Pozdrav,
Imam problem od kojeg ću poluditi više.
Dobio sam novi mob Samsung A55 i pokušavam osposobiti aplikacije PBZ mobilno bankarstvo i Keks Pay no ne mogu ih aktivirati jer mi SMS s aktivacijskim kodom ne dolazi.
S ovim problemom se jebem od četvrtka. U međuvremenu sam PBZ riješio jer oni mogu ti taj kod ručno pročitati pa sam tako aktivirao aplikaciju ali za KEKS Pay postoji mogućnost jedino da ti dođe SMS-om. Tako je sustav podešen. Sve druge SMS poruke dolaze, znači za reaktivaciju raznih accounta, aplikacija, google, face, itd...Samo od PBZ-a i Erste-a ne dolaze.
Uglavnom što sam sve probao:
1. Deinstalirao/instalirao aplikaciju
2. Dopustio sva dopuštenja za aplikacije od PBZ-a i Keksa te aplikaciju od Poruka
3. Dopustio Slanje/Primanje Premium poruka
4. Budući da koristim Dual Sim, izvadio Sim od poslovnog broja no i dalje ne pomaže
5. Zatražio od Bonbona novu Sim karticu - ne pomaže
6. Probao SIM karticu u 3 različita mobitela - ne pomaže SMS ne dolazi
7. Kontaktirao Erste - s njihove strane je sve ok po njima
8. Kontaktirao Samsung - sve postavke na mobu su ok
9. Prešao u drugu mrežu danas iz Bonbona u HT - i dalje ne pomaže, ne dolazi SMS
10. Probao aktivirati Keks Pay na poslovni broj i SMS odmah dođe! Znači do postavki moba i aplikacije je sve u redu. Problem je na razini broja.
11. Ošo u T-Centar i ovo sve prošao još jednom s njima i oni u također zaključili da je problem na razini broja mog. Otvorili su mi nalog pa će me netko kontaktirati u roku 48h.
E sad, jel ima netko ideju što se događa i što još mogu napraviti a da nisam...?