- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Točno to, buljenje u ekran s 2 cm dovoljno je naporno za oči, ne treba ih još dodatno "uništavati".
Točno to, buljenje u ekran s 2 cm dovoljno je naporno za oči, ne treba ih još dodatno "uništavati".
Meni je apsolutno fantasticno kad se eye tracking koristi na prirodan nacin,vec navedeni Horizon kada gledas u nesto i ispalis strijelu ona leti tocno u to,bilo to oko na onim dinosaurima,jabuka na stolu itd.
Mislim da se nikakav gaming uredjaj(gamepad,mis,itd) ne moze mjerit sa tom direktnoscu i preciznoscu i po meni to bi bio genijalan nacin upravljanja/ciljanja u FPS igrama.
Ne znam kako im uopce pada na pamet ubacit gaming mehaniku gdje ne smijemo treptat ili moramo neprirodno puno treptat....ljudi ce razvit tikove....
Meni je apsolutno fantasticno kad se eye tracking koristi na prirodan nacin,vec navedeni Horizon kada gledas u nesto i ispalis strijelu ona leti tocno u to,bilo to oko na onim dinosaurima,jabuka na stolu itd.
Mislim da se nikakav gaming uredjaj(gamepad,mis,itd) ne moze mjerit sa tom direktnoscu i preciznoscu i po meni to bi bio genijalan nacin upravljanja/ciljanja u FPS igrama.
Ne znam kako im uopce pada na pamet ubacit gaming mehaniku gdje ne smijemo treptat ili moramo neprirodno puno treptat....ljudi ce razvit tikove....
Meni je i to ciljanje okom isto glupo, jer nije realno, a VR ima naglasak na realnost.
Ono, pretvaraš se da držiš luk i strijelu u rukama, vadiš ih ko budala iz tobolca iako je R za reload najveći izum u povijesti gaminga... i onda ciljaš očima za headshotove. Di toga ima? Čista prevara, i ne šalim se uopće.
Ako čovjek istrpi i motion sickness za pravo VR iskustvo i iskrene kičmu dok reloada strijele, onda ima i da cilja ko pračovjek.
Meni je apsolutno fantasticno kad se eye tracking koristi na prirodan nacin,vec navedeni Horizon kada gledas u nesto i ispalis strijelu ona leti tocno u to,bilo to oko na onim dinosaurima,jabuka na stolu itd.
Mislim da se nikakav gaming uredjaj(gamepad,mis,itd) ne moze mjerit sa tom direktnoscu i preciznoscu i po meni to bi bio genijalan nacin upravljanja/ciljanja u FPS igrama.
Ne znam kako im uopce pada na pamet ubacit gaming mehaniku gdje ne smijemo treptat ili moramo neprirodno puno treptat....ljudi ce razvit tikove....
Meni je i to ciljanje okom isto glupo, jer nije realno, a VR ima naglasak na realnost.
Ono, pretvaraš se da držiš luk i strijelu u rukama, vadiš ih ko budala iz tobolca iako je R za reload najveći izum u povijesti gaminga... i onda ciljaš očima za headshotove. Di toga ima? Čista prevara, i ne šalim se uopće.
Ako čovjek istrpi i motion sickness za pravo VR iskustvo i iskrene kičmu dok reloada strijele, onda ima i da cilja ko pračovjek.
Nerealno...hoces rec da nisi gledao Avengerse....Hawkeye??
Meni je to pregenijalno,gdje je realnost u ciljanju pokazivacem misa na ekranu monitora? 😁
Volio bih da uvedu VR u COD i da mogu ciljat ocima i da je naravno igra crossplay pa da izrokam mish ekipu ocima 😁
Dok ti mene naciljas mishem ja sam vec "pogledao" cjeli tvoj tim 🤣🤣🤣
Nerealno...hoces rec da nisi gledao Avengerse....Hawkeye??
Meni je to pregenijalno,gdje je realnost u ciljanju pokazivacem misa na ekranu monitora? 😁
Volio bih da uvedu VR u COD i da mogu ciljat ocima i da je naravno igra crossplay pa da izrokam mish ekipu ocima 😁
Dok ti mene naciljas mishem ja sam vec "pogledao" cjeli tvoj tim 🤣🤣🤣
Da bi naciljao mišem prvo moraš locirati nekog, tj. pogledati, pa onda naciljati.
Ovo miče jedan korak tog ciljanja, ostavlja samo to lociranje, i u tome je nerealno.
Ciljanje mišem nije nerealno, jer upravljaš nišanom do potrebnih koordinata.
BTW ima VR Medal of Honor.
Totalno razumijem što Bitanga želi reći. Ciljanje očima nije realno jer izbacuješ koordinaciju oko-ruka koja je bitna kod stvarnog ciljanja.
Ako projektil ide u točnu lokaciju u koju gledaš, onda skill nije ni potreban. Samo pogledaš i stisneš tipku na kontroleru kad da krene pucanje.
Ne znam da li je to itko od vas isprobao, ali valve je u samom početku steamVr-a izbacio TheLab. Ajmo reći demo, free pokazni poligon za vr. Ima nekoliko manjih igara, a jedna od meni boljih je Longbow aka. archery.
Tu sam se bome nanatezao luka i strijele i, stvarno, s vremenom imaš neki skill koji bi ciljanjem okom potpuno izostao. Kad ti pogodak u metu stvarno ovisi o jačini nategnutosti strijele/luka i naravno, točnom nišanjenju i vođenju računa o daljini mete.
Stvarno imam osjećaj da su ti sami početci vr-a bili zabavniji i bolje pokazivali i iskorištavali mogućnosti tadašnjih sistema. Što grafike, što tehnikalija.
Jadan random video
Kakva steta sto Shadow of Rose nije u VRu,krenuo danas igrat jer sam sad opef totalno u Rezi "filmu" ali mi je jednostavno daleko manje igrivo nego Village u VRu.Teze je uocit bilo sta posto nisam unutar svijeta igre,teze je nisanit neprijatelje a da o headshotovima niti ne govorim.Stavit cu taj DLC po strani i nadat se VR2 patchu.
Sto se tice "gaze" ciljanja i real world aplikacije,pa vojni autonomni sistemi vam imaju upravo to.Bilo da se radi o projektilima iz aviona ili naprednim antiraketnim stitovima itd itd.Poanta je...to nije nista nerealno nego jednostavno napredno,vec sam naveo da bi to bilo fantasticno za strategije na konzoli gdje je inace gamepad hendikep naspram misa.Pogledom bi se mogla izabrat cak i pojedinacna jedinica/vojnik i potvrdit onda klasicnim pritiskom na tipku....mogucnosti su jednostavno ogromne samo je nazalost malo developera da se ulove u borbu sa inovacijama.
Sve si razmisljam da krenem ispocetka Village na visoj razini tezine...jednostavno me toliko odusevila igra u VR verziji.
Ovaj lik mi je zabavan sa svojim komentarima dok igra
Kakva steta sto Shadow of Rose nije u VRu,krenuo danas igrat jer sam sad opef totalno u Rezi "filmu" ali mi je jednostavno daleko manje igrivo nego Village u VRu.Teze je uocit bilo sta posto nisam unutar svijeta igre,teze je nisanit neprijatelje a da o headshotovima niti ne govorim.Stavit cu taj DLC po strani i nadat se VR2 patchu.
Sto se tice "gaze" ciljanja i real world aplikacije,pa vojni autonomni sistemi vam imaju upravo to.Bilo da se radi o projektilima iz aviona ili naprednim antiraketnim stitovima itd itd.Poanta je...to nije nista nerealno nego jednostavno napredno,vec sam naveo da bi to bilo fantasticno za strategije na konzoli gdje je inace gamepad hendikep naspram misa.Pogledom bi se mogla izabrat cak i pojedinacna jedinica/vojnik i potvrdit onda klasicnim pritiskom na tipku....mogucnosti su jednostavno ogromne samo je nazalost malo developera da se ulove u borbu sa inovacijama.
Sve si razmisljam da krenem ispocetka Village na visoj razini tezine...jednostavno me toliko odusevila igra u VR verziji.
Ovaj lik mi je zabavan sa svojim komentarima dok igra
Ok, al ovdje pričamo o luku i strijeli, a ne navođenju tomahawka laserom :)
Zašto onda uopće gađaš lukom i strijelom, mogli su napraviti da pogledom piliš robote, ili da kako upališ igru odmah pobijediš i dobiješ platinu :)
To je samo jedan level da se pokaze moc eye-trackniga nije stalno tako, meni je fora jer kako trepneš oni se priblizavaju pa je meni time napetije.
To je samo jedan level da se pokaze moc eye-trackniga nije stalno tako, meni je fora jer kako trepneš oni se priblizavaju pa je meni time napetije.
Razumijem ali svejedno ne zelim da me netko prisiljava gaming mehanikom da neprirodno naprezem oci.
Ja kad cu to igrat cu igrat sa normalnim treptanjem 😁
Za taj level ugasiš eye trakcing u PSVR2 accesories i prođeš, ako buš treptnuo tesko češ dalje
Upravo prosao i Moss 2
Odlicna,bajkovita i jako ljepa igra.Iako je u pitanju mali VR studio vec se vidi primjetan skok u produkciji sa Moss 1 na Moss 2.
Kraj igre jasno pokazuje da stize Moss 3,volio bih da tu u potpunosti iskoriste specifikacije VR2 ali i PS5....naravno ako imaju dovoljno novca za takvu produkciju.
Kraj igre je apsolutno preljep i iznenadilo me koliko je slika bistra.
https://ffa.hr/zanimljivosti/ps-vr2-radi-na-pc-ju-ljudi-na-njemu-igraju-xbox-igre/86808/
VR2 na PC-u, ali za početak kao monitor.
Prvi dojmovi Switcbacka se solidni, rezolucija je u rangu PSVR1 tj. Rush of blood ali je dinamika bolja, pucanje je jako precizno odlican HDR, za sad sam presao dve staze i jednog boss-a, izabrao sam path da izbjegnem Dont Blink , cekam sljedeci patch da to malo izostre imho.
Prvi dojmovi Switcbacka se solidni, rezolucija je u rangu PSVR1 tj. Rush of blood ali je dinamika bolja, pucanje je jako precizno odlican HDR, za sad sam presao dve staze i jednog boss-a, izabrao sam path da izbjegnem Dont Blink , cekam sljedeci patch da to malo izostre imho.
Da,vidio sam prigovore na izgled igre da je poprilicno mutna.
Nisu si bas dali truda....steta.
Prvi dojmovi Switcbacka se solidni, rezolucija je u rangu PSVR1 tj. Rush of blood ali je dinamika bolja, pucanje je jako precizno odlican HDR, za sad sam presao dve staze i jednog boss-a, izabrao sam path da izbjegnem Dont Blink , cekam sljedeci patch da to malo izostre imho.
I'll leave this here:
https://www.reddit.com/r/PSVR/comments/11sy80z/this_sub_in_a_nutshell_switchback_vr/
Po recenzijama Rezi 4 ispao cudo(ocekivano jer mi je ta igra u top 5 najboljih ps2 igara) i sad samo da naprave VR podrsku u rangu Village i imamo jos jedan nevjerovatan AAA vr naslov.
Ulozili su trud u igru,vjerujem da cu to iduce kupit.
Tek sam sad vidio da ima za kupit paket sa obadva chaptera za 60eu,sta su remasterirali prvi chapter za VR2?....
https://www.pushsquare.com/news/2023/03/the-walking-dead-psvr2-looks-generations-apart-from-meta-quest-2
Prvo sam pogledao na mobitelu pa nisam ni skuzio kolika je to vizualna razlika u pitanju,ovo je generacijski skok.
Ulozili su trud u igru,vjerujem da cu to iduce kupit.
Tek sam sad vidio da ima za kupit paket sa obadva chaptera za 60eu,sta su remasterirali prvi chapter za VR2?....
https://www.pushsquare.com/news/2023/03/the-walking-dead-psvr2-looks-generations-apart-from-meta-quest-2
Prvo sam pogledao na mobitelu pa nisam ni skuzio kolika je to vizualna razlika u pitanju,ovo je generacijski skok.
I opet uspoređuješ neusporedivo. Prek linka na kompu generacijski to bude isto lol
Ulozili su trud u igru,vjerujem da cu to iduce kupit.
Tek sam sad vidio da ima za kupit paket sa obadva chaptera za 60eu,sta su remasterirali prvi chapter za VR2?....
https://www.pushsquare.com/news/2023/03/the-walking-dead-psvr2-looks-generations-apart-from-meta-quest-2
Prvo sam pogledao na mobitelu pa nisam ni skuzio kolika je to vizualna razlika u pitanju,ovo je generacijski skok.
I opet uspoređuješ neusporedivo. Prek linka na kompu generacijski to bude isto lol
Po svemu sto sam procitao,ne bude.
Radi se upravo o mom pitanju od prije nekog vremena gdje sam pitao kako to radi kad se Q2 spoji na PC kabelom i kakva je situacija sa propusnoscu/kompresijom.
Od kada pratim VR naisao sam na niz dojmova gdje korisnici spominju vidljivu kompresiju tojest artefakte proizasle iz spajanja obicnim usb kabelom,nekima to ne smeta previse dok se drugi odlucuju za PC VR headsetove upravo radi kompresije na Q2.
I ne samo kompresija nego naravno i input lag,znamo kakva je situacija kod "strimanja".
Q2,Pico i ostali su zamisljeni kao stand alone sustavi i to radi odlicno ali za koristenje uz PC ja bih zasigurno isao na PC VR rijesenje gdje cu onda i dobit tu kvalitetu slike koju moze isporucit recimo moja rtx3080 te naravno input lag.
I ne usporedjujem ja nego doslovno svaki VR portal ili Youtuber te cjelokupna VR zajednica,prosvrljaj malo po forumima ili komentarima YT videa koji se bave VR temom.
Edit
Ehh da ono vjecno....na PCu to(random bilo sta) izgleda bolje nego na konzoli(u ovom slucaju PS5)...i onda pogledas sta ekipa ima...gtx1060 itd.Ekipa se ulovi rtx4090 a vecina nema niti rtx3xxx seriju.
Poanta je.......
Ulozili su trud u igru,vjerujem da cu to iduce kupit.
Tek sam sad vidio da ima za kupit paket sa obadva chaptera za 60eu,sta su remasterirali prvi chapter za VR2?....
https://www.pushsquare.com/news/2023/03/the-walking-dead-psvr2-looks-generations-apart-from-meta-quest-2
Prvo sam pogledao na mobitelu pa nisam ni skuzio kolika je to vizualna razlika u pitanju,ovo je generacijski skok.
I opet uspoređuješ neusporedivo. Prek linka na kompu generacijski to bude isto lol
Po svemu sto sam procitao,ne bude.
Radi se upravo o mom pitanju od prije nekog vremena gdje sam pitao kako to radi kad se Q2 spoji na PC kabelom i kakva je situacija sa propusnoscu/kompresijom.
Od kada pratim VR naisao sam na niz dojmova gdje korisnici spominju vidljivu kompresiju tojest artefakte proizasle iz spajanja obicnim usb kabelom,nekima to ne smeta previse dok se drugi odlucuju za PC VR headsetove upravo radi kompresije na Q2.
I ne samo kompresija nego naravno i input lag,znamo kakva je situacija kod "strimanja".
Q2,Pico i ostali su zamisljeni kao stand alone sustavi i to radi odlicno ali za koristenje uz PC ja bih zasigurno isao na PC VR rijesenje gdje cu onda i dobit tu kvalitetu slike koju moze isporucit recimo moja rtx3080 te naravno input lag.
I ne usporedjujem ja nego doslovno svaki VR portal ili Youtuber te cjelokupna VR zajednica,prosvrljaj malo po forumima ili komentarima YT videa koji se bave VR temom.
Edit
Ehh da ono vjecno....na PCu to(random bilo sta) izgleda bolje nego na konzoli(u ovom slucaju PS5)...i onda pogledas sta ekipa ima...gtx1060 itd.Ekipa se ulovi rtx4090 a vecina nema niti rtx3xxx seriju.
Poanta je.......
Jep, uvijek je manja kompresija prisutna, bilo link ili air link ali taj hibridni rad da može biti standalone i pc je gotovo iznad svega.
Ok, mogu razumjeti da to ne prolazi ako se traži top grafika ali je u cjelokupnom vr tržištu to na granici margine pored aio sustava.
Osobno nemam q2, ali imam keca i kompresija se, ovisno o air linku ili vd-u, češće vidi, dok to preko kabela baš i ne vidim. Kakav lag u vr-u. Vidiš kaj vidiš.
Po tome ispada da to ljudima i nije tak bitno. Barem dok se ne desi neki značajniji skok, prekretnica u hardveru. To psvr2 nije, niti je q pro to, ni index, ali mogao bi to biti appleov proizvod, no, taj ne bude jeftin...nimalo.
Drugi problem koji si spominjao prije je manjak grafički ispoliranih igara. Za taj dio ćemo tek vidjeti kojim putim sony planira. Zamisli da sony u budućnosti radi samo sa vr-om i nemaš opcije spajanja na telku. Ma bulaznim, tak nešto se neće nikad desiti.
Ulozili su trud u igru,vjerujem da cu to iduce kupit.
Tek sam sad vidio da ima za kupit paket sa obadva chaptera za 60eu,sta su remasterirali prvi chapter za VR2?....
https://www.pushsquare.com/news/2023/03/the-walking-dead-psvr2-looks-generations-apart-from-meta-quest-2
Prvo sam pogledao na mobitelu pa nisam ni skuzio kolika je to vizualna razlika u pitanju,ovo je generacijski skok.
I opet uspoređuješ neusporedivo. Prek linka na kompu generacijski to bude isto lol
Po svemu sto sam procitao,ne bude.
Radi se upravo o mom pitanju od prije nekog vremena gdje sam pitao kako to radi kad se Q2 spoji na PC kabelom i kakva je situacija sa propusnoscu/kompresijom.
Od kada pratim VR naisao sam na niz dojmova gdje korisnici spominju vidljivu kompresiju tojest artefakte proizasle iz spajanja obicnim usb kabelom,nekima to ne smeta previse dok se drugi odlucuju za PC VR headsetove upravo radi kompresije na Q2.
I ne samo kompresija nego naravno i input lag,znamo kakva je situacija kod "strimanja".
Q2,Pico i ostali su zamisljeni kao stand alone sustavi i to radi odlicno ali za koristenje uz PC ja bih zasigurno isao na PC VR rijesenje gdje cu onda i dobit tu kvalitetu slike koju moze isporucit recimo moja rtx3080 te naravno input lag.
I ne usporedjujem ja nego doslovno svaki VR portal ili Youtuber te cjelokupna VR zajednica,prosvrljaj malo po forumima ili komentarima YT videa koji se bave VR temom.
Edit
Ehh da ono vjecno....na PCu to(random bilo sta) izgleda bolje nego na konzoli(u ovom slucaju PS5)...i onda pogledas sta ekipa ima...gtx1060 itd.Ekipa se ulovi rtx4090 a vecina nema niti rtx3xxx seriju.
Poanta je.......
Jep, uvijek je manja kompresija prisutna, bilo link ili air link ali taj hibridni rad da može biti standalone i pc je gotovo iznad svega.
Ok, mogu razumjeti da to ne prolazi ako se traži top grafika ali je u cjelokupnom vr tržištu to na granici margine pored aio sustava.
Osobno nemam q2, ali imam keca i kompresija se, ovisno o air linku ili vd-u, češće vidi, dok to preko kabela baš i ne vidim. Kakav lag u vr-u. Vidiš kaj vidiš.
Po tome ispada da to ljudima i nije tak bitno. Barem dok se ne desi neki značajniji skok, prekretnica u hardveru. To psvr2 nije, niti je q pro to, ni index, ali mogao bi to biti appleov proizvod, no, taj ne bude jeftin...nimalo.
Drugi problem koji si spominjao prije je manjak grafički ispoliranih igara. Za taj dio ćemo tek vidjeti kojim putim sony planira. Zamisli da sony u budućnosti radi samo sa vr-om i nemaš opcije spajanja na telku. Ma bulaznim, tak nešto se neće nikad desiti.
Iskreno sumnjam da je Apple dosao do te tocke da bude prava prekretnica,moguce da im je to bio cilj ali po svemu sto se moze doznat ispada da je VR tim zelio odgadjat jos par godina ali su glavesine rekle NE,headset mora na trziste sad.
Svaki stream ti donosi poviseni input lag,cesto drasticno povisen naspram native.
Sto se tice vizuala u VRu GT7,Horizon i Village izgledaju bolje nego flat PS5 verzije radi....VRa...prostornosti,proporcija,FOV itd.Ja bih rekao da je to drastican drastican skok naspram trenutnog najpopularnijeg VR sistema Q2.
Kada se na kraju Rezija Village boris protiv tih ogromnih bossova...posebno Heisenberga to je takav dojam da padnes na gu.icu,impresivnije od ikakvog Marvel blockbustera u 3D Dolby Visionu koji mozes gledat u kinima.
Velik je ovo skok,puno veci nego sto mislis.....sad sve ovisi kako ce se nastavit,Rezi 4 bi trebao i morao bit VR spektakl...mozda i impresivniji od Village.
Ako Sony odluci uposlit Insomniac da dodaju VR u Spiderman 2.....to bi bio nevidjen boost za popularnost i prodaju formata.
Nisam primjetio nikakve artefakte kod spajanja Questa 2 na PC dobrim USB-C kabelom.
A igre izgledaju puno bolje nego native Quest2 igre. Zgodno je što jednom kad kupiš igru za Quest uglavnom (ne uvijek) dobiješ i njezinu varijantu za PC (u Oculus storeu) pa je jednostavno za isprobati razlike.
Razlike su drastične čak i u jednostavnim igrama poput SynthRidersa i BeatSabera. Teksture su punije i efekti izraženiji.
Tako da kako dax-lax kaže uopće nema smisla uspoređivati native Quest2 i tethering preko PCa.
Za PS VR2 se naravno očekuje da bude i još bolji jer se može jednostavno optimirati pošto imaju doslovno 1 komad "računala" i 1 komad VRa za koji trebaju optimirati.
No niti to nije pomoglo nekima kao gorespomenutom Switchbacku da odmah izbaci kvalitetnu igru.
Nisam primjetio nikakve artefakte kod spajanja Questa 2 na PC dobrim USB-C kabelom.
A igre izgledaju puno bolje nego native Quest2 igre. Zgodno je što jednom kad kupiš igru za Quest uglavnom (ne uvijek) dobiješ i njezinu varijantu za PC (u Oculus storeu) pa je jednostavno za isprobati razlike.
Razlike su drastične čak i u jednostavnim igrama poput SynthRidersa i BeatSabera. Teksture su punije i efekti izraženiji.
Tako da kako dax-lax kaže uopće nema smisla uspoređivati native Quest2 i tethering preko PCa.
Za PS VR2 se naravno očekuje da bude i još bolji jer se može jednostavno optimirati pošto imaju doslovno 1 komad "računala" i 1 komad VRa za koji trebaju optimirati.
No niti to nije pomoglo nekima kao gorespomenutom Switchbacku da odmah izbaci kvalitetnu igru.
Artefakti uzrokovani kompresijom su definitivno prisutni jer razlika u brzini virtual linka koji je trebao bit PC standard i obicnog USBa je velika.
To ti je najlakse opisat kao komprimirani YT sadrzaj naspram nativnog UHD BD prikaza,ti mozda nisi ni imao priliku vidjet kako izgleda nativni zicani PC VR prikaz...ili jesi?
Artefakti uzrokovani kompresijom su definitivno prisutni jer razlika u brzini virtual linka koji je trebao bit PC standard i obicnog USBa je velika.
To ti je najlakse opisat kao komprimirani YT sadrzaj naspram nativnog UHD BD prikaza,ti mozda nisi ni imao priliku vidjet kako izgleda nativni zicani PC VR prikaz...ili jesi?
Vjerojatno su prisutni, ali su na tolikom bitrateu i to rezoluciji zanemarivi.
Bandwidth BR UHDa je max 144Mbps, a USB-C kabel ima daleko veći bandwidth. Dalje je na sklopovima koji tu obradu handleaju. Nisam detaljnije proučavao, ali vizualno ne primjećujem neke artifekte, a kamoli da bi mi smetali.
Ima VR puno većih drugih problema prije nego dođemo do artefakata da bi mogli picajzlirati.
Šta me briga za artefakte kad mi fresnel leće toliko sjebavaju gušt da mi je olakšanje kad skinem VR.