Nemogućnost primanja SMS poruka od banaka

poruka: 18
|
čitano: 3.587
|
moderatori: XXX-Man, pirat, DrNasty, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Nemogućnost primanja SMS poruka od banaka

Pozdrav,

Imam problem od kojeg ću poluditi više.

 

Dobio sam novi mob Samsung A55 i pokušavam osposobiti aplikacije PBZ mobilno bankarstvo i Keks Pay no ne mogu ih aktivirati jer mi SMS s aktivacijskim kodom ne dolazi.

S ovim problemom se jebem od četvrtka. U međuvremenu sam PBZ riješio jer oni mogu ti taj kod ručno pročitati pa sam tako aktivirao aplikaciju ali za KEKS Pay postoji mogućnost jedino da ti dođe SMS-om. Tako je sustav podešen. Sve druge SMS poruke dolaze, znači za reaktivaciju raznih accounta, aplikacija, google, face, itd...Samo od PBZ-a i Erste-a ne dolaze.

 

Uglavnom što sam sve probao:

1. Deinstalirao/instalirao aplikaciju

2. Dopustio sva dopuštenja za aplikacije od PBZ-a i Keksa te aplikaciju od Poruka

3. Dopustio Slanje/Primanje Premium poruka

4. Budući da koristim Dual Sim, izvadio Sim od poslovnog broja no i dalje ne pomaže

5. Zatražio od Bonbona novu Sim karticu - ne pomaže

6. Probao SIM karticu u 3 različita mobitela - ne pomaže SMS ne dolazi

7. Kontaktirao Erste - s njihove strane je sve ok po njima

8. Kontaktirao Samsung - sve postavke na mobu su ok

9. Prešao u drugu mrežu danas iz Bonbona u HT - i dalje ne pomaže, ne dolazi SMS

10. Probao aktivirati Keks Pay na poslovni broj i SMS odmah dođe! Znači do postavki moba i aplikacije je sve u redu. Problem je na razini broja.

11. Ošo u T-Centar i ovo sve prošao još jednom s njima i oni u također zaključili da je problem na razini broja mog. Otvorili su mi nalog pa će me netko kontaktirati u roku 48h.

 

E sad, jel ima netko ideju što se događa i što još mogu napraviti a da nisam...?

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Nemogućnost primanja SMS poruka od banaka
Switch kaže...

Pozdrav,

Imam problem od kojeg ću poluditi više.

 

Dobio sam novi mob Samsung A55 i pokušavam osposobiti aplikacije PBZ mobilno bankarstvo i Keks Pay no ne mogu ih aktivirati jer mi SMS s aktivacijskim kodom ne dolazi.

S ovim problemom se jebem od četvrtka. U međuvremenu sam PBZ riješio jer oni mogu ti taj kod ručno pročitati pa sam tako aktivirao aplikaciju ali za KEKS Pay postoji mogućnost jedino da ti dođe SMS-om. Tako je sustav podešen. Sve druge SMS poruke dolaze, znači za reaktivaciju raznih accounta, aplikacija, google, face, itd...Samo od PBZ-a i Erste-a ne dolaze.

 

Uglavnom što sam sve probao:

..

7. Kontaktirao Erste - s njihove strane je sve ok po njima

..

 -naravno da je s njihove strane sve ok.. :) -treba 'čitati s razumijevanjem' pa i kod kontaktiranja, prijave-opisa problema.. mora biti novi mob, imei, .. ako ne u app kao za mzaba-u, tad u poslovnici.. odeš-riješiš. Sva ostala mjesta kao telekomi i druge banke nisu mjesta gdje će se to riješiti.

-to što kažu, da je s njihove strane sve ok, je točno, tj sustav radi.. a problem je promjena mobitela koji je vezan-token-id.. i ako to ne možeš sam kroz app ili online tad to moraju napraviti oni (u sustavu).. dok pretpostavljam da svi imaju manje-više slično-isto riješenje (jer to ekšli ne rade banke nego treće-soft kuće-strane i generičiki je 'isto'..) pa potraži u app ili google promjena mobitela-prijenos za erste-keks.. i mora biti neka uputa koja radi ili je isključivo u poslovnici..

 

 

-edit.. čak imaju smisla za humor :)

Moj mobitel je izgubljen / ukraden. Kako pristupiti KEKS Payu?
odgovor:
Duboko udahni i javi nam se na erstebank@erstebank.hr ili 0800 7890.

... duboko udahni :))
ispod je pitanje-odgovor na ovakvo pitanje, kraće, nazoveš erste..


pitanje: Nije mi stigao aktivacijski kod, što da napravim?
odgovor: Još jednom provjeri upisani broj telefona. Ako je broj točan, odaberi opciju "Pošalji ponovo" i pričekaj minutu do dvije. Ako niti nakon tog vremena ne dobiješ aktivacijski kod, javi nam se na erstebank@erstebank.hr ili 0800 7890.

..

 

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put sri 12.6.2024 13:11 (ihush).
14 godina
offline
Re: Nemogućnost primanja SMS poruka od banaka
ihush kaže...
Switch kaže...

Pozdrav,

Imam problem od kojeg ću poluditi više.

 

Dobio sam novi mob Samsung A55 i pokušavam osposobiti aplikacije PBZ mobilno bankarstvo i Keks Pay no ne mogu ih aktivirati jer mi SMS s aktivacijskim kodom ne dolazi.

S ovim problemom se jebem od četvrtka. U međuvremenu sam PBZ riješio jer oni mogu ti taj kod ručno pročitati pa sam tako aktivirao aplikaciju ali za KEKS Pay postoji mogućnost jedino da ti dođe SMS-om. Tako je sustav podešen. Sve druge SMS poruke dolaze, znači za reaktivaciju raznih accounta, aplikacija, google, face, itd...Samo od PBZ-a i Erste-a ne dolaze.

 

Uglavnom što sam sve probao:

..

7. Kontaktirao Erste - s njihove strane je sve ok po njima

..

 -naravno da je s njihove strane sve ok.. :) -treba 'čitati s razumijevanjem' pa i kod kontaktiranja, prijave-opisa problema.. mora biti novi mob, imei, .. ako ne u app kao za mzaba-u, tad u poslovnici.. odeš-riješiš. Sva ostala mjesta kao telekomi i druge banke nisu mjesta gdje će se to riješiti.

-to što kažu, da je s njihove strane sve ok, je točno, tj sustav radi.. a problem je promjena mobitela koji je vezan-token-id.. i ako to ne možeš sam kroz app ili online tad to moraju napraviti oni (u sustavu).. dok pretpostavljam da svi imaju manje-više slično-isto riješenje (jer to ekšli ne rade banke nego treće-soft kuće-strane i generičiki je 'isto'..) pa potraži u app ili google promjena mobitela-prijenos za erste-keks.. i mora biti neka uputa koja radi ili je isključivo u poslovnici..

 

 

-edit.. čak imaju smisla za humor :)

Moj mobitel je izgubljen / ukraden. Kako pristupiti KEKS Payu?
odgovor:
Duboko udahni i javi nam se na erstebank@erstebank.hr ili 0800 7890.

... duboko udahni :))
ispod je pitanje-odgovor na ovakvo pitanje, kraće, nazoveš erste..


pitanje: Nije mi stigao aktivacijski kod, što da napravim?
odgovor: Još jednom provjeri upisani broj telefona. Ako je broj točan, odaberi opciju "Pošalji ponovo" i pričekaj minutu do dvije. Ako niti nakon tog vremena ne dobiješ aktivacijski kod, javi nam se na erstebank@erstebank.hr ili 0800 7890.

..

 

 Hvala što si guglao za mene i što si pomislio da to nisam napravio.

 

To sam sve i ja našao kao i ti.

Zvao sam ih odmah u četvrtak. Njihovo pitanje je bilo jesam li možda izvan države?!?! Reko nisam, tu sam u hrv. Njihov odgovor na to je bio ahaaa, onda to moramo proslijediti tehničkoj službi pa će vas oni kontaktirao. No nitko me nije kontaktirao. U ponedjeljak sam ih opet zvao, ponovo ista priča, ponovo me nitko nije kontaktirao. Danas samo otišao u ERSTE direktno i služenik je pogodi šta napravio, proslijedio tehničkoj službi i oni će me kontaktirati. Pitam ja a kad će me zvati jer ovo sve sam prošao već treći put. Kaže unutar tjedan dana će me netko zvati a vjerojatno i prije...moš mislit...

 

Na drugi dio tvog odgovora da se nadoveže. U aplikaciji nema mogućnost prebacivanja na novi mob. U PBZ aplikaciji si mogao prebaciti ali su to od nedavno ukinuli jer se, kako oni kažu, to zloupotrebljavalo. Tako da moraš ići u banku po kod. No kod ni od njih mi nije došao tako da sam morao proći čitavu proceduru da dokažem da sam ja korisnik i tek tada su mi preko poziva pročitali aktivacijski kod. Tu mogućnost ERSTE nema već može samo preko SMS-a.

 

Sad trenutno čekam da mi se jave iz HT-a i da mi se jave iz ERST-a...al sve mi se čini da 0 bodova od svega toga.

16 godina
offline
Nemogućnost primanja SMS poruka od banaka

Da ti nije broj kojim slucajem u registru "Ne zovi"? To zna stvarati probleme 

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011. Provokator starog kova
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Nemogućnost primanja SMS poruka od banaka

Nisam u registru "Ne zovi".

16 godina
offline
Re: Nemogućnost primanja SMS poruka od banaka
Switch kaže...

Nisam u registru "Ne zovi".

Probaj bez RCS-a ako je uključen.

13 godina
offline
Nemogućnost primanja SMS poruka od banaka

Kolega @Switch,  imate li na nekom drugom gadgetu instaliranog "GEORGE " aplikaciju?! 

ATJ Lučko
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Nemogućnost primanja SMS poruka od banaka

...

vidim da si probao

...

Poruka je uređivana zadnji put sri 12.6.2024 15:17 (Punti).
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Nemogućnost primanja SMS poruka od banaka
Switch kaže...
..

 

To sam sve i ja našao kao i ti.

Zvao sam ih odmah u četvrtak. Njihovo pitanje je bilo jesam li možda izvan države?!?! Reko nisam, tu sam u hrv. Njihov odgovor na to je bio ahaaa, onda to moramo proslijediti tehničkoj službi pa će vas oni kontaktirao. No nitko me nije kontaktirao. U ponedjeljak sam ih opet zvao, ponovo ista priča, ponovo me nitko nije kontaktirao. Danas samo otišao u ERSTE direktno i služenik je pogodi šta napravio, proslijedio tehničkoj službi i oni će me kontaktirati. Pitam ja a kad će me zvati jer ovo sve sam prošao već treći put. Kaže unutar tjedan dana će me netko zvati a vjerojatno i prije...moš mislit...

..

-da.. nije iznenađujuć scenarij za banke i sl. .. jer naravno nitko ništa ne zna, nije ovlašten i realno boli ih kiki (djelatnike.. klasično za bilo koji veći sustav i nešto što se porsljeđuje..). Soft-app i kompletan taj dio nije stvar koju 'šalteruša' može odraditi, moguće da upravo u tom dijelu imaju izmjene-nadogradnje i sl. pa da 'sad' proradi itd.

 

- no nisi to naveo u prvom postu, pa i sorry ako zvuči kao 'dociranje' ..

- i ponavljanje onog što si već radio, jer jedino će oni riješiti taj dio problema, pa do tog da se ne mičeš sa šaltera dok ne riješe, pogotovo ako ti djelatnik koji se želi riješiti kaže 'čekaju ostali'.. i ti čekaš i prvi si na redu, čekaš odgovor-riješenje, tad možda riješe brže ili stvarno kontaktiraju nadležnu službu .. + uz kao vic, tad vjerojatno neće pitati jesi li izvan države :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
10 godina
offline
Re: Nemogućnost primanja SMS poruka od banaka

@Switch

 

Pa, ovo pod točkom 11. Pričekaj 48h.

Tvoj broj mobitela, vjv., treba negdje biti "propušten".

 

Strpljen, spašen!!

 

 

E, i nije posao djelatnika za šalterom da rješava problem koje ne može rješiti. Npr., ovo tehničke naravi, što izlazi iz domene njegovog djelokruga.

Njegovo je da otvori ticket. 

Pa, to rješavaju druge službe.

 

dzg
14 godina
offline
Re: Nemogućnost primanja SMS poruka od banaka
Old Iggy kaže...
Switch kaže...

Nisam u registru "Ne zovi".

Probaj bez RCS-a ako je uključen.

 Probao i to, 0 bodova.

ATJLučko kaže...

Kolega @Switch,  imate li na nekom drugom gadgetu instaliranog "GEORGE " aplikaciju?! 

 Nemam George nigdje.

PzKpfw kaže...

@Switch

 

Pa, ovo pod točkom 11. Pričekaj 48h.

Tvoj broj mobitela, vjv., treba negdje biti "propušten".

 

Strpljen, spašen!!

 

 

E, i nije posao djelatnika za šalterom da rješava problem koje ne može rješiti. Npr., ovo tehničke naravi, što izlazi iz domene njegovog djelokruga.

Njegovo je da otvori ticket. 

Pa, to rješavaju druge službe.

 

 Ma to me čekanje ubija a na kraju ne bude ništa od toga pa sve opet nanovo. Svi prebacuju na drugoga. S bonbonom sam razgovarao 3-4 puta od četvrtka prošlog i uvijek kažu spušteno je tehničarima, nazvat će vas sutra. Misliš da je itko nazvo? Zato sam ih i odjebo i prešao u HT. S njima bar moš uživo razgovarat. Vidjet ćemo šta će HT napravit, tu imam poznanike pa mogu malo i "pogurat".

 

Ovaj upit ovdje je više bio iz očaja :) jer mi se ne da više čekat. Pa čisto da vidim jel se netko susreo s ovim problemom i jel pokušao nešto a da već nisam...

7 godina
offline
Re: Nemogućnost primanja SMS poruka od banaka
Nešto mi kroz maglu iz vremena korisničke podrške kod teleoperatera zvoni da SMS zapne na gatewayu providera jer nešto nije konfigurirano kako treba.

Vidi što će ti operater reći.
Poruka je uređivana zadnji put sri 12.6.2024 18:42 (robogo).
Moj PC  
1 0 hvala 1
13 godina
online
Nemogućnost primanja SMS poruka od banaka

Da ne otvaram novu temu...

Meni ne dolaze mailovi na mobitel dok nisam na Wi Fi. A i kad sam spojen na Wi Fi, kasne mailovi na mobitel.

Sa starom Lumiom 535 je išlo normalno... Na Redmi 8 i sadašnjem Honor X8 kasne ili ne dođu kad nisam na Wi Fi...

Nisam ja ništa prčko.
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Nemogućnost primanja SMS poruka od banaka
Switch kaže...

Pozdrav,

Imam problem od kojeg ću poluditi više.

 

...

 Kaj koristiš samsung messages ili google messages? 

Probaj default prebacit na ovu drugu. Pa obrisat app data i opet otvorit. I provjeri u obje da nemaš neki blokirani broj. Pretpostavljam da si spam mapu pregledao.

 

11 godina
offline
Re: Nemogućnost primanja SMS poruka od banaka
Spiridon kaže...

Da ne otvaram novu temu...

Meni ne dolaze mailovi na mobitel dok nisam na Wi Fi. A i kad sam spojen na Wi Fi, kasne mailovi na mobitel.

Sa starom Lumiom 535 je išlo normalno... Na Redmi 8 i sadašnjem Honor X8 kasne ili ne dođu kad nisam na Wi Fi...

 Optimizacija baterije ti vjerojatno gasi rad aplikacije koja radi često scan. Isključi za gmail ili kaj već koristiš štednju baterije. U postavkama aplikacije koju koristiš ima opcija štednja baterije i tamo se namjesti da nema ograničenja, obično je namješteno na "štednju(preporučeno)". Ili ako imaš posebno optimizaciju baterije u postavkama provjeri dal' se može dodati aplikacija kao izuzetak da ju ne gasi.

14 godina
offline
Re: Nemogućnost primanja SMS poruka od banaka
ddarknessfairyy kaže...
Switch kaže...

Pozdrav,

Imam problem od kojeg ću poluditi više.

 

...

 Kaj koristiš samsung messages ili google messages? 

Probaj default prebacit na ovu drugu. Pa obrisat app data i opet otvorit. I provjeri u obje da nemaš neki blokirani broj. Pretpostavljam da si spam mapu pregledao.

 

 Probao sa obje aplikacije. Sve to napravio sto si rekao i 0 bodova. Nemam blokiran nijedan broj.

Čisto sumnjam da je do moba ili aplikacije. Probao na više različitih mobitela i sms na privatni broj ne dolazi dok na službeni broj dođe odmah.

11 godina
offline
Re: Nemogućnost primanja SMS poruka od banaka
Switch kaže... 

 Probao sa obje aplikacije. Sve to napravio sto si rekao i 0 bodova. Nemam blokiran nijedan broj.

Čisto sumnjam da je do moba ili aplikacije. Probao na više različitih mobitela i sms na privatni broj ne dolazi dok na službeni broj dođe odmah.

 Onda je definitivno do broja. Skači ovima iz podrške po glavi. Makar pitanje dal' će išta riješit ili će ti reć da uzmeš novi broj(been there..) 

A i ovi iz Erste-a su genijalci žešći, kak nemaju neki dodatni oblik slanja koda. 

 

Meni se ista stvar već godinama dešava sa instagramom. Sve ostale poruke dolaze normalno, samo instagram nula bodova. Na kraju sam odustala i sve povezala zajedno sa fb pa ulazim i prolazim provjeru preko zajedničkog računa u insta. 

14 godina
offline
Nemogućnost primanja SMS poruka od banaka

Tko čeka taj dočeka. Zvali me iz ERSTE-a da su nešto u sustavu ažurirali pa da probam jel radi. Uspio sam sad aktivirati aplikaciju. SMS stigao odmah.

Znači ipak je bilo do njih iako su uporno tvrdili da je nemoguće da je do njih.

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 1
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice