PlayStation 4 izdvojena tema

poruka: 37.787
|
čitano: 7.476.036
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Razmjena igara za PS4/PS5
13 godina
offline
Re: PlayStation 4
Ezio kaže...
OriginalEXE kaže...
Ezio kaže...
Cadus kaže...

Pozdrav!

 

 

Ne onako jednobojna crvena, nego neke crvene titrajuce crtice preko cijeloga ekrana. I tu sam ga ponovo prisilno ugasio i ostavio na miru. 

meni ovo izgleda kao neki kvar. ne valja kabel, ne valja hdmi ulaz na monitoru, ili nedajbože-ne valja ps4.

 Pa mislim da bi mu to da ne radi ps4 jos bila i najbolja verzija posto sigurno ima garanciju za njega, a za monitor tko zna :)

 ne znam, meni se ne bi dalo nositi na servis. a ako je do kabla samo, to je najlakše rješivo

 

Provjeriti cu sve opcije kada dodem doma. Al mislim da ce mi isto biti i na TV-u kao i na monitoru. Jer evo SLUCAJA gdje ga je covjek normalno upalio, i pojavile su mu se te crvene crte preko cijeloga ekrana, a kasnije (u 2. komentaru) je napisao da mu se te crte takoder pojavljuju kada ude u Safe Mode...

10 godina
neaktivan
offline
Re: PlayStation 4
Pa proveri, ako imas garanciju a imas sigurno, iskoristi to. Ja trebam ovih dana isto uzeti ps i imam monitor full hd ali nema hdmi pa sam uzeo onaj kabl dvi to hdmi, nadam se da ce raditi dok ne uzmem neki tv za sobu.
Svako prolece na Zvezdu mirise...
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: PlayStation 4
ruya kaže...
Pa proveri, ako imas garanciju a imas sigurno, iskoristi to. Ja trebam ovih dana isto uzeti ps i imam monitor full hd ali nema hdmi pa sam uzeo onaj kabl dvi to hdmi, nadam se da ce raditi dok ne uzmem neki tv za sobu.

 Budem, ali koliko sve vise i vise citam, greska je u HDMI portu na PS4u, i trebat cu ga nositi na popravak hahahah dakle vec prvog dana! A sada meni nije jasno, dakle kupio sam pokvarenu robu i odmah ce mi netko u servisu cackati po njoj...

Pa sad ti kupuj. A zamijenit mi je nece? Jer ako sam je kupio jucer, covjek ocekuje da ce je odmah i upotrijebit, a ne sad cekati servis jos tj-2. S tim da su mi sada "praznici", a kasnije mi pocinje faks hah, ma genijalni su!

 

Ovo sa HDMI-om i DVI-om bi ti trebalo sljakati, makar trazeci soluciju za svoj problem sam naletio i na par njih da se zale na takav nacin spajanja HDMI-DVI. :/ 

Poruka je uređivana zadnji put pet 30.12.2016 12:40 (Cadus).
14 godina
offline
Re: PlayStation 4
Cadus kaže...
ruya kaže...
Pa proveri, ako imas garanciju a imas sigurno, iskoristi to. Ja trebam ovih dana isto uzeti ps i imam monitor full hd ali nema hdmi pa sam uzeo onaj kabl dvi to hdmi, nadam se da ce raditi dok ne uzmem neki tv za sobu.

 Budem, ali koliko sve vise i vise citam, greska je u HDMI portu na PS4u, i trebat cu ga nositi na popravak hahahah dakle vec prvog dana! A sada meni nije jasno, dakle kupio sam pokvarenu robu i odmah ce mi netko u servisu cackati po njoj...

Pa sad ti kupuj. A zamijenit mi je nece? Jer ako sam je kupio jucer, covjek ocekuje da ce je odmah i upotrijebit, a ne sad cekati servis jos tj-2. S tim da su mi sada "praznici", a kasnije mi pocinje faks hah, ma genijalni su!

 

Ovo sa HDMI-om i DVI-om bi ti trebalo sljakati, makar trazeci soluciju za svoj problem sam naletio i na par njih da se zale na takav nacin spajanja HDMI-DVI. :/ 

 Moja "mršava" verzija bez problema radi na HDMI-DVI

10 godina
neaktivan
offline
Re: PlayStation 4
Ma nema nista gore nego kad kupis tako nesto i plus sto ne kosta male pare i jos na kraju ne radi a bas zbog tih stvari kupujes novo racunajuci da si miran odredjen period sto se tice kvarova.
Svako prolece na Zvezdu mirise...
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
online
PlayStation 4

Barem ćeš dobiti novu konzolu, opet ćeš ju raspakirati, poskidati najloniče...

Ja uživam u unboxingu stvari.

Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Re: PlayStation 4
Haha ma dzabe ti unboksing ako glavna zvezda ne radi xd
Svako prolece na Zvezdu mirise...
Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: PlayStation 4
pqweasdyxc kaže...

Barem ćeš dobiti novu konzolu, opet ćeš ju raspakirati, poskidati najloniče...

Ja uživam u unboxingu stvari.

 

Jos kad bi to bilo tako. Necu vjv nis dobiti novog, nego svoju kupljenu konzolu koju je vec rastavljao neki serviser i koja je vec bila "pod nozem"! Maah...

15 godina
offline
Re: PlayStation 4
Cadus kaže...
pqweasdyxc kaže...

Barem ćeš dobiti novu konzolu, opet ćeš ju raspakirati, poskidati najloniče...

Ja uživam u unboxingu stvari.

 

Jos kad bi to bilo tako. Necu vjv nis dobiti novog, nego svoju kupljenu konzolu koju je vec rastavljao neki serviser i koja je vec bila "pod nozem"! Maah...

 Pogledaj potrosacki zakon, ima nesto u roku od 7 dana da mozes traziti novo(* ako se roba pokaze neispravna u roku od 7 dana od kupnje) ili tako neka fora. Procackaj to i pitaj nekog tko ima iskustva sa tim.

Di2 & EPS FTW!
Poruka je uređivana zadnji put pet 30.12.2016 13:30 (ivanoile).
17 godina
online
Re: PlayStation 4
Cadus kaže...
pqweasdyxc kaže...

Barem ćeš dobiti novu konzolu, opet ćeš ju raspakirati, poskidati najloniče...

Ja uživam u unboxingu stvari.

 

Jos kad bi to bilo tako. Necu vjv nis dobiti novog, nego svoju kupljenu konzolu koju je vec rastavljao neki serviser i koja je vec bila "pod nozem"! Maah...

 

Dođi u dućan, objasni problem i traži novu. Imaš pravo na to.

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga
15 godina
offline
Re: PlayStation 4
Cadus kaže...
pqweasdyxc kaže...

Barem ćeš dobiti novu konzolu, opet ćeš ju raspakirati, poskidati najloniče...

Ja uživam u unboxingu stvari.

 

Jos kad bi to bilo tako. Necu vjv nis dobiti novog, nego svoju kupljenu konzolu koju je vec rastavljao neki serviser i koja je vec bila "pod nozem"! Maah...

 u roku 8 dana ti ju moraju zamjeniti u dućanu nikakav servis. Zakonski rok za reklamaciju je 8 dana od dana isporuke.

 

17 godina
neaktivan
offline
Re: PlayStation 4
Bitanga kaže...
Cadus kaže...
pqweasdyxc kaže...

Barem ćeš dobiti novu konzolu, opet ćeš ju raspakirati, poskidati najloniče...

Ja uživam u unboxingu stvari.

 

Jos kad bi to bilo tako. Necu vjv nis dobiti novog, nego svoju kupljenu konzolu koju je vec rastavljao neki serviser i koja je vec bila "pod nozem"! Maah...

 

Dođi u dućan, objasni problem i traži novu. Imaš pravo na to.

Trazi novu.

Battletag - Gobac#2782; Cypher: Ignorance is bliss.
13 godina
offline
Re: PlayStation 4
tako je ne dozvoli da ti ista rade na konzoli, trazi novu i moraju ti je dati, ako zezaju reci im da ces ih prijaviti drzavnoj inspekciji za zastitu potrosaca di ces nakon toga sigurno dobiti novi uredaj, al mislim da do toga nece doci jer prodavac je svjestan zakona
17 godina
offline
Re: PlayStation 4
Cadus kaže...

Pozdrav!

 

Jucer sam nabavio svoj Playstation 4 Pro :)

I naravno evo vec prvih "problema". Jucer sam radio mjesta u dnevnom za njega da ga mogu (za stalno) prikopcati na TV, no u meduvremenu sam ga odlucio prvi put upaliti tako da ga spojim na monitor: LG Flatron IPS236 (u linku mu stoje specifikacije). Spojio sam ga naravno preko HDMI-a.
Nakon što sam ga upalio, na monitoru mi se pokaze poruka:

HDMI

OUT OF RANGE

134,9 KHz / 60 Hz

 

I vidim po internetu, tj po stranim forumima da postoje isti problemi, no medutim ti problemi se pojavljuju u slucaju kada ps4 spajamo na NE fullHD monitore (Non-1080p), sto kod mene nije slucaj. I idem ipak poslusat njihov savjet: Pogasio sam ps4 drzeci power tipku dok se nije cuo 2. beep. Nakon sto se PS4 pogasio, pricekao sam te ga upalio drzeci power tipku ponovo dok se nije cuo 2. beep. Tu je PS4 trebao uci u safe mode - tek toliko da provjerim rezoluciju. I da stvar bude jos bolja, safe mode mi takoder ne radi - pojavio mi se crveni ekran.....

Ne onako jednobojna crvena, nego neke crvene titrajuce crtice preko cijeloga ekrana. I tu sam ga ponovo prisilno ugasio i ostavio na miru.

 

Ima li netko rjesenje za ovo? Danas cu ga spojiti na TV pa ce vjerojatno sve funkcionirati, ali me ovo jako jako kopka s obzirom da sam ga prvi put upalio, i sve je ovako ispalo!

 Mozda je najbolje PS4 prvi put prikopčati na tv pa poštimati rezu i sve ostalo. Možda ti je monitor u rezi koju ne podržava PS4? Tko će znati. Složi sve preko tv pa nakon toga probaj preko monitora pa ćeš vidjeti kako će se ponašati. Ako je hdmi originalan od PS4 čisto sumnjam da je neispravan. Sumnjam da je neispravna i konzola iako je moguće.

13 godina
offline
PlayStation 4

Hvala ljudi na savjetima! Imam jos podosta novih informacija vezano za moj novi (jucer kupljeni) Playstation 4 Pro.

Nakon monitora, spojio sam ga sa FullHD TV-om i sve je uredno radilo, no i dalje mi nije jasna ta situacija sa monitorom (koji je fullHD takoder, dao sam link specifikacija). U nekim slučajevima na internetu sam procitao da su ljudi zaista imali problema sa "Red Screenom", tj sa crvenim crtkanim linijama različitih nijansi. Izgledalo mi je identicno kao 

! I to mi se prikazalo nakon što sam ušao u safe mode, a safe mode MORA raditi na svakom svakom svakom ekranu sa HDMI prikljuckom, jer se safe mode prikazuje u 480p rezoluciji, upravo zbog monitora koji nisu fullHD da se u safe modeu promijeni rezolucija koju će prikazivati PS4! A moj monitor je fullHD, i ne vidim razloga zasto nije radilo isprve...

Nisam ga ponovo spajao sa monitorom nakon što sam uočio tragove korištenja na joysticku, a i sama konzola mi je upitna.

 

Nakon pricanja sa prijateljima (njih cetvero) koji imaju Playstatione, sto Pro, sto obicne verzije, skuzio sam da mi joystick koji sam dobio uz konzolu nije bio zasticen! Tj nije imao folije oko strelica i oko gumbiju, a niti na njima. Drugim rijecima joystick je bio ubacen samo u vrecicu, i cak ta vrecica nije bila zalijepljena sa selotejpom (dok ostale vrecice sa kablovima jesu - jedino jos slusalice nisu). I to, nebi se ja niti raspitivao za tu foliju da nisam primjetio blago otkrhnuti dio na joysticku, na rubu dijela plastike okruglog dijela (gdje leze 4 glavna gumba: X, O, triangle te square).

 

Nadalje, na gumbu "square" sam primjetio blago ogrebani dio (iznad nacrtanog kvadrata)...

 

I za kraj, na samoj konzoli mi je podosta velika fleka u pozadini PS loga! Onako izblijedila plastika nekog neodredenog oblika, koja se pod svijetlom ne mijenja (da nebiste mislili da mi se pojavljuje zbog refleksije svjetla hahah). Izgleda mi kao da je onak izblijedila blago od topline. I sada sta da covjek kaze na to?

Evo slika sve 3 situacije u prilogu:

Krhotina na joysticku

Kvadrat na joysticku

Playstation konzola

 

Danas sam ga spakirao, uzeo račune i trknuo do T-coma u City Centar gdje sam ga i kupio, objasnio im kako stoje stvari i dobio sljedece: Vjerujemo mi Vama, ali mi nista ne mozemo poduzeti u vezi toga. Vi ste jucer kutiju uzeli sa sobom i doma je raspakirali te mi nemamo veze sa tim...

Predlozili su mi jedino da kontaktiraju Sony Centar, tj to su i duzni napraviti ukoliko imaju "nezadovoljnog kupca", tj ako kupci imaju sto za reklamirati. Tako je covjek to sve pisao njima dok sam ja trabunjao svoje hah, jer budimo realni nitko ne zeli nista polovnog ako se platilo za novo! Jos sam student, te si sam to isplacujem pomocu tarife, i mislim da ovo definitivno nije u redu od njih. Jos sam se dvoumio dal da idem ili ne, na sto su me frendovi potjerali jer nitko od njih nije takvo nes dobio iz kutije...

 

Naveo im je moj broj telefona, i moju e-mail adresu, te sada cekam poziv od strane Sony Centra. A mogu ga dobiti ili sutra ujutro, ili tek u ponedjeljak. A konzola je kod mene. Sutra budem vjerojatno ponovo otisao do njih da im konzolu jednostavno ostavim tamo jer je ne zelim! A da i oni misle da je nebih igrao hahahah jer ja jos niti jedan CD nisam gurnuo u nju. Watch Dogs 2 igra mi je jos neraspakirana sa strane.....

 

Imate li kakve prijedloge?

 
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: PlayStation 4
bitno da radi na full hd tv-u, a to sta t-com nije odgovoran neka obisi macko od rep, jer u koga si ti uzeo u t-coma ili u sonya, napija bi se ja krvi tom supku iz t-coma. uh izbjegavanje me raspizdi. to po njima znaci ja uzmem recimo u emezeti hitaci klimu i oni nemaju nista sa tim nego predstavnistvo ili uvoznik za hrvatsku, ma zamisli. a sad po meni mozda bi te ova "koristena "konzola duze sluzila nego ta nova koju po svemu trebas dobit....
13 godina
offline
Re: PlayStation 4
bitno da radi na full hd tv-u, a to sta t-com nije odgovoran neka obisi macko od rep, jer u koga si ti uzeo u t-coma ili u sonya, napija bi se ja krvi tom supku iz t-coma. uh izbjegavanje me raspizdi. to po njima znaci ja uzmem recimo u emezeti hitaci klimu i oni nemaju nista sa tim nego predstavnistvo ili uvoznik za hrvatsku, ma zamisli. a sad po meni mozda bi te ova "koristena "konzola duze sluzila nego ta nova koju po svemu trebas dobit....
15 godina
offline
Re: PlayStation 4

A jel ti se podudara serijski broj na konzoli i kutiji? Mozda i na garanciji ako su ju popunili. 

PSN - darklydexter
10 godina
neaktivan
offline
PlayStation 4

Sumnjam da je ovo slucajnost, ali vec dva dana mi se dogada ista stvar. Znaci ps4 je u rest modu i nakon kojeg sata se samo ugasi i kada ga palim pise ono da ako ga istekavam iz struje trebam ugasit itd. itd.. Prvi put je skidao updateove pa sam to pripisao tome, ali sinoc kad sam ga ostavio u rest modu do danas ujutro nije nista skidao i opet se skroz ugasio... Da li je podesena neka opcija u postavkama koju nisam vidio ili je to neka greska? Imam ga koji tjedan i nisam valjda takav pehist :D

I am over 9000!!!
 
0 0 hvala 0
10 godina
online
Re: PlayStation 4
Shivi kaže...

Sumnjam da je ovo slucajnost, ali vec dva dana mi se dogada ista stvar. Znaci ps4 je u rest modu i nakon kojeg sata se samo ugasi i kada ga palim pise ono da ako ga istekavam iz struje trebam ugasit itd. itd.. Prvi put je skidao updateove pa sam to pripisao tome, ali sinoc kad sam ga ostavio u rest modu do danas ujutro nije nista skidao i opet se skroz ugasio... Da li je podesena neka opcija u postavkama koju nisam vidio ili je to neka greska? Imam ga koji tjedan i nisam valjda takav pehist :D

 Ako ostaneš bez internetske veze, a PS4 je u rest modu, on će se ugasiti.

 

 

13 godina
protjeran
offline
PlayStation 4

Raja, drug mi ima projektor koji na zalost nema hdmi izlaz. Ja nabavio hdmi to dvi konektor i mislio sam da ce raditi bez problema jer projektor podrzava 720p i 1080i rezoluciju i neke manje ali nece da baci sliku.

 

Cak sam pokusao i na PS4 da podesim manuelno rezolucinu na onu najmanju ali opet nece... zna li neko da li to mogu kako podesit?

Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Re: PlayStation 4
pqweasdyxc kaže...
Shivi kaže...

Sumnjam da je ovo slucajnost, ali vec dva dana mi se dogada ista stvar. Znaci ps4 je u rest modu i nakon kojeg sata se samo ugasi i kada ga palim pise ono da ako ga istekavam iz struje trebam ugasit itd. itd.. Prvi put je skidao updateove pa sam to pripisao tome, ali sinoc kad sam ga ostavio u rest modu do danas ujutro nije nista skidao i opet se skroz ugasio... Da li je podesena neka opcija u postavkama koju nisam vidio ili je to neka greska? Imam ga koji tjedan i nisam valjda takav pehist :D

 Ako ostaneš bez internetske veze, a PS4 je u rest modu, on će se ugasiti.

 

 

 O jbt, pojma nisam imao o tome...

I am over 9000!!!
10 godina
neaktivan
offline
Re: PlayStation 4
arnes_king kaže...

Raja, drug mi ima projektor koji na zalost nema hdmi izlaz. Ja nabavio hdmi to dvi konektor i mislio sam da ce raditi bez problema jer projektor podrzava 720p i 1080i rezoluciju i neke manje ali nece da baci sliku.

 

Cak sam pokusao i na PS4 da podesim manuelno rezolucinu na onu najmanju ali opet nece... zna li neko da li to mogu kako podesit?

 Ne kuzim se previse u te konektore, ali kad sam sebi trazio dobio sam savjet da dobro pripazim da li je smjer konverzije dvi - hdmi ili hdmi - dvi

I am over 9000!!!
9 godina
offline
PlayStation 4

Svi skinuli akciju s igrica, na kraju u Techno Marketu ( koji ima sveukupno 10 naslova i svi su po full cijenama ) pronašao jedan primjerak Diablo III Ultimate Evil Edition za 129,99 kn. 

 
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: PlayStation 4
Kako glupo da se ne moze kupiti samo Call of Duty Modern Remastered, nego jedino u packu sa infinite warfare smecem .
 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: PlayStation 4
nike098 kaže...
bitno da radi na full hd tv-u, a to sta t-com nije odgovoran neka obisi macko od rep, jer u koga si ti uzeo u t-coma ili u sonya, napija bi se ja krvi tom supku iz t-coma. uh izbjegavanje me raspizdi. to po njima znaci ja uzmem recimo u emezeti hitaci klimu i oni nemaju nista sa tim nego predstavnistvo ili uvoznik za hrvatsku, ma zamisli. a sad po meni mozda bi te ova "koristena "konzola duze sluzila nego ta nova koju po svemu trebas dobit....

 T-com apsolutno nema nikakve veze s tom konzolom osim što je mora ustupiti "službenom" servisu što t-com nije.

 

Otvoriš firmu, prodaješ npr ventilatore koje dobavljaš od nekog dobavljača koje je možda i uvoznik, i kada imaš reklamacije i primjedbe ne popravljaš ih ti nego službeni servis ili dobavljač ako je on službeni servis.

 

Upravo zato jer ponekad proizvod prođe kroz 3 ruke ta zadnja ruka nema šta filozofirat oko popravljanja.

 

A sad ako ima firmi koje će ti na ovakve slučajeve odmah napraviti povrat novaca ili zamjenu konzole to je njihova dobra volja, koja je sve manje jer ima i sve manje poštenih ljudi koji abuse-aju ovakve slučajeve.

 

Dakle prvo si prouči kako funkcioniraju firme, i kako stoji zakon, a po ovome što on navodi t-com može jedino postupiti na način da preuzme "defektnu" konzolu i pošalje je na službeni servis.

 

Zato je opcenito sve bolje raditi preko weba gdje te kači zakon od 10 dana povrata bez obrazloženja. Ovako si došao na pult, preuzeo robu, i čim si uzeo račun smatra se da si pregledao uzetu robu i nema brzog povrata jer si eto saznao poslije da je nesto osteceno.

 

Meni je jedino u ovome slučaju smiješno to da ako je plejka bila tvornički zapakirani, ne moguće je da ima bilo kakva oštečenja. A vidi se na 5 metara udaljenosti jel ti tvornički zapakirana ili nije.

 

Bori se i želim ti svu sreću, po meni si trebao nazvati odmah sony servisni centar i objasniti situaciju jer ovi što rade u tcomu ima plejke doslovno na broj po broju ugovora i oni samo pijuni koji moraju raditi po propisnoj šabloni.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sub 31.12.2016 14:33 (amd freak).
17 godina
online
Re: PlayStation 4
amd freak kaže...

A sad ako ima firmi koje će ti na ovakve slučajeve odmah napraviti povrat novaca ili zamjenu konzole to je njihova dobra volja, koja je sve manje jer ima i sve manje poštenih ljudi koji abuse-aju ovakve slučajeve.

 

Dakle prvo si prouči kako funkcioniraju firme, i kako stoji zakon, a po ovome što on navodi t-com može jedino postupiti na način da preuzme "defektnu" konzolu i pošalje je na službeni servis.

 

 

Pričali smi nedavno o tome pa da se ne ponavljamo, pročitaj unazad par stranica.

Zakonski imaš prava, povrat novca, zamjenu ili servis po svom izboru, a ne dobroj volji prodavača. I to od prodavača, a ne servisa ili zastupnika.

 

No slažem se da ne treba kupovati od telekom operatera, jer je to posebna komplikacija, ugovori i sranja, te ih enormno boli kita za sve.

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga
Poruka je uređivana zadnji put sub 31.12.2016 15:24 (Bitanga).
17 godina
offline
Re: PlayStation 4
amd freak kaže...

 T-com apsolutno nema nikakve veze s tom konzolom osim što je mora ustupiti "službenom" servisu što t-com nije.

 

Otvoriš firmu, prodaješ npr ventilatore koje dobavljaš od nekog dobavljača koje je možda i uvoznik, i kada imaš reklamacije i primjedbe ne popravljaš ih ti nego službeni servis ili dobavljač ako je on službeni servis.

 

Upravo zato jer ponekad proizvod prođe kroz 3 ruke ta zadnja ruka nema šta filozofirat oko popravljanja.

 

A sad ako ima firmi koje će ti na ovakve slučajeve odmah napraviti povrat novaca ili zamjenu konzole to je njihova dobra volja, koja je sve manje jer ima i sve manje poštenih ljudi koji abuse-aju ovakve slučajeve.

 

Dakle prvo si prouči kako funkcioniraju firme, i kako stoji zakon, a po ovome što on navodi t-com može jedino postupiti na način da preuzme "defektnu" konzolu i pošalje je na službeni servis.

 

Zato je opcenito sve bolje raditi preko weba gdje te kači zakon od 10 dana povrata bez obrazloženja. Ovako si došao na pult, preuzeo robu, i čim si uzeo račun smatra se da si pregledao uzetu robu i nema brzog povrata jer si eto saznao poslije da je nesto osteceno.

 

Meni je jedino u ovome slučaju smiješno to da ako je plejka bila tvornički zapakirani, ne moguće je da ima bilo kakva oštečenja. A vidi se na 5 metara udaljenosti jel ti tvornički zapakirana ili nije.

 

Bori se i želim ti svu sreću, po meni si trebao nazvati odmah sony servisni centar i objasniti situaciju jer ovi što rade u tcomu ima plejke doslovno na broj po broju ugovora i oni samo pijuni koji moraju raditi po propisnoj šabloni.

 

 

 Pa ne znam baš. Ovdje se radi o prodaji polovnog proizvoda pod nov proizvod. Mene se ne bi tako lako riješili iz centra. U svakom slučaju bih išao do kraja jer ovdje se radi o prijevari. Svojevremeno sam kupio u algoritmu wii kontroler. Nisam ga odmah koristo. Nakon par dana sam išao odigrati tenis protiv sina i gamepad nije radio kako treba. Otišao sam u algoritam, prodavač se ispričao na neugodnosti i rekao da oni moraju isprobati proizvod te da će me nazvati u roku 24 sata.

 

Lik je nazvao i rekao da dođem u poslovnicu uzeti drugi. Nitko nije radio problem niti mi je rekao da sam ga možda ja oštetio ili ne znam što. Ja bih u svakom slučaju tražio šefa poslovnice i to rješavao s njim a ne s likom za šalterom. Imao sam dosta problema s t-comom i uvijek sam probleme riješio s voditeljem centra a ne s običnim službenikom za pultom. Ne umanjujem sbosobnost službenika već razinu odluke koju može donijeti voditelj centra.

Poruka je uređivana zadnji put sub 31.12.2016 15:40 (movie).
17 godina
offline
Re: PlayStation 4
Bitanga kaže...
amd freak kaže...

A sad ako ima firmi koje će ti na ovakve slučajeve odmah napraviti povrat novaca ili zamjenu konzole to je njihova dobra volja, koja je sve manje jer ima i sve manje poštenih ljudi koji abuse-aju ovakve slučajeve.

 

Dakle prvo si prouči kako funkcioniraju firme, i kako stoji zakon, a po ovome što on navodi t-com može jedino postupiti na način da preuzme "defektnu" konzolu i pošalje je na službeni servis.

 

 

Pričali smi nedavno o tome pa da se ne ponavljamo, pročitaj unazad par stranica.

Zakonski imaš prava, povrat novca, zamjenu ili servis po svom izboru, a ne dobroj volji prodavača. I to od prodavača, a ne servisa ili zastupnika.

 

No slažem se da ne treba kupovati od telekom operatera, jer je to posebna komplikacija, ugovori i sranja, te ih enormno boli kita za sve.

 Da si predsjednik države t-com ti nece sigurno zamijeniti playstation jer ti nisi zadovoljan ili si dan poslije skužio da je rabljen isti tren kada udes u njihovu poslovnicu. I mozemo se kladit u sto god hoces jer znam kako tamo stoje stvari. Oni ga jedino mogu preuzet i javiti ti sto ti mogu napravit u smislu popravka-zamjene uredaja. Bajka je da ces doc tamo i da ce odmah zamijeniti.

 

S druge strane kako dokazati da je uređaj rabljen ako ga nisi pregledao na licu mjesta? Gdje piše da ga nisi ti izgrebao? Stvar je kompleksnija nego što izgleda i dalje navodim da je to dobra volja prodavača. NPR kupiš novi mob u shopu, otvoriš ga, skineš folije počinješ koristit i isti dan nađeš isti u drugom shopu 500kn jeftinije. Vračeš se u prvi shop da ne želiš telefon radi xy razloga. I da frende tu je dobra volja prodavača hoče li ti ga zamijeniti ili dati povrat. Zašto? Prvo to više nije novi proizvod jer si skinuo originalne folije i palio uređaj a drugo kada ti se i odobri povrat novaca što bi prodavač po tebi trebao? Slat ga u samsungovu tvornicu da ga opet zapakiraju? Zato se i događaju ovakve stvari da dobiješ rabljeni proizvod jer se "debilima" izlazi u susret.

 

movie kaže...
amd freak kaže...

 T-com apsolutno nema nikakve veze s tom konzolom osim što je mora ustupiti "službenom" servisu što t-com nije.

 

Otvoriš firmu, prodaješ npr ventilatore koje dobavljaš od nekog dobavljača koje je možda i uvoznik, i kada imaš reklamacije i primjedbe ne popravljaš ih ti nego službeni servis ili dobavljač ako je on službeni servis.

 

Upravo zato jer ponekad proizvod prođe kroz 3 ruke ta zadnja ruka nema šta filozofirat oko popravljanja.

 

A sad ako ima firmi koje će ti na ovakve slučajeve odmah napraviti povrat novaca ili zamjenu konzole to je njihova dobra volja, koja je sve manje jer ima i sve manje poštenih ljudi koji abuse-aju ovakve slučajeve.

 

Dakle prvo si prouči kako funkcioniraju firme, i kako stoji zakon, a po ovome što on navodi t-com može jedino postupiti na način da preuzme "defektnu" konzolu i pošalje je na službeni servis.

 

Zato je opcenito sve bolje raditi preko weba gdje te kači zakon od 10 dana povrata bez obrazloženja. Ovako si došao na pult, preuzeo robu, i čim si uzeo račun smatra se da si pregledao uzetu robu i nema brzog povrata jer si eto saznao poslije da je nesto osteceno.

 

Meni je jedino u ovome slučaju smiješno to da ako je plejka bila tvornički zapakirani, ne moguće je da ima bilo kakva oštečenja. A vidi se na 5 metara udaljenosti jel ti tvornički zapakirana ili nije.

 

Bori se i želim ti svu sreću, po meni si trebao nazvati odmah sony servisni centar i objasniti situaciju jer ovi što rade u tcomu ima plejke doslovno na broj po broju ugovora i oni samo pijuni koji moraju raditi po propisnoj šabloni.

 

 

 Pa ne znam baš. Ovdje se radi o prodaji polovnog proizvoda pod nov proizvod. Mene se ne bi tako lako riješili iz centra. U svakom slučaju bih išao do kraja jer ovdje se radi o prijevari. Svojevremeno sam kupio u algoritmu wii kontroler. Nisam ga odmah koristo. Nakon par dana sam išao odigrati tenis protiv sina i gamepad nije radio kako treba. Otišao sam u algoritam, prodavač se ispričao na neugodnosti i rekao da oni moraju isprobati proizvod te da će me nazvati u roku 24 sata.

 

Lik je nazvao i rekao da dođem u poslovnicu uzeti drugi. Nitko nije radio problem niti mi je rekao da sam ga možda ja oštetio ili ne znam što. Ja bih u svakom slučaju tražio šefa poslovnice i to rješavao s njim a ne s likom za šalterom. Imao sam dosta problema s t-comom i uvijek sam probleme riješio s voditeljem centra a ne s običnim službenikom za pultom. Ne umanjujem sbosobnost službenika već razinu odluke koju može donijeti voditelj centra.

 

Zvao bi voditelja koji bi ti na finiji način objasnio situaciju, odobrio kakav popust ili "ubrzao" servis i to je to. Za to i služe, a kada bi postao agresivan letio bi van samo tako, zato i imaju zaštitare.

 

Normalno da ti je algoritam izašao u susret kada se radi o proizvodu na kojem imaju vjerovatno stitinjak kuna i stotine komada, pa im je lakše odmah zamijeniti nego se hebati radi par kuna.

 

Ja vam kažem da tog kod t-com nema. Zna se šablona i to je to.

15 godina
offline
Re: PlayStation 4

 

 Pa ne znam baš. Ovdje se radi o prodaji polovnog proizvoda pod nov proizvod. Mene se ne bi tako lako riješili iz centra. U svakom slučaju bih išao do kraja jer ovdje se radi o prijevari. Svojevremeno sam kupio u algoritmu wii kontroler. Nisam ga odmah koristo. Nakon par dana sam išao odigrati tenis protiv sina i gamepad nije radio kako treba. Otišao sam u algoritam, prodavač se ispričao na neugodnosti i rekao da oni moraju isprobati proizvod te da će me nazvati u roku 24 sata.

 

Lik je nazvao i rekao da dođem u poslovnicu uzeti drugi. Nitko nije radio problem niti mi je rekao da sam ga možda ja oštetio ili ne znam što. Ja bih u svakom slučaju tražio šefa poslovnice i to rješavao s njim a ne s likom za šalterom. Imao sam dosta problema s t-comom i uvijek sam probleme riješio s voditeljem centra a ne s običnim službenikom za pultom. Ne umanjujem sbosobnost službenika već razinu odluke koju može donijeti voditelj centra.

 

Zvao bi voditelja koji bi ti na finiji način objasnio situaciju, odobrio kakav popust ili "ubrzao" servis i to je to. Za to i služe, a kada bi postao agresivan letio bi van samo tako, zato i imaju zaštitare.

 

Normalno da ti je algoritam izašao u susret kada se radi o proizvodu na kojem imaju vjerovatno stitinjak kuna i stotine komada, pa im je lakše odmah zamijeniti nego se hebati radi par kuna.

 

Ja vam kažem da tog kod t-com nema. Zna se šablona i to je to.

 Drugačije bi ti pjevao da se to tebi dogodilo, čovjek je potpisao ugovor sa T-com-om vjerojatno ne mali na 2 godine oni mu daju na poklon( on otplaćuje) PS4 nemaju se oni što praviti blesavi u roku 8 dana svaki dućan ti mora dati novi PS4.

Čovjek im da hrpu love a oni ga još maltretiraju što njima znači jedan PS4 ništa, prema tome nebih pristao na ništa manje. Ako šutiš svi će te gaziti,a posebno neki T-comovi i ostali pljačkaši. Odi na face od T-coma napiši da su ti dali neispravan PS4,ako nedaju novu plejku i vidjet ćeš kako će ti se neko odmah javiti.

Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Razmjena igara za PS4/PS5
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice