TPSopedia - svi TPS naslovi od 2000.g. do danas

poruka: 42
|
čitano: 32.495
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Igropedije, liste, popisi i sl.
15 godina
neaktivan
offline
TPSopedia - svi TPS naslovi od 2000.g. do danas

meni se recimo svidja kamera,a dok mi cover sustem i nije najbolje izveden,inace dobra reca....

marroncevic
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
TPSopedia - svi TPS naslovi od 2000.g. do danas

Mafia II

Mafia II je nastavak hvaljene Mafia: The City of Lost Heaven, stare igre koja se pojavila davne 2002. godine. Nakon gotovo 8. godina razvoja, češki tim 2K Games nam donosi sequel na spomenutu igru. Dali se isplatio čekanje i dali su mnogobrojna odgadanja bila opravdana saznajte u tekstu.

 

Priča Mafije II prati glavnog lika kroz cjelu igru. Lik se zove po imenu Vito Scalleta, a cjela priča nas kroz 15 glavnih misija vodi kroz jednu veliku cjelinu Vitinog zivota.

Igra počinje relativno sporo, uvlaćeći nas polako u priču. Priča počinje gdje se glavni lik Vito polako vraća kući nakon 2. svjetskog rata, te se otkriva kako je njegov otac poginuo u ratu te je ostavio poveću svotu novca svojoj oblitelji. Vito se susreće sa svojim starim prijateljem, Joe-om, te odatle polagano počinje cjela glavna priča. Da ne spoilam previše, nepotrebno je spominjati daljnu priču.

Joe, prijatelj glavnog lika nas prati gotovo cjelu igru. On je uvijek nasmijan, uvjek zna za šalu te uvijek zna dobaciti pokoji komentar.

Velik broj misija u igri počinje i završava na isti način. U ovom slučaju, misija većinom završava povratku kući, te počinje jutarnjim budeđem i spremanjem za nove izazove.

Same misije su solidno odradene. Početak igre je kao što rekoh dosta spor, jer otkrivate osnovne djelove priče, pa neočekujte odmah akciju. Prvih 5 misija se vecinom odvija po snjegu, a same misije su prilično jednolične.

Uglavnom radi se o tome da uvijek je zadatak otići do tog i tog mjesta, pratiti nekog, otići kući i sl. Čar Mafije II u ovom segmentu je taj što su vozila vrlo dobro odrađena. Grad je detaljan, prepun detalja, ceste su odlično dizajnirane. No, i tu kao i u prvoj Mafij postoje pravila, pa ukoliko budete puno izvodili budalaština po gradu policija ce krenuti u vašu potragu te ce vas na sve načine pokušati zaustaviti.

Tjekom vožnje u vrlo velikom izboru automobila, tu je i Radio. Na radiju ćete ponekad čuti neke vjesti kako vas traze, a vecinom cete slušati radio čije stanice čak mozete i mjenjati! Ovdje moram pohvaliti odličan soundtrack igre gdje je glazba upravo onakva kakva je bila 50-tih tjekom kojih se igra odvija.

Također tu su i skupljanja određenih stvarčica u igri, poput časopisa (Playboy-a) koji povećavaju postotak završavanja igre, te daju još jedan izazov za igrača.

Idući segment igre je borba. Borba je takoder dobro odradena. Cover sistem je nenametljiv, a oruzja koja koristite u igru su vecinom pištolji, Toomy Gun, Shotgun, a ponekad i MG42 strojnica. Umjetna inteligencija je osrednja. Protivnici se ponašaju uredno, nema bugovitog AI-a kao u nekim igrama, ali protivnici vecinom stoje iza zaklona i ponekad provire i propucaju koji metak i to je to. Uglavnom napredog flankiranja nema. Zvuk oruzja je odraden na prilično visokom nivou, što borbe odrzava dobrim i napetim.

Kontrole su uglavnom dobro odradene. Osim borbe oruzjima, tu je i borba hladnim oruzjem, poput šaketanja i prebijanja protivnika. Dosta je 1vs1 borbi u igrama, koje su vrlo dobro odradene što se tiče AI-a te kontrola. Uglavnom u dvobojima neprijatelji su sposobni zadati udarac prije vas, te vas iznenaditi svojim gardom i jačinom udarca.

Najveca stvar ove igre je što je u nju (očito) uloženo jako puno novaca. Voice acting likova je odličan. Međuscene su jedne od najboljih i daju veliki plus samoj atmosferi i priči. Grad je prepun detalja, broj vozila je ogroman, a karakterizacija likova je takoder odradena dobro.

Čitajući ovaj tekst pitate se u čemu je jedini problem igre? Pa generalno, iako odlična, Mafia II ima i nekih svojih mušica koje odstupaju lagano od prvog djela. Same misije i način obavljanja su prilično linearne. Iako je prostor dosta velik, te područja kretanja dosta daleka, u Mafij II zadatke je obavezno obavljati po redu, a točka na mapi vas jednostavno vuče odredenim putem. Uglavnom igri dosta fali Free Roam, kojeg mišljenja sam zbog odličnog dizajna grada itekako trebalo ubaciti i igra bi bila još bolja.

Takoder same misije ponekad nisu dovoljno izazovne. Da definitivno ima misija u kojima treba stealth-a, bjezanja od policije, pametnije pristupanja objektu... Ali velika vecina misija je uglavnom odi do cilja, pa do iduceg cilja, pa kući, i loadaj novi chapter. Nazalost to ponekad ostavlja dojam kao da developeri nisu imali ideje što konkretno napraviti. No, srećom sve je to zasjenjeno solidnom atmsoferom i jako detaljno napravljenim gradom, vozilima, te odličnim soundtrackom.

Tehnički dio igre je takoder na razini. Mafia II koristi svoj engine, koji je jako dugo u razvitku. Posljedica toga je što je engine odlično optimiziran. Grafika izgleda dobro, bump mapping je naglašen na likovima, a voda i trava i ceste izgledaju odlično. Igra podrzava i nVIDIA PhysX, kojeg ce vlasnici tih kartica imati prilike uključiti nakon čega fizika izgleda još bolje. Iako odličan, sam engine je mogao biti bolje tweakan - Ovdje prvenstveno mislim na podršku za Multi GPU i pomalo muljav LOD u daljini.

Zaključak je da Mafia II definitivno dobra igra. Iako ponekad frustrirajuca zbog linearnosti i nekih manjih stvari, Mafia II je definitivno igra koja možda čak i ima najbolji voice acting i dijaloge odrađene u igri. Igra je izuzetno dorađena i tjekom igranja nisam primjetio ni jedan bug i jako je malo framedropova. Generalni dojam Mafia II ostavlja vrlo dobra, stoga je moja subjektivna ocjena 89.

 

One death is tragedy, but million deaths is statistics - Joseph Staljin [One to all Units Let's toast some russians - By James Gastovski ] // OPF Fan
Moj PC  
5 0 hvala 6
15 godina
odjavljen
offline
TPSopedia - svi TPS naslovi od 2000.g. do danas

Fali još: Mafia The City of Lost Heaven (2002.)

One death is tragedy, but million deaths is statistics - Joseph Staljin [One to all Units Let's toast some russians - By James Gastovski ] // OPF Fan
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Red Dead Redemption

Red Dead Redemption (X360, PS3)
Developer: Rockstar San Diego
Publisher: Rockstar Games
Datum izlaska: 21.5.2010.g.

Warning SPOILERS!!!

Red Dead Redemption je sandbox TPS u kojem ste vi, John Marston, glavni lik. Igra je nasljednik PS2 & XBOX ekskluzive Red Dead Revolver. Vaš zadatak je riješiti se nekada vaših prijatelja: Billa Williamsona i Javiera Escuelle. Kroz igru ćete posjetiti Ameriku te Meksiko. Na početku igre upoznati ćete Bonnie, vašu prijateljicu koja vam je spasila život nakon što vas je upucao Bill Williamson. Dok budete kod nje imati će te poprilično jednostavne misije bez mnogo pucnjave. Kasnije ćete posjetiti novi grad u kojem ćete imati misije sa podosta pucnjave te će te tada i prvi puta se upoznati sa strojnicom. Saznati će te da su vaši "prijatelji" pobjegli u Meksiko te će te ih ići potražiti tamo. Dio u Meksiku ima dosta zanimljivu priču koju neću spoilati. Nakon Meksika doći će te u jednu potpuno novu i civiliziraniju Ameriku koja je za mene pravo razočarenje jer tamo više nećete biti u mogućnosti biti pravi kauboj. Na kraju igre dogoditi će se pravi i odlično napravljen rasplet koji ne želim spoilati jer ima puno smisla!

Side-missions

U igri se nalaze razni challengi u kojima ćete sakupljati razne biljke, blaga, skupljati krzna životinja i testirati svoju preciznost puškom. Također, upoznavati će te se i sa strancima kojima će te pomagati na razne načine. Boriti će te se u duelima i pomagati ljudima kojima je ukraden novac ili konj. Skupljati će te odijela zločinaca i odijela "dobrih" kako bi se integrirali u svaku sredinu. Također uništavati će te i zločinačka skrovišta. Hvatati će te i zločince.

Zaključak:

Red Dead Redemption je jedan odlično napravljen TPS koji se mora odigrati ako imate konzolu. Ova igra pružiti će vam pružiti kakvih 15 sati priče i mnogo vremena za utrošiti na side-missione.
Također igra ima i multiplayer koji nisam u mogućnosti recenzirati

Moja ocjena: 5/5
Metacritic ocjena: 95/100

 

 

 

AMD PII 945 3.0 GHz | Gigabyte MA790X UD3P | 2x2 GB Kingmax 1066MHz | Sapphire 4870 1GB | 640 GB HDD | Samsung Burner | Corsair TX650 | CM 334 Elite |
Poruka je uređivana zadnji put pon 30.8.2010 11:09 (lordlojkus).
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
TPSopedia - svi TPS naslovi od 2000.g. do danas

Mafia The City of Lost Heaven

 

Mafia je po vrsti slična, iako mi je to teško reći, GTA3. Odnosno, kombinacija vožnje i pucačine iz trećeg lica, što se u zadnje vrijeme pokazalo kao dobitna kombinacija u osvajanju gamerskog tržišta. No, ne volim Mafiju upoređivati sa GTA3, jer je Mafia za tri klase kvalitetnija od GTA3. Nakon prekrasno izvedenog uvoda, koji nalikuje najboljoj maniri Hollywoodskih filmova, počinje priča. Na početku ste jedan obični beznačajni vozač taksija u famoznom City of Lost Heaven gradu. Vozač taksija i nije baš neko profitabilno zanimanje, pa bi se moglo reći da ste financijski nižeg staleža. No, to se ubrzo mijenja. Iz vruće mafijaške potjere stižu dva tipa koji vas prislanjanjem pištolja na zatiljak mole da ih malo provezete. I već nakon nekoliko minuta, pripadnik ste mafije, s već malo dubljim džepom. Pošto ste se dojmili velikog bossa Salierija, dobivate i prve zadatke, sve dok se mafijaški život ne ureže u svaku vašu venu. Učinit ćete sve da pokopate protivničkog Morella. No, neću više otrkrivati priču da vam ne bih uništio užitak igranja. Vjerujem da ste već iz priloženog teksta shvatili da je Mafia nevjerojatno autentična, te je apsolutno možemo usporediti sa najkvalitetnijim filmovima takve tematike. 


Grad je također odlicno dizajniran, pa se ne može desiti da izgubite dojam tridesetih. Možete se provozati tramvajem ili nadzemnom kroz petnaestak kvartova. Svaki kvart je specifičan, od siromašnog i industrijskog Work Quartera preko bogatijeg Oakwooda do najbogatijeg Oak Hilla koji je smješten na vrlo strmom brijegu. Naime, to je najsmješniji dio u cijeloj igri. Trebate vidjeti te uspaničene vozače kako "blicaju" svijetlima i trube dok se nekontroliranom brzinom spuštaju niz spomenuti brijeg prelazeći iz jedne u drugu traku. Takvo što će vas, vjerujte, nasmijati do suza. A, da ne spominjem muziku koja je u svakom kvartu drukčija, te je izvedena u prepoznatljivom "Dixyland" jazz stilu tridesetih. Granice grada su izvedene besprijekorno. Postoji nekoliko izlaza iz grada, nakon čega se loada countryside. Da, selo! Možete se voziti kroz seoske krajeve sve dok ne dospijete kroz neki drugi ulaz ponovno u grad. Genijalno! Život u gradu je nevjerojatno realno izveden, tako da će, primjerice, saobracaj u gradu na samom početku tridesetih biti rijedak i vozit će se stariji "kockasti" auti. No, s vremenom, kako će prolaziti godine, promet će biti sve gušći, te auti noviji, a kad dođe 1938. već će na cestama biti pioniri aerodinamike! Auta ukupno ima oko šezdesetak, s time da je svaki auto dostupan u nekoliko izvedbi, npr. sedan, cabrio, karavan, coupe itd. Treba naglasiti da su oštećenja vrlo precizno napravljena. Neće biti ono u stilu GTA3: rokneš se u zid, zgužva se hauba, još se rokneš u zid, otpadne hauba. Nego, rokneš palicom po svijetlu, a ono otpadne, rešetaš Thompsonicom po kotaču, a on otpadne, bočno se sudariš i cijeli bok se demolira i izgrebe. E, to je prava stvar i ono sto je meni veoma drago :)


Isto tako, nije moguće raznijeti auta pucanjem u vrata (kao u GTA3) nego samo u motor (neki auti ga imaju naprijed, a neki pozadi). Također je moguće umrijeti u autu, te isto tako ubiti drugoga! Ako nepažljivo i brzo vozite, neće vam problem biti samo murija. Ako se pri brzini od 80 km/h zaletite u nešto, zasigurno ćete izgubiti oko 30 health pointsa, a ako se sudarite pri npr. 140 km/h možete i umrijeti. A, ako vas tramvaj pokupi, to može biti pogubnije od svega. S obzirom da ste uvidjeli da se Mafia može ponositi i realnom fizikom, od nje se mogu posramiti i mnoge igre žanra vožnje. Rekao sam da možete ubiti drugoga u autu. Da, ako ste precizni, možete ga ubiti s par metaka, a da auto bude oštećen samo za staklo kroz koje ste pucali. Prekrasno! A sada o filmovima. Naime, misije su povezane napetim filmovima koji jednostavno sliče (moram to opet reći) Hollywoodskim hitovima. Nagledat ćete se raznoraznih napucavanja, rešetanja barova, te raznoraznih mafijaških razgovora, naprosto predivno! Grafika lica je gotovo fotorealistična, a pokreti su Motion Capturingom dovedeni do savršenstva. Igra je odlična u bilo kojem načinu igranja. Kada ste izvan auta, čeka vas mlaćenje po mračnim kvartovima, utjerivanje dugova, snajperiranje političara, uništavanje dokaza, pljačka banke, vožnja parobrodom, itd. Čeka vas također pregršt oružja, od karabinera, noževa i palica preko raznoraznih Coltova, Molotovljevih koktela i ručnih granata sve do pumparica i svima nam dragih Thompsonica. Al, i kad uđete u auto, niste oprošteni sa oružjem. Dok ste na suvozačevom mjestu, možete pucati iz svega što vas je volja. A, kad sjednete za vozačevo mjesto moći ćete pucati samo iz pištolja, a to ćete raditi tako da kursorima vozite a mišem ciljate i pucate. Da, Mafia je puna takvih genijalnih rješenja od kojih vam jednostavno mozak stane. Kada zaigrate Mafiju, ona će vas uvući u svoj svijet i postat će te zaljubljenik u to doba ljudske povijesti. Zavolit ćete gangstere, šešire, "balonere", "dixyland" jazz i sve ostalo. A, ni hardwareski zahtjevi vas ne mogu spriječiti u tome.

Došao je GTA3 i svi smo mislili da nema igre koja će u toj vrsti biti bolja od GTA3 barem još 3 godine. Ali, to se dogodilo već nakon otprilike 3 mjeseca. Mafia je definitivno pokopala GTA3 u svakom smislu. Elegantnija je, realnija, raznolikija, zanimljivija, autentičnija, originalija... Mafia je jednostavno savršena igra, ali bih ju ipak u postocim ocjenio sa 98% (zbog sitnijih grafičkih bugova), no pošto je ovdje ocjenjivanje do 10, nema dileme da je ne ocjenim sa 10! Obavezno zaigrajte! To je remek-djelo i budući benchmark za sve buduće "vožnja-pucačina" igre. Ova igra ima "ono nešto".

 

Ocjena:88

One death is tragedy, but million deaths is statistics - Joseph Staljin [One to all Units Let's toast some russians - By James Gastovski ] // OFP Fan
Poruka je uređivana zadnji put ned 19.9.2010 14:46 (Weky).
Moj PC  
3 0 hvala 1
17 godina
neaktivan
offline
TPSopedia - svi TPS naslovi od 2000.g. do danas

Danas je izašao James Bond 007: Blood Stone pa ga možeš dodati.{#}

When power leads men towards arrogance, poetry reminds him of his limitations...
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: TPSopedia - svi TPS naslovi od 2000.g. do dana

Grand Theft Auto IV

i prije nego što čitate ove retke znate za ovu igru, napravljenu od strane fenomenalnog Rockstar Gamesa, najskuplja igra u povijesti, za čiju je proizvodnju izdvojeno 100 000 000$

na igri je radilo stotinu programera da naprave potpuno realističnu kopiju New Yorka, dakle krenimo s recenzijom...

kada instalirate igru, ona zauzima enorman prostor, oko 20 GB, ako cete ju skinuti s torrenta, skinuti cete 16gb instalacijskog paketa, 21 ako ju samo planirate kopirati u program files direktorij, kada upalite igru, bolje vam je da imate pravu pilu od kompa, jer kada je izašla (2008 g.) igra je na koljena bacala svako računalo, danas ju neki mogu igrati na max sa visokim framerateom, ali to je idalje grafički izuzetno zahtijevna igra, no, ako imate dovoljno jako računalo, onda cete sliniti nad nevjerojatnom grafikom, mjerljivom sa onom iz metro 2033, (koja je btw izasla vise od 2g nakon sto je GTA IV izasao za konzole), igra je, kako bi ameri rekli, a work of art, sve je realistično, ako se nađete u okršaju s policijom, oni će biti organizirani, helikopteri ce automobilima javljati gdje da vas presretnu, pri samome pucanju fizika je fenomenalna, ako imate geforcicu, grijeh je ne upaliti nVidia Physix, zato što igra ima i sustav simuliranja ozlijeda, npr ako murijaka pogodite u nogu, on nece moci trcati, sepati ce, mozda i puzati po podu...

sto se igrivostu tice, igru necete moci pustiti na miru dok vas zena/cura/zarucnica/mama/stari ne potjera u krevet jer ste ga/ju probudili pucnjavom u 5 ujutro, misije su raznolika i zanimljive, prica ce vas prikovati za stolicu, a o njoj cete razmisljati i kada ste na poslu/u skoli...

da igra nema VELIKIH problema sa hardverskim zahtjevima dao bi joj 100/100, ali ovako

MOJA OCJENA: 98/100

 

to do list: natjerat tnakira da vrati magare, saznat bufferovo ime, izvalit bolesniju foru od mentalista, dat ivi zuti karton (on je meni 4) skrsit dannya i pirata u bc2,natjerat logica da kupi iphone
17 godina
neaktivan
offline
TPSopedia - svi TPS naslovi od 2000.g. do danas

Shadow Harvest: Phantom Ops izašao 2.2.2011. Pa eto ako si tu negdje dodaj ga.

When power leads men towards arrogance, poetry reminds him of his limitations...
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
protjeran
offline
TPSopedia - svi TPS naslovi od 2000.g. do danas

 Evo da i ja ,kao novi član,dadnem svoj doprinos temi:

 

 

 The Suffering( PC,PS2,XBOX) -2004.god

(Ako netko primjeti bilo kakvu grešku u navođenju hardverskih zahtjeva,neka javi)

 

 Minimum system requirements :            Recommended system requirements:  

 

 CPU:Pentium 3 1.0 GHz                         Pentium 4 2.o GHz 

 RAM.:128 MB                                  512 MB 

 GPU:32 MB Direct x compatible Video card ATI,        64 MB Direct x compatible Video card Ati ,Radeon 7000 series and higher,

 Radeon 7000 series and higher ,                  Nvidia Geforce 2 series and higer

 

 

 

Priča:

 

U ulozi smo Torquea ,čovjeka kojeg sud osuđuje na smrtnu kaznu u zloglasnom zatvoru Carnate Island ,pod optužbom da je pobio vlastitu ženu i djecu.

Štos je u tome što on ,naravno ,pati od amnezije ,te ne možemo dokučiti njegovu krivicu ili nevinost. 

Bez obzira što radnja na početku djeluje klišejizirano,ona to nije. Preokreta u radnji praktički nema,sve se svodi na Torquevu želju za bijegom iz zatvora koji napadaju bizarna stvorenja ,te otkrivanjem istine o sudbine njegove obitelji. U priču se fino uklapaju telefonski pozivi ,halucinacije usred igre,a i kraj je dobro složen. 

 

 

Gameplay:

 

 Na tom polju ,barem ja nemam nikakvih zamjerki .Igra je vrlo zabavna ,te akcijski orijentirana.Naravno ,ta akcija ne utječe na atmosferu koja je izvrsna,sadrži određenu dozu  tjeskobe,pogotovo pri kraju, a odlična zvučna podloga,dobar voice-acting su dodatni plusevi. Vrijedi spomenuti neprijatelje,koji su vrlo maštovito te jezivo odrađeni.Da  spomenem samo Slayere,Marksmane ,Burrowerse... Svaki neprijatelj praktički predstavlja različit način izvršenja kazne nad zatvorenicima. (Slayer npr.-odrubljivanje glave),što 

 je svakako odlično prikazano .Oružja,s druge strane,nema previše ,ali služe svrsi.Meni je osobno najdraža sačmarica,koja je ujedno i najrazornija. Ostatak artiljerije čine  bodež,2 revolvera, tommy gun,dinamiti,Molotov koktel .Više oružja nije ni potrebno,ipak se radnja odvija u zatvoru. Također moram spomenuti da igra nudi Fps i Tps poglede s kojima je moguće igrati cijelo vrijeme ,nešto kao i kod Serious Sama. Doduše,ja vam Fps pogled ne preporučujem ,jer je prilično nezgrapan.

 

 

Grafika : 

 

Sasvim solidan port s konzola.Ja sam doduše ,primjetio neke grafičke bugove kad bi poželio uporabiti toalet{#},ali ,izuzev toga, nema nikakvih problema.S vizualne strane,igra izgleda prilično zastarjelo,što je, naravno ,očekivano,ali nije ni smećasta. Dapače,takav vizualni stil pristaje mjestu radnje .Još da napomenem dobar level design ,koji grafiku baca u drugi plan.

 

 

 

ocjena (Metacritic)-80 

subjektivna o.- 94 

 

 

+ atmosfera,prezentacija priče, level design, zvuk,originalnost ,2 različita pogleda...

- ništa posebno,možda donekle zastarjela grafika,te neki grafički bugovi

 

 

Par slika:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Divlja strana Torqueove naravi,puni se insanity metrom Divlja strana Torqueove naravi,puni se insanity metrom
zatvorska kupaonica zatvorska kupaonica
jedan od brutalnijih dijelova u igri jedan od brutalnijih dijelova u igri
Cogito ergo sum
Poruka je uređivana zadnji put sri 22.2.2012 18:37 (Roćka).
Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
protjeran
offline
TPSopedia - svi TPS naslovi od 2000.g. do danas

Nadam se sa je barem donekle čitko.Htio sam urediti post ,ali editor ne funkcionira.Moje isprike.

Cogito ergo sum
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
TPSopedia - svi TPS naslovi od 2000.g. do danas

S obzirom da je igra izašla 2004 godine i nije baš toliko loša grafika.

Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
protjeran
offline
TPSopedia - svi TPS naslovi od 2000.g. do danas

 

 Max Payne (PC,PS2,XBOX)-2001.god

 

Minimum system requirements:            Recommended system requirements:

 

Pentium or AMD 450 MGz                  Pentium or Amd 700 MGz 

96 MB Ram                             128 MB Ram

16 Mb Direct 3d compatible video card        32 MB Direct 3d compatible video card

Direct X 8.0                             Direct x 8.0 

 

 

 

Recenzija:

 

Vjerujem da velika većina forumaša zna za ovaj legendarni noir tps iz 2001.god.,koji je proslavio do tada nepoznati Remedy(Alan Wake),stoga oaj opis možda i nema smisla,

 ali vidim da je tema zaboravljena,pa je pokušavam oživjeti.Uglavnom,Max Payne ,za one koji ne znaju,nudi izvrsnu mračnu priču u koju su savršeno uklapa snježni  setting, zanimljive likove ,zarazan gameplay,koji osim slow-motiona,nije ponudio nikakvu revoluciju u žanru,ali je i dalje izvrstan,,te odličan soundtrack i atmosferu. Da ne   spominjem     umjetnički dojam koji igra ostavlja,al to je svojstvo svih Remedy-ovih igara.  Dakle:

 

  Priča-Ne želim pokvariti dojam onima koji još nisu igrali ,pa ću spomenuti sam osnovnu radnju. Glavni lik je Max Payne(nevjerovatno,znam) policajac koji živi i radi u New Yorku.

  Jedne večeri,nakon napornog posla ,vraća se kući gdje ga dočekuju kriminalci koje Max pobije u tren oka. Ubrzo otkriva da su mu drogeraši ubili ženu i dijete. Od tada kreće 

  Maxov put osvete.Priča je povezana putem stripovskih sekvenci ,koje se dobro uklapaju u radnju,te predstavljaju još jedan plus igri. Uglavnom,očekujte dosta preokreta koji će   vas cijelo vrijeme igranja držati napetima. Lako ćete se pistovjetiti sa Maxom.

 

 

 Gameplay- Kao što sam rekao ,prilično standardno izveden.Igra je klasični Tps ,rane liječite painkillerima , a kontrole su dobre. Nema zamjerki po tom pitanju.

 Doduše, igra je,koliko ja znam ,prva uvela dobro poznati slow-motion,ili usporavanje vremena. Nema potrebe za objašnjavanjem . 

 Oružja nema previše ,a standardna su - pištolji,sačmarica...  AI neprijatelja nije loš ,premda neće ponuditi istinski izazov. Uglavnom,dobro odrađen dio igre .Lako ćete se   prilagoditi ,ponajviše zbog jednostavnosti kontrola.  Moram spomenuti solidnu interaktinost s okolinom.

 

 

 Grafika i zvuk-o grafici nema potrebe govoriti,igra je ipak iz 2001.,ali zato je zvučna podloga odlično odrađena,pogotovo soundtrack,koji se savršeno uklapa u odličnu tmurnu  atmosferu.

 

 

 Ocjena (Metacritic)-89

 Subjektiva ocj.-95

 

 

+ priča,gameplay,zvučna podloga ,dojam koji igra ostavlja na igrača

 - ništa posebno ,možda je AI mogao biti izazovniji ,kratkoća 

 

 

 

 

 

Cogito ergo sum
Moj PC  
0 0 hvala 0
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Igropedije, liste, popisi i sl.
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice