Hvala na odgovoru, to je prvo na što sam naišao. Međutim, čitao sam da ako je skladište negdje izvan EU, premda naručujem iz Njemačke, moguće je da plaćam carinu jer je isporučeno izvan EU. Jel ima neke istine u tome?
Jel tko vraćao proizvode naručene sa amazon.de? Naručio sam monitor i došao mi je sa mrtvim pixelom, pa ga vratio a idealno zamijenio za drugi pa me zanima kako ide proces
Kod naručivanja prikupa traži broj tovarnog lista, ali ni jedan od brojeva s amazonove naljepnice ne odgovara odnosno javlja da broj nije ispravan.help?
Kod naručivanja prikupa traži broj tovarnog lista, ali ni jedan od brojeva s amazonove naljepnice ne odgovara odnosno javlja da broj nije ispravan.help?
Najbolje da nazoves DHL. Ne znam dal nas DHL uopce ima opciju ocitavanja tih Amazonovih prepaid return kodova - znam da HP recimo nema. Ja sam poslao o svom trosku pa naknadno dobio pare nazad od Amazona (poslao im racun iz poste).
Može jedno glupo pitanje .. prvi put sam išao kupiti preko amazona de (inače ne kupujem online) ..sinoć naručih neke stvari i htjedoh platiti al mi je javilo kao da nije sa kartice plaćeno nešto u tom stilu (bio sam pospan nakon dinama :D ) pa sam ponovo provao..uglavnom nemam pojma šta sam radio (sa kartice mi nije skinuto ništa)
No imam order details -- stvari koje sam naručio ..ordered tad i tad dolazi tad i tad tu i tu paymant method order summary - sve točno ..
ispod stvari mi piše sold by taj i taj (cijena ispod obje stvari je crvena a i ima buy it again) i imam i track package ..
Dal to znači da sam ipak naručio i bit će mi uskoro skinuto sa kartice il moram opet kupovat ?
Sorry na zbunjoli..ako ko ima volje da me prosvijetli...hvala
Ak se dobro sjecam, skinut ce ti novce s racuna kad taj item ode u korak dostave. Sve do tad ti ne skidaju novce. To mi se dogodilo u zadnje dvije narudzbe. Nesto je bas amazon bio seller, nesto random ducani s alatom, ali tek kad je item dosao u fazu dostave, tad je bilo naplaceno.
Po meni, cini se fer procedura. Ako i odustanes od narudzbe dok ona jos nije ni dosla u pokusaj dostave, nema nikakvih peripetija oko vracanja novaca jer nisu niti uzeti.
Eeee hvala stari na brzom odgovoru - spasibo si me
Već sam mislio da sam totalni idiot :D
Pare se skidaju s racuna dok ti posiljka udje u fazu "Dispatched", iliti dok se preda na dostavu.
Jel tko vraćao proizvode naručene sa amazon.de? Naručio sam monitor i došao mi je sa mrtvim pixelom, pa ga vratio a idealno zamijenio za drugi pa me zanima kako ide proces
Da. Pokreneš proces povrata kroz Amazon. Odeš u poštu sa isprintanom formom (dobiješ na Amazonu). Na pošti preuzmu paket. Taj dan Amazon pokrene proces povrata. Lova ti sjedne kroz nekoliko dana. Ako slučajno nisi kvalificiran za povrat, uzmu ti nazad novce.
Ja nisam imao problema, bilo je vrlo glatko.
Proces sam pokrenuo tako da sam tražio chat sa osobljem, a njima je u interesu da ih dobro ocijeniš i da si zadovoljan.
EDIT: nisam plaćao ništa poštarine za povrat.
Nekad uopce ne traze povrat. Nisam jos uspio skuzit kad traze kad ne, al mislim da ima veze s tim koliko vracas stvari.
Jel tko vraćao proizvode naručene sa amazon.de? Naručio sam monitor i došao mi je sa mrtvim pixelom, pa ga vratio a idealno zamijenio za drugi pa me zanima kako ide proces
Da. Pokreneš proces povrata kroz Amazon. Odeš u poštu sa isprintanom formom (dobiješ na Amazonu). Na pošti preuzmu paket. Taj dan Amazon pokrene proces povrata. Lova ti sjedne kroz nekoliko dana. Ako slučajno nisi kvalificiran za povrat, uzmu ti nazad novce.
Ja nisam imao problema, bilo je vrlo glatko.
Proces sam pokrenuo tako da sam tražio chat sa osobljem, a njima je u interesu da ih dobro ocijeniš i da si zadovoljan.
Odnio sam u poštu i uzeli su paket, ali mi nisu pare još poslali. Piše na Amazonu da će mi povrat biti kad zaprime paket nazad
Jel tko vraćao proizvode naručene sa amazon.de? Naručio sam monitor i došao mi je sa mrtvim pixelom, pa ga vratio a idealno zamijenio za drugi pa me zanima kako ide proces
Da. Pokreneš proces povrata kroz Amazon. Odeš u poštu sa isprintanom formom (dobiješ na Amazonu). Na pošti preuzmu paket. Taj dan Amazon pokrene proces povrata. Lova ti sjedne kroz nekoliko dana. Ako slučajno nisi kvalificiran za povrat, uzmu ti nazad novce.
Ja nisam imao problema, bilo je vrlo glatko.
Proces sam pokrenuo tako da sam tražio chat sa osobljem, a njima je u interesu da ih dobro ocijeniš i da si zadovoljan.
Odnio sam u poštu i uzeli su paket, ali mi nisu pare još poslali. Piše na Amazonu da će mi povrat biti kad zaprime paket nazad
Povrat ide u roku 5-7 radnih dana otkako je paket poslan nazad. Barem je meni tako pisalo u par navrata.
Ti platis, oni refundiraju. Posaljes im racun. Nisam vracao ima barem godina dana pa ako se sto promjenilo moze me netko ispravit. (bilo bi vrijeme da ugovore te povrate s nekim, kao asos s postom, pa u biti nista ne placas samo doneses).
Ne plaćaš ništa. Isprintaš onaj bar kod od Amazona šta pošalju i u pošti ga samo skeniranju. I ja sam se pripremio na to da ću platiti postarinu ali evo nisam
Krajem 12. mjeseca sam naručio mobitel, punjač za baterije i baterije preko mailboxde i nikakvih problema. Mislim da je stvar u tome kakva pravila imaju dostavne službe, mailboxde šalje GLS-om, dok Amazon s Deutsche Post i onda preuzima Hrvatska Pošta, a kod Deutsche Post je slanje baterija očito zabranjeno.
Zna li netko je li ovo riješeno za Amazon.de jer ako stavim adresu u Hrv i gledam bilo koji prozivod s baterijom (pametni satovi, Nintendo switch, mobiteli...) i u košarici na kraju odaberem Free Shipping, ne piše mi mogući datum dostave nego famozno "We will email you..."
Datum dostave piše samo za onu dostavu po cijeni 30 eura.
Ako stavim mailboxde adresu uredno piše datum dostave i za free shipping.
Krajem 12. mjeseca sam naručio mobitel, punjač za baterije i baterije preko mailboxde i nikakvih problema. Mislim da je stvar u tome kakva pravila imaju dostavne službe, mailboxde šalje GLS-om, dok Amazon s Deutsche Post i onda preuzima Hrvatska Pošta, a kod Deutsche Post je slanje baterija očito zabranjeno.
Zna li netko je li ovo riješeno za Amazon.de jer ako stavim adresu u Hrv i gledam bilo koji prozivod s baterijom (pametni satovi, Nintendo switch, mobiteli...) i u košarici na kraju odaberem Free Shipping, ne piše mi mogući datum dostave nego famozno "We will email you..."
Datum dostave piše samo za onu dostavu po cijeni 30 eura.
Ako stavim mailboxde adresu uredno piše datum dostave i za free shipping.
Imao sam takav slucaj. Vise od godinu dana mi je stajalo to "we will email you". Svako 4 mjeseca stigne mail "still waiting hold on, or you can cancle" tako nesto. Pricao s supportom jedno 10 puta u tih godinu dana. Svaki put drugi izgovor. Nakon 3 puta su me svaki put uvjeravali da SIGURNO stize tad i tad. Naravno da nikad nije stiglo. Da, imalo je bateriju u sebi koja ocito nije mogla do nas pretpostavljam. Samo je u biti u tome problem sto support ne zna, ili iz nekog razloga ne zeli reci da ti nikad nece poslat. Al svaki put imaju neki drugi "izgovor". "evo pricali smo s warehousom, treba stici za X dana, tad sigurno saljemo", pa pitas kad ne posalju di je zapelo itd itd. Pa im pokazem 10 istih proizvoda koji su instant dostupni ako se salje u DE, jer im je izgovor stalno da eto u tom "internacionalnom" skladistu tog nema, a taj koji mu pokazem da ima u skladistu za DE. Nakon 10og proizvoda i provjeravanja "s nadleznima" nista se nije rjesilo. Nakon godine dana samo otkazao narudzbu. Moj prijedlog, uzmi ili preko mailboxa ili negdje drugdje jer to "we'll email you" ti nece nikad poslat (ako je naravno isto dostupno kad stavis DE adresu. Ako ni tamo nije dostupno onda stvarno mozda mailaju.
Pozdrav!
Nabavio sam i redeemao amazon gift card na amazon.de. Da bi iskoristio giftcard kod kupnje trazi me verifikaciju. Prvi dio je verifikacija osobne a drugi dio Proof of Address. Osobnu je odmah primilo ali neznam šta da radim sa adresom. Traži me račune režija, bank statements, residency certificate, tax bill records itd. Dokument nemože biti na hrv nego eng, njem i neki drugi europski jezici.
Jedino što imam na engleskom je bank statement od Revoluta i to nije prošlo verifikaciju. Pokušao sam još hrv. račun od dinersa i tcoma.
Ima li netko ideju?
Pozdrav,
narucio sam sa amazon.de, ali jos nisu napravili dispatched, to znaci da nisu jos obradili narudzbu, jel tako, a pise da paket dolazi 28.11.
Zanima me kako to ide, dali da uopce ocekujem paket posto je proslo vec 5 dana, a nema pomaka. Kakva su vasa iskustva? Hvala.
Vecinom mi je doslo kroz par dana nakon sto posalju paket.
Ovaj malo kasniji datum 28.11 sugerira potencijalno da nemaju proizvod na stanju pa cekaju prvo da dode prije nego ti posalju, tak da se mos kontam strpit jos malo.
Stiglo jucer sve 5, Hr posta dostavila na vrata. Thx!
Od 21.11 mi stoji za jedan item u narudzbi stoji "Order received", druga dva itema iz te narudzbe su dosla al ovo nista. Jel imo netko takva iskustva?
Ista stvar, ne mogu ništa sa giftom, već sam eksalirao na viši level podrške i bez uspjeha... Ajd baš me zanima što će ti proći kao proof of address, javi molim te ako uspiješ.
Od 21.11 mi stoji za jedan item u narudzbi stoji "Order received", druga dva itema iz te narudzbe su dosla al ovo nista. Jel imo netko takva iskustva?
Meni je tako bilo za slusalice narucene 8.10., uz hrpu drugih stvari koje su dosle odmah, i cijelo vrijeme su bile In Stock... na kraju stigle 13.11. dakle preko mjesec dana. Sad mi je isto s Kindleom, narucen 28.11. i otada stoji u Order Received.
EDIT: upravo stigao estimated delivery za kindle, 03/2025 - 06/2025
I meni danas došao isti estiamted delivery za kindle, a za miš kaj sam naručio još piše da će me obavijestiti. Komedija u šta su se pretvorili.
kupio sam na amazonu neke stvari na mailbox.de od njih sam dobio poruku da su zaprimili paket a od amazona