Extreme Digital - iskustva

poruka: 2.398
|
čitano: 1.087.944
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
protjeran
offline
Extreme Digital - iskustva

Picajzla, u pravu si u vezi s time da se ne može dokazati što si ti njima točno poslao, ali to ionako nije bitno.

Pisani prigovor koji im šalješ je zapravo u njihovom interesu, to je zadnja šansa koju im daješ prije nego što uključiš inspekciju.

Ako ti odgovore pozitivno, onda nećeš kontaktirati inspekciju, ako ti odgovore negativno ili uopće ne odgovore onda se zna.

 

Na zaprimljene prigovore trgovci moraju potrošaču odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana. Ako vam trgovac ne odgovori u zakonskom roku, za zaštitu svojih prava obratite se Tržišnoj inspekciji Ministarstva gospodarstva a uz prijavu trebate priložiti i dostavnicu, potvrdu primke i slično, kojima dokazujete da je trgovac zaprimio vaš prigovor.

 

A namješteni natječaji i sl. je nešto sasvim drugo, ovdje se ipak ne radi javnim službama nego privatnoj trgovini, pa je i procedura drugačija, odnosno, s boljim ishodom.

 

 

 

Stop reklamerima! http://www.pohrani.com/f/1I/hO/1a3dgIsH/capture.png
Poruka je uređivana zadnji put ned 24.8.2014 16:58 (bill_jobs).
 
0 1 hvala 0
12 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

nije ni tu velika razlika, jer je zakon šupalj, a praksa zahrđala

 

često surađujem s društvima za zaštitu potrošača i njihova su praktična iskustva takva da su većina razočarani i obeshrabreni, na rubu odustajanja od borbe, makar se neki od njih fajtaju za prava potrošača još od 90-tih 

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
picajzla0707 kaže...

...i oni kažu - nismo mi nikakav upit dobili, a ti dokaži s papirićem na kojem piše da si poslao "nešto" tog i tog datuma

 

 

Pa dobro, kada ti ne odgovore ti ih prijaviš inspektoratu i onda inspektorat ide vidjeti što je s tvojim slučajem. Potpuno nebitno za tebe hoće li inspektorat provjeravati jesi poslao upit ili čestitiku, bitno ti je da izađu na teren i pitaju umjesto tebe, a oni će dobiti odgovor.

http://www.powerplaymanager.com/r802803/ sportski menađer. probaj i uživaj!
13 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Update mog slučaja-za{#} se,grafu dobio u utorak(ne srijedu),u srijedu je poslao nazad.

Zvao eD u petak(oni tvrde da nikakvu pošiljku nisu primili).Zvao Oversees(pošiljku predali eD u četvrtak)

I šta sad-mogu se oprostit od novaca?

Jedino prijava mi preostaje?Ili bih trebao još malo da pričekam sa prijavom(do ovog petka možda)?

Vaša mišljenja?

Poruka je uređivana zadnji put pon 25.8.2014 15:52 (ericsneo).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Pricekaj jos do kraja tjedna pa onda vidi sto ces dalje. I zovi ih svaki dan da vidis sta je i reci im da su iz Overseasa rekli da su predali.
iPhone 4-iPhone 4s-Nokia N9-Iphone 4s-Sony Xperia S-iPhone 4s-HTC 8x-iPhone 5-Galaxy s3- HTC One- iPhone5 - HTC One-iPhone 4s-Sony Xperia Z-Google Nexus 5 i iPhone 5s - Nexus 5 - Nexus 5 i iPhone 5s
16 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Kupio sam mobitel u ed,nije bilo nikakvih problema sa kupnjom,ali sad kad vidim kako zajebavaju u vezi sa reklamacijom, viš sigurno neču u njih ništa kupiti.

Poruka je uređivana zadnji put pon 25.8.2014 19:45 (zzz).
Moj PC  
2 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
partwish kaže...

Pa dobro, kada ti ne odgovore ti ih prijaviš inspektoratu

 

Kojem crnom inspektoratu? To više ne postoji.

 

http://www.jutarnji.hr/inspektorat-ugasen--inspektori-jos-bez-rjesenja-za-radna-mjesta/1151377/

16 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
BudalastoStvorenje kaže...
partwish kaže...

Pa dobro, kada ti ne odgovore ti ih prijaviš inspektoratu

 

Kojem crnom inspektoratu? To više ne postoji.

 

http://www.jutarnji.hr/inspektorat-ugasen--inspektori-jos-bez-rjesenja-za-radna-mjesta/1151377/

Baš si budalasto stvorenje! ;) Inspektorat je sada u sklopu ministarstva gospodarstva! https://prijava.mingo.hr/CD/prijava.jsp

 

@ericsneo Pa imaš tracking number od overseasa! 

http://www.powerplaymanager.com/r802803/ sportski menađer. probaj i uživaj!
14 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
@zzz

Mnoge mobitele mozes servisirat u ovlastenom servisu tako da nemas brige. Prije par postova sam dao popis sto se sve moze.
iPhone 4-iPhone 4s-Nokia N9-Iphone 4s-Sony Xperia S-iPhone 4s-HTC 8x-iPhone 5-Galaxy s3- HTC One- iPhone5 - HTC One-iPhone 4s-Sony Xperia Z-Google Nexus 5 i iPhone 5s - Nexus 5 - Nexus 5 i iPhone 5s
11 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
partwish kaže...

Baš si budalasto stvorenje! ;) Inspektorat je sada u sklopu ministarstva gospodarstva! https://prijava.mingo.hr/CD/prijava.jsp

Daj probaj, pa javi što si napravio. Ni prije stvari nisu išle glatko dok je postojao DI, a tek sada...

 

 

13 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Mene zanima zašto im za većinu stvari u webshopu ne piše kolika je garancija? Ili ja to ne vidim...
14 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
kiki2907 kaže...
Mene zanima zašto im za većinu stvari u webshopu ne piše kolika je garancija? Ili ja to ne vidim...

 

Da to sam i ja primjetio. Trebalo bi pisat iznad cijene gdje se ukratko neke specifikacije, ali za dosta proizvoda nije uneseno.

iPhone 4-iPhone 4s-Nokia N9-Iphone 4s-Sony Xperia S-iPhone 4s-HTC 8x-iPhone 5-Galaxy s3- HTC One- iPhone5 - HTC One-iPhone 4s-Sony Xperia Z-Google Nexus 5 i iPhone 5s - Nexus 5 - Nexus 5 i iPhone 5s
13 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
partwish kaže...

 

@ericsneo Pa imaš tracking number od overseasa! 

Izvoli:

 

13 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
zzz kaže...

Kupio sam mobitel u ed,nije bilo nikakvih problema sa kupnjom,ali sad kad vidim kako zajebavaju u vezi sa reklamacijom, viš sigurno neču u njih ništa kupiti.

Najpametnija odluka koju si u životu donio

Poruka je uređivana zadnji put uto 26.8.2014 12:25 (ericsneo).
15 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
ericsneo kaže...
partwish kaže...

 

@ericsneo Pa imaš tracking number od overseasa! 

Izvoli:

 

U tom slučaju mogu oni koliko god žele govorit da nisu niš primili.

Ali vjerujem da to i znaju, tako da je ipak vjerojatnije da su primili ali još nije uvedeno kod njih samih.

Daj im dan-dva onda bi moralo bit. Da dođe informacija od onih što primaju do onih s kojima ti pričaš...

13 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Zato sam i mislio čekati do petka

Možda stvarno nemaju nikakvih informacija za sada

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
ericsneo kaže...

Zato sam i mislio čekati do petka

Možda stvarno nemaju nikakvih informacija za sada

Ja bi im poslao mail sa tracking numberom i sigurno ne bi čekao do petka... Nekako mi se srijeda čini kao idealan dan. ;)

http://www.powerplaymanager.com/r802803/ sportski menađer. probaj i uživaj!
11 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Nacitao sam se ovih "gluposti" dosta pa sam otkazao narudzbu iz ED(CPU i MBO).Valjda nema problema s otkazivanjem narudzbe.

 

Moj PC  
3 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
WalterWolf kaže...

Nacitao sam se ovih "gluposti" dosta pa sam otkazao narudzbu iz ED(CPU i MBO).Valjda nema problema s otkazivanjem narudzbe.

 

Dobrodosao u klub. Znas kako su meni rekli kad sam im kulturno poslao mail da otkazem narudzbu? Rekli su mi ''zao nam je ali ne mozete otkazati narudzbu'' Nakon sto sam im poslao ponovo mail sa pitanjem da li to zele da me natjeraju da kupim stvar, rekli su da ne mogu otkazati narudzbu ali da me nista ne sprecava da istu ne preuzmem. Ma botovi i gotovo.

14 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Jednostavno ako vam nece otkazat narudbu nemojte ju prihvatit i platit i boli vas tuki, oni placaju postarinu.
iPhone 4-iPhone 4s-Nokia N9-Iphone 4s-Sony Xperia S-iPhone 4s-HTC 8x-iPhone 5-Galaxy s3- HTC One- iPhone5 - HTC One-iPhone 4s-Sony Xperia Z-Google Nexus 5 i iPhone 5s - Nexus 5 - Nexus 5 i iPhone 5s
11 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
esko kaže...
WalterWolf kaže...

Nacitao sam se ovih "gluposti" dosta pa sam otkazao narudzbu iz ED(CPU i MBO).Valjda nema problema s otkazivanjem narudzbe.

 

Dobrodosao u klub. Znas kako su meni rekli kad sam im kulturno poslao mail da otkazem narudzbu? Rekli su mi ''zao nam je ali ne mozete otkazati narudzbu'' Nakon sto sam im poslao ponovo mail sa pitanjem da li to zele da me natjeraju da kupim stvar, rekli su da ne mogu otkazati narudzbu ali da me nista ne sprecava da istu ne preuzmem. Ma botovi i gotovo.

gamer34 kaže...
Jednostavno ako vam nece otkazat narudbu nemojte ju prihvatit i platit i boli vas tuki, oni placaju postarinu.

Nadam se da ce mi otkazat narudzbu jer jos nisam dobio obavjest da je uopce sto poslano.

11 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva

Tu sam kupio grafičku karticu, ne brine me trajanje servisa jer imam integriranu grafičku na procesoru. Inaće trebalo im je cijelih 10 min da mi donesu kutiju i ispišu račun.

Prije na red dođeš u InterSparu.

11 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Čitam ove poruke i nešto mi nije jasno.

 

Zar svima vama tih par kuna manje plaćenih za neki proizvod u edigitalu znači više nego zadovoljstvo korištenja i miran san? Drugim riječima, isti proizvod možete kupiti u nekoj trgovini koja ima skladište i na tom skladištu robu za zamjenu. To ćete platiti nešto skuplje, ali ćete doći kući i biti zadovoljni.

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 27.8.2014 13:41 (BudalastoStvorenje).
 
8 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
BudalastoStvorenje kaže...

Čitam ove poruke i nešto mi nije jasno.

 

Zar svima vama tih par kuna manje plaćenih za neki proizvod u edigitalu znači više nego zadovoljstvo korištenja i miran san? Drugim riječima, isti proizvod možete kupiti u nekoj trgovini koja ima skladište i na tom skladištu robu za zamjenu. To ćete platiti nešto skuplje, ali ćete doći kući i biti zadovoljni.

 

 

Stvar je u tome da razlika cesto nije par kuna, npr. meni je u slucaju kupovine mobitela bila preko 500-600kn tako da se to definiitvno isplati i jos ga k tome mogu servisirat u ovlastenom servisu u Hrvatskoj i uopce ga ne moram nosit njima.

iPhone 4-iPhone 4s-Nokia N9-Iphone 4s-Sony Xperia S-iPhone 4s-HTC 8x-iPhone 5-Galaxy s3- HTC One- iPhone5 - HTC One-iPhone 4s-Sony Xperia Z-Google Nexus 5 i iPhone 5s - Nexus 5 - Nexus 5 i iPhone 5s
11 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

 

Ako je tako, čemu ova frka u zadnjih x poruka?

 

 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
BudalastoStvorenje kaže...

 

Ako je tako, čemu ova frka u zadnjih x poruka?

 

 

Zato sto se ne moze sve servisirat u HR, a kada se ide preko eD-a to dosta traje. 

iPhone 4-iPhone 4s-Nokia N9-Iphone 4s-Sony Xperia S-iPhone 4s-HTC 8x-iPhone 5-Galaxy s3- HTC One- iPhone5 - HTC One-iPhone 4s-Sony Xperia Z-Google Nexus 5 i iPhone 5s - Nexus 5 - Nexus 5 i iPhone 5s
13 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
BudalastoStvorenje kaže...

Čitam ove poruke i nešto mi nije jasno.

 

Zar svima vama tih par kuna manje plaćenih za neki proizvod u edigitalu znači više nego zadovoljstvo korištenja i miran san? Drugim riječima, isti proizvod možete kupiti u nekoj trgovini koja ima skladište i na tom skladištu robu za zamjenu. To ćete platiti nešto skuplje, ali ćete doći kući i biti zadovoljni.

 

Kao što ti je Gamer34 odgovorio,nije razlika u par kuna,već u par stotina kuna,čak i preko 100€

Konkretno ta grafa(asus 280X) je koštala 500 kuna više u svim ostalim shopovima,a to je već velika razlika u cijeni(a i zašto ne bih prošli jeftinije ako možemo?)

Konkretan problem je kod mene(a vjerujem i kod velike većine koji su kupovali kod eD),da se nismo informirali prije kupnje i zato smo se gadno opekli jer su gamad koja će ti muljat,srat,zavlačit te,ne odgovarat na telefon ili e-mail-općenito napravit sve samo da bi oprali ruke od kupca neispravne komponente

BudalastoStvorenje kaže...

 

Ako je tako, čemu ova frka u zadnjih x poruka?

 

Frka je-zato što do prije maximalno mjesec dana,apsolutno ništa što bi kupio kod njih,nisi mogao servisirati u hrvatskoj.Tu opciju su tek nedavno uveli

A njihov servis u Mađi,oprosti na rječniku,nije za kuratz

11 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
ericsneo kaže...

Kao što ti je Gamer34 odgovorio,nije razlika u par kuna,već u par stotina kuna,čak i preko 100€

Konkretno ta grafa(asus 280X) je koštala 500 kuna više u svim ostalim shopovima,a to je već velika razlika u cijeni(a i zašto ne bih prošli jeftinije ako možemo?)

Konkretan problem je kod mene(a vjerujem i kod velike većine koji su kupovali kod eD),da se nismo informirali prije kupnje i zato smo se gadno opekli jer su gamad koja će ti muljat,srat,zavlačit te,ne odgovarat na telefon ili e-mail-općenito napravit sve samo da bi oprali ruke od kupca neispravne komponente

 

Gledam na nabava.net taj konkretni primjer Asusove kartice 280x i u edigitalu košta 2.399,00 kn, dok u HG Spotu (https://www.hgshop.hr/artikl.aspx?lid=190974) košta 2.499,00 kn, a to je 100 kuna razlike. Links ju trenutno nema, a istaknuta cijena je 2.585,00 kn što je 186 kuna razlike u odnosu na edigital, a Links obično ima robu koju u vlastitom skladištu (kad ju označi kao dostupnu).

 

Znači razlika je 100 - 186 kuna u odnosu na edigital.

 

Ja bih "pregrizao" tih 100 kuna i kupio robu tamo gdje ju mogu odmah dobiti i eventualno vratiti tim više jer je cijena grafičke kartice preko 2000 kuna, pa je dostava besplatna.

 

Ali to je moje mišljenje i ne radim niti u jednoj od spomenutih firmi niti imam ikakve koristi od ove poruke.

 

Ne inzistiram nužno na najnižoj cijeni jer je to marketinški trik kako bi trgovina skočila što više prema vrhu na nabava.net (protis i edigital često su prije ljeta znali mijenjati cijenu istog modela mobitela (npr. Nokia Lumia 520) za 1 lipu kako bi bili ispred konkurenta). Još jedan primjer. Ekupi nudi WD-ov vanjski disk 2.5" za cijenu koja je niža od one u Svijetu medija, s tim da ti Ekupi zaračuna još i dostavu, pa te to ispadne skuplje nego da si odšetao u Svijet medija i kupio WD-ov disk sam. Ali je na nabava.net Ekupi ispred Svijeta medija po cijeni za taj proizvod...

 

 

 

 

 

 

15 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
BudalastoStvorenje kaže...

 

Gledam na nabava.net taj konkretni primjer Asusove kartice 280x i u edigitalu košta 2.399,00 kn, dok u HG Spotu (https://www.hgshop.hr/artikl.aspx?lid=190974) košta 2.499,00 kn, a to je 100 kuna razlike. Links ju trenutno nema, a istaknuta cijena je 2.585,00 kn što je 186 kuna razlike u odnosu na edigital, a Links obično ima robu koju u vlastitom skladištu (kad ju označi kao dostupnu).

 

Znači razlika je 100 - 186 kuna u odnosu na edigital.

 

Ja bih "pregrizao" tih 100 kuna i kupio robu tamo gdje ju mogu odmah dobiti i eventualno vratiti tim više jer je cijena grafičke kartice preko 2000 kuna, pa je dostava besplatna.

 

Ali to je moje mišljenje i ne radim niti u jednoj od spomenutih firmi niti imam ikakve koristi od ove poruke.

 

Ne inzistiram nužno na najnižoj cijeni jer je to marketinški trik kako bi trgovina skočila što više prema vrhu na nabava.net (protis i edigital često su prije ljeta znali mijenjati cijenu istog modela mobitela (npr. Nokia Lumia 520) za 1 lipu kako bi bili ispred konkurenta). Još jedan primjer. Ekupi nudi WD-ov vanjski disk 2.5" za cijenu koja je niža od one u Svijetu medija, s tim da ti Ekupi zaračuna još i dostavu, pa te to ispadne skuplje nego da si odšetao u Svijet medija i kupio WD-ov disk sam. Ali je na nabava.net Ekupi ispred Svijeta medija po cijeni za taj proizvod...

 

 

 

 

 

 

Nema ti smisla sad pametovat, jer em prije nitko nije bio svjestan mogućih problema oko jamstva kod ED, em to što si sad napisao je trenutna razlika u cijeni, a inače pred nekoliko mjesci stvarno je bilo podosta artikala sa razlikom cijene od 10, 15, čak i po više od 20% u nekim slučajevima, što je, ovisno o cijeni, radilo razliku od par desetaka pa do više od nekoliko stotina kuna. I naravno da kad čovjek vidi webshop, u HR, je u HR je, jamstvo je, proizvod je, ili piše da dolazi za 2-3 dana i slično, i ako će na 2500 kn uštedit 500 kn jasno da će mu ponuda biti primamljiva.

Drugi par rukava je ono što je posljie došlo van iz toga, na početku su čekanja od 2-3 dana značila čekanje od 2-3 tjedna u najboljem slučaju. S vremenom su to osjetno popravili.

Onda su počele lagano priče o jamstvima, treba neko vrijeme da se dođe do toga...s vremenom će i to popravit vjerujem, ali još uvijek nisu.

 

Međutim siguran sam da će i dalje biti puno ljudi koji će htjeti uštedjeti ne 20% cijene, nego i 2-3% cijene, i naručiti kod njih, neznajući za sve potencijalne probleme koji ih čekaju.

 

ALi to je tako. Neki znaju al ih ni briga, neki ne znaju. Znamo mi ovdje, zna onaj tko je imao takvo iskustvo, ali velika većina ne zna, jer nisu na forumu, jer koriste nabavu za nać najbolju cijenu, jer ih drugo ne zanima.

 

Svega ima, ali činjenica je da su prije razlike u cijeni na neke proizvode stvarno bile vrlo vlo primamljive i ED je zbog toga došao do velikog broja kupaca. Od kojih su ih samo mali dio izgubili zbog problema sa čekanjem i jamstvima iz jednostavnog razloga što samo mali broj kupaca ima uopće potrebu za jamstvom.

11 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Lakše mi je napisati odgovor po natuknicama ili po točkama pa istrpi taj moj način odgovaranja:

 

- "Nema ti smisla sad pametovat" - Nije mi uopće namjera pametovati nego me čudi da ljudi koji se smatraju upućenijima u online trgovinu imaju ovakve probleme.

 

- "to što si sad napisao je trenutna razlika u cijeni" - Da, to je sadašnja cijena. Što znači da se ponekad isplati malo pričekati dok se cijena ne spusti. Ako je netko kupovao odmah i po višoj cijeni, a htio je uštedjeti, onda mi to nema smisla. Ne znam jesam li bio dovoljno jasan.

 

- "Onda su počele lagano priče o jamstvima, treba neko vrijeme da se dođe do toga" - Imam dovoljno godina da mi takve priče više ne prolaze ni pod razno. Tim više jer i na našem malom tržištu postoji još trgovaca koji i izdaju jamstvo i stoje iza toga.

 

- "ali velika većina ne zna, jer nisu na forumu, jer koriste nabavu za nać najbolju cijenu, jer ih drugo ne zanima." - To je njihov problem. Ako im nije stalo do toga da se kao potrošači zaštite, zašto se poslije bune?

 

- "Svega ima, ali činjenica je da su prije razlike u cijeni na neke proizvode stvarno bile vrlo vlo primamljive i ED je zbog toga došao do velikog broja kupaca." - To radi svaki trgovac koji ulazi na tržište, pa poslije s vremenom cijene izjednači s konkurencijom.Tko bi ih pogledao da imaju cijene jednake ili više od ostalih.

 

- "samo mali broj kupaca ima uopće potrebu za jamstvom." - Sve do jednom.  Nema šanse da kupim bilo koji elektronički uređaj bez računa i jamstva. Jednostavno nema. Ako netko ne gleda na to tako, to je njegov problem, ali se onda nema pravo buniti.

 

 

 

 

 
4 4 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice