekuci racun, recimo to ovako, ja kupim graficku na r1, platim avansno, dobim graficku, prodam graficku, ti reklamiras. Kome se vraca lova? Tebi ili meni?

 

Sto se tice racuna, kako ja gledam na to, kupac zeli reklamirat "nesto", nema racun, zna vrijeme kupnje otprilike i uvidom u svoju internu evidenciju vidim da se je taj isti artikal prodao i imam racun. 

Izvrsim povrat sredstava, da bih to napravio storniram racun broj 5000 recimo, kupac voli igrat nagradne igre i odluci zaigrat nagradnu igru "trazi racune ulovi kune" i posalje svoj racun koji nema jel u poreznu i meni u trgovinu pokuca inspekcija i trazi me kopiju racuna 5000 a ja sam racun stornirao bez racuna...tko je kriv? Kupac ili trgovac? Sta recimo ja storniram racun broj 5000 a pojavi se kupac sa orginal racunom i zeli reklamirat a vec je reklamirano tebi koji nisi imao racun?

 

Generalni uvoznik za recimo "mis" je hg spot, hg spot prodaje taj mis 10-tak informaticki firmi u RH putem veleprodaje, na deklaraciji stoji da je uvoznik hg spot plus sve ostalo kaj mora biti na deklaraciji, dolazis ti baja u koprivnicu i reklamiras mis bez racuna. Molim te objasni kako da ja znam da si ti kupio taj mis kod mene a ne u krapini, osijeku, zg itd...

Ako napredujem, prati me. Ako stanem, gurni me. Ako se povucem, ubij me.
11 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu

@natal

Ni to bas tako, to je puko teoretiziranje. Daj konkretan link na narodne novine u kojima je objavljen zakon koji to striktno regulira.

U hr je oko 16000 zakonskih i podzakonskih propisa ( od ustava rh do pravilnika lovackog drustva hudog biteka ) i cesto su medjusobno nekompatibilni jer cak i suci ne sude jednako kod istovrsnog kaznenog djela. Tako da ne linkaj tumacenja pojedinih ministarstava i agencija , nego ako znas onda linkaj source tj goli zakon, cl st koji to regulira.

Objasnjenje o racunu ti ima i drugu stranu : Kupim mis u karlovcu i dobim racun. A kupim takvi mis i u zelini. I crkne mis kupljen u zelini, a ja ga reklamiram u karlovcu i pritom prilozim racun dobiven u karlovcu. Poanta je da je imei ili ser broj daleko jaci argument od racuna sa kojim i kupac i trgovina mogu manipulirat.
16 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
natal kaže...
..dolazis ti baja u koprivnicu i reklamiras mis bez racuna. Molim te objasni kako da ja znam da si ti kupio taj mis kod mene a ne u krapini, osijeku, zg itd...

 - jednostavno, obaveza, knjigovodstvena-poslovna, barkod i za sekundu trgovac zna sve potrebno. (kao što se gore upravo daje primjer hgšrota, tj iste te dokumente trgovac mmora imati zakonom određeno vrijeme, za inspektora).

- čak ni garanciju (papir) kupac ne mora dobiti .. recimo zaboravi se.. no garancija jednako vrijedi i nalazi se u dokumnetaciji, tj čistav sistem mora biti evidentiran, ako nešto nedostaje=kazna.. jer tako se mulja s prometom, neovisno jel to pc ili kafić. Sjetite se one škegrine i računa za nagradnu igru ministarstva.. kontrola. Trgovac sve mora imati, poželjno je da ima i kupac samo zbog kratkoće postupka. Opet kao hgspot primjer.. dok moraliziranje oko 'pokvarenog kupca' nema veze s temom tj reklamacija-garancija (uz napomenu da postoje dvije mogućnosti, garancija proizvođača s kojom trgovac nema veze osim posrednik, odgovornost trgovca neovisno o garanciji od kojeg kupac može tražiti po bilo kojoj osnovi i dobiti ili ne spor.

- ne miješati trgovinu, ovlašteni servis, distributera, proizvođača (i kupca, kao i račun na koji će biti uplaćen povrat ili keš), jer su svaki za sebe pravno odvojeni (neovisno što to sve može biti hgspot..). Kad se požele zrendati tad šalju kupca od jednog do drugog, to nazivam 'sveto trojstvo'.. kupac jedino s trgovcem ima pravni odnos, distributer je pravni predstavnik na području države proizvođača. Proizvođač ima svoje ime-brend, reklamu.. i želi je očuvati, dok naši majstori u tome žele ušićariti, jednako 'nemoralni kupac' kao i trgovac+servis+distributer (sve u jedan) koji jednako tako mulja, možda uopće nije ovlašteni distributer, možda nema nikakvu garanciju.. i tad mu je u interesu odbiti iz bilo kojeg razloga inače valjanu reklamaciju kupca. AKo postoji garancija, trgovac nema gubitak. Nešto drugo je naplata troškova, banke.. no to je stvar (rizik) biznisa, jedini iznos u cijelo priči je onaj na računu artikla, nema druge cifre. Hoće li trgovac biti u minusu, tad je loše obračunao maržu, njegova stvar.. (ostane mu dovoljno da provizija banke nije problem, ako ne ostane, tad je već bankrotirao i bavi se pogrešnim poslom, po pogrešnim cijenama)...

-zakon i garancija, npr račun je poželjan ali nije uvijet, kao ni sama garancija (papir), još 'smješnije' kad trgovac inzistira na ambalaži. Zakon je sve svalio na trgovca (na koga drugog), koji se ako radi OK nema čega bojati, tj servis-distributer sve odrade, problem je kod 'nas' kad se nešto radi na sivo... a to je odgovornost (i kazna ako se uhvati) trgovca.

 

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
15 godina
neaktivan
offline
Reklamacija u HG Spotu

@hrčak

Kako kolege kažu, budi sretan što ti je HG-Spot izašao u susret i prihvatio reklamaciju bez računa (jer moglo su te komotno odbiti pošto nemaš nikakve papire za ostvarivanje jamstva, sve je njihova dobra volja). Prihvati to što ti nude (što je po meni fer), ako ti se ne sviđa prodaj 1050ti i kupi si neku drugu.

Ako ti i odobre povrat novca, po zakonu su ih dužni vratiti prvome vlasniku (ako sam dobro pročitao on je platio diners karticom), pa onda opet ovisiš o njegovoj dobroj volji da ti te novce on uplati (ako si sačuvao njegove kontakt podatke)

Moj PC  
0 0 hvala 1
12 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
Dioniz kaže...

@hrčak

Kako kolege kažu, budi sretan što ti je HG-Spot izašao u susret i prihvatio reklamaciju bez računa (jer moglo su te komotno odbiti pošto nemaš nikakve papire za ostvarivanje jamstva, sve je njihova dobra volja). Prihvati to što ti nude (što je po meni fer), ako ti se ne sviđa prodaj 1050ti i kupi si neku drugu.

Ako ti i odobre povrat novca, po zakonu su ih dužni vratiti prvome vlasniku (ako sam dobro pročitao on je platio diners karticom), pa onda opet ovisiš o njegovoj dobroj volji da ti te novce on uplati (ako si sačuvao njegove kontakt podatke)

 Tehnicki ja racun sada imam i orignalnu kutiju sa onim papiricem gdje je garantni list tako da ne vidim u cemu je problem, sutra cu se cuti s Hg spotom da cemo vidjeti kako i sto dalje, sto ce na kraju biti napisem u temi, sto je najbitnije serijski broj i sve se poklapa sa racunom tako da ne vidim problema sa povratom novca a mogu Hg spotu lijepo objasnititi da sam ja sada sadasnji vlasnik kartice kada sam ju ja predao na reklamaciju, tamo pisu svi moji podaci a ne od prvotnog kupca ali kolega hvala na prijedlogu

Poruka je uređivana zadnji put ned 4.12.2016 13:44 (hrčak).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
hrčak kaže...

 Tehnicki ja racun sada imam i orignalnu kutiju sa onim papiricem gdje je garantni list tako da ne vidim u cemu je problem, sutra cu se cuti s Hg spotom da cemo vidjeti kako i sto dalje, sto ce na kraju biti napisem u temi, sto je najbitnije serijski broj i sve se poklapa sa racunom tako da ne vidim problema sa povratom novca a mogu Hg spotu lijepo objasnititi da sam ja sada sadasnji vlasnik kartice kada sam ju ja predao na reklamaciju, tamo pisu svi moji podaci a ne od prvotnog kupca ali kolega hvala na prijedlogu

 

Dobro, ako sve ostalo imaš i već si ostvario pozitivan kontakt sa trgovinom, trebali bi riješti reklamaciju u tvoju korist.

Svakako javi ishod situacije.

14 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

@bunkermax

 

Nemogu naci u nn ni u zakonu o trgovini ali znam par firmi koje tako rade i sve pet...

 

Dati cu ti ja objasnjenje, radio sam za jednu firmu i zovu me iz firme jer sam bio odgovorna osoba za reklamacije, kupac bi reklamirao proizvod jer ne radi a jucer kupio, ima racun itd...sutra ide na put, nema ga, zuri mu se, bla bla bla...reko ok, zamijenite...kad sam dosao vidio sam da je kupac meni ostavio neki stari proizvod. Prevario me jel. Uglavnom sto se tice reklamacija jako cesto je reklamacija neopravdana i od trgovca se pravi budala i zeli ga se prevarit. Ja sam dosta kupovao vani, prek ebay, amazon, u hr nest sitno i kada moram zbog firme di radim itd...jedino je znalo biti problema sa kinezima, nikad problem sa niti jednom nasom firmom, od informatickih sam kupovao u linksu, hg spotu, protisu, futuri i telebitu.

 

Sto se tice misa, naravno da se moze manipulirat, ko god radi u IT trgovinama zna da se manipulira i vara...

 

@ihush

 

Puno artikala ima barkod tipa 395xxxxxxxxx koji je isti za cijelu RH i nema imei i serijski broj i kao takav je nemoguce utvrditi dali je kupljen kod tebe ili kod mene....5 trgovina u gradu, 5 istih proizvoda sa istim barkodom, 5 istih cijena, kupac kaze kupio je proizvod u pocetkom 12 mjeseca 2015, nema serijskog broja niti imei, dokazi u kojoj trgovini je kupljeno. Svih 5 trgovina je prodavalo isti proizvod pocetkom 12 mjeseca 2015. Jedino kak bi se mozda moglo dokazati odakle je proizvod je pod sifrom artikla jer bi to trebalo biti "unikatno" al bez obzira na to, to jedino dokazuje da je kupljen u toj i toj trgovini a ne i kada, sad se vracamo na racun jer on racun nema jel pa nemoze ni dokazat gdje je kupljeno, ako je garancija ovjerena i pise datum onda ok ali trazit "random trgovca" da to rijesi...tesko.

 

Sve pet, nema veze sa kupcem, ja bih volio vidjet trgovca kojeg ces ti uvjeriti da stornira racun koji je oso u poreznu na osnovu tvoje rijeci. Recimo prodala su se tri ista artikla taj isti dan, koji racun stornirat...nije to moraliziranje oko pokvarenog kupca, ne dolazi u obzir da se racuni storniraju na osnovu kupceve rijeci i tu rasprava prestaje.

Sve si dobro napisao, kupac kupi u trgovini, plati, dobi racun i garanciju i u slucaju problema reklamira. Ali kupac kupi na njuskalu bez racuna i reklamira i trazi prava jer mu tamo rekao neki baja da je kupio u "hg spotu", trazi prava ista kao da je kupio u trgovini. Sa tim da kupac prava svakak ima samo i na reklamaciju ali da se meni neko preti a ja mu izlazim u susret, ja bih ipak trazio od njega da dokaze da je kupio kod mene i nakon toga cu mu ja izvrsiti povrat novca, zamjenu, odnosno sta god mu odgovora jer su meni moji kupci vazni i zelim da budu zadovoljni jel. :)

 

Jako je tesko dokazat od kojeg ste trgovca kupili odredjeni proizvod bez racuna. Racuni se cuvaju u slucaju reklamacije i problema nema. 

 

S tim da trgovine ce uvijek gledat da izadju u susret kupcu, cesto i na svoju stetu.

Ako napredujem, prati me. Ako stanem, gurni me. Ako se povucem, ubij me.
Poruka je uređivana zadnji put ned 4.12.2016 15:25 (natal).
 
1 0 hvala 1
12 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

Meni je covjek rekao da je kupio u Hg spotu tj. nasao je doma svoj racun koji nije mogao naci kada sam dosao po grafu, dao mi tocan broj racuna, ja javio Hg spotu i nasli racun, imam sve preko sms poruka/mailova kao dokaz, preko uvoznika su provijerili sa serijskim brojem kartice dali sve odgovara, datum i mjesto kupnje i sve se poklapa naci da je legit

Poruka je uređivana zadnji put ned 4.12.2016 15:27 (hrčak).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

Ok Hrcak, sve pet. U tvom slucaju je dobro zavrsilo, papiri stimaju i to je to. 

 

Samo zelim objasnit da se racun mora imat i cuvat i da je bez njega tesko prava nekakava ostvarit.

 

Nije nemoguce ali tesko.

 

Postoje nekakva pravila u trgovini i poslovanju koja se moraju postivati i ukoliko se se postivaju svi sretni.

Ako napredujem, prati me. Ako stanem, gurni me. Ako se povucem, ubij me.
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

To što si ti kupio tu karticu od nekoga, ne znači da će i tebi vratiti novce. Oni su karticu prodali prvotnom kupcu i sa njime su napravili ugovor, platio je preko dinersa i na ime onoga čija je diners kartica mora ići povrat. Tako da pazi da se ne opećeš s ovim naganjanjem da dobiješ novce, jer bi na kraju mogo ostati bez svega.

 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

Bumo vidli, sutra cu se dogovorit sa Hg spotom, kada sam radio reklamaciju pisu moji podaci i pise kao da sam ja kupac, neznam sada, vrijeme ce pokazat, nije meni problem prihvatiti grafu ali ispod gtx 1060 (nebitno 3 ili 6 gb) necu prihvatiti.

Poruka je uređivana zadnji put ned 4.12.2016 16:12 (hrčak).
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
hrčak kaže...

Bumo vidli, sutra cu se dogovorit sa Hg spotom, kada sam radio reklamaciju pisu moji podaci i pise kao da sam ja kupac, neznam sada, vrijeme ce pokazat, nije meni problem prihvatiti grafu ali ispod gtx 1060 (nebitno 3 ili 6 gb) necu prihvatiti.

 Normalno da pišu tvoji podaci  u servisnoj primci/nalogu pošto si ti predao uređaj na reklamaciju.

12 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

Pa sta nije onda logicno posto sam ja reklamirao graficku i odnio ju na servis da sam ja trenutacni vlasnik kartice a ne osoba sa racuna kada ju ona nije donijela i dosla reklamirat?

Poruka je uređivana zadnji put ned 4.12.2016 16:11 (hrčak).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu

'da, ali..' :)

brkaš stvari (i smisao teme, kao i stranu koju ova trema 'zastupa', kupac.. trgovci imaju svoj ceh, imaju sredstva, jači su.. upravo obrnuto, regulacija, pravila.. smisao i same garancije kao i EU pravila)

-trgovci se znaju brinuti o sebi.

-kupcu je račun dokaz da je kupljeno u konkretnoj trgovini, tad može 'maltretirati' trgovca. To je jedina svrha računa. Kao što vidimo iz gornjeg primjera, kupac može i bez računa ostvariti svoje pravo (garanciju) tj trgovac to ima, mora imati u kasi.. (naravno kad bi znali da je u toj trgovini kupljeno, ali vidiš, opet iz konkretnog primjera, zna se.. zna svatko od njih u lancu koja roba, distributer, trgovina tako da ne vidim smisao u kontraargumentu jer ga konkretan praktičan primjer pobija, praksa je jača od teorije). Trgovac kupca bez računa može odbiti, npr da roba nije kupljena kod njega (i napomena, to nema veze s garanciojom, to je samo pravna veza kupca-trgovca, koja postoji ili ne postoji). Pošto trgovac mora imati arhivu, to se lako provjeri, dalje je sve 'picijevski lako'... tj ako se hoće može se, opet vidljivo iz primjera.

Kad se jednom utvrdi, da je kupljeno u konkretnoj trgovini, time imaš pravo upravo tu trgovinu 'maltretirati', dalje je sve stvar garancije (ne trgovca, on je samo posrednik). Sasvim druga stvar je kad za npr nedostatak (ne garancijski, tj nije vezano garancijom, to je ono do 2godine..) je pravo kupca da maltretira trgovca i za kvar, čak i kad garancija ne postoji. Kako će biti riješeno? pozitivno-negativno, iste šanse... ali osnova je kupljena roba.

kupac, ne mora kuiti on osobno neku robu da bi joj bio vlasnik, može kupiti i djed mraz.. pravo je i dalje tu. Račun samo olakšava taj prvi korak. Bez računa se kupac-vlasnik mora snaći, tj otkriti gdje.. i dalje je opet sve jednako kao da račun ima, tj kopija je jednako valjana, kopiju dobije od trgovca.. :)

 

-garancija. Sve je već godinama provjerljivo u radnim bazama.. neovisno što trgovac može malo na sivo.. on zbog distributera i ostalih ima iste podatke, ako može jedna otrkiti, može i drugi. U konkretnom primjeru je preko distributera pronađen trgovac-trgovina. Dakle, može se (i mora se), mada zbog sive ekonomije to ponekad nije želja trgovca + njemu je to dodatna tlaka. Nasuprot, kad kao konkretna primjer, izađe u susret kupcu-vlasniku, pronađe račun, ostvari se garantno pravo.. to je pohvalno (zapravo idealan svijet i sve bi bilo tako), no nema sad zbog dobrote alibi za ne vraćanje novčanog iznosa ukoliko ne otkloni kvar ili ne da identičan artikl + novu garanciju. Povrat novca, kupac kupi ako želi, bez natezanja oko izbora modela + upravo bi u toj trgovini kao kupac radije kupio jer su dokazali da su fer. (ne kvariti natezanjem i bit će super)..

hoće li na kraju trgovac biti u minusu, njegov problem.. tj garancija znači da će distributer-proizvođač nadoknaditi, ako im odnos nije takav, tad je loš ugovor koji se ne tiče kupca. Trgovac se ne smije ponašati kao npr servis, mada je često sve. Trgovac ima odnos s kupcem (koji ne mora osobno kupiti, bitno da ima robu i neki papirnati dokaz kupnje, kad se račun izgubi, pronađe se na kasi i dalje je jednako kao da ima original račun mada je možda ukrao komponentu.. čak ako je ukradeno, pa što, .. ili ako je dan prije isteka garancije.. itd.). Trgovac zaprima reklamaciju (nema pto odbiti), u slučaju da nema popravka ili identičnog artikla, ponudit će zamjenu, povrat, ali bira kupac. (točka). :)

 

@texpi. .. ne bulazni, nema apsolutno nikakve veze tko je platio robu, garancija nije na ime osobe nego za robu.. bio to djedmraz ili pokojnik, druga banka itd..

dokaz za odnos je račun, kad se izbubi, pronađe se i tad je opet jednako kao original odnos kupac-trgovac i sve obaveze iz toga. Kad se uvede kao za vozila registracija-vlasnika tad može i ovaj dio po tvome.. do tad nema veze ni sa čime.

 

edit: čisto za primjer jedan suprotan hipotetski primjer... može? :)

-netko reklamira, npr VGA.. ali, recimo da trgovac nekako objasni da se garancija ne prizna.. (što god navede, kupac je povjerovao i kraj priče..).. ali taj trgovac ima garanciju, dobije drugu vga ili refound.. i to je tad extraprofit za njega. U doba krize, svaka kuna se broji.. ima li ta priča logike? Tko na kraju gubi-dobija? Ako proizvođač pokriva garancijom? To je razlika između fer trgovca i onog drugog.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put ned 4.12.2016 16:27 (ihush).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice