- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ali i dalje nemaš ni jedan argument da sakriješ datum, dovoljno je kaj si sakrio ime prodavača. Bilo kako bilo, uživaj i pozz.
Možda. Nije da moram argumentirati i opravdavati se. Objasnio sam zašto sam tako odlučio. Hint: mogla je i samo jedna jedina digitalna konzola izaći taj dan iz trgovine, ne znam ali je moguće. Što je ravno uperenom prstu.
Mogu živjeti i s greškom, mislio sam da će nekome pomoći moje iskustvo i smjernice. Kakogod, jamčim da se sve odvijalo u proteklih tjedan dana. Od 27.siječnja do 02.veljače. Nadam se da je dovoljno. I dalje mislim da to nije ni blizu dobra strategija ako ćete isključivo na tome temeljiti raspravu sa SD.
Hvala. Bez obzira na napade, razumijem, i nadam se da će i vama stići uskoro i da će netko izvući neku pouku iz mog primjera i uspjeti se izboriti.
" Hint: mogla je i samo jedna jedina digitalna konzola izaći taj dan iz trgovine, ne znam ali je moguće"
Ova rečenica mi je zakon...
A što ako je od 27.1.-02.02. izašla samo ta jedna, onda kao nisi uperio prst...
Radije nemoj nista pisati na tu temu jer ne drzi vodu. Sakrio si datum ali si napisao u kojem je to periodu.
Sam si se jos vise usosio recenicom "sto ako je taj dan izasla samo ta digitalka".
Pitanje je sto ako je u tome cijelom procesu od tjedan dana izasla samo jedna digitalka i to zato sto si im "prijetio"...
Ugl. ako si se izborio svaka ti cast. Drzim fige da te konzola sluzi dugo godina.
A mi oatali cemo cekati...
Ali i dalje nemaš ni jedan argument da sakriješ datum, dovoljno je kaj si sakrio ime prodavača. Bilo kako bilo, uživaj i pozz.
Možda. Nije da moram argumentirati i opravdavati se. Objasnio sam zašto sam tako odlučio. Hint: mogla je i samo jedna jedina digitalna konzola izaći taj dan iz trgovine, ne znam ali je moguće. Što je ravno uperenom prstu.
Mogu živjeti i s greškom, mislio sam da će nekome pomoći moje iskustvo i smjernice. Kakogod, jamčim da se sve odvijalo u proteklih tjedan dana. Od 27.siječnja do 02.veljače. Nadam se da je dovoljno. I dalje mislim da to nije ni blizu dobra strategija ako ćete isključivo na tome temeljiti raspravu sa SD.
Hvala. Bez obzira na napade, razumijem, i nadam se da će i vama stići uskoro i da će netko izvući neku pouku iz mog primjera i uspjeti se izboriti.
" Hint: mogla je i samo jedna jedina digitalna konzola izaći taj dan iz trgovine, ne znam ali je moguće"
Ova rečenica mi je zakon...
A što ako je od 27.1.-02.02. izašla samo ta jedna, onda kao nisi uperio prst...
Radije nemoj nista pisati na tu temu jer ne drzi vodu. Sakrio si datum ali si napisao u kojem je to periodu.
Sam si se jos vise usosio recenicom "sto ako je taj dan izasla samo ta digitalka".
Pitanje je sto ako je u tome cijelom procesu od tjedan dana izasla samo jedna digitalka i to zato sto si im "prijetio"...
Ugl. ako si se izborio svaka ti cast. Drzim fige da te konzola sluzi dugo godina.
A mi oatali cemo cekati...
Ako će nekome od vas pomoći ovakvo razmišljanje onda svaka čast.
Onda ekipa iz SD može po starom dilati vaše konzole na Njuškalu. Umjesto da se fokusirate i pokušate jasno i argumentirano raspravljati s njima i pokušate se izboriti da vas ne zavlače i dalje vi ste se uhvatili isprazno meni nešto zamjerati. Ako vam cijeli slučaj ovisi o preciznoj formulaciji mojih rečenica i mom računu unaprijed ste izgubili.
Ako pokušavaš implicirati da trebam osjećati grižnju savjesti nije ti uspjelo. Izborio sam se svoju argumentima tamo gdje je trebalo, ne očekuješ valjda da se borim za vaše. Pokušao sam pomoći savjetom ali eto, nijedno dobro djelo ne prolazi nekažnjeno...
Nadam se da će netko od vas koji ste potegnuli mail inspekciji podijeliti ako dobijete neku povratnu s njihove strane.
Još uvijek je, čini se, strpljenje jedini pravi lijek.
Ali i dalje nemaš ni jedan argument da sakriješ datum, dovoljno je kaj si sakrio ime prodavača. Bilo kako bilo, uživaj i pozz.
Možda. Nije da moram argumentirati i opravdavati se. Objasnio sam zašto sam tako odlučio. Hint: mogla je i samo jedna jedina digitalna konzola izaći taj dan iz trgovine, ne znam ali je moguće. Što je ravno uperenom prstu.
Mogu živjeti i s greškom, mislio sam da će nekome pomoći moje iskustvo i smjernice. Kakogod, jamčim da se sve odvijalo u proteklih tjedan dana. Od 27.siječnja do 02.veljače. Nadam se da je dovoljno. I dalje mislim da to nije ni blizu dobra strategija ako ćete isključivo na tome temeljiti raspravu sa SD.
Hvala. Bez obzira na napade, razumijem, i nadam se da će i vama stići uskoro i da će netko izvući neku pouku iz mog primjera i uspjeti se izboriti.
" Hint: mogla je i samo jedna jedina digitalna konzola izaći taj dan iz trgovine, ne znam ali je moguće"
Ova rečenica mi je zakon...
A što ako je od 27.1.-02.02. izašla samo ta jedna, onda kao nisi uperio prst...
Radije nemoj nista pisati na tu temu jer ne drzi vodu. Sakrio si datum ali si napisao u kojem je to periodu.
Sam si se jos vise usosio recenicom "sto ako je taj dan izasla samo ta digitalka".
Pitanje je sto ako je u tome cijelom procesu od tjedan dana izasla samo jedna digitalka i to zato sto si im "prijetio"...
Ugl. ako si se izborio svaka ti cast. Drzim fige da te konzola sluzi dugo godina.
A mi oatali cemo cekati...
Ako će nekome od vas pomoći ovakvo razmišljanje onda svaka čast.
Onda ekipa iz SD može po starom dilati vaše konzole na Njuškalu. Umjesto da se fokusirate i pokušate jasno i argumentirano raspravljati s njima i pokušate se izboriti da vas ne zavlače i dalje vi ste se uhvatili isprazno meni nešto zamjerati. Ako vam cijeli slučaj ovisi o preciznoj formulaciji mojih rečenica i mom računu unaprijed ste izgubili.
Ako pokušavaš implicirati da trebam osjećati grižnju savjesti nije ti uspjelo. Izborio sam se svoju argumentima tamo gdje je trebalo, ne očekuješ valjda da se borim za vaše. Pokušao sam pomoći savjetom ali eto, nijedno dobro djelo ne prolazi nekažnjeno...
Moj savjet ti je da se ne opravdavaš ovdje, neg uživaj u svojoj plejki, ne treba nikome iznosit dokaze, nit si dužan to raditi, a drugi kako hoce...
To je još od prednarudžbe?
Nadam se da će netko od vas koji ste potegnuli mail inspekciji podijeliti ako dobijete neku povratnu s njihove strane.
Još uvijek je, čini se, strpljenje jedini pravi lijek.
Pogrešno. Ni taj dečko ni ja nismo dobili konzole prije reda, već debelo zakašnjelo. Ako to vidiš kao nešto preko reda, preko veze ili preko frenda već imaš nepremostivi problem.
Samo smo znali argumentirati navedeno tamo gdje je trebalo i objasniti što ćemo poduzeti ako se to ne ispravi.
Dokaz da smo u pravu oko toga je to što su se odjednom pojavile konzole kojih nema i što su nam hitno isporučene uz ispriku. Nismo jedini kojima je to uspjelo. Bi li se išta od toga dogodilo da nismo bilu u pravu i da tražimo nešto preko reda? Zbog čega bi isporučitelj riskirao pravne i druge posljedice ako mi samo prijetimo nekom inspekcijom i tražimo nešto preko reda?
Mnogi se ni ne jave ovdje jer su pametniji od mene i znaju kakvo blaćenje i kakve reakcije ih čekaju.
Da, postoji puno drugih koji nisu dobili a trebali su. Svima savjetujem isto. Preporuka da budete odlučni, uporni i prije svega jasni sa neoborivim argumentima. Prijetnja inspekcijom nije baš neki sretan način. Znate onu ne stavljaj sva jaja u istu košaru. Ne mislite valjda da vam cijeli slučaj treba ovisiti o pojedinom inspektoru? Pa može hipotetski inspektor hipoteski dobiti konzolu pod ruku da zažmiri. Dobro promislite što reći, kako argumentirati. Zamislite što bi sve morali na sudu učiniti da nešto dokažete i postignete. Ograničeno vrijeme i broj riječi. Držite se bitnoga. Materijala ima samo ga ne vidite, krivi fokus, iskrivljena percepcija.
Nakon prvog pisma namjere možete očekivati ili da vam ne odgovore ništa ili puno kasnije nešto generički ako niste to dovoljno dobro sročili. Ako jeste dobro napisali i smislili nemojte misliti da je to gotova stvar, možete očekivati puno dopisivanja i puno telefonskih razgovora gdje će vam 'opipati' puls i pokušati otkriti koliko ste ozbiljni i blefirate li samo. Pripremite se biti odlučni, smisleni, uvjerljivi i čvrsti a ne da vam se priča raspadne.
Ovo pišem ne da se opravdam jer se nemam oko čega opravdavati, već da pomognem onima koji mogu shvatiti što se događa i o čemu se priča.
Kad sam vidio da od preordera nema neke sreće, da je PS5 prevruća i prezanimljiva roba te da postoje indicije značajnih manipulacija i preusmjeravanja iz preordera prema crnom tržištu počeo sam skupljati informacije i dokaze. Meni je jedan jedini komentar bio dovoljan i otvorio oči, da se fokusiram na bitno i smislim strategiju. Dobro sam razmislio nakon toga što i kako dalje. Budući da se pokazalo uspješnim pokušavam vratiti uslugu pomaganjem drugima.
Najviše su oštećeni ljudi koji su preorderali, ali to je srećom najlakše dokazivo. Ne kažem da će biti lako izboriti se da kupci iz preordera dobiju što prije svoje konzole ali je moguće. Oni koji nisu preorderali su u puno većim problemima jer najavljene nestašice samo idu na ruku manipulatorima, kojima je u cilju takvo stanje održati što dulje. A za dokazati da bi nešto trebali moći kupiti na polici i da ste baš vi ti koji bi trebali imati šansu je nemoguće. Kod preordera je stvar bitno drugačija i tu su zeznuli stvar s pohlepom, to se da izgurati.
Pitanje, koliko si recepata pokazao SD-u, otkuda si ih nabavio, što je prevagnulo da su ti poslali odjednom konzolu?
Pitam jer bih i sam napravio nešto slično da imam barem 2-3 konkretna dokaza. Ali ih nemam, ovdje na forumu toga nema, samo rekla-kazala i savjeti oko inspekcije.
Niti jedan jedini račun.
Ako ne možeš oformiti priču nakon svega napisanog bolje odustani i čekaj kad bude. Ako nemaš odakle krenuti kako bi objasnio da su ti povrijeđen prava kao kupca onda možda i nisu.
Ne vjerujem da je samo jedna stvar prevagnula već sve kao cjelina. Nema šanse da nakon sveg pljuvanja i komentara ovdje objavim točno što sam im napisao. Dao sam smjernice koje mogu pomoći. Ako nemaš uvjerenje sam i ne možeš smisliti razloge niti objasniti ih onda se to svodi više na osjećaj nego na argumente. S time nećeš proći prvi razgovor, shvatit će da blefiraš.
Ono što tražiš je napisano više puta, ali ako ne možeš odvojiti bitno od nebitnog ne mogu ti pomoći jer nećeš preživjeti prvi kontakt s neprijateljskom vatrom.
Ne znam da li vas ima koji su prednaručili konzole iz HG Spota ali stigla im je pošiljka, kažu nije velika i idu kronološkim redom po broju prednarudžbi pa ako vas ima nazovite da vidite da li ste u ovoj turi, toliko od mene .........
Da, tehnički ništa od 19.11. pa nadalje nije prednarudžba.
Što igraš na pleju 5?
Što igraš na pleju 5?
Od PS5 igara Astro's Playroom, odlična je i zabavna jako. Sjajno prezentira novi kontroler koji je priča za sebe.
Od PS4 igara Resident Evil 2 i Spiderman. Mislim da neću ništa drugo započinjati dok ne završim ove.
Niti jedan jedini račun.
Ako ne možeš oformiti priču nakon svega napisanog bolje odustani i čekaj kad bude. Ako nemaš odakle krenuti kako bi objasnio da su ti povrijeđen prava kao kupca onda možda i nisu.
Ne vjerujem da je samo jedna stvar prevagnula već sve kao cjelina. Nema šanse da nakon sveg pljuvanja i komentara ovdje objavim točno što sam im napisao. Dao sam smjernice koje mogu pomoći. Ako nemaš uvjerenje sam i ne možeš smisliti razloge niti objasniti ih onda se to svodi više na osjećaj nego na argumente. S time nećeš proći prvi razgovor, shvatit će da blefiraš.
Ono što tražiš je napisano više puta, ali ako ne možeš odvojiti bitno od nebitnog ne mogu ti pomoći jer nećeš preživjeti prvi kontakt s neprijateljskom vatrom.
OK dobio si konzolu, ali ako ne želiš reći točno koje si korake poduzeo da si je dobio, ne pomažeš. Samo mutiš ionako mutnu vodu i nerviraš ljude koji ju nisu dobili. Mnogo ljudi ima koji ne znaju kako bi uopče počeli raspravu za nešto što su trebali dobiti. A sam kažeš kako je to što si dobio konzolu bilo više plod sreće što si naišao na nekog tko je daj dan bio raspolžen pa mu se dalo zezati sa tvojim slučajem. Ako želiš pomoći pomozi konkretno, a ako ne odi se igrati na novoj konzoli.
Niti jedan jedini račun.
Ako ne možeš oformiti priču nakon svega napisanog bolje odustani i čekaj kad bude. Ako nemaš odakle krenuti kako bi objasnio da su ti povrijeđen prava kao kupca onda možda i nisu.
Ne vjerujem da je samo jedna stvar prevagnula već sve kao cjelina. Nema šanse da nakon sveg pljuvanja i komentara ovdje objavim točno što sam im napisao. Dao sam smjernice koje mogu pomoći. Ako nemaš uvjerenje sam i ne možeš smisliti razloge niti objasniti ih onda se to svodi više na osjećaj nego na argumente. S time nećeš proći prvi razgovor, shvatit će da blefiraš.
Ono što tražiš je napisano više puta, ali ako ne možeš odvojiti bitno od nebitnog ne mogu ti pomoći jer nećeš preživjeti prvi kontakt s neprijateljskom vatrom.
Samo si u prvom mailu trebao napisati što si im napisao i na taj način bi pomogao svima koji čekaju konzolu i izbjegao daljnju nepotrebnu prepisku koja nije nikud vodila. Kažeš, htio si pomoći ali u zagonetkama pa nek si ljudi traže bitno iz izrečenog. Oprosti, ali to nije pomoć već samo dobar temelj za ovo u što se izrodilo. Sve si mogao spriječiti u prvom mailu da si stvarno htio pomoći. Samo si trebao proslijediti svoj prvi mail prema SD i svim zainteresiranima bilo bi jasno u kojem smjeru trebaju krenuti. Moraš shvatiti da svi ljudi nisu isti. Neki se ne znaju izboriti za svoja prava, neki to ne znaju složiti u par suvislih rečenica a neki jednostavno ne vide način na koji bi krenuli u prepisku sa SD. No tvoj prvi post je mogao sve to riješiti. Nije i sad imamo kobasu kakvu imamo koja nikuda ne vodi i koja nikome nije pomogla.
OK dobio si konzolu, ali ako ne želiš reći točno koje si korake poduzeo da si je dobio, ne pomažeš. Samo mutiš ionako mutnu vodu i nerviraš ljude koji ju nisu dobili. Mnogo ljudi ima koji ne znaju kako bi uopče počeli raspravu za nešto što su trebali dobiti. A sam kažeš kako je to što si dobio konzolu bilo više plod sreće što si naišao na nekog tko je daj dan bio raspolžen pa mu se dalo zezati sa tvojim slučajem. Ako želiš pomoći pomozi konkretno, a ako ne odi se igrati na novoj konzoli.
Koji zaključak. Ti si za mene beyond help. Ne mogu ti pomoći, štogod i da ti kažem protumačit ćeš krivo. Pa onda ionako nema veze što sam rekao zar ne, ako je sreća u pitanju. Onda igraj i ti na sreću i na osjećaje. Ovako glupi i nadrkani komentari su razlog zašto neću napisati točne korake, iako vam ranije dovoljno piše, ne samo od mene. Imaš problema s razumijevanjem i to je to. Nerviram? Imaš li ideju zašto nisi dobio konzolu još, imaš li ikakvo objašnjenje zašto si uvjeren da si je trebao dobiti ranije? Ako imaš pretoči to u riječi. Ako ne možeš objasniti zašto onda je to samo osjećaj a ne argument i nikog nećeš uvjeriti da si je trebao dobiti ranije. Kao histerično dijete koje želi tuđu igračku. Dugujem li ti nešto da ti se trebam objašnjavati i držati te za ruku? Hoćeš možda da ja napišem mail za tebe?
Sve što vam treba je već napisano ovdje. I ne postoji univerzalni samo jedan način da se to postigne. Ako se ne snalazite u tome udružite se i angažirajte pravnog savjetnika ili odvjetnika. Samo ideja.
Ne znam da li vas ima koji su prednaručili konzole iz HG Spota ali stigla im je pošiljka, kažu nije velika i idu kronološkim redom po broju prednarudžbi pa ako vas ima nazovite da vidite da li ste u ovoj turi, toliko od mene .........
Kaj bum ih zval valjda mi budu javili ak jesam 😃 a nisam sigurno.
Niti jedan jedini račun.
Ako ne možeš oformiti priču nakon svega napisanog bolje odustani i čekaj kad bude. Ako nemaš odakle krenuti kako bi objasnio da su ti povrijeđen prava kao kupca onda možda i nisu.
Ne vjerujem da je samo jedna stvar prevagnula već sve kao cjelina. Nema šanse da nakon sveg pljuvanja i komentara ovdje objavim točno što sam im napisao. Dao sam smjernice koje mogu pomoći. Ako nemaš uvjerenje sam i ne možeš smisliti razloge niti objasniti ih onda se to svodi više na osjećaj nego na argumente. S time nećeš proći prvi razgovor, shvatit će da blefiraš.
Ono što tražiš je napisano više puta, ali ako ne možeš odvojiti bitno od nebitnog ne mogu ti pomoći jer nećeš preživjeti prvi kontakt s neprijateljskom vatrom.
Samo si u prvom mailu trebao napisati što si im napisao i na taj način bi pomogao svima koji čekaju konzolu i izbjegao daljnju nepotrebnu prepisku koja nije nikud vodila. Kažeš, htio si pomoći ali u zagonetkama pa nek si ljudi traže bitno iz izrečenog. Oprosti, ali to nije pomoć već samo dobar temelj za ovo u što se izrodilo. Sve si mogao spriječiti u prvom mailu da si stvarno htio pomoći. Samo si trebao proslijediti svoj prvi mail prema SD i svim zainteresiranima bilo bi jasno u kojem smjeru trebaju krenuti. Moraš shvatiti da svi ljudi nisu isti. Neki se ne znaju izboriti za svoja prava, neki to ne znaju složiti u par suvislih rečenica a neki jednostavno ne vide način na koji bi krenuli u prepisku sa SD. No tvoj prvi post je mogao sve to riješiti. Nije i sad imamo kobasu kakvu imamo koja nikuda ne vodi i koja nikome nije pomogla.
Ja sam stavio sadrzaj maila treba samo malo scrollat u natrag. Drago mi je da sam pomogao Maat da dode do svoje konzole. A sto se besmislenog dokazivanja tice jesam li ja dobio konzolu isti mi je nick i na psn-u pa provjerite
Abcćčdđdžefghijklljmnnjopqrsštuvwxyzž
1234567890
Evo ljudi u ova dva gornja reda imate sve potrebno kako bi uspješno dobili od SD-a konzolu.
PS. sva slova i brojke se mogu upotrijebiti više puta
Imamo prodavaca godine nas crocro
https://www.njuskalo.hr/ps5-konzole/playstation-5-konzola-akcija-5000-kn-ps4-oglas-33477654
PlayStation 5 konzolu prednaručio sam kod vas 8. listopada. Dan prije zaključavanja drugog vala prednarudžbi. Odlučio sam se za isplatu konzole na 12 rata, kartica je autorizirana također u listopadu. U to vrijeme obećano mi je da ću konzolu dobiti po redoslijedu prednarudžbi te da konzolu ne očekujem u periodu lansiranja konzole na eu tržištu već u prosincu. Prosinac je prošao, rate su uredno plaćene, obećane konzole nije bilo. Novo obećanje postao je siječanj 2021. godine. Informacije o pošiljkama počeo sam primati s raznih internetskih foruma, a od vas sam dobivao isključivo copy paste koji se vrtio po svim ostalim mailovima: 'Ništa ne znamo. Siječanj. Možda.' U međuvremenu, nekolicina korisnika s nekoliko foruma počela je objavljivati račune, po kojima je povremenih konzola itekako bilo, ali isključivo uz prijetnju inspekcijom i povredom korisničkih prava. Konzole (digital i bluray) su se magično' pojavile' upravo u tim spomenutim slučajevima, za što mogu priložiti i recepte ukoliko je potrebno.
Najnovije obećanje? Veljača. Možda. Sigurno? Nadamo se. Ovisi koji operater se javi.
Mislim da ste prešli svaku granicu, korisnička podrška je nepostojeća, a svaki upit završava s opcijom mogućeg povrata novca. Već sam otplatio četiri rate (uskoro petu) i ne planiram odustati od svojeg prava i svoje konzole, a vas molim da riješite problem s vaše strane jer niste zadovoljili obećano i jer niste trgovina od povjerenja.
O ovome svakako planiram obavijestiti i nadležne, koji su vjerujem već upoznati s 'pričama iz Sancta Domenice', već su ih puni, i forumi i domovi.
*Evo vam, copy paste, pa si modificirajte... Hoću reći... Svi mi znamo kako pisati mejlove... Kad čujemo da je netko uspio, želimo jasnu metodu. Screenshot. Odgovor tvrtke. Itd.
Sasvim jednostavno.
Prosipanje apstraktnih mudrosti ne pomaže.
Imamo prodavaca godine nas crocro
https://www.njuskalo.hr/ps5-konzole/playstation-5-konzola-akcija-5000-kn-ps4-oglas-33477654
Molim pročitati. Nemoj se javljati ako nemaš love za PS5, odi igrat ps1.
Nazovite samo ako vam uvjeti odgovaraju da vam ne spustim slušalicu.
Cijne u kešu je zadnja cijena, cijena u kešu + konzola je zadnja cijena. FIKSNO znači nemoj bit budala pa pitati koja je zadnja cijena nego odi u školu ako ne znaš što znači FIKSNO.
hahhahahha, kakva svjetska seljačina.
Baš sam jučer tom gnomu poslao poruku kolko je cijena ako imam ps4 slim.
Žalosno da takvi ljudi postoje, puno bolja solucija je ona s koprivama.
Imamo prodavaca godine nas crocro
https://www.njuskalo.hr/ps5-konzole/playstation-5-konzola-akcija-5000-kn-ps4-oglas-33477654
Potres, sve se nema, a tu se prodaje PS5.
Imamo prodavaca godine nas crocro
https://www.njuskalo.hr/ps5-konzole/playstation-5-konzola-akcija-5000-kn-ps4-oglas-33477654
Zašupao bi ga samk zbog prve rečenice dalje nisam
morao citat veliki lovaš kupio plejku na 12 rata sad prodaje kao veliki
poduzetnik da obrne bijednih hiljadu kuna mogao je reci donirao bi mu ja. 🙃
PlayStation 5 konzolu prednaručio sam kod vas 8. listopada. Dan prije zaključavanja drugog vala prednarudžbi. Odlučio sam se za isplatu konzole na 12 rata, kartica je autorizirana također u listopadu. U to vrijeme obećano mi je da ću konzolu dobiti po redoslijedu prednarudžbi te da konzolu ne očekujem u periodu lansiranja konzole na eu tržištu već u prosincu. Prosinac je prošao, rate su uredno plaćene, obećane konzole nije bilo. Novo obećanje postao je siječanj 2021. godine. Informacije o pošiljkama počeo sam primati s raznih internetskih foruma, a od vas sam dobivao isključivo copy paste koji se vrtio po svim ostalim mailovima: 'Ništa ne znamo. Siječanj. Možda.' U međuvremenu, nekolicina korisnika s nekoliko foruma počela je objavljivati račune, po kojima je povremenih konzola itekako bilo, ali isključivo uz prijetnju inspekcijom i povredom korisničkih prava. Konzole (digital i bluray) su se magično' pojavile' upravo u tim spomenutim slučajevima, za što mogu priložiti i recepte ukoliko je potrebno.
Najnovije obećanje? Veljača. Možda. Sigurno? Nadamo se. Ovisi koji operater se javi.
Mislim da ste prešli svaku granicu, korisnička podrška je nepostojeća, a svaki upit završava s opcijom mogućeg povrata novca. Već sam otplatio četiri rate (uskoro petu) i ne planiram odustati od svojeg prava i svoje konzole, a vas molim da riješite problem s vaše strane jer niste zadovoljili obećano i jer niste trgovina od povjerenja.
O ovome svakako planiram obavijestiti i nadležne, koji su vjerujem već upoznati s 'pričama iz Sancta Domenice', već su ih puni, i forumi i domovi.
*Evo vam, copy paste, pa si modificirajte... Hoću reći... Svi mi znamo kako pisati mejlove... Kad čujemo da je netko uspio, želimo jasnu metodu. Screenshot. Odgovor tvrtke. Itd.
Sasvim jednostavno.
Prosipanje apstraktnih mudrosti ne pomaže.
Ja sam poslao 25.1. sličan mail, odgovor dobio jučer:
Poštovani,
Hvala Vam još jednom što ste prednaručili PlayStation 5 konzolu.
Još jednom, želimo Vam se zahvaliti na strpljenju i primite naše isprike radi dužeg čekanja isporuke zbog globalne nestašica konzola.
Ovom prilikom Vas obavještavamo da je pošiljka sa Vašom PS5 konzolom najavljena od proizvođača za dolazak na naše skladište tijekom veljače.
Dodatno ćemo Vas o statusu isporuke informirati na dan zaprimanja pošiljke, a Vaša PS5 konzola će sljedeći radni dan biti predana na isporuku kurirskoj službi koja će Vas nadalje dodatno obavijestiti SMS porukom o tijeku isporuke.
Manja količina iz navedenog datuma u 11.mj, je bila zasebno alocirana za prikupljene narudžbe tijekom Day1 online prodaje na službeni datum lansiranja 19.11., sukladno datim direktnim smjernicama sa strane proizvođača i napomenama koje su bile javno objavljene u tim trenucima na stranicama artikala i centralnoj stranici PS5 launch promocije na našoj web stranici.
Narudžbe su bile moguće jedna konzola po narudžbi osobe koja naručuje, a isporuke konzola po redu naručivanja.
Za Maju Šuput i njezinu konzolu nemamo informaciju.
unaprijed hvala,
Zanimljivo da priznaju da su imali kontignent odvojen za prvi dan prodaje. Pa ti prednaručuj.
Ali ajde, bar su se ogradili od Maje Šuput, mora da joj je poslao neki zaluđeni fan. :P
PlayStation 5 konzolu prednaručio sam kod vas 8. listopada. Dan prije zaključavanja drugog vala prednarudžbi. Odlučio sam se za isplatu konzole na 12 rata, kartica je autorizirana također u listopadu. U to vrijeme obećano mi je da ću konzolu dobiti po redoslijedu prednarudžbi te da konzolu ne očekujem u periodu lansiranja konzole na eu tržištu već u prosincu. Prosinac je prošao, rate su uredno plaćene, obećane konzole nije bilo. Novo obećanje postao je siječanj 2021. godine. Informacije o pošiljkama počeo sam primati s raznih internetskih foruma, a od vas sam dobivao isključivo copy paste koji se vrtio po svim ostalim mailovima: 'Ništa ne znamo. Siječanj. Možda.' U međuvremenu, nekolicina korisnika s nekoliko foruma počela je objavljivati račune, po kojima je povremenih konzola itekako bilo, ali isključivo uz prijetnju inspekcijom i povredom korisničkih prava. Konzole (digital i bluray) su se magično' pojavile' upravo u tim spomenutim slučajevima, za što mogu priložiti i recepte ukoliko je potrebno.
Najnovije obećanje? Veljača. Možda. Sigurno? Nadamo se. Ovisi koji operater se javi.
Mislim da ste prešli svaku granicu, korisnička podrška je nepostojeća, a svaki upit završava s opcijom mogućeg povrata novca. Već sam otplatio četiri rate (uskoro petu) i ne planiram odustati od svojeg prava i svoje konzole, a vas molim da riješite problem s vaše strane jer niste zadovoljili obećano i jer niste trgovina od povjerenja.
O ovome svakako planiram obavijestiti i nadležne, koji su vjerujem već upoznati s 'pričama iz Sancta Domenice', već su ih puni, i forumi i domovi.
*Evo vam, copy paste, pa si modificirajte... Hoću reći... Svi mi znamo kako pisati mejlove... Kad čujemo da je netko uspio, želimo jasnu metodu. Screenshot. Odgovor tvrtke. Itd.
Sasvim jednostavno.
Prosipanje apstraktnih mudrosti ne pomaže.
Ja sam poslao 25.1. sličan mail, odgovor dobio jučer:
Poštovani,
Hvala Vam još jednom što ste prednaručili PlayStation 5 konzolu.
Još jednom, želimo Vam se zahvaliti na strpljenju i primite naše isprike radi dužeg čekanja isporuke zbog globalne nestašica konzola.
Ovom prilikom Vas obavještavamo da je pošiljka sa Vašom PS5 konzolom najavljena od proizvođača za dolazak na naše skladište tijekom veljače.
Dodatno ćemo Vas o statusu isporuke informirati na dan zaprimanja pošiljke, a Vaša PS5 konzola će sljedeći radni dan biti predana na isporuku kurirskoj službi koja će Vas nadalje dodatno obavijestiti SMS porukom o tijeku isporuke.
Manja količina iz navedenog datuma u 11.mj, je bila zasebno alocirana za prikupljene narudžbe tijekom Day1 online prodaje na službeni datum lansiranja 19.11., sukladno datim direktnim smjernicama sa strane proizvođača i napomenama koje su bile javno objavljene u tim trenucima na stranicama artikala i centralnoj stranici PS5 launch promocije na našoj web stranici.
Narudžbe su bile moguće jedna konzola po narudžbi osobe koja naručuje, a isporuke konzola po redu naručivanja.
Za Maju Šuput i njezinu konzolu nemamo informaciju.
unaprijed hvala,
Zanimljivo da priznaju da su imali kontignent odvojen za prvi dan prodaje. Pa ti prednaručuj.
Ali ajde, bar su se ogradili od Maje Šuput, mora da joj je poslao neki zaluđeni fan. :P
sereš da si ih pito za maju šuput hahahhaha