De objasni nama drugima jer ja ne kužim, kakvo je to kingstonovo, a kakvo standardno?
Ne mogu postajati dvije verzije jamstva.
De objasni nama drugima jer ja ne kužim, kakvo je to kingstonovo, a kakvo standardno?
Ne mogu postajati dvije verzije jamstva.
kingstonovo je lifetime, ali ne tvoj lifetime nego lifetime of the product, odnosno dok god oni proizvode taj proizvod.
-dakle ako oni sutra odluče prestat proizvodit taj proizvod ti nemaš više jamstvo.
Ono standardno je da imaš 5 godina(za ram) i to je to, ne brine te ništa drugo osim vremena i to sam prvo dobio.
-dakle ako oni sutra odluče prestat proizvodit taj proizvod ti nemaš više jamstvo.
to je nemoguće prema našim zakonima i ja iskreno prvi puta čujem za ovako nešto......
Ti svoje jamstvo ostvaruješ tamo gdje si kupio proizvod i ne znam zašto bi tebe bilo briga hoće li proizvođač prestati to proizvoditi?
Ako više nema istog proizvoda onda ti trgovina mora vratiti novce, barem sam ja to tako pročitao na više mjesta.
šta ti sad piše na računu koliko traje jamstvo?
jer ja sam kupio istu memoriju i na računu mi piše: Jamstvo: 9999 mjeseci.
Pa sad ni ja ne znam šta to sve znači......
-dakle ako oni sutra odluče prestat proizvodit taj proizvod ti nemaš više jamstvo.
to je nemoguće prema našim zakonima i ja iskreno prvi puta čujem za ovako nešto......
Ti svoje jamstvo ostvaruješ tamo gdje si kupio proizvod i ne znam zašto bi tebe bilo briga hoće li proizvođač prestati to proizvoditi?
Ako više nema istog proizvoda onda ti trgovina mora vratiti novce, barem sam ja to tako pročitao na više mjesta.
šta ti sad piše na računu koliko traje jamstvo?
jer ja sam kupio istu memoriju i na računu mi piše: Jamstvo: 9999 mjeseci.
Pa sad ni ja ne znam šta to sve znači......
Sad se vraćamo na jamstveni list, što je on zakonski i prodajno, tko ga izdaje i čemu služi...
Sad se vraćamo na jamstveni list, što je on zakonski i prodajno, tko ga izdaje i čemu služi...
koliko se meni kao laiku čini, ovdje kod nas se krše propisi na puno mjesta.
ovo je "jamstveni list" koji je zalijepljen za memoriju koju sam kupio:
http://www.pohrani.com/f/13/Se/2WnkKcNV/20150820171852.jpg
http://www.pohrani.com/f/2E/Kj/32px7AMI/20150820171915.jpg
i sad, koliko sam uspio proučiti zakon, ovakav jamstveni list nije ispravan jer ne sadrži datum kupnje, pečat i potpis, tj. nije ovjeren itd.
To je uzrok daljnih problema.
Imam jamstveni list (neispravan) na kojem piše 60 mjeseci, imam račun na kojem piše 9999 mjeseci ali postoji uvjet trgovine da taj proizvod proizvođač mora proizvoditi da bi mi toliko vrijedilo jamstvo.
Totalne nebuloze na sve strane, a ja na kraju ne znam koliko mi traje jamstvo.
Iggy dobivaš li ti te svoje jamstvene listove od proizvođača il ti jednostavno isprintaju komad papira i to je jamstvo koje daje dućan? U slučaju da je ovo drugo onda ti mogu dat i zakonski minimum od EU na elektroniku, 2 godine pa budi sretan...
Meni je čovjek jutros reko da mi nemože napisat jamstvo 99999 mjeseci, neznam zašto. Na računu mi piše "Jamstvo lifetime (warranty for the life of the product)"
Kako god bilo, jedno je jamstvo proizvođača, a drugo jamstvo dućana, upravo sam dobio ovaj odgovor od Kingstona, customer service za EU
Silvia Giglio
Customer Services Manager
Sumnjam da će u Futuri radit ikakve probleme, prije bi reko da će ić na svoju štetu nego na štetu kupca i svoje reputacije
Sad se vraćamo na jamstveni list, što je on zakonski i prodajno, tko ga izdaje i čemu služi...
koliko se meni kao laiku čini, ovdje kod nas se krše propisi na puno mjesta.
ovo je "jamstveni list" koji je zalijepljen za memoriju koju sam kupio:
http://www.pohrani.com/f/13/Se/2WnkKcNV/20150820171852.jpg
http://www.pohrani.com/f/2E/Kj/32px7AMI/20150820171915.jpg
i sad, koliko sam uspio proučiti zakon, ovakav jamstveni list nije ispravan jer ne sadrži datum kupnje, pečat i potpis, tj. nije ovjeren itd.
Točno.
Iggy dobivaš li ti te svoje jamstvene listove od proizvođača il ti jednostavno isprintaju komad papira i to je jamstvo koje daje dućan? U slučaju da je ovo drugo onda ti mogu dat i zakonski minimum od EU na elektroniku, 2 godine pa budi sretan...
Meni je čovjek jutros reko da mi nemože napisat jamstvo 99999 mjeseci, neznam zašto. Na računu mi piše "Jamstvo lifetime (warranty for the life of the product)"
Kako god bilo, čini mi se da se zeznuo, jer sam upravo dobio ovaj odgovor od Kingstona, customer service za EU
Silvia Giglio
Customer Services Manager
Jamstvo u RH daje distributer / uvoznik, proizvođač nije pravna osoba (osim ako nema ured u RH), a proizvođač može dati svoje dodatno jamstvo čiji trošak ne snosi uvoznik / trgovac.
Stoga, bez obzira što Kingston daje lifetime warranty (što po RH/EU zakonima ne postoji kao definicija), ovdje možeš dobiti jamstvo prema onome što definira uvoznik / distributer, a kasnije (ako Kingston pristane) direktno probati srediti s njima.
Zato kod svake kupnje tehničke robe - ovjereni jamstveni list. Bez obzira kako kupovao (privatno, preko firme, poklon i slično). Račun mi služi ako želim problem prijaviti trgovini u kojoj sam kupio i ne petljati se direktno sa servisom.
tldr: to kaj si napisao za jamstveni list nema veze s doživotnim jamstvom kingstona
Odlična trgovina, uzimao preko njih sve živo i neživo. Razočaran nakon zadnjeg kontakta, tražio sam nešto popusta s obzirom da sam preko njih potrošio preko 30000kn, a i sad bi bila svota od 20000kn. Dali su mi 1% poputa na tu novu ponudu rekavši da im je marža (na ovo sam umra od smija, kažu 2-3%), s nekom sprdnjom. Jako loše.
Na temelju čega bi oni tebi trebali dati popust?
Ovo zvuči kao tipična rvatina, kupujem kod vas pa hoću popust.
S obzirom da imam cjenik po kojem oni (i drugi) uzimaju robu od uvoznika pred sobom, istina je da rade sa 2-3% marže.
Osim toga ne vidim razlog da ti daju išta popusta s obzirom da su (ako govoriš istinu) od tog što si uzeo zaradili do sad max. 1000kn. To im nije ni za režije.
Nemaju maržu 2-3%... gotova rasprava. Ali super su s uslugom, to me samo malo razočaralo :)
Posjedujem i ja trgovinu, i ako mi netko potroši i preko 10000kn, dobit će barem 20%. Nznm, nekako se osjećam da moram mu dati kad se odluči već peti put doći u mene s takvom lovom.
Tipična hrvatska priča , Kupujem tv dajte mi nesto najbolje da ima 1000hz , Smart i sve dodatne stvari a da nebude skup .. Ok ponudim tv od 5 milja kuna i kazu to je preskupo je moze nesto popusta ja govorim nemoze jer nema tu marze i nema popusta ali imam jedan tv koji je sa 6 milja pao na 4500kn i oni govore ma joj to je sigurno nesto isfusareno i nevalja pa dajete popust . Eto ja neznam kad nedas popust nevalja kada ponudis tv koji ima popust onda tv sigurno nevalja i nesto je sfusareno . Ukratko nikad zadovoljan kupac ... To smo mi balkanci :D Eto nevezano za futuru ali svakako zanimljivo ;)
Neću se dalje raspravljati, samo sam iznio svoje mišljenje. Hvalim ih i svim prijateljima sam preko njih kupovao i sebi i kome god jer im je usluga odlična. A to kad te neko laže da ima 2-3% marže, a istodobno mi prijatelj u linksa radi i govori da je to gomila sra**a, onda mi je sve jasno.
Pozdrav.
.... prijatelj u linksa radi...
Pa naravno kad radi u fucking linksa...
Općepoznato je da links ima najbolje cijene u Rvata
Zašto nisi u linksu naručio? S 20% popusta koje očekuješ bi bili sigurno jeftiniji od svih.
S obzirom da imam cjenik po kojem oni (i drugi) uzimaju robu od uvoznika pred sobom, istina je da rade sa 2-3% marže.
Osim toga ne vidim razlog da ti daju išta popusta s obzirom da su (ako govoriš istinu) od tog što si uzeo zaradili do sad max. 1000kn. To im nije ni za režije.
Nemaš ti nikakav cjenik.
biti ce kartona
biti ce kartona
Pa mislim da ce biti za njega , ja sam mu uljudno odgovarao na njegovoj razini
biti ce kartona
Pa mislim da ce biti za njega , ja sam mu uljudno odgovarao na njegovoj razini
zavrijedio je
+10 za dućan i servis
Svaka čast dućanu, i zaposlenicima, svaka pohvala u svakom pogledu. Upravo imadoh fenomenalno iskustvo. U srijedu reklamirah napajanje, jučer popodne me zvali da me novo čeka u poslovnici. Tako brzo, stručno i učinkovito. Kaj reći, koju posluku porati.
Svaka čast još jednom, samo neka nastave tako dalje.
Želim pohvaliti ljude u spomenutoj prodavaonici....sklpopili mi komp, dostavili u roku dva dana....sve fino zapakirano, uredno i sigurno. Isto tako već sam platio određenu robu i htio sam zamjeniti te dečki su rekli da nema problema bez obzira što sam platio kartično. Sve fino sredili poslali novu ponudu za nadoplatu. Moram istaknuti da nisam očekivao odgovor na moj mail u nedjleju ujutro (pa šta ti ljudi rade i nedjeljom??) uglavnom, svaka čast na brzom odgovoru i sigurnoj isporuci računala. Poslat ću slike računala...prezadovoljan. Nikad bolja i jednostavnija iskistva nisam imao!!! Samo tako dalje
Moram istaknuti da nisam očekivao odgovor na moj mail u nedjleju ujutro (pa šta ti ljudi rade i nedjeljom??)
Normalno za njih. Znao sam dobiti odgovor na mail i kroz noć ili rano ujutro, nebitno da li rade ili ne i koji je dan.
Naručio jučer oko podne cooler,danas dostavljen bez greške odlično zapakiran. Usluga i brzina za 10!
Sta mislite o ovoj akciji, jel mi se isplati uzet ovu konfu sa i5 ? Prvenstveno mislim zbog neke buduce nadogradnje u smilsu hoce li biti potrebno prelaziti na ovaj skylake. Nije da mi sad treba nesto zahtjevno, malo ACAD, web design, i CS:GO :)
Za mene uz ADM prvi izbor u Lijepoj našoj, kupljena hrpa stvari kod njih i ne mogu reći niti jednu ružnu riječ što o pristupu prema kupcu što o samoj usluzi, ocjena 10/10 a preporuka svima da trguju sa dotičnima.
Početkom tjedna naručio konfiguraciju, isti dan poslali, sutra dan stigla na adresu. U komunikaciji putem maila neobično ljubazni, odgovarali u roku 10 minuta.
Stvarno iznimno ugodno iznenađen. Do sada se nisam susreo sa ovako korektnim dućanom.
10/10
kupio pc kod njih, frend i ja birali djelove, ekipa sastavila, dostavila, radi savrseno, samo rijeci hvale.