Protis.hr - dojmovi

poruka: 420
|
čitano: 256.655
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
tuna-1 kaže...
Luka123 kaže...

Upravio sam naručio par stvari sa protis-a ima par dana, stigao mi je mail za uplatu, ja platio, stigao mail da su vidjeli uplatu, te očekivani rok isporuke01.01.1900 ??????

Na stranici nema uopće praćenje narudžbe, niti što sam kupio... kao svaka normalna stranica???
Jedino što sam dobio je 3 mail-a i račun.

Jeli to normalno ili? Jer čekam isporuku već 3 dana, a nitko ništa ne javlja niti postoje na stranici tragovi o kupnji.

 malo su sporiji što se tiće ažuriranja/isporuke/dobave, pogotovo ako na web-u piše na stanju kod dobavljača i slično.

 

a izmeđuostalog, ako je hića i brine te.. nazoveš, pitaš? :)

 
Imaju odlične cijene iskreno za neke stvari, nije problem čekati, ali isto bih volio znati da li je sve uredu, to me "sekira"

everyday i'm shuffling...
Poruka je uređivana zadnji put pet 28.2.2025 12:49 (Luka123).
4 godine
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Luka123 kaže...

Upravio sam naručio par stvari sa protis-a ima par dana, stigao mi je mail za uplatu, ja platio, stigao mail da su vidjeli uplatu, te očekivani rok isporuke01.01.1900 ??????

Na stranici nema uopće praćenje narudžbe, niti što sam kupio... kao svaka normalna stranica???
Jedino što sam dobio je 3 mail-a i račun.

Jeli to normalno ili? Jer čekam isporuku već 3 dana, a nitko ništa ne javlja niti postoje na stranici tragovi o kupnji.

 Pa logiras se na njihovu stranicu i gore imas u meniju podatke o kupnji i sve ostalo, pod web trgovina!
ovdje kad pomaknes mis pise ti koji je status

 

Intel i5 14600Kf@6.0Ghz Asrock Z790 Pro Rs Asus Rtx 4070 Ti Super 16gb @3ghz Thermalright Frozen Prism 360mm GskiLL 4x16GB DDR5 6400 cl30 Trident Z5 Samsung 28" LU28R55 4K
Poruka je uređivana zadnji put pet 28.2.2025 12:53 (Boris grozni).
13 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Boris grozni kaže...
Luka123 kaže...

Upravio sam naručio par stvari sa protis-a ima par dana, stigao mi je mail za uplatu, ja platio, stigao mail da su vidjeli uplatu, te očekivani rok isporuke01.01.1900 ??????

Na stranici nema uopće praćenje narudžbe, niti što sam kupio... kao svaka normalna stranica???
Jedino što sam dobio je 3 mail-a i račun.

Jeli to normalno ili? Jer čekam isporuku već 3 dana, a nitko ništa ne javlja niti postoje na stranici tragovi o kupnji.

 Pa logiras se na njihovu stranicu i gore imas u meniju podatke o kupnji i sve ostalo, pod web trgovina!
ovdje kad pomaknes mis pise ti koji je status 

 Hvala momak,

A ja tražio u košarici gledao svugdje, mislim se gdje je...

everyday i'm shuffling...
15 godina
offline
Protis.hr - dojmovi

Ja imam jedno pozitivno iskustvo, uzeo laptop koji je bio najjeftiniji kod njih, naručen i plaćen 5.og, poslan sljedeći dan, overseas dostavio 7.og 

Poruka je uređivana zadnji put sub 8.3.2025 9:03 (Genoxxx).
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Evo da i ja podijelim svoje iskustvo. Vec 10 godina kupujem u Protisu, nisam imao nikakvih problema, ali zadnje vrijeme losa iskustva po pitanju dostave robe.

Nedavno narucio memoriju za laptop, pisalo "dobavljivo" za 3-7 dana na kraju cekao 3 tjedna. Sada sam opet narucio cijelu jednu konfu kod njih, pisalo da ce biti isporuceno za 5-7 dana, najvise se trebalo cekati CPU. Sada na kraju ispalo 2 tjedna cekanja, zovem na telefon nitko mi se ne javlja, na kraju dobio email da mi memorija stize za par dana, a na narudzbi pisalo 1-2 dana.

Uglavnom nesto muljaju s lagerom, valjda zele privuci kupce.

Sto se tice reklamacija nisam nikada imao problema, jedanput sam reklamirao samo jedan artikl, na kraju ispalo da je ispravan. Imao sam neki problem sa starim PC-jem.
Moj PC  
0 0 hvala 0
20 mjeseci
offline
Protis.hr - dojmovi

Protis je jedina trgovina gdje nakon završene narudžbe čekaš prvo obradu djelatnika koji ti onda šalje podatke za uplatu. Dakle nigdje (barem zadnjih 6-8g) se tako više ne radi. Zadnjih par narudžbi morao otkazati jer njihovo (dobavljivo) znači od 1-10 dana. Istina da znaju bit jeftiniji od drugih, no jednostavno sam odlučio zaobilaziti iz navedenih razloga. U normalnom dućanu staviš u košaricu proizvod koji je "dostupan", platiš odmah, sutra/prekosutra pošalju i kod mene za 2-3 dana max. 

Timo: "...samo neinformirani krajnji korisnik moze kupiti AMD proizvod, za igranje."
Moj PC  
6 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
franjoslav kaže...
Evo da i ja podijelim svoje iskustvo. Vec 10 godina kupujem u Protisu, nisam imao nikakvih problema, ali zadnje vrijeme losa iskustva po pitanju dostave robe.

Nedavno narucio memoriju za laptop, pisalo "dobavljivo" za 3-7 dana na kraju cekao 3 tjedna. Sada sam opet narucio cijelu jednu konfu kod njih, pisalo da ce biti isporuceno za 5-7 dana, najvise se trebalo cekati CPU. Sada na kraju ispalo 2 tjedna cekanja, zovem na telefon nitko mi se ne javlja, na kraju dobio email da mi memorija stize za par dana, a na narudzbi pisalo 1-2 dana.


 Zadnja četiri mjesea sam kupovao po raznim shopowima.

Danas je Protis s isporukom rame pod rame s ostalima.

Meni npr Hardsoft šalje memoriju za koju je pisalo 1do 3 dana nakon 9 dana.

 

Danas je to kašnjenje pravilo, ne slučajnost.

合気道家 - Yondan PzKpfw Evropa je poludila. Daje podršku banderovcu i novom banderi Zelenskom. Tko će napasti Hrvatsku? Nitko nas nije napao, 91.
8 godina
protjeran
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Inochulum kaže...

Protis je jedina trgovina gdje nakon završene narudžbe čekaš prvo obradu djelatnika koji ti onda šalje podatke za uplatu. Dakle nigdje (barem zadnjih 6-8g) se tako više ne radi. Zadnjih par narudžbi morao otkazati jer njihovo (dobavljivo) znači od 1-10 dana. Istina da znaju bit jeftiniji od drugih, no jednostavno sam odlučio zaobilaziti iz navedenih razloga. U normalnom dućanu staviš u košaricu proizvod koji je "dostupan", platiš odmah, sutra/prekosutra pošalju i kod mene za 2-3 dana max. 

Puno njih rade na način da artikl nemaju kod sebe nego im piše da je dostupno kod dobavljača tj. na njihovom webu piše da je artikl dostupan, a zapravo nije i oni ga od dobavljača tek povlače kad ti napraviš narudžbu. 

Dođe npr. do komplikacije kod dobavljača, prođe 4 dana i onda tek jave da nema kod dobavljača i od toga ništa. Dogodilo mi se više puta u nekoliko trgovina. 

Ne znam iskreno kako je to legalno, al eto. 

10 mjeseci
offline
Protis.hr - dojmovi

Evo i mojeg najrecentnijeg iskustva s Protisom, nažalost negativnog.

Naručila novu konfiguraciju bez SSD-a jer eto imam svoj stari doma, i platila sklapanje komponenti. Inače poznanik mi ih je preporučio jer kao kompjuteraš cijeli život kupuje kod njih, ja sam osobno više naginjala Futuri al reko valjda čovjek zna o čemu priča. 

 

Narudžba kreirana 7.4., najdulje vrijeme isporuke na artiklu je bilo 8 radnih dana, dakle 17.4. Dani prolaze, ne dobijam nikakvu informaciju... Zovem telefonski nekoliko puta, nitko se ne javlja, na koji god broj zvala u koje god doba dana. Šaljem mail da pitam ej šta je s ovim, treba im dan-dva da odgovore da je roba stigla i predana na slaganje. Oke, mislim si sad će...dani prolaze ali opet nula bodova. Svakih 5-7 dana ko mutava im šaljem mailove ej mogu li dobit update u vezi svoje narudžbe (koja je btw plaćena u komplet iznosu isti dan kad je i kreirana)?? Ma sad će, kolega slaže, velik obujam posla, bla bla... 

 

Računalo napokon dolazi 15.5., više od mjesec dana nakon narudžbe. Okej, nije idealno, ali bar je stiglo. No međutim!

 

Palim računalo da vidim jel radi - ok, ulazi u BIOS, kul. Spajam svoj stari FORMATIRANI (dakle NEMA ništa na njemu, nikakve particije, nikakvi ostaci) SSD na SATA kablove koje su oni pripremili, stavljam bootable windows USB, komp se upali ali ne ide nigdje, crni ekran. Pustim ga par minuta, i dalje ništa. Hmm okej, restartam i držim F2 da uđe u BIOS, nope. Računalo ni ne POST-a. Pomislim okej tu nešto ne štima...i onda sam krenula: nanovo napravila Win10 installation USB, odspojila i spojila SSD, makla windows USB potpuno, odspojila PSU utikač te držala power button 10tak sekundi da se discharge-a, resetirala CMOS, flashala BIOS novom vezijom, provjerila za sve komponente jesu li svi kabeli dobro spojeni, zamijenila slotove RAM karticama, pokušala računalo pokrenuti samo s jednom RAM karticom (u ovom trenutku računalo čak reagira i uspije ući u BIOS, no pri sljedećem restartu opet isti problem)... Provela sam 3 dana tražeći rješenja po internetu, što mi je suludo s obzirom na to da nisam ja slagala računalo već je trebalo biti "profesionalno" odrađeno. Na kraju svega, primjetila sam na samom dnu matične ploče crvene led lampice koje su u svakom navratu svijetlile, nekoliko puta su svijetlile DRAM+CPU, nekoliko puta BOOT+CPU, a nekoliko puta samo BOOT. Ekspert nisam, al sve mi nekako ide u smjeru neispravnosti jedne ili više komponenti.

 

I sad nakon tolko drkanja da me prostite s novom konfom, neda mi se više navlačit s njima niti da to servisiraju jer mi je njihova "ažurnost" i komunikacija prisjela već pri samom procesu narudžbe. Javljam se na mail s reklamacijom i objašnjenjem svega, znajući da zakonski imam pravo na povrat robe unutar 14 dana od zaprimanja bez i da išta se objašnjavam radi čega. Ali ne, oni tvrde da sam ja trebala još dulje pustiti računalo da se inicijalizira?? jer je AMD kao poznat po tome (otkud da ja kao potrošač to znam?) te da je preporuka pokrenuti računalo bez instalacijskog USB-a i pustit ga 5-10min da nadođe. Ok ajde možda sam ja mutava, sinoć to napravim i pustim ga pol sata da radi just for good measure, ali naravno problem je i dalje identičan - računalo ne ulazi u BIOS, ništa se ne dešava, samo black screen na oba ekrana. Kao šlag na tortu, resetiram ja računalo opet, kad ono fanovi grafičke kartice se uopće ne vrte (dosad uredno jesu), a jednom od case fanova je trebalo 2-3 minute da počne raditi uopće. 

 

Možda sam ja luda, ali meni je ovo smiješno. I naravno pošaljem mail objašnjavajući sve to i da i dalje ne radi tj. da je situacija čak i gora...odgovora nema.

Ovakvo ignoriranje i gaslightanje stranke u životu nisam doživila. Doslovce samo želim vratit sve kako mi je isporučeno i dobit svoje pare nazad da ih mogu dat nekoj firmi kojoj je stalo do načina poslovanja. Katastrofa.

 
2 0 hvala 0
11 godina
online
Protis.hr - dojmovi

Može bit do hotswap funkcije ako si ssd uštekala naknadno već u biosu pa je sad u frozen stanju,probaj pokrenut instalaciju winsa na drugi disk ako imaš,može i na externi usb samo da vidiš jel prolazi

Moj PC  
1 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi

Imaš obrazac za povrat na njihovim stranicama, ispuni ga, moraš sve poslati u njihovu centralu u Sisak (mislim) i dalje neka se oni bakću s time.

Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran - Einstein
10 mjeseci
offline
Re: Protis.hr - dojmovi

ček objasni, dal sam dobro shvatila... da odspojim svoj SSD i uštekam neki rendom USB (ili externi HDD možda)?, skupa s instalacijskim USB-om i probam windowse instalirat na taj drive?

7 mjeseci
offline
Protis.hr - dojmovi

Ja se iskreno ne bi zezao s rješavanjem problema , vrati jer imaš pravo na to . Ne pristaj na nikakve servis i reci da ćeš poslati prijavu ako ti ne omoguće raskid kupovine. Nažalost imao sam slično iskustvo u drugom dućanu i tek kada sam postao bezobrazan i zaprijetio prijavom su mi dali da raskinem kupovinu . 

 
1 0 hvala 0
9 godina
offline
Protis.hr - dojmovi

Ja sam im u petak prijepodne poslao upit za ponudu. Nisu ništa odgovorili cijeli dan. U subotu zvao nitko se nije javio. Ponudu sam dobio tek u utorak. Ako im toliko treba za poslati ponudu, onda se pitam koliko tek da nešto isporuče.

 
2 0 hvala 0
10 mjeseci
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
lunaxdiviner kaže...

Ali ne, oni tvrde da sam ja trebala još dulje pustiti računalo da se inicijalizira?? jer je AMD kao poznat po tome (otkud da ja kao potrošač to znam?) te da je preporuka pokrenuti računalo bez instalacijskog USB-a i pustit ga 5-10min da nadođe.

 Ako si "potrošač koji ne zna", onda ne trebaš uzimat napola sastavljene konfiguracije (bez ssda) nego trebaš tražiti ugradnju svih komponenata skupa s instaliranim windowsima.

Uglavnom, nek dotični PC pogleda netko tko se bolje kuži, npr. poznanik kompjuteraš koji ti ih je i preporučio ili lokalni PC servis, možda je sve u redu samo ti nešto radiš krivo, ali to se ne može preko neta reći.

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 20.5.2025 16:20 (SharkZ).
21 mjesec
offline
Protis.hr - dojmovi

ihush tipka... 

 
1 0 hvala 0
21 mjesec
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
lunaxdiviner kaže...

Evo i mojeg najrecentnijeg iskustva s Protisom, nažalost negativnog.

Naručila novu konfiguraciju bez SSD-a jer eto imam svoj stari doma, i platila sklapanje komponenti. Inače poznanik mi ih je preporučio jer kao kompjuteraš cijeli život kupuje kod njih, ja sam osobno više naginjala Futuri al reko valjda čovjek zna o čemu priča. 

 

Narudžba kreirana 7.4., najdulje vrijeme isporuke na artiklu je bilo 8 radnih dana, dakle 17.4. Dani prolaze, ne dobijam nikakvu informaciju... Zovem telefonski nekoliko puta, nitko se ne javlja, na koji god broj zvala u koje god doba dana. Šaljem mail da pitam ej šta je s ovim, treba im dan-dva da odgovore da je roba stigla i predana na slaganje. Oke, mislim si sad će...dani prolaze ali opet nula bodova. Svakih 5-7 dana ko mutava im šaljem mailove ej mogu li dobit update u vezi svoje narudžbe (koja je btw plaćena u komplet iznosu isti dan kad je i kreirana)?? Ma sad će, kolega slaže, velik obujam posla, bla bla... 

 

Računalo napokon dolazi 15.5., više od mjesec dana nakon narudžbe. Okej, nije idealno, ali bar je stiglo. No međutim!

 

Palim računalo da vidim jel radi - ok, ulazi u BIOS, kul. Spajam svoj stari FORMATIRANI (dakle NEMA ništa na njemu, nikakve particije, nikakvi ostaci) SSD na SATA kablove koje su oni pripremili, stavljam bootable windows USB, komp se upali ali ne ide nigdje, crni ekran. Pustim ga par minuta, i dalje ništa. Hmm okej, restartam i držim F2 da uđe u BIOS, nope. Računalo ni ne POST-a. Pomislim okej tu nešto ne štima...i onda sam krenula: nanovo napravila Win10 installation USB, odspojila i spojila SSD, makla windows USB potpuno, odspojila PSU utikač te držala power button 10tak sekundi da se discharge-a, resetirala CMOS, flashala BIOS novom vezijom, provjerila za sve komponente jesu li svi kabeli dobro spojeni, zamijenila slotove RAM karticama, pokušala računalo pokrenuti samo s jednom RAM karticom (u ovom trenutku računalo čak reagira i uspije ući u BIOS, no pri sljedećem restartu opet isti problem)... Provela sam 3 dana tražeći rješenja po internetu, što mi je suludo s obzirom na to da nisam ja slagala računalo već je trebalo biti "profesionalno" odrađeno. Na kraju svega, primjetila sam na samom dnu matične ploče crvene led lampice koje su u svakom navratu svijetlile, nekoliko puta su svijetlile DRAM+CPU, nekoliko puta BOOT+CPU, a nekoliko puta samo BOOT. Ekspert nisam, al sve mi nekako ide u smjeru neispravnosti jedne ili više komponenti.

 

I sad nakon tolko drkanja da me prostite s novom konfom, neda mi se više navlačit s njima niti da to servisiraju jer mi je njihova "ažurnost" i komunikacija prisjela već pri samom procesu narudžbe. Javljam se na mail s reklamacijom i objašnjenjem svega, znajući da zakonski imam pravo na povrat robe unutar 14 dana od zaprimanja bez i da išta se objašnjavam radi čega. Ali ne, oni tvrde da sam ja trebala još dulje pustiti računalo da se inicijalizira?? jer je AMD kao poznat po tome (otkud da ja kao potrošač to znam?) te da je preporuka pokrenuti računalo bez instalacijskog USB-a i pustit ga 5-10min da nadođe. Ok ajde možda sam ja mutava, sinoć to napravim i pustim ga pol sata da radi just for good measure, ali naravno problem je i dalje identičan - računalo ne ulazi u BIOS, ništa se ne dešava, samo black screen na oba ekrana. Kao šlag na tortu, resetiram ja računalo opet, kad ono fanovi grafičke kartice se uopće ne vrte (dosad uredno jesu), a jednom od case fanova je trebalo 2-3 minute da počne raditi uopće. 

 

Možda sam ja luda, ali meni je ovo smiješno. I naravno pošaljem mail objašnjavajući sve to i da i dalje ne radi tj. da je situacija čak i gora...odgovora nema.

Ovakvo ignoriranje i gaslightanje stranke u životu nisam doživila. Doslovce samo želim vratit sve kako mi je isporučeno i dobit svoje pare nazad da ih mogu dat nekoj firmi kojoj je stalo do načina poslovanja. Katastrofa.

 - Narudžba kreirana 7.4., najdulje vrijeme isporuke na artiklu je bilo 8 radnih dana, dakle 17.4.

to ti ne vrijedi jer si tražila uslugu servisa za sklapanje računala, a za nju nije definiran rok, što znači da može biti xx dana pa si trebala pitati

 

- Zovem telefonski nekoliko puta, nitko se ne javlja, na koji god broj zvala u koje god doba dana. Šaljem mail da pitam ej šta je s ovim, treba im dan-dva da odgovore da je roba stigla i predana na slaganje.

niska cijena = niska profitna marža = minimalni broj zaposlenika = loša usluga. vrlo jednostavno

 

ukratko, računalo je radilo ok dok nisi spojila svoj SSD nakon toga su krenuli problemi. kako nisi naručila SSD samo oni znaju jesu li ga testirali nakon sklapanja sa svojim SSDom ili nisu, isto tako samo ti znaš jesi li nešto s*ebala prilikom kako kažeš "drkanja". 

 

jesi li probala odspojiti SSD i samo bootati sa USBa na kojem je Win instalacija? što se desi?

 

nadam se da nisi sve ovo i njima ispričala. 

 

ono što sad možeš je pozvati se na povrat u roku 14 dana.

 

https://www.zakon.hr/z/193/zakon-o-zastiti-potrosaca

čl. 79, 80 i 81

17 godina
offline
Protis.hr - dojmovi

najveca greska je bila sta nije uzela s ssdom, i rekla da se predistalira win, i onda kasnije taj svoj ssd staviti kao drugi disk. radi 50-100e ustede se ne isplati imati takve muke

 

ovako bi oni provjerili da radi, i usput napravili instalaciju

 

ja bi im vratio u onom roku od 14 dana

Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Protis.hr - dojmovi

Protis je jeftiniji od drugih trgovina ako plaćate gotovinom, dok kod plaćanja na rate cijene budu slične kao i kod ostalih trgovina. Od dobavljača naručuju tek kada prime uplatu, što ponekad potraje dan ili dva, pa dok to pošalju kupcu, cijeli proces se dodatno oduži. Nedavno sam kupovao novi PC i od dana kad sam platio do trenutka kada je stigla dostava prošlo je 20 dana. Ne mogu reći da nisam zadovoljan jer sam to i očekivao i nije mi bilo toliko hitno, ali mislim da bi mogli nešto poduzeti i ubrzati isporuku kupcima.

 
1 0 hvala 0
20 mjeseci
offline
Protis.hr - dojmovi

Samo ću ovo reć... Buraz naručio par komponenti kod njih i isti dan naručio neke gluposti iz kine (aliex)... Aliex isporučio narudžbu prije nego Šrotis. 

Timo: "...samo neinformirani krajnji korisnik moze kupiti AMD proizvod, za igranje"
Moj PC  
5 0 hvala 0
10 mjeseci
offline
Protis.hr - dojmovi

Hvala svima na savjetima i prijedlozima! 

Odlučila sam se za povrat unutar 14 dana, budući da mi kako god nisu odgovarali na mail, fino sve zapakirala tako kako je i došlo, ispunila obrazac, poslikala, javila im da robu šaljem natrag u centralu danas. 

 

E na to su se odlučili ipak odgovorit na mail, da bi ustvrdili da "povrat nije moguć jer se radi o konfiguraciji sastavljenoj prema mom izboru" HA???

Znači sastavite li kompletnu konfu za koju se eto ispostavi da ne radi nemate pravo na povrat jer...ste birali komponente?? Ovo nema nigdi

 

 

 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi

Sumnjam da to mogu, vjerojatno idu na ako prođe-prođe. Imaš uvijek zaštitu potrošača, reci šrotisu da si im se javila pa da čekaš odgovor.

Isto im reci da su prije i bolje odgovarali do ovoga svega vjerojatno ne bi ni došlo. Tko ih šiša sada.

Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran - Einstein
4 godine
offline
Protis.hr - dojmovi

Nemozes "naruciti" i platiti tokom preuzimanja, po meni je ovo teski minus iako imaju fizicku poslovnicu, prije se moglo najnormalnije!

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Protis.hr - dojmovi

clanak 51 opcih uvjeta....

 

kupac nema pravo na povrat ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupcu

 

konfiguracija sastavljena po tvojim zeljama je tocno to.

 

pogledaj racun, ako je na njemu popis komponenti, serijski brojevi, kolicina, pojedinacna cijena, onda se gornje ne odnosi na to.

 

ako je na racunu "kompjuter" komada 1, cijena - onda se odnosi, mozes prijavljivati kome hoces.....

 

i btw, pravo na povrat nije zato sto si ustanovio da nesto ne radi, opet, kompjuter je radio sve dok korisnik nije krenuo cackati, nebitno to, no, niti povrat ti nece odobriti ako vracas neispravnu stvar, jer, gdje bi bila poanta toga.....

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Poruka je uređivana zadnji put jučer u 14:19 (Damir22).
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 mjeseci
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Damir22 kaže...

clanak 51 opcih uvjeta....

 

kupac nema pravo na povrat ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupcu

 

konfiguracija sastavljena po tvojim zeljama je tocno to.

 

pogledaj racun, ako je na njemu popis komponenti, serijski brojevi, kolicina, pojedinacna cijena, onda se gornje ne odnosi na to.

 

ako je na racunu "kompjuter" komada 1, cijena - onda se odnosi, mozes prijavljivati kome hoces.....

 

i btw, pravo na povrat nije zato sto si ustanovio da nesto ne radi, opet, kompjuter je radio sve dok korisnik nije krenuo cackati, nebitno to, no, niti povrat ti nece odobriti ako vracas neispravnu stvar, jer, gdje bi bila poanta toga.....

 

na računu je jasno navadena svaka komponenta sa serijskim brojem, količinom, pojedinačnom cijenom itd. nije "računalo = XX€". 

 

ovom logikom je pol prometa hrvatskih informatičkih dućana izuzeto iz zakona o zaštiti potrošača jer se radi o računalima koja su složena od odabranih komponenti?

21 mjesec
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Damir22 kaže...

clanak 51 opcih uvjeta....

 

kupac nema pravo na povrat ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupcu

 

konfiguracija sastavljena po tvojim zeljama je tocno to.

 

pogledaj racun, ako je na njemu popis komponenti, serijski brojevi, kolicina, pojedinacna cijena, onda se gornje ne odnosi na to.

 

ako je na racunu "kompjuter" komada 1, cijena - onda se odnosi, mozes prijavljivati kome hoces.....

 

i btw, pravo na povrat nije zato sto si ustanovio da nesto ne radi, opet, kompjuter je radio sve dok korisnik nije krenuo cackati, nebitno to, no, niti povrat ti nece odobriti ako vracas neispravnu stvar, jer, gdje bi bila poanta toga.....

 to su gluposti. mogu oni pisati u svojim uvjetima što ih je volja, ali zakon države i EU je iznad tih gluposti. to što njihovi uvjeti nisu u skladu sa zakonima to je njihov problem. kupac ovdje može rastaviti konfiguraciju i vratiti sve pojedinačne dijelove kao što su navedeni na računu. nije da su oni morali raditi nekakve zahvate i da su modificirali nešto na zahtjev kupca.

6 mjeseci
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
millennial kaže...
Damir22 kaže...

clanak 51 opcih uvjeta....

 

kupac nema pravo na povrat ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupcu

 

konfiguracija sastavljena po tvojim zeljama je tocno to.

 

pogledaj racun, ako je na njemu popis komponenti, serijski brojevi, kolicina, pojedinacna cijena, onda se gornje ne odnosi na to.

 

ako je na racunu "kompjuter" komada 1, cijena - onda se odnosi, mozes prijavljivati kome hoces.....

 

i btw, pravo na povrat nije zato sto si ustanovio da nesto ne radi, opet, kompjuter je radio sve dok korisnik nije krenuo cackati, nebitno to, no, niti povrat ti nece odobriti ako vracas neispravnu stvar, jer, gdje bi bila poanta toga.....

 to su gluposti. mogu oni pisati u svojim uvjetima što ih je volja, ali zakon države i EU je iznad tih gluposti. to što njihovi uvjeti nisu u skladu sa zakonima to je njihov problem. kupac ovdje može rastaviti konfiguraciju i vratiti sve pojedinačne dijelove kao što su navedeni na računu. nije da su oni morali raditi nekakve zahvate i da su modificirali nešto na zahtjev kupca.

Nisu to samno njihovi uvjeti, ta rečenica je iz Zakona o zaštiti potrošača

9 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Novice kaže...

Nisu to samno njihovi uvjeti, ta rečenica je iz Zakona o zaštiti potrošača

 Iskreno, meni je fascinantan broj ljudi po internetu opcenito, koji smatraju da pravila ,akte, odredbe i uvjete trgovinama pisu nkv radnici, osnovnoskolci, tetke, bake...... pa da ubacuju stvari koje nemaju veze ni s zakonom ni s mozgom....

 

To misljenje da iole veca trgovina nema, ako vec ne pravnu sluzbu, onda barem dobrog odvjetnika ili pravnika na raspolaganju u svakom trenutku je naivno.

 

Iako, slazem se, razlika u tumacenjima - kako tko tumaci, dali se odabir komponenti, i usluga slaganja (besplatna ili placena) tumaci kao "roba po specifikaciji kupca", ili samo "komponente + slaganje". moze i jedno, moze i drugo.

 

No ono sto ne moze, i to ce ti svaka trgovina odbiti, je ako vratis robu, a oni utvrde da je neispravna - osporit ce ti pravo na povrat.

 

Znaci, mozda neke megalomanske trgovine koje prodaju tisuce paketa dnevno i ne provjeravaju ispravnost bas svakog povrata, nase provjeravaju, dakle, netko ce zaprimiti taj paket, staviti na stol, upaliti.... i ako sve funkcionira onako kako treba, odobriti povrat. Ili ako ne funkcionira, odbiti isti, s punim pravom.

 

Koristiti pravo na povrat kao sistem brzog rjesavanja reklamacija, to ne ide, i nema te inspekcije koja ce trgovinu prisiliti da u ime povrata uzme nazad neispravnu robu. 

 

 

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
21 mjesec
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Damir22 kaže...
Novice kaže...

Nisu to samno njihovi uvjeti, ta rečenica je iz Zakona o zaštiti potrošača

 Iskreno, meni je fascinantan broj ljudi po internetu opcenito, koji smatraju da pravila ,akte, odredbe i uvjete trgovinama pisu nkv radnici, osnovnoskolci, tetke, bake...... pa da ubacuju stvari koje nemaju veze ni s zakonom ni s mozgom....

 

To misljenje da iole veca trgovina nema, ako vec ne pravnu sluzbu, onda barem dobrog odvjetnika ili pravnika na raspolaganju u svakom trenutku je naivno.

 

 

daj budi ozbiljan. tu se pretežno radi copy-paste, znam jer su mi te i slične trgovine klijenti i znam kako razmišljaju i rade. možda 1% njih ima pravnu službu. naivno je ovo što ti misliš.

 

pogledaj malo uvjete popularnih trgovina pa ćeš se dobro nasmijati, mnoge spominju stvari i uvjete koje ih se uopće ne tiču, pa navode razne dostavne službe, načine plaćanja i slično što uopće ne nude... copy-paste dragi kolega.

9 godina
offline
Protis.hr - dojmovi

Sve 5, pokusaj se sporiti s bilo kojom trgovinom na nekom ozbiljnijem levelu, pa ces vidjeti naivnost i copy paste

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
1 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice