Slika 3 mi se posebno sviđa samo još da se recimo da je jače svetlo pa da se vidi osjen od prozora mnogo bolje bi bilo, poradi na osvjetljenju i može još textura bolja (npr na ovim vratima od latica, prejednostavno izgleda ova plava textura), sve u svemu odlično.
Vaši 3D modeli
- poruka: 7.704
- |
- čitano: 2.049.109
- |
- moderatori:
pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Mental ray je i da prozor i radijator su obicni materijali za njih jos nisam nasao pravi materijal jos ih trazim...
Za plava vrata na ladicama hvala na savjetu nisam mislio se oko njih se puno mučit jer su u stvarnosti poprilično jednostavna ali vidit ću šta ću smiksta s njima :)
I da osvjetljenje je samo daylight system sa par skyportala i malo korigiranje sa exposurom... kasnije mozda jos malo korigiram to i dodam koji mr omni tu itamo i to bi trebalo bit to...
Pišem ovdje kad imam priliku da nekog ubacim u indie game development studio i tako je i sada.
Nedavno sam postao član jednog nevjerovatnog tima koji iza sebe ima već par alpha verzija igre sa imenom Siege of Inaolia. Super se radi, svaki član je maksimalno predan radu i trenutno tim broji oko 13-14 članova.
Naravno došao sam vidjeti ima li iko od 3D modelera zainteresovan da počne raditi na modelima i teksturama za samu igru. Znanje i iskustvo će biti potrebno, također malo veći broj vremena jer se radi o ozbiljnom timu, ukoliko vas zanima pošaljite mi privatnu poruku i ja ću vas poslati lideru projekta.
LP
Još važi ako koga zanima.
Mnogi su prolili krv i ostavili svoje živote u bici za Caerbannog rafineriju, ali sve je bilo uzalud, jer opaka zvijer je odabrala svoj novi dom... Rafinerija je i dan danas napuštena i prazna, a povremeni nestanak nekog lakovjernog turista, služi kao podsjetnik o strahotama koje se skrivaju među napuštenim i oronulim cijevima rafinerije.
Odlicno je, a kakvo je to upozorenje na ogradi? Kakvi su to zecevi, haha...

Hvala, Vray.
Moja verzija Desert Eagle-a
e to, dao si mi ideju za novi rad :) onaj ferrari mi je zasad prevelik zalogaj.
Prebačeno u cryengine 3...ona prva mi nije uspjela.
Ako smijem iznijeti malenu konstruktivnu kritiku - mislim da bi ti model izgledao puno bolje da dodas par decala da razbijes uniformni izgled (primjerice pri dnu, gdje se vide cigle, taj patch izgleda isto na obje strane), i mislim da bi trebao popraviti malo UV mapping na rubu krova i na gredama koje vode u krov. Naime, grede izgledaju kao da su komadi drva odsjeceni i onda priljepljeni skupa da naprave kosu gredu, gdje bi realno gledano jednostavno postavili gredu ukoso.
Inace odlicno izgleda.
Prebačeno u cryengine 3...ona prva mi nije uspjela.
Ako smijem iznijeti malenu konstruktivnu kritiku - mislim da bi ti model izgledao puno bolje da dodas par decala da razbijes uniformni izgled (primjerice pri dnu, gdje se vide cigle, taj patch izgleda isto na obje strane), i mislim da bi trebao popraviti malo UV mapping na rubu krova i na gredama koje vode u krov. Naime, grede izgledaju kao da su komadi drva odsjeceni i onda priljepljeni skupa da naprave kosu gredu, gdje bi realno gledano jednostavno postavili gredu ukoso.
Inace odlicno izgleda.
Slažem se u potpunosti s tobom...inače to sam napravio nabrizinu da se malo prisjetim "workflowa" između maxa i ce3....za drugu kućicu ću se potrudit da bolje izgleda...teksture su mi inace najgori posao
Bogme, vidjevsi modele koje vi ekipa postavljate, cisto me dodje sram da uopce pokusam staviti screenshot ili dva.... stvarno vrhunski radite.
Ma zašto bi te bilo sram? Pa moraš od njegdje početi. Uostalom ekipa u ovoj temi je dobronamjerna i uskoči sa kojim savijetom bez beda. :-)
Pozdrav ekipa.
Evo da se malo javim, nema me već godinu dana +/- par mjeseci od kako sam se zaposlio pa nisam imao vremena za rad na vlastitim radovima.
Pratim Vas i vidim da se dio ekipe promjenio, mlade nade dolaze ;)
No bilo kako bilo, evo uspio sam uhvatiti vremena malo pa sam složio jednu malu scenicu svojoj djevojci =)
Pošto sam se prebacio sa Rhinocerosa i 3ds-a na Lightwave, život se promjenio pa nekako drugačije i razmišljam, čovijek bi pomislio, zar ne :))
Žao mi je što ne mogu podijeliti s Vama neke radove iz firme, ali eto, tako to biva..
Ekipa uživajte, i samo rasturajte ;)
Pozdrav ekipa, inače nemam iskustva sa 3d modeliranjem, da imam sam bi napravio, al nikako da se naučim
bilo kako bilo, zanima me jedna stvar koju bi zamolio nekog od vas da napravi, ne bi rebalo biti teško postaviti scenu, ali bi moglo biti dosta zahtjevno za rendanje
Zanima me kako bi izgledalo stajati unutar zrcalne kugle, na raznim pozicijama unutar te kugle
Pa ako se ikome da neka napravi, činimi se da bi trebalo ispasti zanimljivo
Hmm... pa dobro... komentari i konstruktivne kritike su uvijek dobrodosle.
Par nota:
- svi asseti su radjeni u Blenderu (teksture u Gimpu)
- svi modeli osim klupe u parku su moji
- engine je moj homebrewed projekt ;-)
- vecina modela nema ni teksture ni podesene materijale, a vecina onih koji imaju - imaju samo normal mape
Najbitnije:
vecina posla je odradjena na prilicno bezveznom laptopu za koji ne mogu naci sRGB profil. Nekad se sjetim pa spojim na monitor koji je korigiran i podesim boje, energije svijetala, falloff krivulje te boju i gustocu magle, ali moguce je da sve izgleda jako pretamno i isprano na vasim displayima. Ako je tako... *ebiga :-D
P.S. Highfive filmofilu koji pogodi iz kojeg filma vucem inspiraciju. Dodatni bodovi ako prilozi screen still ;-)
Par scena me podsjeca na Swordfish :)
Svaka cast na radu.
pozz,želio bih opet raditi 3d modele,ali neznam koji bih program odabrao,dosad sam radio u sketchupu i nekom renderu (zaboravih ime,jbg),pa koji mi program preporučavate,većinom se dobro snalazim u svim programima i znam većinu funkcija pa sam mislio raditi u mayi,3ds max-u i sl...koji program preporučavate?
Deus,
Engine izgleda odlicno :)
ali promjetio sam grešku u normal mappingu - nešto je krivo u kodu za prebacivanje u tangent space jer na nekim mjestima bumpovi nisu ispravno osjecnani.
Još jedna stvar, ako želiš dodati sjene u engine, preporučam http://free-zg.t-com.hr/cssm/. Doslovno 3 linije koda su potrebne za rad s API-jem (jedna u engine kodu koja izračunava shader parametre, druga u shaderu za stvaranje shadow mape, a treca u shaderu za sourcanje shadow mape). E da, API radi za sve tipove i velicine svjetla (podržava i sjene velikih omni-svjetaka što nema niti jedan engine trenutno). Na tom linku su ti i primjeri za tangent space shadow normal mapping.
Mozes li mi zaokruziti na slici gdje vjerujes da je bump pogresan? Mislim da je u pitanju normal mapa s invertiranim Y kanalom.
Prebacivanje u tangent space je 100% tocno - ne pisem to prvi put, pa mi je matematika u malom prstu, a i debug ne laze
Imam podrsku za shadowmapping, lightmape mogu bakeati direktno u blenderu.... no za noir igru, stencil sjene bolje rade, pa na tome radim trenutno. Hvala na preporuci, though.
Na ovoj cetvrtoj slici sa kipom i klupicama se najbolje vidi greška. Na bumpovima je tamniji dio bocno u odnosu na svjetlo. Nije na djelu bumpa najudaljenijem od svjetla, nije na dijelu bumpa najbližem svjetlu (bumpovi bi tada zapravo bile udubine) vec je na bocnom djelu bumpa.
Svakome se može desit greška. Evo ja programiram shadere jos od dana kada su se u asembleru pisali (što zapravo i nije tako davno :|) ali zadnji put kad sam radio nekakav planet generator/editor skroz sam se uspija spetljat sa normal i displacement mappingom. Koristija sam height mape kod kojih sam svaki 16. piksel displaceao u vertex shaderu, a u pixel shaderu radio normal mapping - stvar je izgledala odlicno jer ma koliko daleko ili blizu bio planetu (na planetu) uvijek je izgledalo kao da ima beskonačno mnogo detalja (dinamicko ucitavanje textura i mesheva - zapravo svega baš kao i u UE). Iskreno, grešku sam skužio tek 6 mjeseci nakon što sam stvari importao u engine.
Evo nekih davnih screenshotova na kojima fali atmospheric scattering, bolji errosion, puno više tipova terena, oblaci, i gomila drugih sitnica....
Na ovoj cetvrtoj slici sa kipom i klupicama se najbolje vidi greška. Na bumpovima je tamniji dio bocno u odnosu na svjetlo. Nije na djelu bumpa najudaljenijem od svjetla, nije na dijelu bumpa najbližem svjetlu (bumpovi bi tada zapravo bile udubine) vec je na bocnom djelu bumpa.
.....
Ah - imam 'bouncing' omni light koji simulira odbijanje svijetla od poda. Jednostavno je presnazan.
Meni djeluje kao krivo invertiran kanal u normal mapi. Jesi probao flippati red ili green na normalki?