PS: spavnanje enemija smatraj olaksanjem jer da imas fixan broj nebi do kraja igre uvatija level 40 a onda bi tek bilo posla za ovlastene servisere.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
PS: spavnanje enemija smatraj olaksanjem jer da imas fixan broj nebi do kraja igre uvatija level 40 a onda bi tek bilo posla za ovlastene servisere.
Evo probao danas jos jednom bloodborn i dalje ne kuzim poantu igre.
Prvi level i odmah na pocetku 10 enemija skupa na jednom mjestu. Odmah iza njih vrata. Ubit svih 10 sam uspio jednom trceci naokolo i onda skuzim ne mozes otvorit vrata.
Jel poanta cijelo vrijeme izbjegavat enemije i otvarat vrata za dalje? Ako je, ova igra je tezi fail.
Cak mi ni ne smeta tezina da moram xy puta poginut koliko koja je poanta igre jer cim dalje idem imam osjecaj da su igru developeri osmislili da s namjerom cim vise puta umres i da je to teski mindfuck.
Dakle razumijem boss bitke gdje bi u teoriji trebao biti strateg, ali ovo spavnanjevenemija ne kuzim.
Ovi neprijatelji na početku su još lagani.
Ma kasnije kad malo povećaš level/HP razgrtat ćeš ih ko snijeg.
Evo probao danas jos jednom bloodborn i dalje ne kuzim poantu igre.
Prvi level i odmah na pocetku 10 enemija skupa na jednom mjestu. Odmah iza njih vrata. Ubit svih 10 sam uspio jednom trceci naokolo i onda skuzim ne mozes otvorit vrata.
Jel poanta cijelo vrijeme izbjegavat enemije i otvarat vrata za dalje? Ako je, ova igra je tezi fail.
Cak mi ni ne smeta tezina da moram xy puta poginut koliko koja je poanta igre jer cim dalje idem imam osjecaj da su igru developeri osmislili da s namjerom cim vise puta umres i da je to teski mindfuck.
Dakle razumijem boss bitke gdje bi u teoriji trebao biti strateg, ali ovo spavnanjevenemija ne kuzim.
Sve ubijaj sto vidis, ali izvlaci ih jednog po jednog.
Ne znam kakva bi poanta igre trebala bit ? Ubijas monstere i ides kroz level. Cist jednostavno kao mnogim drugim igrama.
I misli malo, neki napadi su dobri za ubijanje vise neprijatelja odjednom dok neki drugi bas i nisu. Nauci moveset od orzuja jer imas sigurno 10 vrsta napada samo sa jednim oruzjem.
Neprijatelji su polagani tak da te za*ebu. Moras racunat da te neko ceka sa nozem iza svakog ugla.
čuo sam nešto da je bloodborne besplatan ovaj mjesec, jel to istina?
nisam nikad igrao ni dark souls ni bloodborne, mogao bi isprobati sad za vikend, pa ak mi se sviđa uletiti u to.
Da, bloodborne i ratchet&clank su besplatni ako imas pretplatu na ps+
Skini, nemas sto izgubiti, mozda ti se svidi
Da, ako ga downloadaš do kraja mjeseca, besplatan je dokle god imaš Playstation Plus pretplatu.
Evo probao danas jos jednom bloodborn i dalje ne kuzim poantu igre.
Prvi level i odmah na pocetku 10 enemija skupa na jednom mjestu. Odmah iza njih vrata. Ubit svih 10 sam uspio jednom trceci naokolo i onda skuzim ne mozes otvorit vrata.
Jel poanta cijelo vrijeme izbjegavat enemije i otvarat vrata za dalje? Ako je, ova igra je tezi fail.
Cak mi ni ne smeta tezina da moram xy puta poginut koliko koja je poanta igre jer cim dalje idem imam osjecaj da su igru developeri osmislili da s namjerom cim vise puta umres i da je to teski mindfuck.
Dakle razumijem boss bitke gdje bi u teoriji trebao biti strateg, ali ovo spavnanjevenemija ne kuzim.
Sve ubijaj sto vidis, ali izvlaci ih jednog po jednog.
Ne znam kakva bi poanta igre trebala bit ? Ubijas monstere i ides kroz level. Cist jednostavno kao mnogim drugim igrama.
I misli malo, neki napadi su dobri za ubijanje vise neprijatelja odjednom dok neki drugi bas i nisu. Nauci moveset od orzuja jer imas sigurno 10 vrsta napada samo sa jednim oruzjem.
Neprijatelji su polagani tak da te za*ebu. Moras racunat da te neko ceka sa nozem iza svakog ugla.
Ok sve to stoji ali koja je poanta igre ako mogu sve enemije pretrcat dok ne nadem prava vrata...koliko sam shvatio jedino bosseve moras ubit da bi isao dalje. Koja je onda poanta ubijanja svega sto vidis?
Ok sve to stoji ali koja je poanta igre ako mogu sve enemije pretrcat dok ne nadem prava vrata...koliko sam shvatio jedino bosseve moras ubit da bi isao dalje. Koja je onda poanta ubijanja svega sto vidis?
Metroidvania games generally feature a large interconnected world map the player can explore, though access to parts of the world is often limited by doors or other obstacles that can only be passed once the player has acquired special items, tools, weapons or abilities within the game. Acquiring such improvements can also aid the player in defeating more difficult enemies and locating shortcuts and secret areas, and often includes retracing one's steps across the map. Through this, Metroidvania games include tighter integration of story and level design, careful design of levels and character controls to encourage exploration and experimentation, and a means for the player to become more invested in their player character.
Ok sve to stoji ali koja je poanta igre ako mogu sve enemije pretrcat dok ne nadem prava vrata...koliko sam shvatio jedino bosseve moras ubit da bi isao dalje. Koja je onda poanta ubijanja svega sto vidis?
Poanta je sta neces odma nac pravi put jer je grad poput labirinta, pa ces za sobon skupit dosta ekipe koja ce te ubit i to ce te isfrustrirat.
Ubijajuci "monstere" skupljas blood echoese(valuta kojon kupujes stvari i levelas se), blood vials (heal), upgrade materijal i druge korisne stvari.
Takoder cisceci njih imas vrimena za istrazivanje grada, a stvarno je brutalno napravljen. Ako samo trcis kroz njih propustit ces sve one detalje koji cine ovu igru posebnon, npr. questovi koje je Deni spominja, a to bi stvarno bila steta.
Moj savjet je da citas opis svakog itema koji skupis i razmislis kako ti moze pomoc i kada ga iskoristit. Kad dolazis kraj nekog ugla, prodi ga i odma rollaj nazad jer ce te najvjerojatnije neko cekat tu.
Kad skupljas neki item kojeg nisi dobija ubijjuci nekog, dodi kraj njega i okreni kameru, ili se isto povuci nazad jer postoji sansa da ce te neko zaskocit.
Istrazivanje svakog ugla je po meni najbolji nacin za prolazak kroz ovakve igre. Osobno uopce ne koristin trcanje osin ako se moran povuc nazad.
DS2 mi je bila prva soulsborne igra i nisan pojma ima o ovakvim igrama. Nakon 10 sati igre mislin da san ubija 1 bossa i umra cca 70 - 80 puta. U BB nakon 10ak sati igre san umra 15 puta i prosa 4 bossa.
Gore je Nathan napisa da moras razmislit o svakoj smrti i znat zasto si umra, jer ako to ne zakljucis velika je sansa da ces ponovit istu gresku. Kad te ubije sa velikon kolicinon Blood Echoa pokusaj sta sigurnije doc do tog mista da ih skupis, jer ako te ubije opet prije skupljanja gubis ih zauvik.
Cisto malo motivacije za sve koji kazu da su soulsborne igre preteske, sinoc je lik prosa Dark Souls trilogiju bez da je primija jedan jedini udarac. Izazov je bija takav da ako prode npr. 2 igre i primi udarac na 3. mora krenit sve 3 ispocetka. Slijedeci izazov mu je Demon's Souls, DS trilogija i Bloodborne jedna za drugon.
Ispricavan se na dugon postu.
Jel probao netko ovaj supersampling mod za pro?
Evo probao danas jos jednom bloodborn i dalje ne kuzim poantu igre.
Prvi level i odmah na pocetku 10 enemija skupa na jednom mjestu. Odmah iza njih vrata. Ubit svih 10 sam uspio jednom trceci naokolo i onda skuzim ne mozes otvorit vrata.
Jel poanta cijelo vrijeme izbjegavat enemije i otvarat vrata za dalje? Ako je, ova igra je tezi fail.
Cak mi ni ne smeta tezina da moram xy puta poginut koliko koja je poanta igre jer cim dalje idem imam osjecaj da su igru developeri osmislili da s namjerom cim vise puta umres i da je to teski mindfuck.
Dakle razumijem boss bitke gdje bi u teoriji trebao biti strateg, ali ovo spavnanjevenemija ne kuzim.
Sve ubijaj sto vidis, ali izvlaci ih jednog po jednog.
Ne znam kakva bi poanta igre trebala bit ? Ubijas monstere i ides kroz level. Cist jednostavno kao mnogim drugim igrama.
I misli malo, neki napadi su dobri za ubijanje vise neprijatelja odjednom dok neki drugi bas i nisu. Nauci moveset od orzuja jer imas sigurno 10 vrsta napada samo sa jednim oruzjem.
Neprijatelji su polagani tak da te za*ebu. Moras racunat da te neko ceka sa nozem iza svakog ugla.
Ok sve to stoji ali koja je poanta igre ako mogu sve enemije pretrcat dok ne nadem prava vrata...koliko sam shvatio jedino bosseve moras ubit da bi isao dalje. Koja je onda poanta ubijanja svega sto vidis?
Pa ne moras nit sve bosseve.
Pretrci ti njih sve pa ces vidjet kak ces se kasnije u igri provest ;)
Javi nam kak ces te bosseve ubit koje moras, kak ces si level dignut, kak ces napravit upgrade oruzja i slicno.
Ako imas dovoljno skilla mozes proc igru kak god hoces. Ne moras nit jedan lvl dizat, al za to zbilja moras bit sposoban.
Ova igra te ne drzi za rukav. Istrazi malo.
Ak te zanima igra onda igraj polako i temeljito.
Uporno trazis problem u igri. Pa nema igra 92 na metacriticu bezveze.
Jel probao netko ovaj supersampling mod za pro?
Ja ga imam upaljenog još od ove bete i nije me izuo iz cipela (igram na 32" TV sa cca 1-1.5m udaljenosti).
Možda da je veći TV ili baš da vidim dvije slike usporedno, onda bih lakše uočio razliku.
Jel probao netko ovaj supersampling mod za pro?
Na supersampling gledaj kao na najzahtjevniju moguću anti-aliasing tehniku koja postoji.
Vrlo je vjerojatno da će se playka grijati puno više nego inače dok to imaš upaljeno, a efekt će biti mrvicu bolje antialiasana slika na 1080p.
Probao i ja bloodbourne, i kao sto sam i ocekivao nije mi se svidila, jednostavno nisam ljubitelj takvih vrsta igrara, fantasy zanra opcenito
cini mi se da su malo bolje optimizirali 5.50 soft, nakon sto sam zbriso sve notifikacije koje su se nataložile s vremenom, stavio custom pozadinu sve fluidnije radi, prije mi je znalo svako malo zaštucat scrolanjem kroz meni ili ulazenje/izlazenje iz store-a...
dobar posao Sony
edit: probao i ja BB, igrao mozda sat i pol, neznam, nije to igra za mene, nemam opce zelje dalje nastavljat
Ratcheta isto probao, zgleda super al da mi se bas igra, pa i ne...
nisam probao BB, ali ću večeras najvjerojatnije malo isprobat, ali po pričama ovdje i općenito po netu BB i DS su imali vrlo teške bossove, znači igre su izuzetno teške i sad mi je baš žao što Witcher 3 nije isto na sličan način napravljen, u biti sve da bude isto, samo da ima level težine gdje su čudovišta i drugi bossovi iznimno teški i da se baš moraju kombinirat razne taktike za ubijanje
Meni je više trebalo vremena da u Witcheru 3 ubijem onu žabu na easy (prvi boss u Hearts of Stone) sa svježim NG+ likom, nego što mi je trebalo za većinu BB/DS bosseva.
Rekao bih da i jedna i druga igra traže (pogotovo u boss fightovima) da se malo uključi mozak, a svi mi često puta igramo da bi odmorili mozak, pa zato ta percepcija o težini igre.
Meni je više trebalo vremena da u Witcheru 3 ubijem onu žabu na easy (prvi boss u Hearts of Stone) sa svježim NG+ likom, nego što mi je trebalo za većinu BB/DS bosseva.
Rekao bih da i jedna i druga igra traže (pogotovo u boss fightovima) da se malo uključi mozak, a svi mi često puta igramo da bi odmorili mozak, pa zato ta percepcija o težini igre.
HoS bossovi su brutalni i to je super, da je čitava igra takva bila bi 10/10, ali nažalost u base igri ne moraš uključivati mozak kad postaneš malo jači, sjećam se da sam na lvl 23 razbio griffina koji je bio 34 lvl, u contractu jel, bez ikakvih napitaka, blade oilsa i tih stvari, to postane bezveze. eredrina sam pobijedio iz prvog pokušaja, nije baš sjajno kad pobijediš najjače stvorenje na koje si naletio iz prve i to bez nekog posebnog taktiziranja
Zato sam ja igrao Horizon na very hard, kasnije jedno vrijeme The frozen wilds i na ultra high :D zato mi i jest toliko dugo igra bila zanimljiva jer mi je fora bilo sto se za svakog protivnika dobro moram potruditi :D
Zato sam ja igrao Horizon na very hard, kasnije jedno vrijeme The frozen wilds i na ultra high :D zato mi i jest toliko dugo igra bila zanimljiva jer mi je fora bilo sto se za svakog protivnika dobro moram potruditi :D
Ti si san svake žene, i bariš na hard difficultyu :-)
Meni je više trebalo vremena da u Witcheru 3 ubijem onu žabu na easy (prvi boss u Hearts of Stone) sa svježim NG+ likom, nego što mi je trebalo za većinu BB/DS bosseva.
Rekao bih da i jedna i druga igra traže (pogotovo u boss fightovima) da se malo uključi mozak, a svi mi često puta igramo da bi odmorili mozak, pa zato ta percepcija o težini igre.
Samo kaj su tamo bossevi poprilicno jadni u uspredbi sa ovima na BB-u
Ono nabriju te na taj wild hunt, a na kraju isti drek kao i svi ostali banditi u igri.
Ma gle nekome tak nekaj ne lezi to je to. No ne treba onda trazit mane u igri kao opravdanje neko.
Osobno imam Bloodborne GOTY (fizičku verziju) prošao sam prvog bosa i to je to. Igra mi predstavlja čisto mučenje i maltretiranje igrača. Umjesto kada dođem kući sa napornog i maltretirajućeg posla onda me još i igra živcira, e pa nećeš razbojniče. Igra je čisti uništavač živaca i vjerovatno bi je igrao i završio da sam negdje 15-20 godina mlađi, ali sada više nemam živaca ni volje, a ni želje za ovakvim mazohizmom.
Naravno da igru prodajem, ali će to sada biti umijeće nakon ovog mjeseca zbog PS + pretplate
Jel' igra tko Fortnite?
Igram igre preko dvadeset godina i mislim da nikada nije bio igre u kojoj sam bio tako loš kao u Fortnite-u. Mislim, ne igram igru aktivno, odigram dnevno jednu partiju ako i toliko, ali i to kada odigram sam katastrofa. Kontrole su mi čudne i onda još kada naletim na nekog frika koji to igra svakodnevno pa počne graditi kojekakva čuda ispred mene rezultat je katastrofalan.
Idem igrati Rachet & Clank. :D
Koliki je nfs payback zapravo cancer od igre kada odmah nakon njega ides igrati gran turismo hahha
Sad se kajem sto sam ga kupio
https://www.naughtydog.com/blog/studio_update_neil_druckmann_the_last_of_us_part_II
druckman postao vice president...
imam dva pitanja:
1. jel ima neki način da priključim PS4 na monitor na kompu? stoji mi pod moj PC, ovo su specifikacije https://www.asus.com/us/ROG-Republic-Of-Gamers/ROG_SWIFT_PG278Q/specifications/
2. jel mogu priključiti nekakve zvučnike na PS4 direktno?
edit: ne morate odgovorati, nemam hdmi tak da ne mogu, morat ću prikačit sony na nešto drugo