Da li je neko korstio leanpay kod njih ili negdje drugdje ?
Futura it - iskustva
- poruka: 1.198
- |
- čitano: 546.954
- |
- moderatori:
vincimus, Lazarus Long
Nakon psihicke pripreme klinca da ce karticu dobiti tek u ponedjeljak, potrosene kile zivaca, narucim gpu, klasika, potvrdite narudzbu, ok...
Par minuta kasnije - hvala na narudzbi, saljemo danas. Nesto kasnije, sms od dostave, isporuka ujutro.
Iako je narudzba napravljena u vec popodnevnim satima....
Ja bas nisam neki kupac, kupujem rijetko i "jeftino", no, kad sta trebam, znam da cu kod njih prvo pogledati.....
Treba li Futuri zaista ovakav (skoro bih rekao "false") advertising na njuškalu? Već sam se ponadao da imaju RX 6600 za 1400kn, što bi se dalo naslutiti iz naslova, kad ono uz šestu i sedmu seriju stisnu i RX 570 koja im je valjda bila pala iza police pa su je tek sad izvadili dok su brisali prošlogodišnju prašinu..
Da se razumijemo, nemam ništa protiv njih, znam da su u samom vrhu IT trgovina kod nas, ali zašto ovo rade?
Ja ne branim futuru niti bilo koji drugi dućan, al pretjerao si na ntu. Na ebayu imaš opis i moraš ultra dobro čitat opis. Ljudi su potrošili nešto novca na oglašavanje, po meni njima to ni ne treba, al valjda radi smanjenja poreza na dobit su odlučili uložit u još malo reklame jer to nikada ne škodi. Tako da ja tu ne vidim ništa lažno. Cijene za radeon kartice u njihovom dućanu kreću od tog iznosa, a najmanje što imaju je još uvijek upotrebljiva rx570.
Ja jesam, pa sam umjesto na njuskalu, otisao direktno na shop, i tamo vidio koja je cijena bas te kartice....
No ok, kuzim zabludu, no, nije da ih branim, nije to moj posao svakako, ali to je ista fora kao kad vidis oglas "ps5 igre, novo, celofan", i cijenu od 1kn.... Kad otvoris oglas shvatis da nema niti jedne igre po toj cijeni, vec po nekim sasvim normalnim.
A vic je u tome, masa ljudi upise trazeni pojam, i sortira oglase od najnize cijene. Na ovaj nacin, takvi oglasi (pa tako i ovaj) su uvijek prvi rezultati.
To se zove marketing, ponavljam, mozda je malo siva zona, ali sasvim uobicajeno kod svih.....
To se zove marketing, ponavljam, mozda je malo siva zona, ali sasvim uobicajeno kod svih.....
this
Narucio racunalo u njih i doslo bez ikakvih problema u roku od 3 dana. Takoder vrlo brzo odgovaraju na upite.
Podsjecaju me na adm kad je valjao.
E sada, jedno pitanje. Zelio bih zamjenit stock cpu cooler za jedan na futura webstranici.
Sto je bolje birat pod servis? Ugradnja komponenti ili ugradnja zracnog hladnjaka?
Tehnicki bi to trebalo ulazit pod kategoriju ugradnji komponenta? Ima li neka velika razlika?
Uzimam rabljenu karticu od nekog na riječ da je ispravna, ali ima još 20 mjeseci garancije pa pretpostavljam da je to stvarno istina jer da nije bi je on već jednostavno zamjenio.
Nisam nikad došao u ovu situaciju pa su me zanimala samo 2 pitanja, računam da su oboje "da", čisto radi pedantnosti:
Da li futura uzima garanciju od nekog čije ime nije na računu, odnosno ako se ja stalno predstavljam s jednim imenom, a na računu skroz drugo (vrlo vjerojatno nema nikakve veze)
Da li futura uzima garanciju samo s računom, bez jamstvenog lista (osim ako je to onaj kukumar zaljepljen na kutiji, onda nema)
Nisam skroz iskusan u ovim stvarima ali ne vidim nikakav rizik u ovoj transakciji s obzirom na garanciju, da li netko vidi neke potencijalne probleme?
Hvala, LP
Nema veze cije je ime na racunu
Racun=garancija
Jedino ako ti je račun na firmu onda pazi, jer radi eventualnih povrata novaca ako će ih ikada biti, idu na račun firme, ne tebi.
Pozdrav,
Preporuka za dućan, otišao kod njih kupiti 'Y' kabel za PWM ventilatore i čovjek nije imao na stanju, otišao u drugi dio dućana gdje im je vjerojatno servis i iskopao kabel s hrpe koji imaju za svoje potrebe i dao besplatno. Tako da od sad na dalje jedni dućan za kupovine.
"the little things" rekli bi...
Evo još jedna pohvala u nizu za futuru - prije 4 godine je bilo kupljeno novo računalo , sastavljeno po komponentama.
U proteklom mjesecu primjetio sam neke probleme sa računalom, izbacivanje struje itd. i posumnjao sam na problem s napajanjem pa sam kontaktirao futuru i poslali napajanje ovlaštenom serviseru.
7 godina je garancije bilo i priznali su mi garanciju i poslali novo i još bolje napajanje umjesto ovog pokvarenog i tako još samo jednom i OPET pohvala futuri i sigurno ću opet biti njihov gost i kupac :)
Evo još jedna pohvala u nizu za futuru - prije 4 godine je bilo kupljeno novo računalo , sastavljeno po komponentama.
U proteklom mjesecu primjetio sam neke probleme sa računalom, izbacivanje struje itd. i posumnjao sam na problem s napajanjem pa sam kontaktirao futuru i poslali napajanje ovlaštenom serviseru.
7 godina je garancije bilo i priznali su mi garanciju i poslali novo i još bolje napajanje umjesto ovog pokvarenog i tako još samo jednom i OPET pohvala futuri i sigurno ću opet biti njihov gost i kupac :)
-pohvalno? ok, ali to je nornalno. Jamstvo imaš 7g, problem nakon 4g dakle unutar jamstva.
-većina komponenti se ne popravlja, ovlašteni servis služi samo utvrđivanju kvara pokrivenog jamstvom.. ne za popravak (većinom) i tad ili povrat novca po računu ili zamjena za novo-identično (isključivo identično, zbog branda, zbog toga što je sve uvoz i pravila storniranja, nema kemijanja..) tj kako bi izbjegli povrat novca trgovac-distributer ponudi zamjenu za drugo napajanje i kupac obično pristane ako je jednako ili jače-bolje što se kod takvih komponenti ne mora jasno vidjeti dok se kod vga-gpu razlika u mogućnostima +4god serije osjete tj naravno da tad dobiješ 'jače' pod zamjenu, jer isto više ne postoji u ponudi na lageru i nije dobavljivo jer se više ne proizvodi. opet više za ostale komponente, gpu, ssd, .. napajanje bi moglo biti isto i duže na tržištu tj dugotrajnija komponenta u odnosu na ostale kao i kućište ali sve se mijenja u proizvodnji pa i kad je samo design u pitanju pa starog-identičnog jednostavno više nema i zato dobiješ novo-jače).
-to sve je normalno i zapravo 'tužno' da takvo normalno ponašanje moramo hvaliti kao izuzetak... no, da, pohvalno. Nisu radili probleme, otezanja i sl. no to je primarno zato jer nije njihov trošak, tj jamstvo pokriva a tad kao kupac nečeg što ima jamstvo ne trebaš gledati to kao nešto pohvalno, nego naprosto tvoje pravo tj da nije tako tad bi zakonom to ostvario, prijavom nadležnima itd.. i to bi bio negativan primjer, ovako je ipak pozitivan ali normalan. Svi samo trebaju raditi svoj posao.. nije teško, šteta što u nekim slučajevima nije tako i samo zato i ovo treba pohvaliti, kao pozitivan primjer koji mora postati normalan, nešto što ne moramo hvaliti ili čuditi se kako je sve prošlo ok. (jer imaš jamstvo, služi upravo tome).
Pohvala za Futuru rijesena reklamacija graficke, dobivena nova jaca i to 2x, iako je 3000kn manje nego prva zadovoljan sam, ipak je radila 2 godine mislim da je pošteno iako sam mogao traziti puni iznos jer nisu imali istu!
Pohvala za Futuru rijesena reklamacija graficke, dobivena nova jaca i to 2x, iako je 3000kn manje nego prva zadovoljan sam, ipak je radila 2 godine mislim da je pošteno iako sam mogao traziti puni iznos jer nisu imali istu!
Ma bravo, ti ih hvališ i u istoj rečenici naglašavaš da su te zavaljali za 3000 kn.
Ovo je vrh!!!!
Pohvala za Futuru rijesena reklamacija graficke, dobivena nova jaca i to 2x, iako je 3000kn manje nego prva zadovoljan sam, ipak je radila 2 godine mislim da je pošteno iako sam mogao traziti puni iznos jer nisu imali istu!
Ma bravo, ti ih hvališ i u istoj rečenici naglašavaš da su te zavaljali za 3000 kn.
I to je sve sto si uspio razabrati od cijele recenice? dobio sam 2x jacu karticu ni orao ni kopao!
Pohvala za Futuru rijesena reklamacija graficke, dobivena nova jaca i to 2x, iako je 3000kn manje nego prva zadovoljan sam, ipak je radila 2 godine mislim da je pošteno iako sam mogao traziti puni iznos jer nisu imali istu!
Ma bravo, ti ih hvališ i u istoj rečenici naglašavaš da su te zavaljali za 3000 kn.
I to je sve sto si uspio razabrati od cijele recenice? dobio sam 2x jacu karticu ni orao ni kopao!
Dobio si 3000kn JEFTINIJU stvar.
Oderali su te prilikom kupnje i to dva puta
Po zakonu imao si pravo na protuvrijednost pošto nemaju tvoj proizvod.
Pametni trgovac je spremio 3000kn u đep BRAVO FUTURA
Po zakonu imao si pravo na protuvrijednost pošto nemaju tvoj proizvod.
Pametni trgovac je spremio 3000kn u đep BRAVO FUTURA
Nije to baš tako.
Ako gledaš, sve su nas trgovine oderale prilikom kupovine novoga. Oderao nas je već proizvođač precijenivši svoju karticu.
Odere te država prevelikim porezom.
Teško se je izboriti za pravičnu "protuvrijednost" u bilo kojoj trgovini...
Dobio je 2x jaču karticu i tu je kompenzirao tih 3000 kn.
Sve OK.
Sačuvao je psihu.
+ sve je stvar cjenkanja i kraja priče u kojoj je korisnik zadovoljan.
-istina mogao je inzistirati, tad moguće otezanje trgovca pa i mogućnost da nekako nabavi istu karticu umjesto povrata novca, dok bi maximalistički mogao dobiti (navedeno) 6000kn .. više.
-kupac, malo naivno gleda na stvar.. da mu je trgovac nešto 'dao'.. trgovac se cjenkao, dao mu polovicu iznosa-razlike.. odnosno uzeo drugu polovicu koja pripada kupcu jer je on platio prvu grafičku tadašnji iznos koji mu se vraća ako nema popravka-zamjene za identičnu ..
-da je dobio povrat po računu, u istoj trgovini može kupiti bilo koju grafičku dok razlika tad ostaje njemu u džepu.. no zadovoljan je s pola a to je ponekad više od 100%-ničeg.. jer i trgovac može svašta, dovoljno da oteže.. tad je ovo 50%tni happyend, tj optimistično je čaša polu-puna (ne polu-prazna... mada je isto) :)
Duplo jaca, duplo slabija, troduplo jeftinija, pivo i cevapi, prijateljsko tapsanje po ramenu - pristao si, ergo - nije te zajebao.
Povrat novca, ili zamjena iskljucivo reklamiranom stvari - ne slicnom, ne priblizno istom, ne boljom, losijom - identicnom.
No, uvijek je prisutno ono da kupac zeli "profitirati", isto kao i trgovac, pa se ide na kompromisna rjesenja.
Prodavac nema opciju vratiti identicnu stvar, najcesce vec nekoliko mjeseci nakon kupnje, kamoli nakon 2-3 godine. Cijena se promjeni drasticno, novi modeli i sl.
E sad, ako sam nesto platio 5000kn, onda zelim ili a)5000kn, ili b)identicnu stvar koju sam reklamirao, novu i ispravnu.
Opcija c) bolje, ali duplo jeftinije, ne hvala. Meni mozda ne treba bolje. Vrati mi novce, a ja cu odluciti gdje cu i dali cu kupiti to "novo i bolje".
No kako kazem, kompromis, kupac pristaje na "bolje", jer je te novce odavno vec prezalio, trgovcu to odgovara jer si ne izbija novce direktno iz djepa, a to "novo i bolje" sto da u zamjenu....e tu on vec ima hrpu legalnih nacina kako to provuci a da ga u konacnici nista ili vrlo malo kosta.
No kako kazem, kompromis, kupac pristaje na "bolje", jer je te novce odavno vec prezalio, trgovcu to odgovara jer si ne izbija novce direktno iz djepa, a to "novo i bolje" sto da u zamjenu....e tu on vec ima hrpu legalnih nacina kako to provuci a da ga u konacnici nista ili vrlo malo kosta.
- uz važan dodatak, po pravom jamstvu (proizvođačkom), trošak snosi proizvođač (distributer, uvoznik za tržište, ne trgovac u maloprodaji kao kranja karika lanca, dio logistike koji je zakonom dužan posredovati upravo zato jer je on kranja točka na kojoj se roba-novac-kupac susreću..).
- po osnovi zakonskog jamstva (mat.nedostatak, 2god), koji se u pravilu koristi kad nema 'pravo' jamstvo.. tad snosi trgovac + tad je stvar dogovora (kao što je u ovom slučaju dogovor.. pri čemu ne znamo po kojoj osnovi je sve riješeno, tj nema veze za kupca ako je na kraju zadovoljan.. no to daje ovu mogućnost zamjene drugom-novijom karticom, dok pravo jamstvo to ne dozvoljava čak unutar istog branda.. jer to je stvar uvoza-carine-papira-knjiženja i povrata te neispravne robe-komponente nazad (izvan eu tržišta) npr u kinu-tajwan.. zato nema kemijanja dok u mat.nedostatku to ima.
-ne miješati te dvije različite osnove jamstava kao i načine kako se tad riješava.. tj u prvom slučaju maloprodaja (trgovac) nema nikakav trošak osim logistike čiji je dio, sve na kraju snosi proizvođač kroz distributera za tržište tj njihov ugovor je njihova poslovna stvar dok ovlašteni sevis to potvrđuje kao atestirana-ovlaštena osoba koja jednako može riješiti kvar tj kupac bira gdje će reklamirati, u trgovini kupnje ili ovlašteni servis, dok samo u trovini može dobiti zamjenu ili povrat nakon što to odobri servis (koji nema lager kartica ni novac u kasi za vratiti iznos)..
-jamstvo, pravo-proizvođačko (komercijalno) nije uvjet, ne mora postojati.. tj zato postoji eu-zakonsko od 2god, dok zakon pokriva sve robe i usluge na eu tržištu i ne definira kako se koja roba detaljno reklamira-mijenja.. jer zakon ne može tako detaljno sve opisati-navesti, paradajz, kišobran, auto, zidarija, klima, ajfon, .. dok su pc-it komponente-roba-servisi odavno po toj osnovi jer realno nema popravka, nema pogona-servisa koji bi to mogao (nanometri i sl.) tj komponente kao ram-cpu-čip.. se ne popravljaju nego se utvrđuje kvatr i ovisno o tome jel pokriven jamstvom odobrava zamjena (identičnim!) ili povrat novca po računu.. nema treće, nema zamjene tv-za-kožne hlaće, miš za stikić.. dok po mat.nedostatku takva zamjena može tj tad je stvar dogovora trgovca (maloprodaje) i kupca... i ako kupac pristane to je to, ako ne pristane opet povrat novca po računu.
-što kad je trgovac (maloprodaja) istovremeno i veleprodaja-uvoznik-distributer? što kad nema odgovarajući ugovor s proizvođačem (jer smo malo tržište, nije isto naručiti 10kom ili 10.000kom.. nije isto njemačka ili hr..).. tad je često on posljednja krarika, tj snosi trošak, kao u slučaju po mat.nedostatku, tj to je tad za trgovca jednako, osim razlike što po osnovi proizvođačkog jamstva obično to jamstvo ima duži rok od zakonskog 2god, tj ima 2-3-5 pa i 10god jamstva na neke robe i tad to kao obveza ostaje.. tj jednako kao da je 'sivi uvoz' bez ikakve jamstvene podrške proizvođača.. tad je to na trošak trgovca-uvoznika.
-no nije baš nikakav trošak za maloprodaju-trgovinu, trgovca koji kupcu proda robu.. tj to su dvije pravne osobe, moguće jedan vlasnik.. no to nas ne zanima, kraće, nije nikakav trošak trgovca i zato bi pošten trgovac bez kemijanja napravio povrat po računu, dok bi taj povrat dobio-kompenzirao s distributerom-proizvođačem tj ništa, ni kune-eura, ne bi imao troška osim čiste logistike-posredovanja, koji nije trošak za sebe jer roba svaki dan putuje šleperima od skladišta do maloprodaje i nazad povrat.. tj to je normalan dio troška kao struja, ostalo.. i već je plaćen maržom za tu robu, tj tako bi obavila velika-prava trgovina, dok male one-man-band, koje su isitovremeno malo-veleprodaja+servis+sve.. pa i bez pravog jamstva tad kemijaju, jer im je to 'trošak'.. no pametnije bi bilo da se tad ne bave tim uvozom, tj prodajom robe za koju nemaju odgovarajući logistički support-trošak (na teret onog tko daje jamstvo, tj ono što piše na deklaraciji-uvoznik..)..
-tak da, .. da je ova priča u nekoj većoj trgovini, bio bi izvršen povrat novca po računu.. dok bi kupac tad ako želi kupio karticu koju je dobio u 'kompenzaciji'.. a razlika je njegova, tj to je uvjek bio njegov novac, ne novac trgovca koji je ovime u danu posla stavio čisto pristojan iznos u svoj džep.. par takvih i eto plaće, bolje od tringlta za konobare :) ..
Ok, vjerovatno je u ovom slucaju futura postupila korektno, u dogovoru s kupcem, tu se nista ne moze zamjeriti, koliko je suditi po pisanju po forumu, trgovina je korektna i s njom nema problema.
Medjutim, interesantan detalj.
Zakon kaze - ..... Rečeno vam je da proizvod odnesete ili pošaljete u servis o svom trošku. Popravak u zakonskom roku ne smije stvoriti dodatne troškove potrošaču. Obveza je trgovca da o svom trošku prenese proizvod do mjesta gdje se treba popraviti, odnosno zamijeniti te popravljeni odnosno zamijenjeni proizvod vratiti potrošaču."
Futura kaze - "Kupci su dužni o svom trošku neispravnu robu dostaviti nama, a daljnja rješavanja reklamacije, kao i povrat iste ide na naš trošak"
E sad, jedno iskljucuje drugo.
Ako meni reklamacija kao kupcu ne smije stvoriti dodatne troskove, slanje o mom trosku je upravo to - moj dodatni trosak. Znaci, trgovina ne moze inzistirati da kupac o svom trosku salje uredjaj, no, ipak inzisitra na tome.....
Vjerovatno se nesto izgubilo u prijevodu, ili slicno, jer kako rekoh, jedno iskljucuje drugo.
Nadalje, Futura nudi jos nesto sto je u suprotnosti s ovim zakonom - ne smije stvoriti dodatni trosak"....
"Nudimo uslugu prikupa reklamacija na vašoj adresi. Cijena paketa (do 20kg) iznosi 5,50€.
Sve vaše reklamacije možete poslati kurirskom službom na naš trošak, a prilikom povrata robe s reklamacije plaćate cijenu dostave 5,50€."
Ponovo stavka i pravilo koje je u suprotnosti s onim sto zakon kaze. Nije sija nego je vrat. Salji (i plati) sam, a mi saljemo djabe nazad. Ili salji nama djabe, a platit ces kad mi posaljemo nazad.
Ili nije, opet greska u prijevodu, tumacenju?
To sto oni nude kao "dodatna usluga" bi trebalo biti defaultno postupanje prilikom reklamacije, a ne opcija koju kupac placa.
Kako rekoh, iz kuta kupca, trgovina je odlicna, usluzna, nikad niti najmanji problem, brzo, korektno, efikasno. Sve pohvale.
Samo mi ovi detalji nisu jasni.....
..
Zakon kaze - ..... Rečeno vam je da proizvod odnesete ili pošaljete u servis o svom trošku. Popravak u zakonskom roku ne smije stvoriti dodatne troškove potrošaču. Obveza je trgovca da o svom trošku prenese proizvod do mjesta gdje se treba popraviti, odnosno zamijeniti te popravljeni odnosno zamijenjeni proizvod vratiti potrošaču."
Futura kaze - "Kupci su dužni o svom trošku neispravnu robu dostaviti nama, a daljnja rješavanja reklamacije, kao i povrat iste ide na naš trošak"
E sad, jedno iskljucuje drugo.
..
-boldano.. tj zakon kaže, tad ne pitamo što kaže trgovac, nego tražimo, .. i u slučaju problema-spora, prijavimo.
+ naravno, kupac nekako mora dostaviti robu na reklamaciju, osobno ili dostavom.. ako šalje dostavom tad mora platiti (osim ako s trgovinom prije ne dogovori drugačije) jer se plaća prilikom slanja.. odnosno može i pouzećem .. a kad to kupac plati, po zakonu može tražiti naknadu-povrat tog iznosa i dobiti.. no mora tražiti, pozvati se na zakon itd.. ili računati da će trgovac altruistično sve sam napraviti u kupčevu koristi, nije nemoguće no malo vjerojatno.. :)
edit: + extended verzija :) .. tj postoji par mogućnosti, prva, trgovac-servis prihvati reklamaciju (po osnovi jamstva..) .. ali i mogućnost da odbije reklamaciju, npr fizičko oštećenje, kvar koji nije pokriven jamstvom.. tad jamstvo-reklamacija nisu besplatni, tj bili bi u slujaju da je reklamacija ispravna-prihvaćena, .. npr nije kvar u grafičkoj-gpu nego nešto treće.. npr mbo ili napajanje ili nešto deseto.. i roba se vrati kao ispravna, tad ide naplata lažne reklamacije (servis sati)+troškovi dostave na teret kupca, tj zakon vrijedi kad vrijedi jamstvo, uvjeti.. ne kad ne vrijedi jamstvo tj kad nisu ispunjeni uvjeti za ostvariti pravo po osnovi jamstva (nevažno, zakonsko-proizvođačko ili neko treće..). .. i trgovac može reći da pošalješ o svom trošku, tj ako kupac ima pravo, tad ga može dobiti nazad.. ako nema, nema... i ako je platio dostavu nikom ništa a ako je to platio trgovac tad bi zaračunao i naplatio kao i lažnu-odbijenu reklamaciju i to je ok, u skladu sa zakonom..
Jedno je trgovina/prodavač drugo je servis. Tamo di si kupio nije ovlašteni servis, trgovina je samo dužna dostaviti do servisa a kupac tamo gdje je kupio, kako ce on dostaviti u trgovinu to je na njemu i nije nikakva obaveza trgovine da to besplatno donese kod sebe i onda besplatno još u ovlašteni servis.
Ok, tnx na pojasnjenju!
Jedno je trgovina/prodavač drugo je servis. Tamo di si kupio nije ovlašteni servis, trgovina je samo dužna dostaviti do servisa a kupac tamo gdje je kupio, kako ce on dostaviti u trgovinu to je na njemu i nije nikakva obaveza trgovine da to besplatno donese kod sebe i onda besplatno još u ovlašteni servis.
-ovisi.. može biti oboje, može biti ugradbena roba, npr klimauređaj, vešmašina.. tad servis dolazi k tebi.
-ovlašteni servis je samo formalnost, tj praktički nemaš prave zastupnike ili prave servise koji bi nešto stvarno popravljali čak do te mjere da nemaju originalni selotejp i sl. .. tj postali su samo stručno-ovlašteno mjesto koje potvrđuje kvar i prihvaća jamstvo ili odbija uz obrazloženje.. tj nema lagera dijelova, nema popravka, .. nije to auto servis, kućanski aparati i sl. .. nema za računala, osim recimo lenovo koji ima svoj store-trgovinu-brand .. dok je klasično popularan mr servis msana za polovicu pc komponenti na našem tržištu, odnosno svaka veća trgovina kao links-hgspot i sl su istovremeno i uvoznici pa tako imaju i svoj ovlašteni servis, koji bi u usporedbi s pravim ovlaštenim servisima ostalih roba (ne pc) bili smijeh, student, priučeni klinac iz kvarta bez atesta, stručnosti i sl. .. onak, zna složiti pc, upaliti, odvrtiti memtest.. pravi servis je nešto drugo, odavno ne postoji za pc-komponente..
+ trgovine koje imaju više poslovnica, npr links-trešnjevka, servis vrata do.. 10m .. hgspot-sopot, zajednički ulaz, vrata do.. itd.
zakon, pokriva sve robe i usluge.. pc + naše tržište, malo + navike iz starih 'zlatnih' vremena pc-hw-a.. ne miješati, ne tumačiti da je sve u svim slučajevima 'isto'.. mada je zakon 'isti' za sve...
Duplo jaca, duplo slabija, troduplo jeftinija, pivo i cevapi, prijateljsko tapsanje po ramenu - pristao si, ergo - nije te zajebao.
Tocno tako. Ako je on zadovoljan, sve 5. Ali da su ga zavaljali, jesu. Obzirom da je pitao u vezi ovog u temi za to, te dobio odgovor PRIJE odluke, te se svejedno odlucio na to, onda sve 5. Bio je upoznat s mogucnoscu povrata novca, odlucio je da mu se ne da za*bavat s tim i pristao na ovo. Da je isao do kraja dobio bi mozda 3 puta jacu graficku.
Nista tu potrosac ne profitira. Vec sam ovako nesto objasnjavao mbaksi. Jedini tko moze eventualno profitirati je trgovina. Kupac je uvijek na nuli (ili gubitku).Al evo, ako se nekome prolazi kroz "povijest" threada o potrosacima, tocno se vidi trend kako trgovci nude samo ono sto im odgovara. Kad je situacija da tehnologija napreduje, nude se "slicne karakteristike" jer za iste novce mozes dobiti puno vise. Kad cijene divljaju, pa si imao situacije da je grafa kostala 4k kad si je kupio, a nakon godine dana kosta ista takva 7k, uredno su vracali novce. Uopce nisu nudili opciju za "zamjenskom". I evo sada, ponovno se nude zamjenske stvari.
Uz vazan dodatak da ovako nesto u zakonu ne postoji.
Sve vaše reklamacije možete poslati kurirskom službom na naš trošak, a prilikom povrata robe s reklamacije plaćate cijenu dostave 5,50€."
Ponovo stavka i pravilo koje je u suprotnosti s onim sto zakon kaze. Nije sija nego je vrat. Salji (i plati) sam, a mi saljemo djabe nazad. Ili salji nama djabe, a platit ces kad mi posaljemo nazad.
Ili nije, opet greska u prijevodu, tumacenju?
Za slanje u servis ti je napisano. S tim da ni ovaj trosak kupac NE MORA platiti. Znaci ako si vec jednom platio dostavu proizvoda, kad ga saljes na reklamaciju, placas dostavu do trgovine (jer im moras dostaviti prozivod), ali ti ga oni o svom trosku moraju vratiti natrag, ne mogu ti ponovno dostavu naplatiti.