Mall.hr

poruka: 468
|
čitano: 365.043
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
2 godine
neaktivan
offline
Re: Mall.hr
bugger86 kaže...

Sa mall.hr-om imam mješovita iskustva. Neke cijene su dosta povoljne ali kada narucujem tamo onda znam da mogu ocekivati svasta. Jedne gume za auto sam cekao 2 mjeseca i nakon toga odustao i kasnije dobio lovu nazad. Vecina ostalih kupovina je prosla ok ali obicno uz kasnjenje artikala.

Sada imam nesto ozbiljniji problem. U 12. mjesecu 2018. godine kupio sam perilicu posuđa Candy CDS 2D 35X u mall.hr-u. Kupio sam je tamo jer je drugdje uglavnom bila rasprodana i zato jer su reklamirali 2 godine jamstva + 3 dodatne godine jamstva uz prijavu na Candy Hoover web stranicama (druga firma). To dodatno jamstvo je oglašavano na web stranici mall.hr trgovine i to u opisu tog artikla u tekstualnom obliku + veliki banner pored samog artikla, dakle odnosilo se na taj konkretni uređaj.

Screenshot koji sam napravio tada

Nedavno se pojavio problem s perilicom pa sam se obratio ovlaštenom servisu za Candy proizvode uz napomenu da je proizvod još pod garancijom (dakle sada je prošlo 3 godine od kupovine uređaja) i poslao sam im podatke o uređaju kao i certifikat o produljenju jamstva. Od servisa sam dobio sljedecu poruku:

"Za Vašu suđericu jamstvo ne vrijedi, jer uređaji kupljeni preko Internet Mall Hr-a nemaju opciju za produljenje jamstva. Razlog tome je jer oni nisu ovlašteni uvoznici za Candy/Hoover proizvode."

Za sada sam u još procesu istraživanja svojih prava. Nisam siguran niti tko je tu kriv ali netko me opako zahebo? Da li je kriv internet ducan koji je u ternutku kada je uređaj kupljen oglašavao 2+3 g. jamstva (screenshot iz tog vremena u privitku) ili je kriva tvrtka Candy Hoover Zagreb d.o.o. koja mi je omogucila registraciju perilice na njihovim stranicama za produljenje jamstva (zajedno sa podacima kao što su br. racuna, trgovina u kojoj je uređaj kupljen, datum kupnje, model i serijski broj uređaja itd.) i poslala email u kojem pise da sam uspjesno ostvario svoje produljenje jamstva i certifikat od 5g jamstva u privitku?

Prijavio sam ih na par adresa za sad pa cemo vidjeti sto ce biti. Napisat cu rezultat svakako.

 

Nakon odbijenice iz Candy servisa poslao sam mail mall.hr-u i opisao problem. Njihovo odgovor je bio:

 

"Dužina trajanja jamstva i mogućnost produljenja, ovisi o proizvođaču i dobavljaču za pojedinu marku, odnosno model. Candy i Hoover uređaji iz naše ponude imaju 2 godine jamstva bez mogućnosti produženja. Mi općenito ne oglašavamo mogućnosti produženog jamstva na uređaje na našim stranicama niti kada je to moguće jer to daje proizvođač"
plus još isprika s njihove strane.

 

Nakon toga učlanio sam se u jednu udrugu za zaštitu potrošača (uplata 30 kn i postao član unutar 24h), jer sam htio pravni savjet. Njima sam opisao svoj problem pa prenosim njihov odgovor u cijelosti, možda i nekom drugom pomogne:

"Vi ste preko web-a kupili perilicu koja ima 5 godina jamstva što dokazujete certifikatom o produljenom jamstvu.
Serviser kojem ste se obratili ne priznaje jamstvo jer može biti da je prestao servisirati navedene uređaje ili mu je oduzeto to pravo.
Predlažemo da se najprije obratite trgovcu koji mora znati kome da se obratite . Trgovac je Internet Maill. On Vam mora odgovorit u roku 15 dana, a radi žurnosti postupka probajte ih nazvati telefonom ako imaju nekakav broj.
Ukoliko budete s odgovorom nezadovoljni ili ga uopće ne dobijete prijavite trgovca državnim inspektorima, a od trgovaca zatražite povrat novca ili zamjenu proizvoda. Ako trgovac ne pristaje niti na to opet prijavite državnim inspektorima ŠUBIĆEVA 29, 10000 ZAGREB, (01) 237 5100 , WEB : [url]https://dirh.gov.hr[/url] , e-mail: [email]pisarnica.dirh@dirh.hr[/email] ; [url]https://dirh.gov.hr/podnosenje-prijava/83[/url] ."

 

Sljedeće sam napisao pisani prigovor mall.hr-u (zapravo sam prijavio kvar njima, pa nek se oni brinu o tome tko će meni to doć doma popravit):

"Poštovani,

Sukladno članku 10. stavku 1. Zakona o zaštiti potrošača upućujem Vam pisani prigovor koji se odnosi na proizvod XXXXXXXXX kupljen-u dana XXXXXXXXX
Br. računa: XXXXXXXXX (račun u privitku)
Garancija: 2 godine + 3 dodatne godine uz prijavu na Candy web stranicama u roku od 30 dana od kupnje proizvoda (screenshot proizvoda na vašim stranicama iz tog vremena na kojem je to jasno vidljivo, certifikat o jamstvu također u privitku)

Na proizvod (uslugu) koji sam kupio/la imam sljedeću pritužbu:
XXXXXXXXX XXXXXXXXX XXXXXXXXX

Slijedom navedenog, ljubazno vas molim da izvršite popravak proizvoda/usluge. Ukoliko isti niste u mogućnosti popraviti, molim da mi predate drugi isti takav ispravan proizvod, odnosno izvršite povrat plaćene cijene. Skrećem pozornost na činjenicu da ste na ovaj pisani prigovor dužni odgovoriti u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.

S poštovanjem,
Ime i Prezime"

 

Slijedi odgovor mall.hr-a u roku od 2 dana:

"Poštovani.
Još jednom se ispričavamo se na nastaloj situaciji. Dogovorili smo s Heier Europe i service managerom za Hrvatsku XXXXX XXXXX, besplatan popravak, odnosno rješavanje reklamacije."

 

Poanta priče: Ako se pojavi problem sa ostvarivanjem jamstva, obratite se direktno trgovcu a ne službenom servisu. Neka trgovac naruči popravak kod kojeg god servisa hoće. Također, ne očekujte puno od ostvarivanja svojih prava putem telefonskog poziva ili na info pultu u poslovnici. Radije pišite "prigovor" na mail adresu jer u tom slučaju njihov odgovor kasnije uvijek možete proslijediti državnom inspektoratu. Oni to dobro znaju pa će onda i paziti što će napisati.

 

 

 

9 godina
offline
Re: Mall.hr
bugger86 kaže...
Poanta priče: Ako se pojavi problem sa ostvarivanjem jamstva, obratite se direktno trgovcu a ne službenom servisu. Neka trgovac naruči popravak kod kojeg god servisa hoće. Također, ne očekujte puno od ostvarivanja svojih prava putem telefonskog poziva ili na info pultu u poslovnici. Radije pišite "prigovor" na mail adresu jer u tom slučaju njihov odgovor kasnije uvijek možete proslijediti državnom inspektoratu. Oni to dobro znaju pa će onda i paziti što će napisati.

 Isto mantramo po foumu vec godinama. Jos jedan dokaz da se NE SALJE U SERVIS.

 

Inace s mallom sam imao istu situaciju, nisam je tu opisao nikad izgleda, al sigurno sam negdje o njoj pisao. Kupio uredjaj s "produljenim jamstvom" od 5 godina. Nakon 3 godine se pokvario. Mall.hr pere ruke prvo da oni daju samo 2 godine garancije i da je to UVIJEK TAKO BILO. Ja ne budi lud, tada sam trazio pisani dokument o jamstvu jer na racunu isto produljeno jamstvo nije bilo nigdje naznaceno. Stigao mi je tada dokument s datumom kupnje, bez broja racuna i pecatom od mall.hr-a. Nevaljalo jamstvo ali eto, bolje ista nego nista. Na njihov odgovor da daju samo 2 godine, saljem im prijepis mailom gdje trazim potvrdu produljenog jamstva i "jamstvo" koje su mi tada poslali, slikano. Tada se prica mijenja, odjednom oni ipak jesu dali to jamstvo. Saljem njima proizvod, oni ga salju u sloveniju, slo servis odbija jamstvo jer je nepravilno ispunjeno (jasno). Dobijam povrat novca nakon prijave trznoj. Sigurno sam ovo negdje napisao vec ali eto nek bude i tu.

13 godina
neaktivan
offline
Mall.hr

Kad smo već kod jamstva, pored svih silnih propisa i zakona nikako mi nije jasno zašto se ne propiše da jamstvo mora biti navedeno na računu. Dio trgovaca to radi, uzmem račun koji čuvam i pogledam koliko mi traje jamstvo, ali dobar dio to ne radi i onda se ti misli je li 2 godine, 3 godine, 5 godina... U međuvremenu tog artikla više niti nema na webshopu gdje si ga kupio, ambalažu si odavno bacio, a s njom i onu retardiranu naljepnicu na kojoj to piše, mada ni nje nema uvijek. Zašto je problem to napisati na račun ispod naziva svakog artikla ili u poseban stupac "Jamstvo"?

 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Mall.hr
mzopg kaže...

Kad smo već kod jamstva, pored svih silnih propisa i zakona nikako mi nije jasno zašto se ne propiše da jamstvo mora biti navedeno na računu. Dio trgovaca to radi, uzmem račun koji čuvam i pogledam koliko mi traje jamstvo, ali dobar dio to ne radi i onda se ti misli je li 2 godine, 3 godine, 5 godina... U međuvremenu tog artikla više niti nema na webshopu gdje si ga kupio, ambalažu si odavno bacio, a s njom i onu retardiranu naljepnicu na kojoj to piše, mada ni nje nema uvijek. Zašto je problem to napisati na račun ispod naziva svakog artikla ili u poseban stupac "Jamstvo"?

 Nije problem. Nije problem ni rijesiti reklamaciju bez muljanja korisnika :P Al gdje je tu ekstra profit? :P

12 godina
offline
Re: Mall.hr

A cuj, tako i njih muljaju zli korisnici. Jebiga

Survivor - eye of the tiger
10 godina
neaktivan
offline
Mall.hr

A jesu spori... Pa kako to te stvari putuju, kočijom?

rijeiworhxn9rhis
 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Mall.hr

Jel daju što kupona ovi iz mall-a?

Uzeo bi nesto od 7000 + kn pa neki popust nebi loše došao.

| ORIGIN: CR0_VandaL | STEAM: vandalzd | uPlay: vandalzd | R* Club: vandal_zd | RaceNET: VandaLzd | RSI: vandalpr | XBox: VandaLpr
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Mall.hr

Je li uspio itko uloviti ove sluške za 150 kn: https://www.mall.hr/naglavne-slusalice-bezicne/panasonic-slusalice-hd605ne-bijele

 

Jučer su tu i tamo bile dostupne za naručiti, a na nabavi najniža cijena 1400 kn.

 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Mall.hr

Ima tko kakav kupon za beslpatnu dostavu?

Gledam jedan roštilj od 1500 kn...

I bude li kakvih popusta ili akcija sad pred Uskrs?

 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Mall.hr
@Mirkopoter uspia san ja uvatit jedne, al san jutros dobia mail od njih kako otkazuju narudžbu i vraćaju pare jer je došlo do greške u cijeni
12 godina
protjeran
offline
Mall.hr

Meni su dostavili za 172kn plaćanje preuzimanjem.

Nisam rekao ovima doma da otvore da vide što su poslali ali pretpostavljam da su slušalice kak su i trebale stići haha

 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Mall.hr

Ja ih prijavljujem sigurno, ali čekam prvo da mi odgovore jer sam im napisao da ne prihvaćam otkazivanje narudžbe.

 
0 0 hvala 0
6 godina
protjeran
offline
Re: Mall.hr
Mirkopoter kaže...

Ja ih prijavljujem sigurno, ali čekam prvo da mi odgovore jer sam im napisao da ne prihvaćam otkazivanje narudžbe.

A što bi bilo da je sljedeći dan bila još niža cijena nakon što si već platio?

13 godina
offline
Re: Mall.hr
love2ml86 kaže...
Mirkopoter kaže...

Ja ih prijavljujem sigurno, ali čekam prvo da mi odgovore jer sam im napisao da ne prihvaćam otkazivanje narudžbe.

A što bi bilo da je sljedeći dan bila još niža cijena nakon što si već platio?

 

Kupio bi još par komada.

5 godina
offline
Mall.hr

50 kn popusta za kupnju iznad 500kunića.

Promo kod vrijedi do 31. 12. 2022.

Promo kod DUFRPURBGI.

gg hf

 
0 0 hvala 1
14 godina
protjeran
offline
Re: Mall.hr
Mirkopoter kaže...

Ja ih prijavljujem sigurno, ali čekam prvo da mi odgovore jer sam im napisao da ne prihvaćam otkazivanje narudžbe.

I kako je to proslo?

11 godina
offline
Re: Mall.hr
love2ml86 kaže...
Mirkopoter kaže...

Ja ih prijavljujem sigurno, ali čekam prvo da mi odgovore jer sam im napisao da ne prihvaćam otkazivanje narudžbe.

A što bi bilo da je sljedeći dan bila još niža cijena nakon što si već platio?

 Imao bi pravo na povrat novca, odnosno imao bi pravo vratiti prozivod koji je kupio unutar 14 dana i ponovno naručiti isti po manjoj cijeni

13 godina
offline
Re: Mall.hr
ansha kaže...
Mirkopoter kaže...

Ja ih prijavljujem sigurno, ali čekam prvo da mi odgovore jer sam im napisao da ne prihvaćam otkazivanje narudžbe.

I kako je to proslo?

 

Naručio sam ukupno 4 komada tih Panasonic slušalica. Nisu ih navodno više imali pa su prvo nudili da samo otkažu narudžbe i vrate mi novac, odbio sam. Onda su nudili 4x po 150 kn bonova umjesto slušalica, odbio sam. Na kraju su mi ponudili Marshall MID ANC slušalice umjesto ovih Panasonic što sam prihvatio, ali su ih samo tri isporučili i nisu ih više imali, a onda umjesto tog 4. komada sam tražio SteelSeries Arctis 9 slušalice i to su mi odobrili i čekam da mi još te zadnje dođu.

Poruka je uređivana zadnji put pet 20.5.2022 21:06 (Mirkopoter).
5 godina
online
Mall.hr

Ja sam naručio neke gluposti i stavio da ću ih pokupiti kod njih. Nakon 4 dana i 4 promjene datuma kad mogu pokupiti, dobijem poziv kako zatvaraju poslovnicu i da ću morati do King crossa, najvjerojatnije sutra. Nakon još 5 dana, odustao sam od narudžbe jer se ništa nije događalo. 

Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Mall.hr

ovaj kod za popust sam dobio na mail, ne znam jel legit jer mi je bio u spam folderu

Kome treba nek si uzme

Poruka je uređivana zadnji put sub 21.5.2022 20:19 (It'sMe932).
 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Mall.hr

I meni njihove poruke ponekad baci u spam folder

Moj PC  
0 0 hvala 0
5 godina
offline
Mall.hr

Lege trebao bih jedan kuponcic za kupnju iznad 500kn ako netko ima viska?:D

 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Mall.hr

Imal ko kaky kupon

 

 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Mall.hr

Također bih trebao ako netko ima kupon a da mu ne treba...

Hvala unaprijed

Lp

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Mall.hr

111 Kn popusta za kupnje iznad 1.111 Kn. Promo kod ODBROJAVAMO11 vrijedi samo danas, 11. 11. ili do isteka zaliha.

14 godina
offline
Mall.hr

Ima tko kakav kod za popust? 

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Mall.hr
marxone kaže...

Ima tko kakav kod za popust? 

 DLACT3W59R

 

50 kn popusta
za sljedeću kupnju u webshopu iznad 350 kn
Promo kod vrijedi do 31. 12. 2022.

9 godina
offline
Mall.hr

Evo moga iskustva s Mall-om, 02.12. naručen TV za cca 1k eura. Proizvod je bio dostupan u vrijeme naručivanja. 

Isporuka je stojala kroz 2-3 radna dana. Nakon što je taj rok istekao samo su produživali rok isporuke za taj tekući dan. 
I tako bi radili to unedogled da im nisam danas pisao mail s upitom što se događa s narudžbom, da bi je oni tog trena sami otkazali i ide povrat novca..

Osobno neplaniram ništa naručivati s tog web-shopa, a pogotovo ne stvari veće vrijednosti, jer support im je nepostojeći..

Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Mall.hr

Imam dva koda za popust; 50kn za kupnju iznad 350kn i 50kn za kupnju iznad 500kn (mogu se oba iskoristiti u isto vrijeme, znaci 100 kn dole na 850kn). E sad, ne znam jel ti kodovi vrijede samo za mene ili ih može netko drugi iskoristiti.. Svakako ako nekome treba neka se javi pa može probati.

 

EDIT: otišlo

Poruka je uređivana zadnji put uto 20.12.2022 11:37 (Avensac).
Moj PC  
2 0 hvala 1
15 godina
offline
Mall.hr

bok ekipa, jel ima mozda netko neki kod za popust? gledam uzeti logitech mx master 3s da mi karpalni tunel ne treba ici na 3 ili vise farbanja kod nekog hdz-ovca...

Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice