- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
![poslano s mobilnog telefona](/forum/slike/frommobile.png)
Pa ovisi koji Samsung,noviji imaju slican info game mode kao i LG modeli,zaboravio sam kako se tocno uove ali tamo vidis fps,vrr,input lag,svasta.
Kada odem na info preko daljinskog pokaze samo rezoluciju 4k 60p uhd hdr
![poslano s mobilnog telefona](/forum/slike/frommobile.png)
Kada odem na info preko daljinskog pokaze samo rezoluciju 4k 60p uhd hdr
Trebao bi imat vrr oznaku negdje kada se aktivira.
Probao sam Moralesa,Racheta te Elden Ring za sada u VRR ❤️
![poslano s mobilnog telefona](/forum/slike/frommobile.png)
Potpuno netocno da je jedina,probao sam GT7 i jos par gdje ne mozes forcat VRR.
Velika je steta sto je VRR range na Ps5 u ovom trenutku limitiran na 48-120hz jer recimo LG televizori rade 20-120hz a cak se pisalo da idu 10-120hz.
Nadam se da Sony moze ovo softverski stavit na 20-120hz i da nije nekakva hardverska limitacija Ps5 konzole.
Ali opet sa druge strane sad performance mode u Ps5 igrama moze ic i do 100+ fps sto je velik benefit za input lag i motion rezoluciju pa su igre responzivnije a u isto vrijeme i bistrijeg prikaza.
![poslano s mobilnog telefona](/forum/slike/frommobile.png)
Velika je steta sto je VRR range na Ps5 u ovom trenutku limitiran na 48-120hz jer recimo LG televizori rade 20-120hz a cak se pisalo da idu 10-120hz.
Nadam se da Sony moze ovo softverski stavit na 20-120hz i da nije nekakva hardverska limitacija Ps5 konzole.
Ali opet sa druge strane sad performance mode u Ps5 igrama moze ic i do 100+ fps sto je velik benefit za input lag i motion rezoluciju pa su igre responzivnije a u isto vrijeme i bistrijeg prikaza.
Zbog čega je to loše? To je baš dobro jer će natjerati developere da zaborave na 30 FPSa.
A ono da ide i do 20Hz neću ni komentirati, samo još fali da se 30 FPSa ni ne optimira pa da puste da ide i do 20 jer eto, radi.
Velika je steta sto je VRR range na Ps5 u ovom trenutku limitiran na 48-120hz jer recimo LG televizori rade 20-120hz a cak se pisalo da idu 10-120hz.
Nadam se da Sony moze ovo softverski stavit na 20-120hz i da nije nekakva hardverska limitacija Ps5 konzole.
Ali opet sa druge strane sad performance mode u Ps5 igrama moze ic i do 100+ fps sto je velik benefit za input lag i motion rezoluciju pa su igre responzivnije a u isto vrijeme i bistrijeg prikaza.
Zbog čega je to loše? To je baš dobro jer će natjerati developere da zaborave na 30 FPSa.
A ono da ide i do 20Hz neću ni komentirati, samo još fali da se 30 FPSa ni ne optimira pa da puste da ide i do 20 jer eto, radi.
Zbog igara koje su lockane na 30fps u fidelity modu a mogu ic na recimo 45fps prosjecno,tu bi VRR odradio cuda za fluidnost a i dalje bi ostalo recimo 4k uz sve vizualne featurse kao sto je slucaj u Insomniacovim igrama sa 40fps 120hz modu.
Najgluplja stvar nije to što PS5 VRR radi u rasponu od 48-120 Hz nego to što ne podržava LFC (low framerate compensation) koji bi framerate odveo u VRR raspon čak i ako padne ispod toga.
Kad sam testirao Elden Ring jučer, primijetio sam da VRR ne radi najbolje u toj igri zato što ER u otvorenim prostorima pleše od 45-60 FPS-a pa zato i VRR ne daje očekivani efekt uvijek. Da PS5 podržava LFC, to se ne bi nikada događalo. Ovako, svaki put kad framerate padne ispod 48 FPS-a, stutter je jasno primjetan jer igra pada izvan VRR raspona.
Sony ko Sony, ništa ne ide kako spada iz prve.
Znaci ipak je insomniac djaba otkljucao fps i na graphics mode kada se VRR pali tek na 48Hz? Kada su tek izbacili VRR na sony TV uredjaje bilo je takodjer 48-120 ali su kasnije ispravili i sad je 20-120 pa se nadam da ce i na PS5 biti poboljsanja.
Znaci ipak je insomniac djaba otkljucao fps i na graphics mode kada se VRR pali tek na 48Hz? Kada su tek izbacili VRR na sony TV uredjaje bilo je takodjer 48-120 ali su kasnije ispravili i sad je 20-120 pa se nadam da ce i na PS5 biti poboljsanja.
Nadam se da je moguće, makar PS5 ima bandwidth od 32 Gbps. Moguće da je bandwidth premalen za takav VRR raspon. XsX ima 40 Gbps i VRR range 30-120 Hz.
Moram samog sebe ispraviti u par stvari:
1. Izgleda da LFC radi na PS5, ali samo za igre koje podržavaju 120 Hz prikaz. To ima savršenog smisla pošto LFC poduplava frameove kad isti izađu iz minimalnog VRR range-a.
2. Elden Ring bi trebao podržavati 120 Hz i otključani framerate da bi LFC radio kako spada. Alternativa je da framerate nikada ne padne ispod 48 FPS-a. Elden Ring nažalost ne radi niti jedno niti drugo (i vjerojatno niti neće poznavajući From Software).
3. LG CX/C1 imaju VRR range od 40-120 Hz. Za sve ispod toga koriste LFC (isti se aktivira u 1-39 Hz rasponu). Pretpostavljam da je isto sa C2. Rtings.com izgleda krivo prijavljuje svoje rezultate testiranja jer LFC trpaju u isti koš kao i prirodni VRR range. S obzirom na to da testiraju sa nVidia pendulum demom i da nVidia GPU pali LFC od 1-39 FPS-a, rtings je to prijavio kao VRR range (jer nije bilo tearinga) što nije tehnički točno - no, sa strane korisnika, bitno je da nema tearinga pa u praksi nije niti bitno.
U prijevodu, Sony će morati natjerati developere da daju barem opciju da podržavaju 120 Hz output sa otključanim framerateom da bi njihova verzija VRR-a radila kako spada.
Od "imam konzolu da mi gaming bude jednostavan" došli smo do toga da je potrebno više znanja i razumjevanja nego za PC gaming :-)
Neka ubace više grafičkih opcija kao na PCu pa će si svatko složit kako želi.
Ne treba hdmi 2.1 u svim slucajevima kako se cini evo liste televizora koje su do sad testirali
- LG B1
- LG B9
- LG BX** (Picture Quality crushes color)
- LG C9
- LG C1
- LG C2
- LG GX
- LG G1
- LG G2
- LG NanoCell 55NANO866NA
- LG SM9000 (2019)
- LG NANO867NA
- LG NANO85 (2021)* (Turn on INSTANT GAME RESPONSE)
- LG NANO90 (2021) (Turn on INSTANT GAME RESPONSE)
- Samsung NU8500 BAD IMPLEMENTATION, NOT ADVISED
- Samsung QN65QN85BA
- Samsung NU8000* (Enable FreeSync in Game Mode)
- Samsung RU8009 (2019)
- Samsung Q60 (2018)* (with Ultimate FreeSync Mode turned on)
- Samsung Q9FN (2018)* (with Ultimate FreeSync Mode turned on – 120+VRR Cannot work together)
- Samsung Q60R (2020)* (with Ultimate FreeSync Mode turned on)
- Samsung Q70R (2019)* (with Ultimate FreeSync Mode turned on & use HDMI Port 1)
- Samsung Q80R (2019)* (with Ultimate FreeSync Mode turned on)
- Samsung Q90R (2019)* (with Ultimate FreeSync Mode turned on)
- Samsung 55 Q6DR (2020)* (with Ultimate FreeSync Mode turned on)
- Samsung Q6FN (2018) BAD IMPLEMENTATION, NOT ADVISED
- Samsung Q8FN BAD IMPLEMENTATION, NOT ADVISED
- Samsung Q70T (2020)
- Samsung Q80T (2020)
- Samsung Q90T (2020)
- Samsung Q95T (2020)
- Samsung Q80A (2021)* (TV doesn’t show its on, but it’s on)
- Samsung Q90A (2021)
- Samsung QN90A (2021)
- Samsung QN95A* (TV doesn’t show its on, but it’s on)
- Samsung Frame (2020)
- Sony X900H** (turns off Local Dimming if VRR is turned on)
- Sony X85J
- Sony X90J** (turns off Local Dimming if VRR is turned on)
- Sony X91J** (turns off Local Dimming if VRR is turned on)
- Sony X95J** (turns off Local Dimming if VRR is turned on)
- Sony A80J
- Sony A90J
- TCL R625 (2019)* (Power Cycle both console and TV to ensure capability)
- TCL R646* (Power Cycle both console and TV to ensure capability)
- TCL C825
- Hisense U6GR (Roku Version)
- Hisense UG7
- Hisense U8G
- Vizio P65QX-H1
- Vizio P75QX* (Must turn off 120HZ Mode)
- Vizio P65Q9
- Vizio OLED 55-H1
- Philips OLED 707
- Philips OLED 706
- Philips OLED 806
- Philips OLED 807
Moram samog sebe ispraviti u par stvari:
1. Izgleda da LFC radi na PS5, ali samo za igre koje podržavaju 120 Hz prikaz. To ima savršenog smisla pošto LFC poduplava frameove kad isti izađu iz minimalnog VRR range-a.
2. Elden Ring bi trebao podržavati 120 Hz i otključani framerate da bi LFC radio kako spada. Alternativa je da framerate nikada ne padne ispod 48 FPS-a. Elden Ring nažalost ne radi niti jedno niti drugo (i vjerojatno niti neće poznavajući From Software).
3. LG CX/C1 imaju VRR range od 40-120 Hz. Za sve ispod toga koriste LFC (isti se aktivira u 1-39 Hz rasponu). Pretpostavljam da je isto sa C2. Rtings.com izgleda krivo prijavljuje svoje rezultate testiranja jer LFC trpaju u isti koš kao i prirodni VRR range. S obzirom na to da testiraju sa nVidia pendulum demom i da nVidia GPU pali LFC od 1-39 FPS-a, rtings je to prijavio kao VRR range (jer nije bilo tearinga) što nije tehnički točno - no, sa strane korisnika, bitno je da nema tearinga pa u praksi nije niti bitno.
U prijevodu, Sony će morati natjerati developere da daju barem opciju da podržavaju 120 Hz output sa otključanim framerateom da bi njihova verzija VRR-a radila kako spada.
Daj linkove na provjerene informacije jer si vec iznad krivo pisao na sto sam upozorio i dao primjer.
Nemojmo nagadjat nego djelimo cinjenice.
Daj linkove na provjerene informacije jer si vec iznad krivo pisao na sto sam upozorio i dao primjer.
Nemojmo nagadjat nego djelimo cinjenice.
hoce li CX serija LG TV-a iz 2020 podrzavati taj VRR? hvala
hoce li CX serija LG TV-a iz 2020 podrzavati taj VRR? hvala
Da.
Daj linkove na provjerene informacije jer si vec iznad krivo pisao na sto sam upozorio i dao primjer.
Nemojmo nagadjat nego djelimo cinjenice.
https://www.resetera.com/threads/vrr-support-rolling-out-for-ps5-now-system-level-support-as-well-as-per-title-updates.576724/post-85728976
https://www.rtings.com/tv/discussions/laGxDyUKZ-AhU9yT/how-exactly-do-you-guys-test-the-vrr-range#comment-46881
Hvala.
Znaci ipak je insomniac djaba otkljucao fps i na graphics mode kada se VRR pali tek na 48Hz? Kada su tek izbacili VRR na sony TV uredjaje bilo je takodjer 48-120 ali su kasnije ispravili i sad je 20-120 pa se nadam da ce i na PS5 biti poboljsanja.
I ja se apsolutno nadam da ce prosirit VRR range na 20-120hz radi svih Ps5 igara koje imaju fidelity mode.
hoce li CX serija LG TV-a iz 2020 podrzavati taj VRR? hvala
Već podržava out of the box, ali evo, ja imam taj model i sve uredno radi
LG oledi su jedni od rijetkih TVa koji podrzavaju skoro pa sve zamislive hdmi 2.1 featurse,zato sam uzeo G1 a ne A90J ili JZ2000.
Ista situacija je i u 2022,samo LG podrzava sve funkcije dok bi u 2023 trebali i ostali uz novi Mediatek cip.
I LG to sve podrzava vec od 2019 sa C9 itd.....ostali kaskaju za njima 4 godine...ako u 2023 uhvate korak.
Kad smo vec tu i LG, jel i vama stalno iskace The Instant Game Response is launched poruka i koristite li ga uopce? Meni je pomalo iritantan taj popup..da ne velim kako mi na sekundu zacrni sliku
Kad smo vec tu i LG, jel i vama stalno iskace The Instant Game Response is launched poruka i koristite li ga uopce? Meni je pomalo iritantan taj popup..da ne velim kako mi na sekundu zacrni sliku
Na G1 ne.
Meni isto na C1 ne
Znaci ipak je insomniac djaba otkljucao fps i na graphics mode kada se VRR pali tek na 48Hz? Kada su tek izbacili VRR na sony TV uredjaje bilo je takodjer 48-120 ali su kasnije ispravili i sad je 20-120 pa se nadam da ce i na PS5 biti poboljsanja.
I ja se apsolutno nadam da ce prosirit VRR range na 20-120hz radi svih Ps5 igara koje imaju fidelity mode.
U pravilu, ako PS5 podržava LFC (a kako se čini podržava), nema potrebe da išta proširuju. Za 120 Hz televizore, sve i da framerate padne na npr. 47 FPS-a, PS5 će jednostavno poduplati zadnji frame što će ga gurnuti natrag u VRR range - framerate će u tom trenutku iznositi 94 FPS-a što je debelo unutar 48-120 Hz-a.
Za 60 Hz televizore, njihov VRR je obično 48-60 Hz i tu LFC ne može niti raditi bez da se ne koristi paralelno sa nekakvim adaptivnim V-Syncom (kad se probije 60 FPS-a).
Istina da bi bilo idealno da se LFC ne mora nikada koristiti ali:
1. Nema perceptivne razlike između LFC-a i "nativnog" VRR-a.
2. Pitanje da li postoje ograničenja u bandwidthu PS5 koja bi tu radila probleme - XsX ipak ima 8 Gbps veći bandwidth, pa možda upravo zato i može adaptirati signal u većem rasponu (30-120 Hz).
Po meni je daleko veći problem da PS5 ne daje forsan VRR za sve igre, već s nekima ne radi, tako da ta opcija očigledno ne radi kako je "reklamirana". Isto tako, na PS4 igrama nema nikakvog učinka.