Kako će umrijeti PC gaming

poruka: 687
|
čitano: 138.182
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
neaktivan
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Commodore kaže...

@ naxeem - ovo sto pitas trazi jedan kompleksan odgovor za kojeg trenutno nemam vremena. nadam se da cu ti veceras stic napisati nesto.

 

@ danny - imam dobar DRM. nije savrsen, ali dosta dobar.

Ali nije DRM uopće u pitanju - ti kažeš da je u redu kopirati sav tvoj rad, zar ne? - Inače, daj zaista, javi mi se. Imam projekata za jednu poslovnu i stambenu zgradu.

Pravi znak inteligencije nije znanje, već mašta - Albert Einstein
17 godina
neaktivan
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Danny_HR kaže...
Dođe ti prosječni Pero i traži izradu papira za izgradnju kuće. Ishodio si mu potvdu glavnog projekta ali čovjek bi za svaki slučaj htio izvedbeni, iako ga ne treba jer mu je kuća manja od 400 m2.

Ti mu to napraviš, kompletno, on dođe, kopira si papire i ode a ne plati.

Jel to u redu?

Ako ne, po čemu se razlikuje od nečijeg piratiziranja igre? Nije ti ukrao rad, samo ga je kopirao, dakle nije napravio nikakvu štetu.

Primjer ti je LoLčina. {#}
To je klasična prevara, nasamario te prosječni Pero, zašto nisi tražio predujam!?

I know that probably somebody will think this is stupid but i have nothing better to do
15 godina
neaktivan
offline
Kako će umrijeti PC gaming

Kaj ti briješ? Kaj si ti zaposlen od Crowortexa ili Algoritma?

 

Kupujem sve originale za koje mislim da vrijede. Tako sam recimo POPUŠIO ove godine sa MOH 2010 i CoD BO koji su portovi sa konzola, neigrivi i stvarno bezobrazno skupi.

Da skinuo sam novi Crysis 2 ali već sam jutros preorderao origigi verziju. Moja STEAM library sekcija je kakvu si ti nemožeš ni zamisliti, po broju naslova, ali igre tipa James Bond ili nešto što ću preć za 25 minuta više ne kupujem, jer 400 kuna za 25 minuta fun-a? Uz toliko FREE igrica tima CoH Online, LOTR Online i u svim tim igrama sam nakon triala od par sati igranja kupio "poene" tj, suportao sam developere.

 

Kažeš tu su demoi? daj ne ser. ! Di je bio demo od Starcrafta 2? Izdali su ga nakon 6 mjeseci od release naslova, i takvih mogu nabrojati milion slučajeva.

 

Ti si očiti hater, ili plačenik gore navedenih firmi (makar nevjerujem jer moraš biti bolesnik nešto ovakvo napisati).  

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
online
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Verbatim kaže...
Danny_HR kaže...
Dođe ti prosječni Pero i traži izradu papira za izgradnju kuće. Ishodio si mu potvdu glavnog projekta ali čovjek bi za svaki slučaj htio izvedbeni, iako ga ne treba jer mu je kuća manja od 400 m2.

Ti mu to napraviš, kompletno, on dođe, kopira si papire i ode a ne plati.

Jel to u redu?

Ako ne, po čemu se razlikuje od nečijeg piratiziranja igre? Nije ti ukrao rad, samo ga je kopirao, dakle nije napravio nikakvu štetu.

Primjer ti je LoLčina. {#}
To je klasična prevara, nasamario te prosječni Pero, zašto nisi tražio predujam!?

 -neslažem se (da je primjer LOLčina)... (samo ću malo specifičnije rezložiti situaciju).

-izvedbeni projekt je osnova za recimo stambeni kredit, banke ga traže. Naravno, to građevinci znaju i uredno naplaćuju (spomenutom akontacijom). U slučaju da je napravljeno i dato bez akontacije to je legalno, tj nije krađa. Krađa bi bila da je ukradeno. Ponuda (od koje znamo da će kupac sigurno odustati jer mu je potrebno samo zbog kredita, zna to i onaj tko računa troškovnik.).

To je identična situacija za npr Demo, Trial ili beta verziju igre. Tako da nevidim razlog za LOLčinu, samo šte neide u prilog temi na način kako je Danny zamislio.

-Gdje je tu krađa? Ili propast zbog piratizacije, kraj gaminga na PCu itd.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
17 godina
neaktivan
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
ihush kaže...

 -neslažem se (da je primjer LOLčina)... (samo ću malo specifičnije rezložiti situaciju).

-izvedbeni projekt je osnova za recimo stambeni kredit, banke ga traže. Naravno, to građevinci znaju i uredno naplaćuju (spomenutom akontacijom). U slučaju da je napravljeno i dato bez akontacije to je legalno, tj nije krađa. Krađa bi bila da je ukradeno. Ponuda (od koje znamo da će kupac sigurno odustati jer mu je potrebno samo zbog kredita, zna to i onaj tko računa troškovnik.).

To je identična situacija za npr Demo, Trial ili beta verziju igre. Tako da nevidim razlog za LOLčinu, samo šte neide u prilog temi na način kako je Danny zamislio.

-Gdje je tu krađa? Ili propast zbog piratizacije, kraj gaminga na PCu itd.

Ne, izvedbeni nije to što si napisao, al je to najmanje bitno za temu.

 

Ti si također krivo protumačio.

 

Kada skinem igru s interneta skinuo sam kopiju, nikom ništa navodno nisam ukrao i ekipa tvrdi da to ne uzrokuje propast igraće industrije.

 

Kad netko kopira izvedbeni projekt, nije ništa ukrao a opet ga ima, dakle nema potrebu kupiti ga od mene... ne uzrokuje li to propast mog posla?

Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
17 godina
neaktivan
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
ihush kaže...

 -neslažem se (da je primjer LOLčina)... (samo ću malo specifičnije rezložiti situaciju).

- ne moraš {#}

Vidiš da je average Pero došao i zatražio......

I know that probably somebody will think this is stupid but i have nothing better to do
16 godina
online
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Danny_HR kaže...

Ne, izvedbeni nije to što si napisao, al je to najmanje bitno za temu.

 

Ti si također krivo protumačio.

 

Kada skinem igru s interneta skinuo sam kopiju, nikom ništa navodno nisam ukrao i ekipa tvrdi da to ne uzrokuje propast igraće industrije.

 

Kad netko kopira izvedbeni projekt, nije ništa ukrao a opet ga ima, dakle nema potrebu kupiti ga od mene... ne uzrokuje li to propast mog posla?

 -ne ti krivo tumačiš (zakon).

- download nije krađa. (pravno), dok izrada projekta bez akontacije je škola koja se plaća.

Za korištenje softwaea imaš ili nemaš valjanu licencu. Download sa steama ili MSove stranice je dozvoljen -legalan. Nije krađa.

Krađa se spominje u likanoj beti Cryteka. To je krađa, koju je vlasnik trebao prijaviti nadležnim tijelima i tražiti istragu... ili je samo spin?

Zašto se ignorira postojanje leglanog korisnika, zašto se izvrće download u priatiziranje ili krađu? Recimo Appleov servis za muziku, dolar pjesma, jel to krađa?

-ili negdje zagovaram piratiziranje, krađu i sl?

Nasuprot tomu, izdavać softwarea, recimo AV, daje mi legalno trial verziju. Dali daje neku garanciju? Recimo za odštetu u slučaju pada sistema, ili gubitka podataka uzrokovanim propustom?

Dali je Sonyjev rootkit legalna stvar? (sudske presude?). Usporedi s Toyotinom greškom na papučici.

Software nije roba. Štiti ih copyright i ostala autorska prava. Tu se govori o kršenju licence, ne o krađi. (preciznosti radi).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
15 godina
protjeran
offline
Kako će umrijeti PC gaming

Pitanje nije nikakva LOLcina. posto se kruske i jabuke mogu usporedjivati.

Osnovna slicnost je uzimanje necijeg intelektualnog vlasnistva (jer moje je sve dok ne plati) ali postoji i velika razlika. Taj izvedbeni projekt je radjen iskljucivo za Peru. ako ga Pero ne plati, niko nece. Game developeri rade proizvod za masovno trziste. imam i ja slicnih. posstoje tipske kuce koje se rade po copy-paste principu i na takve projekte se ne trosi ni vrijeme ni intelekt. kad mi takvo sto maznu (a rijetko zbog mog DRM-a, tj. EULA) ne placem puno jer realno gledajuci to se naplacuje visestruko vise od stvarne vrijednosti (vrijednosti meni, ne klijentu). Sumnjam da i u software industriji postoji velika piratizacija kada se radi o projektima koji su iskljucivo za jednog kupca. Vjerovatno su kod nas i tu, kao i u mojoj bransi, najveci problemi u neurednosti placanja.

 

Da se vratimo na Peru. Kad Pero dodje kod nas u biro zna gdje dolazi i zasto dolazi. Moze se posavjetovati, doznati onoliko koliko mu ja mogu besplatno reci, ali kad se ide u posao tu je ugovor i naravno avans. U ugovoru kojeg je sastavilo veliko iskustvo pise da se ni Pero ni ja ne smijemo zajebavati. Taj ugovor je od strane nadleznih sudova pravovaljan i u praksi je osnova naseg odnosa. Pero nece dobiti u ruke nista dok ne prati dinamiku placanja. Ponekad se procijeni da se nekome moze nesto dati ranije ali na kraju Pero plati. 

E sad, ono sto bi se direktno moglo usporedjivati sa piratiziranjem igara je da Pero taj projekt, posto ga je platio, dade svom bratu Stipi ili susjedu Mati koji zeli napraviti istu kucu i ima iste uvjete. Stipe i Mate imaju dvije mogucnosti. Po mom projektu napraviti kucu na crno ili pronaci nekog ovlastenog arhitekta koji ce u pola cijene potpisati taj projekt, uvesti ga u tehnicku dokumentaciju, ispostaviti racun i na taj racun platiti PDV. Ako Stipe i Mate to naprave a arhitekt malo izmijeni fasadu, izmjesti jedan wc... ja tu ne mogu nista i takva praksa je kod nas cesta. postoje arhitekti pirati koji samo to i rade. za izvedbene projekte koji nisu vezani uz sluzbenu dokumentaciju (i najcesce idu na crno) treba biti oprezniji i osim ako pero ima fotografsko pamcenje tesko da ce od nas nesto izvuci prije nego plati bar onoliko da ostatak mogu i prezaliti.

 

Najgora piratizacija u ovom poslu je opet usko vezana uz sistem. Izadjes na javni natjecaj, natjecaj bude ponisten a na slijedecem posao dobije brat/susjed/prijatelj/stranacki kolega od onoga ko je prilikom prvog natjecaja bio u komisiji. I to dobije posao s skoro identicnim projektom kakav je bio tvoj, sa par izmjena (zasera). protiv toga se financijski neisplativo, ako ne i nemoguce boriti. Pozitivna strana toga je sto se ipak na kraju zna cija je ideja upotrijebljena (small world) i na racun tog objekta ja dobijem mnoge druge poslove. (svaka mana objekta pripisuje se onome ko je potpisao a vrlina onome ko je osmislio)

Tako nesto slicno je i u Gaming industriji. Korupcija je ono kad ti se dokaze korupcija, kriminal kad ti se dokaze kriminal (ne naxeem, ne bih nekome uzeo 500EUR iz djepa ni da znam da me nikad nece uhvatiti i da niko za to nece znati) a odvjetnicki timovi velikih izdavaca bez ikakvog pardona gutaju mala studia, brane ili tuze zbog medjusobne kradje...zakoni kapitalizma.

 

U takvom sistemu da bi ja trebao osijecati griznju savjesti jer mi je omoguceno skidanje piratskih igrica, citanje knjiga i gledanje filmova i ja to koristim? 

 

Znas sto bi Stipe i Mate meni rekli da ih idem prozivati ili tuziti zbog kopije mog projekta?  Rekli bi mi da se obratim arhitektu koji ih je potpisao i bili bi apsolutno u pravu.

Poruka je uređivana zadnji put pet 18.2.2011 13:17 (Commodore).
 
1 0 hvala 0
15 godina
protjeran
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Danny_HR kaže...

 

Kada skinem igru s interneta skinuo sam kopiju, nikom ništa navodno nisam ukrao i ekipa tvrdi da to ne uzrokuje propast igraće industrije.

 

 

ja ne vidim propast

17 godina
neaktivan
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Commodore kaže...
Danny_HR kaže...

 

Kada skinem igru s interneta skinuo sam kopiju, nikom ništa navodno nisam ukrao i ekipa tvrdi da to ne uzrokuje propast igraće industrije.

 

 

ja ne vidim propast

Jeli vidiš krađu barem?

chiiiill homes, that's just my opinion, relax
17 godina
neaktivan
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
ihush kaže...

 -ne ti krivo tumačiš (zakon).

- download nije krađa. (pravno), dok izrada projekta bez akontacije je škola koja se plaća.

Za korištenje softwaea imaš ili nemaš valjanu licencu. Download sa steama ili MSove stranice je dozvoljen -legalan. Nije krađa.

Krađa se spominje u likanoj beti Cryteka. To je krađa, koju je vlasnik trebao prijaviti nadležnim tijelima i tražiti istragu... ili je samo spin?

Zašto se ignorira postojanje leglanog korisnika, zašto se izvrće download u priatiziranje ili krađu? Recimo Appleov servis za muziku, dolar pjesma, jel to krađa?

-ili negdje zagovaram piratiziranje, krađu i sl?

Nasuprot tomu, izdavać softwarea, recimo AV, daje mi legalno trial verziju. Dali daje neku garanciju? Recimo za odštetu u slučaju pada sistema, ili gubitka podataka uzrokovanim propustom?

Dali je Sonyjev rootkit legalna stvar? (sudske presude?). Usporedi s Toyotinom greškom na papučici.

Software nije roba. Štiti ih copyright i ostala autorska prava. Tu se govori o kršenju licence, ne o krađi. (preciznosti radi).

Cijeli post si napisao zapravo bespotrebno jer i sam znaš na što sam mislio kad sam napisao "skineš".

Download bilo čega, kao download je legalan. Upotreba bez licence nije, to znam.

 

Ali upotrebu bez licence smatram krađom, ma koliko ti pokušao dokazati da pravno gledano ona to nije.

Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
15 godina
protjeran
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Sir Vidara the XVII kaže...
Commodore kaže...

Jeli vidiš krađu barem?

mutno

17 godina
neaktivan
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Commodore kaže...

mutno

Ali se nazire? Dakle napredujemo. ;-)

Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
17 godina
neaktivan
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Danny_HR kaže...

Ali upotrebu bez licence smatram krađom, ma koliko ti pokušao dokazati da pravno gledano ona to nije.

OK, to što ti smatraš da je ovaj ili onaj postupak krađa potpuno je nevažno.

 

1. definiraj što je to Krađa?

 

2. Dokaži da je svaki "piratski" primjerak jedan manje prodani IT proizvod

 

I know that probably somebody will think this is stupid but i have nothing better to do
17 godina
neaktivan
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Verbatim kaže...

1. definiraj što je to Krađa?

 

2. Dokaži da je svaki "piratski" primjerak jedan manje prodani IT proizvod

Krađa je bilo koje neovlašteno uzimanje tuđe stvari ili korištenje tuđe stvari bez potrebne dozvole/licence/čega god.

 

Niti najmanje nije važno je li svaki piratski primjerak jedan manje prodani primjerak, niti sam to ikada tvrdio, jer je suludo. Dok to ne shvatiš uopće te ne mogu smatrati relevantnim sudionikom u raspravi.

Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
Poruka je uređivana zadnji put pet 18.2.2011 13:51 (Danny_HR).
17 godina
neaktivan
offline
Kako će umrijeti PC gaming

PC gaming ako ikad umre neće umrijeti zbog piratstva nego zbog posljedica piratstva. Zaštite će postajati sve kompleksnije i napornije dok svi legalni korisnici ne kažu "Ma daj što stvarno trebam rebootati komp u COD 15 OS, spojiti se na net, upsati token sa generatora koji je spojen preko mobilnog operatera bla bla, ma idem na neku konzolu gdje je to malo manje naporno"

 

FPS, RTS, MMORPG i slični žanrovi će uvijek (uzeti za dozom zdravog razuma) biti najigriviji na PC-u, ali gubi se raznolikost zbog ziheraštva na koje je opet malo utjecalo piratstvo.

 

I često se spominje primjer "Ako ti prekopiram auto ti još imaš auto". Točnije bi bilo "Ako tvornica uloži pare i proizvede seriju automobila i svi dođu i iskopiraju auto , tvornici ostaju svi auti i unatoč tome ona propada jer nije vratila uloženo a ima aute koje nitko ne želi kupiti jer su ih svi već iskopirali". Kad se već ide iz krajnosti u krajnost :P

Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Kako će umrijeti PC gaming

Najigranija igra na PC-u je CityVille. Facebook igre su jedina svijetla točka budućnosti PC gaminga, što je zapravo poražavajuć podatak.

 
0 6 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Dr. Zoidberg kaže...

PC gaming ako ikad umre neće umrijeti zbog piratstva nego zbog posljedica piratstva. Zaštite će postajati sve kompleksnije i napornije dok svi legalni korisnici ne kažu "Ma daj što stvarno trebam rebootati komp u COD 15 OS, spojiti se na net, upsati token sa generatora koji je spojen preko mobilnog operatera bla bla, ma idem na neku konzolu gdje je to malo manje naporno"

 

FPS, RTS, MMORPG i slični žanrovi će uvijek (uzeti za dozom zdravog razuma) biti najigriviji na PC-u, ali gubi se raznolikost zbog ziheraštva na koje je opet malo utjecalo piratstvo.

 

I često se spominje primjer "Ako ti prekopiram auto ti još imaš auto". Točnije bi bilo "Ako tvornica uloži pare i proizvede seriju automobila i svi dođu i iskopiraju auto , tvornici ostaju svi auti i unatoč tome ona propada jer nije vratila uloženo a ima aute koje nitko ne želi kupiti jer su ih svi već iskopirali". Kad se već ide iz krajnosti u krajnost :P

Znaš šta ću ti reći, iako mi je donekle jasna zabrinutost ekipe oko kompliciranih DRM-ova, osobno nikad nisam imao problema s njima, pa čak ni onim najrigoroznijim. Nije došao još ni jedan koji bi sam po sebi stvarao probleme korisniku koji je kupio igru.

 

Žalopojke oko DRM-ova najčešće dolaze baš od onih korisnika koji su malo dulje čekali crack jer je zaštita bila bolja nego inače.

 

Sinatra kaže...

Najigranija igra na PC-u je CityVille. Facebook igre su jedina svijetla točka budućnosti PC gaminga, što je zapravo poražavajuć podatak.

 

Bar mrvica objektivnosti ne bi ti škodila.

Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
Poruka je uređivana zadnji put pet 18.2.2011 13:55 (Danny_HR).
17 godina
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Sinatra kaže...

Najigranija igra na PC-u je CityVille. Facebook igre su jedina svijetla točka budućnosti PC gaminga, što je zapravo poražavajuć podatak.

Najigranija igra na PC-u je WOW, CityVille je browser based igra, a ne prava PC igra. CityVille češ ( mislim da se čak već i može ) igrati preko mobitela i tableta, tak da...

We are nothing but the stones to pave the way...
16 godina
protjeran
offline
Kako će umrijeti PC gaming
Poruka je uređivana zadnji put pet 18.2.2011 13:58 (krayzie).
 
0 0 hvala 0
15 godina
protjeran
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Verbatim kaže...
Danny_HR kaže...

Ali upotrebu bez licence smatram krađom, ma koliko ti pokušao dokazati da pravno gledano ona to nije.

OK, to što ti smatraš da je ovaj ili onaj postupak krađa potpuno je nevažno.

 

1. definiraj što je to Krađa?

 

2. Dokaži da je svaki "piratski" primjerak jedan manje prodani IT proizvod

 

1. mislim da dosadasnjim postovima nije ni htio dokazivati sto je kradja. cije zakone upotrijebiti? da amerikanci (npr.) nesto kradu (a kradu tj. iskoristavaju mogucnosti i u to ne uvrstavaju moral) od nas opet bi im amerikanci sudili. ne znam kako hr zakon i praksa gledaju na te stvari. znam da nesto sitno procesuiraju professionalnu primjenu ilegalnog softwarea a tu bi bio rigorozan, kao sto bi se rigorozno odnosio i prema software izdavacima koji na neki nacin reketare svoje klijente. kod nas nit ko stiti klijente nit izdavace. da sad vlastiti moral uplicem u to sto vozim 60 gdje je dozvoljeno 50 a znam da nema policije? smijesno. zakocit cu i reagirat brze od djedice u yugu koji vozi po pravilima. ko bi od nas trebao imati moralne dileme?

 

2. to bi samo budala mogla reci a danny ne zvuci ko budala. vise mi zvuci ko kad narkoman odluci prestat s heroinom i onda drugima govori kako heroin nije dobar (i nije, svaka cast, treba ljude upozoriti) a tu i tamo zapali joint (takodjer nezakonito, po nekima nemoralno, posljedica loseg odgoja... po meni ne). Nadam se da ce se ovo shvatit metaforicki kako je i napisano i da nece opet ispast da nekoga vrijedjam jer nisam)

 

 

17 godina
neaktivan
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Danny_HR kaže...

Krađa je bilo koje neovlašteno uzimanje tuđe stvari ili korištenje tuđe stvari bez potrebne dozvole/licence/čega god.

 

 

ovo je definicija sukladna dopunama i izmjenama {#}

I know that probably somebody will think this is stupid but i have nothing better to do
17 godina
neaktivan
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Danny_HR kaže...

Znaš  šta ću ti reći, iako mi je donekle jasna zabrinutost ekipe oko kompliciranih DRM-ova, osobno nikad nisam imao problema s njima, pa čak ni onim najrigoroznijim. Nije došao još ni jedan koji bi sam po sebi stvarao probleme korisniku koji je kupio igru.

 

Žalopojke oko DRM-ova najčešće dolaze baš od onih korisnika koji su malo dulje čekali crack jer je zaštita bila bolja nego inače.

Generalno ne radi probleme ali trenutno najučinkovitije zaštite su online, a to čini komplikaciju jer treba biti stalno online. I zbog nekog konflikta na XP meni je starforce rušio komp. XD Rijetko ali se desi.

 

Ali meni iskreno više smeta štancanje n-tog fpsa nego drm.

14 godina
neaktivan
offline
Kako će umrijeti PC gaming

Evo jednog citata...

 

Cityville, a game that allows users to build up their own virtual urban town, recruit their friends, and then watch it grow, has just eclipsed to a staggering 84 million monthly users. That means, on average, one out of every seven people who has ever created a Facebook account is an active Cityville player.

 

...pa još jedan...

 

It was Reynolds' FrontierVille that convinced Bruce Shelley, Civilization designer and the father of Age of Empires, to jump ship and make his way over to the world of casual and social game making. Folks like Ultima's Richard Garriott, Dante's Inferno's Jonathan Knight and Doom's John Romero all seem to be following suit.

 

...i šećer za kraj...

 

But sources also say its financials are sound, with Zynga earning $400 million in profit on $850 million in revenues last year.

 
0 0 hvala 1
17 godina
offline
Kako će umrijeti PC gaming

Da, ali CityVille se ne igra samo na PC-u. Moguće ga je igrat na svakom Android mobitelu i vjerojatno postoji aplikacija za Iphone/Ipad.

We are nothing but the stones to pave the way...
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Kako će umrijeti PC gaming
Iste ovakve rasprave su se vodile po forumima kad je .mp3 i napster i slicni poceli distribuirati glazbu online 4free. Svi su govorili kako ce propast industrija bla bla bla ... Bilo je samo pitanje dana kada ce netko poput Apple iTunesa i slicnih servisa okrenuti masu novaca kako za sebe, tako za industriju. Uzmite samo koliko se pjesama proda na iTunesu? 30% ide Appleu, 70% ide autoru ... Izvrsno.
Pa samo Black Eyed Peas je pjesmu "I Gotta a feelin'" prodao u preko MILIJARDU primjeraka na iTunesu, sta znaci da su samo od toga uknjizili 700 milijuna. To je bilo ako se ne varam za 2009 i 2010 godinu.
A brate, prilagodi se ili propadni ... Zivimo u drustvu koje je tehnicki zaostalo, a ovisimo i ne mozemo zivjeti bez novaca. Tko se ne prilagodi, propada. Koliko god to ne voljeli, sorry, bb :D

ptspclan.com | visit us ^^
Moj PC  
2 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Commodore kaže...
... tu je ugovor i naravno avans....
Tako nesto slicno je i u Gaming industriji.... a odvjetnicki timovi velikih izdavaca bez ikakvog pardona gutaju mala studia, brane ili tuze zbog medjusobne kradje...zakoni kapitalizma.

Avans, da. Cijena igara je ovolika zbog toga što je to avansna cijena koja računa na gubitke piratiziranjem i time ih nadoknađuje. Da je piratstvo manje prisutno, cijene bi padale, a ne rasle. Nekoć su igre bile $40, pa $50, a sada sve češće idu na $60. To su drastični skokovi baš zbog piratstva. Kada se radi softverski projekt po narudžbi, avans pokriva troškove razvoja, jer je jasno da u Hrvatskoj, lopovskoj zemlji kakva jest i u kojoj nitko ništa ne plaća, osim avansa više nikad nećeš vidjeti ni kune. Da se ne radi o nepotističkoj banana državi, naplatu bi mogao tražiti sudski, ali u nas je to priča za malu djecu i cirkus za budale u kojem zarade isključivo javni bilježnici i odvjetnici.

Danny_HR kaže...
Znaš šta ću ti reći, iako mi je donekle jasna zabrinutost ekipe oko kompliciranih DRM-ova, osobno nikad nisam imao problema s njima, pa čak ni onim najrigoroznijim. Nije došao još ni jedan koji bi sam po sebi stvarao probleme korisniku koji je kupio igru.

 

Žalopojke oko DRM-ova najčešće dolaze baš od onih korisnika koji su malo dulje čekali crack jer je zaštita bila bolja nego inače.

Upravo to.

Dr. Zoidberg kaže...

Generalno ne radi probleme ali trenutno najučinkovitije zaštite su online, a to čini komplikaciju jer treba biti stalno online. I zbog nekog konflikta na XP meni je starforce rušio komp. XD Rijetko ali se desi.

Šanse su jako male da ti je StarForce bilo što rušio. To nitko nikada nije dokazao, ali je zaštita bila veliki problem za pirate i zajednica lopova se itekako potrudila uništit ih. :)

Pravi znak inteligencije nije znanje, već mašta - Albert Einstein
15 godina
protjeran
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Sinatra kaže...

Evo jednog citata...

 

Cityville, a game that allows users to build up their own virtual urban town, recruit their friends, and then watch it grow, has just eclipsed to a staggering 84 million monthly users. That means, on average, one out of every seven people who has ever created a Facebook account is an active Cityville player.

 

...pa još jedan...

 

It was Reynolds' FrontierVille that convinced Bruce Shelley, Civilization designer and the father of Age of Empires, to jump ship and make his way over to the world of casual and social game making. Folks like Ultima's Richard Garriott, Dante's Inferno's Jonathan Knight and Doom's John Romero all seem to be following suit.

 

...i šećer za kraj...

 

But sources also say its financials are sound, with Zynga earning $400 million in profit on $850 million in revenues last year.

eto vidis da se igre ne moraju dobro prodavati da bi se na njima zaradjivalo. nadje se nacina. prodaja itema i slicnih stvari, reklame (sigurno ce neko vise dati da mu se reklama pojavi u igri koja ima 10 mil. piratskih kopija nego onoj koja ima 100k kopija sa neprobojnim drmom, prodaja suvenira, majica... vezanih uz te masovno piratizirane igre... ima nacina i smrt nije opcija.

15 godina
protjeran
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
naxeem kaže...
Commodore kaže...
... tu je ugovor i naravno avans....
Tako nesto slicno je i u Gaming industriji.... a odvjetnicki timovi velikih izdavaca bez ikakvog pardona gutaju mala studia, brane ili tuze zbog medjusobne kradje...zakoni kapitalizma.

Avans, da. Cijena igara je ovolika zbog toga što je to avansna cijena koja računa na gubitke piratiziranjem i time ih nadoknađuje. Da je piratstvo manje prisutno, cijene bi padale, a ne rasle. Nekoć su igre bile $40, pa $50, a sada sve češće idu na $60. To su drastični skokovi baš zbog piratstva. Kada se radi softverski projekt po narudžbi, avans pokriva troškove razvoja, jer je jasno da u Hrvatskoj, lopovskoj zemlji kakva jest i u kojoj nitko ništa ne plaća, osim avansa više nikad nećeš vidjeti ni kune. Da se ne radi o nepotističkoj banana državi, naplatu bi mogao tražiti sudski, ali u nas je to priča za malu djecu i cirkus za budale u kojem zarade isključivo javni bilježnici i odvjetnici.

 

skokovi cijena nisu zbog piratluka jer je to zatvoreni krug. sto je igra skuplja vise se piratizira. skokovi su zbog procjene trzista i potraznje.

 

a za ovu borbu s vjetrenjacama se slazem.

15 godina
protjeran
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Ad4pt3r kaže...

Da, ali CityVille se ne igra samo na PC-u. Moguće ga je igrat na svakom Android mobitelu i vjerojatno postoji aplikacija za Iphone/Ipad.

ni wow se ne igra samo na pc-u

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice