Picajzla, u pravu si u vezi s time da se ne može dokazati što si ti njima točno poslao, ali to ionako nije bitno.
Pisani prigovor koji im šalješ je zapravo u njihovom interesu, to je zadnja šansa koju im daješ prije nego što uključiš inspekciju.
Ako ti odgovore pozitivno, onda nećeš kontaktirati inspekciju, ako ti odgovore negativno ili uopće ne odgovore onda se zna.
Na zaprimljene prigovore trgovci moraju potrošaču odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana. Ako vam trgovac ne odgovori u zakonskom roku, za zaštitu svojih prava obratite se Tržišnoj inspekciji Ministarstva gospodarstva a uz prijavu trebate priložiti i dostavnicu, potvrdu primke i slično, kojima dokazujete da je trgovac zaprimio vaš prigovor.
A namješteni natječaji i sl. je nešto sasvim drugo, ovdje se ipak ne radi javnim službama nego privatnoj trgovini, pa je i procedura drugačija, odnosno, s boljim ishodom.