Vaši 3D modeli izdvojena tema

poruka: 7.704
|
čitano: 2.049.313
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
offline
Vaši 3D modeli

 

 

Evo samo da se malo nadovežem na post od Rabenbal-a:

 

jaicnu svjetla (vray sun) ces vjerojatno morati smanjiti na 0.008 (multiplier) ili 0.005 a shadow ces morati podjeliti sa 8 na 24 kako bi dodatno omeksao sjencanje.

- ako koristiš Vray kameru, onda jačinu svjetla ostavi na 1, jer je vray sun podešen da radi u kombinaciji sa vray kamerom, na način da se onda sunce ponaša kao fizičko sunce, a kamera kao fizička kamera. Dakle, količinu svjetla u sceni ne određuješ mijenjanjem postavka sunca (isto kao što ne možeš mijenjati jačinu pravog sunca), nego to reguliraš postavkama kamere, kao i u stvarnom svijetu

- ukoliko ne koristiš Vray kameru, nego običnu ili rendaš iz perspective view-a, onda svjetlo reguliraš preko Vray-sun-a. Tada treba smanjiti njegovu jačinu (0.025 je meni u većini slučajeva idealno)

- shadow subdivisions sunca ima utjecaja na kvalitetu sjene, ali i duljinu rendanja, a usko je povezan sa parametrom veličine sunca; ako je sunce manje (oštrije sjene), onda je vrijednost subdivision-a od 4-6 više nego dovoljna. Defaultna vrijednost je OK za defaultnu veličinu sunca. Ako želiš mekše (bolje zblurane) sjene, onda trebaš povećati veličinu sunca, ali onda i vrijednost subdivision parametra, tako da ne dobiješ noise na rubovima sjena

 

smanji tocke renda sa 60 na 25 pixela, 20 eventualno.

- ovo nisam skužio na kaj točno misliš

 

povecaj pod light catch vrijednost subdiv-a sa 1000 na 1200. prefilter mozes stavit sa 8 na 4

- nepotrebno, pogotovo za exterijer di sekundarna odbijanja svjetla nisu toliko izražena; za eksterijer je dovoljno 500-600, dok za interijer ne treba ići preko 1000. U protivnom će se samo produžiti vrijeme rendanja, bez vidljivog efekta na kvalitetu slike.

 

irradiance map sub div sa 50 digni na 70 i onu ispod postavku sa 20 stavi na 30.

- također nepotrebno; čak su i defaultne vrijednosti previsoke; ja ne stavljam nikad veću vrijednost za HSph. dubdivis. od 30, a za Interp. samples od 25; kvalitetnije i točnije primarne bounce-ve dobijem povećanjem min-max rate parametra (ili samo veći preset), a i prije se izrenda.

 

Uglavnom, u Vrayu treba razlikovati 4 vrste problema koji se mogu javiti kod rendanja:

1. veliki flekovi po plohama (zidovima)

- uzrok su preniske postavke primarnih i sekundarnih odbijanja svjetla; povećanje preseta u irradiance map ili subdivis u Light cache rješava ovaj problem

2. sitni noise po zidovima i plohama

- javlja se ili zbog previsokog noise tresholda u postavkama DMC samplera ili ako imate vray svjetla (ili obična sa vray shadow), pa se javlja noise zbog preniskog shadow subdivision levela na njima. Smanjenje noise tresholda i povećanje shadow subdivision levela na svjetlima riješava ovaj problem. ovo je čest slučaj ako se koriste vray plane svjetla; njima treba obavezno dići subdivision level sa 8, na barem 16 ili 24; opet ovisi o veličini samog svjetla; veće svjetlo, veći level.

3. nazubljeni ili isprekidani rubovi na objektima

- preniske vrijednosti image sampler-a; savjetujem korištenje Adaptive DMC samplera, te za test rendove ostavite defaultne vrijednosti min-max subdivis, a za finalne stavite min: 2, a max 5 ili 6 (ako imate puno sitnih detalja, onda 6, a ako ne, 5 je dovoljno)

4. noise na površinama sa glossy refleksijama/refrakcijama

- javlja se kad imate zbluranu refleksiju na nekom objektu, a samplovi refleksija ili rafrakcija su preniski. Može se riješiti na dva načina (najbolja je kombinacija oba): prvo, uključite u postavkama Light cache-a da ga koristi i za glossy refleksije, a drugo povećajte vrijednost subdivis. u postavkama materijala. Idealnu vrijednost subdivision-a je najbolje odrediti tako da ju povećavate za 4, te radite test rendove dok ne dobijete zadovoljavajući rezultat, jer previsoka vrijednost može samo nepotrebno produljiti vrijeme rendanja.

 

Postavke samplova (vray svjetla, materijali i sl) možete i globalno povećati ili smanjiti u postavkama Vray DMC samplera; tako da povećate ili smanjite "Global subdivis multiplyer"; ali oprezno sa time; jer ako stavite recimo 2, onda će vam sve vrijednosti svih multiplyera u sceni povećati 2 puta (sa 8 na 16, sa 16 na 32 i tako dalje). To koristite kad primijetite da vaše već relativno visoke vrijednosti ne daju željeni rezultat, a vrijeme rendanja vam nije bitno (jer će se povećati). Također možete povećati i minimalnu vrijednost subdivisiona, što je većinom bolje riješenje (one koji su ispod te vrijednost će povećati na tu vrijednost, a one koji su iznad, neće dirati)

 

Još jedan savjet za dodatnu kvalitetu i bolje izražene detalje: pod "pod render elements" dodajte VrayExtraTex pass, te njemu u "texture" slot, stavite VrayDirt, tako ćete dobiti posebni pass sa ambient oclusion, kojeg onda dodate u Photoshopu na orginalnu sliku (stavite ga kao layer iznad originalnog renda i stavite mu multiply blend mode). Ako koristite noviji Vray, onda možete u postavkama uključiti da AO renda direktno u sliku, ali ja preferiram ovu "staru" metodu, jer imam bolju kontrolu nad AO (previše ili prejak AO može ubiti sliku). Na ovaj način dobijete fine sjene i detalje, za koje bi, da ih želite dobiti čistim rendom, morali poprilično pojačati postavke, a samim time i drastično povećati vrijeme rendanja. Tako da je ova metoda puno brža, nego da samo povećate postavke; istina, ima malo dodatnog posla, al to je manje od minute posla da se AO doda u PS-u, a povećanje postavki vam može produljiti rendanje za nekoliko desetaka minuta.

 

 

 

http://3dhr.net/berko/
Poruka je uređivana zadnji put pet 23.7.2010 11:47 (Berko).
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Berko kaže...

 

 

Evo samo da se malo nadovežem na post od Rabenbal-a:

 

jaicnu svjetla (vray sun) ces vjerojatno morati smanjiti na 0.008 (multiplier) ili 0.005 a shadow ces morati podjeliti sa 8 na 24 kako bi dodatno omeksao sjencanje.

- ako koristiš Vray kameru, onda jačinu svjetla ostavi na 1, jer je vray sun podešen da radi u kombinaciji sa vray kamerom, na način da se onda sunce ponaša kao fizičko sunce, a kamera kao fizička kamera. Dakle, količinu svjetla u sceni ne određuješ mijenjanjem postavka sunca (isto kao što ne možeš mijenjati jačinu pravog sunca), nego to reguliraš postavkama kamere, kao i u stvarnom svijetu

- ukoliko ne koristiš Vray kameru, nego običnu ili rendaš iz perspective view-a, onda svjetlo reguliraš preko Vray-sun-a. Tada treba smanjiti njegovu jačinu (0.025 je meni u većini slučajeva idealno)

- shadow subdivisions sunca ima utjecaja na kvalitetu sjene, ali i duljinu rendanja, a usko je povezan sa parametrom veličine sunca; ako je sunce manje (oštrije sjene), onda je vrijednost subdivision-a od 4-6 više nego dovoljna. Defaultna vrijednost je OK za defaultnu veličinu sunca. Ako želiš mekše (bolje zblurane) sjene, onda trebaš povećati veličinu sunca, ali onda i vrijednost subdivision parametra, tako da ne dobiješ noise na rubovima sjena

 

 

povecaj pod light catch vrijednost subdiv-a sa 1000 na 1200. prefilter mozes stavit sa 8 na 4

- nepotrebno, pogotovo za exterijer di sekundarna odbijanja svjetla nisu toliko izražena; za eksterijer je dovoljno 500-600, dok za interijer ne treba ići preko 1000. U protivnom će se samo produžiti vrijeme rendanja, bez vidljivog efekta na kvalitetu slike.

 

irradiance map sub div sa 50 digni na 70 i onu ispod postavku sa 20 stavi na 30.

- također nepotrebno; čak su i defaultne vrijednosti previsoke; ja ne stavljam nikad veću vrijednost za HSph. dubdivis. od 30, a za Interp. samples od 25; kvalitetnije i točnije primarne bounce-ve dobijem povećanjem min-max rate parametra (ili samo veći preset), a i prije se izrenda.

 

 

 

1. potrebno. ako si ikad radio sa fotografijom znat ces koje prednosti dobivas smanjenjem Vray sun multipliera a povecanja ISO i Gamme. bezprijekoran rend koji nije napucan fotonima uz to i vrijeme renda je znatno brze. medjutim reinhard mora biti koristen tada.

 

2. potrebno, za statiku moze spustiti sa 8 na 4 1200 ostaviti ili podici na 1400 pri animaciji, podici samo prefilter sa 4 nazad na 8 ili eventualno 6, nikako ostaviti 4.

 

3. defualtne vrijednosti nisu previsoke jer pri animiranju izazivaju flikanje nakon bejkanja irradiance mape i light catch mape.

ovaj Hsph nikad ali bas nikad ispod 50 ne bi trebao biti ako eimas na kvalitetni rend a Interpolation samples ne bi trebao biti veci od 40 a manji od 30.

 

ja covjeku nisam govorio za med postavke rendera niti da mu se brze izrenda vec da to izgleda kako bog zapovjeda a ne ofrlje a sa istim postavkama onda moze ici i vadit animaciju nakon bejkanja irradiance mape i light catch mape dok sa ovim med postavkama koje si nabrojao doci ce do lakanog bluranog flicka pojedinih tocaka prilikom renda jer podjele koje si unio su premale, tojest zahvacaju previse pixela te ih grupiraju, rend je kvalitetniji sto je grupiranje pixela manje a ne sto je grupiranje pixela vece a grupiranje pixela je vece sto je podjela irradiance i light catch filtera na manjim vrijednostima postavki. a pri manjim vrijednostima postavki dogadja se osim flickanja i da pojedini pixel (tocka) promjeni boju ili jednostavno kroz pojedine frejmove samo se oboja u crno ili bijelo, ako se radi o nebu ili nekim svjetlim povrsinama to zna vrlo lako upast u oko.

 

tako da, da ako zeli nesto brze izrendati koristiti ce postavke u irradiance i light catch ovako kako si napisao i nece dirati ni settings ni sempliranje, medjutim za rendanje interijera koji u svom procesu zapisivanja 3d-a na 2d plohu ako se ima vise razlicitih materijala nece uopce ispast kvalitetno a kamoli onako kako spada. a osim toga manje vrijednosti u renderu koje si nabrojao pogoduju reflektiranju boje sa jednog materijala na drugi sto dodatno unistava render pa je i potreba color correctina tada veca sto dodatno usporava cijelu scenu i rend a osim toga uz manje postavke rendera potrebno je i postavit projekciju materijala te mu namjestiti i GI posebno za svaki materijal i objekata sto je kompliciranje koje svaki normalan covjek izbjegava.

 

Vray sam svladao i nacuio kupivsi izdanja CG DVD-a prije par godina te redovito pratim Vray Trainer tima koji je specijaliziran samo za vray render, nedavno je bilo oko ispravljanja bugova unutar vraya service packa 4, za neke ni sam nisam znao da uopce postoje jer mi se nikad nisu dogodili tako da znam sto govorim jer zahvaljujuci Traineru koji je svaku stavku, svaku opciju u detalje objasnjavao i gdje radeci si mogao vidjet utjecaj svake postavke na scenu stvari malo drukcije izgledaju. e sad vidi ti razliku izmedju akademskog predavanja i ucenja preko tutoriala. i samo tako pogresno ucite ljude i onda dodju radit, ima nadredjenog ovaj mu zada ovo, izbaci rend i ovaj mu kaze:"koji hurac?! pa rekao si da imas 2-godisnje iskustvo u vray-u?!" i onda dolazi do probijanja roka jer netko ne kuzi osnovne stvari i treba ga nauciti.

 

a ono sto si ti rekao je isto sto sam ja napravio sa scanlineom za svoj rend jer nemam vremena da pustim na 5 dana da se renda animacija a to je optimiziranje rendera da odsimulira donekle vislju kvalitetu renda, prividno, medjutim ako se bude malo bolje gledalo vidjet ce se problemi koji se dogadjaju oko grupiranja pixela o kojima sam pricao a to je lagani blur kod pokretnih sjena u odnosu na povrsinu koja je osvjetljena.ili kod zamucenja odredjenih detalja cije dimenzije su sitne.

 

uz to najbrzi nacin da nesto izrenda je da ispece teksturu na svakom objektu i ispecenoj teksturi zada da sam render postavi unwrap resetku mesha kako zeli. potom samo ocita sve teksture, ne treba mu ni svjetlo ni sjena. izrendat ce i najkompleksniju scenu za 2 sekunde-10 eventualno sa najvecim postavkama rendera. ovo je iskljucivo namjenjeno za one sa slabim jezgrama, konfiguracijama opcenito. medjutim nije na odmet i drugima jer slicno se pripremaju šejdani modeli za video igre.

Poruka je uređivana zadnji put pet 23.7.2010 13:36 (Rabenbal).
15 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Evo ja se okušao u animacijama sa Rayfireom za 3ds Max.

Ovo mi je prva animacija i nadam se da će vam se svidjet.

 
4 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Nuclear kaže...

Evo ja se okušao u animacijama sa Rayfireom za 3ds Max.

Ovo mi je prva animacija i nadam se da će vam se svidjet.

jedan tip kako mozes postici realnije raspadanje.

kutovi kuca su cvrsci. stoga na kutove kuca zadajes vecu masu ali grupiras odredjene cigle na kutovima. dodaj malo vecu masu ali ne vecu od kutova na zidove.

 

kada grupiras pojeidne cigle i zadas im vece i manje vrijednosti dobit ces stil raspadanja da ce neki djelovi brze puknuti a neki ce se polako razlijetati zbog mase. recimo znas da kad ona kupgla udari neki zid da pojedini djelovi zida u komadu odlete pa se onda razbacaju u zraku ili kad udare u tlo. e upravo bas to ces postici razmjestanjem grupiranih masa. inace za prvu put je dobro. iako bih ti ja osobno prije preporucio da svladas reaktor jer je on osnova. rayfire je samo skripta tojest plug in koja se nadogradjuje na reaktor i koristi reaktorove funkcije ali je sve izvedeno tako da se odradi u par klikova, dok reaktor bas trazi razumjevanje onoga sto radis i zelis napraviti i ide rucno sve.

Poruka je uređivana zadnji put pet 23.7.2010 13:37 (Rabenbal).
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Rabenbal kaže...
Nuclear kaže...

Evo ja se okušao u animacijama sa Rayfireom za 3ds Max.

Ovo mi je prva animacija i nadam se da će vam se svidjet.

jedan tip kako mozes postici realnije raspadanje.

kutovi kuca su cvrsci. stoga na kutove kuca zadajes vecu mazu ali grupiras odredjene cigle na kutovima. dodaj malo vecu masu ali ne vecu od kutova na zidove.

 

kada grupiras pojeidne cigle i zadas im vece i manje vrijednosti dobit ces stil raspadanja da ce neki djelovi brze puknuti a neki ce se polako razlijetati zbog mase. recimo znas da kad ona kupgla udari neki zid da pojedini djelovi zida u komadu odlete pa se onda razbacaju u zraku ili kad udare u tlo. e upravo bas to ces postici razmjestanjem grupiranih masa. inace za prvu put je dobro. iako bih ti ja osobno prije preporucio da svladas reaktor jer je on osnova. rayfire je samo skripta tojest plug in koja se nadogradjuje na reaktor i koristi reaktorove funkcije ali je sve izvedeno tako da se odradi u par klikova, dok reaktor bas trazi razumjevanje onoga sto radis i zelis napraviti i ide rucno sve.

 

Hvala puno na tipu. BTW ovo je rađeno sa Physxom. Znači čista simulacija, ja sam samo izmodelirao kuću u 5min i animirao kuglu da ide prema kući.

Ovaj plugin je nešto najzabavnije u 3D svijetu i nije teško za naučit. Ja sam u par tutorijala sve skužio. Samo u utube ukucajte MirVadim. On je kreator tog plugina.

15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Nuclear kaže...
Rabenbal kaže...
Nuclear kaže...

Evo ja se okušao u animacijama sa Rayfireom za 3ds Max.

Ovo mi je prva animacija i nadam se da će vam se svidjet.

jedan tip kako mozes postici realnije raspadanje.

kutovi kuca su cvrsci. stoga na kutove kuca zadajes vecu mazu ali grupiras odredjene cigle na kutovima. dodaj malo vecu masu ali ne vecu od kutova na zidove.

 

kada grupiras pojeidne cigle i zadas im vece i manje vrijednosti dobit ces stil raspadanja da ce neki djelovi brze puknuti a neki ce se polako razlijetati zbog mase. recimo znas da kad ona kupgla udari neki zid da pojedini djelovi zida u komadu odlete pa se onda razbacaju u zraku ili kad udare u tlo. e upravo bas to ces postici razmjestanjem grupiranih masa. inace za prvu put je dobro. iako bih ti ja osobno prije preporucio da svladas reaktor jer je on osnova. rayfire je samo skripta tojest plug in koja se nadogradjuje na reaktor i koristi reaktorove funkcije ali je sve izvedeno tako da se odradi u par klikova, dok reaktor bas trazi razumjevanje onoga sto radis i zelis napraviti i ide rucno sve.

 

Hvala puno na tipu. BTW ovo je rađeno sa Physxom. Znači čista simulacija, ja sam samo izmodelirao kuću u 5min i animirao kuglu da ide prema kući.

Ovaj plugin je nešto najzabavnije u 3D svijetu i nije teško za naučit. Ja sam u par tutorijala sve skužio. Samo u utube ukucajte MirVadim. On je kreator tog plugina.

pa vecina pluginova za max i mayu su pojednostavljeni na klikove ali svaki plug in se nadogradjuje na osnovnu jezgru maxa. sve to mozes i u reaktoru napraviti ali treba vise vremena, recimo to sto si se uvjerio i sam ako si radio jest da rayfire sam automatski izreze objekat neki koji ces razbiti dok u reactoru recimo bi morao rucno sa cut toolom rezat zid na dijelove (mozes i u rayfire rucno rezat ako zelis), i zatvarati normale sto vraski dugo traje, tako se radilo davno prije pojave reaktora i Physxa. Physx  i Reaktor su ti dva najkvalitetnija programa za simulaciju fizike. Physx moze samo unijeti svoju simulaciju ako se prikaci na reaktor jer autodesk ima potpisan ugovor sa ircima za reaktor zato je ugradjen, integriran u max i mayu a svi ostali onda dodaci se moraju uradit tako da se instaliraju na reaktorove alate. Inace nikako ne bi mogli funkcionirati. sto se tice tutoriala, da bi sve skuzio moras znati reaktor koj ije osnova, te bar osnovu fizike iz srednje skole, jer za neke radnje se dobro trebas pomuciti. pogotovo kod rada sa animiranim bipedima - tad ti ni jedan tutor ne moze pomoci ako ti sam ne znas zakljucit sto radis a kao sto rekoh za te stvari treba znati bar osnove fizike da bi znao sto radis mjenjajuci odredjene parametre. probaj napravit samo da jedan biped udari drugog i da ovaj realisticno zaprimi udarac i reagira. samo za taj jedan dio postavki nijedan tutor ti ne bude pomogao ako ti ne razumijes sto radis :D

15 godina
offline
Vaši 3D modeli

Dajte ljudi ovo preselite tamo u drugu temu..i dajte nam radove...

∂αмαgєнιgн // Dijelim časopis VIDI u PDF-u! (iz arhive, dakle svaki mjesec imam za prošli mjesec).
 
3 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
DamageHigh kaže...

Dajte ljudi ovo preselite tamo u drugu temu..i dajte nam radove...

moja je greska. meni treba dat zuti karton jer jednostavno mi je blesavo tamo komentirati a tu je rad i nikako da se naviknem da se trebam preselit u drugu temu ako zelim nesto napisati. isprike

15 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Ma šta se ispričavaš... Ovo je forum i svatko može govoriti što želi dok god je u granicama pravila.

A ti Damage ako ti se ne čita onda ne čitaj... nitko te ne sili.

 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Vaši 3D modeli

@Rabenbal:

Ma, ja sam ti poprilično opsjednut sa optimizacijom, tak da volim imati rend za čim manje vremena. A kaj se tiće animacija, nisam do sad imao nekih velikih problema sa flickeringom (osim kad sam slučajno zaj. postavke :D )

 

@DamageHigh:

Pa rasprava je vezana za radove koji su tu postani; onda bi trebalo savjetovati da ako netko ima problema sa radom i ako je WIP za koji želi savjete i upute, da ga onda tamo stavi, a ovdje da onda idu samo gotovi radovi.

http://3dhr.net/berko/
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
RE: Vaši 3D modeli
Nuclear kaže...

Ma šta se ispričavaš... Ovo je forum i svatko može govoriti što želi dok god je u granicama pravila.

A ti Damage ako ti se ne čita onda ne čitaj... nitko te ne sili.

Zbog ovoga rijetko i pišem takve stvari...

 

Stvarno mi je gušt gledati vaše radove..i onda 3 stranice teksta..-.-

∂αмαgєнιgн // Dijelim časopis VIDI u PDF-u! (iz arhive, dakle svaki mjesec imam za prošli mjesec).
16 godina
protjeran
offline
Vaši 3D modeli

Molim vas, preselite raspravu u temu namijenjenu tome. Ovdje samo stavljajete radove! Hvala :P

http://zekidagames.webs.com /// http://www.youtube.com/user/ZeKiDaGames
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Rabenbal kaže...
DamageHigh kaže...

Dajte ljudi ovo preselite tamo u drugu temu..i dajte nam radove...

moja je greska. meni treba dat zuti karton jer jednostavno mi je blesavo tamo komentirati a tu je rad i nikako da se naviknem da se trebam preselit u drugu temu ako zelim nesto napisati. isprike

Zato ja kažem da treba reći moderatorima da spoje ovu temu sa onom "3d modeling,iskustva i dr."da bi se smanjio spam,ova tema je samo komentiranje i postavljanje radova.

http://www.kristijan3d.bloger.hr/
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Zekida kaže...
Rabenbal kaže...
DamageHigh kaže...

Dajte ljudi ovo preselite tamo u drugu temu..i dajte nam radove...

moja je greska. meni treba dat zuti karton jer jednostavno mi je blesavo tamo komentirati a tu je rad i nikako da se naviknem da se trebam preselit u drugu temu ako zelim nesto napisati. isprike

Zato ja kažem da treba reći moderatorima da spoje ovu temu sa onom "3d modeling,iskustva i dr."da bi se smanjio spam,ova tema je samo komentiranje i postavljanje radova.

A nebi bilo jednostavniej da se onda u onu temu postaju wipovi pa da se tamo komentira a u ovu temu finalni radovi?

Jer svakako će bit puno texta kad se nekom ide dat poneki savjet, još ako taj ponešto i pita...

www.denis.matemaksan.com
16 godina
offline
Vaši 3D modeli

Evo jedne random kuce koju sam poceo radit.Nemogu vise radit jer me oci vec bole,ali budem sljedeci tjedan napravio vrt,okolo travu,drvece i tako to pa ce te vidjet zavrsni rad.

Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Fake_Alert kaže...

Evo jedne random kuce koju sam poceo radit.Nemogu vise radit jer me oci vec bole,ali budem sljedeci tjedan napravio vrt,okolo travu,drvece i tako to pa ce te vidjet zavrsni rad.

Jel mi mos na pp objasnit kak se pravi trava i drvece?

Nobody likes you, Nobody loves you, Nobody cares about you, Nobody want's you, I am Nobody
16 godina
offline
RE: Vaši 3D modeli
Luxy2501 kaže...
Fake_Alert kaže...

Evo jedne random kuce koju sam poceo radit.Nemogu vise radit jer me oci vec bole,ali budem sljedeci tjedan napravio vrt,okolo travu,drvece i tako to pa ce te vidjet zavrsni rad.

Jel mi mos na pp objasnit kak se pravi trava i drvece?

Znam da mozes preko "matrials" naci "vegatation" i tamo imas kao travu ali ona ti nije 3D nego tek tolko da je zelena kao trava,ali mislim da bi trebao preko Vray-a to radit..Preko vray-a nisam radio tako da pitam Berka i ekipu gore.

16 godina
offline
Vaši 3D modeli

Luxx,nasao sam nesto na netu pa sad cu vidjet dali Vray radi na sketchupu pa ti posaljem link.

 

EDIT:Kako je netko napravio sa Sketchupom i Vray renderom travu

http://innovling.blogspot.com/2009/04/vray-sketchup-grass-render.html

Sad se nadam da cu moci nesto slicno napraviti ili ak ima  neki tutorial kako napraviti ovakvu travu.

Poruka je uređivana zadnji put pet 23.7.2010 15:38 (Fake_Alert).
Moj PC  
0 0 hvala 1
16 godina
offline
RE: Vaši 3D modeli
vray izvrsno radi na sketchupu....ja ga trenutno koristim,samo imam problema s namjestavanjem svijetla
budem stavio kasnije sliku modela rendeirano s vrayom
http://movies-monkey.blogspot.com/
16 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Dobar je vray, al ću ja ipak ostat na mental rayu zasad...Smijeh

Moj PC  
15 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Ovo je odlično,jedino mi cesta i pločnik ne izgledaju realno,zapravo tekstura im kvari dojam,al zgrade su odlične.
http://www.kristijan3d.bloger.hr/
16 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Zekida kaže...
Ovo je odlično,jedino mi cesta i pločnik ne izgledaju realno,zapravo tekstura im kvari dojam,al zgrade su odlične.

Ev promjenio sam,iak ni ova nije puno bolja, al etoSmijeh

15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Malo bolje,al pločnik mi nevalja,moraš ga izrazit,pločnik ima one fuge,raspucane,pogotovo u takvim dijelovima grada,al sad je cesta bolja,e,a šta je ovo desno na cesti,što mi liči na otvorenu knjigu,ali malo bolja nego prethodna u svakom slučaju.
http://www.kristijan3d.bloger.hr/
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Zekida kaže...
Malo bolje,al pločnik mi nevalja,moraš ga izrazit,pločnik ima one fuge,raspucane,pogotovo u takvim dijelovima grada,al sad je cesta bolja,e,a šta je ovo desno na cesti,što mi liči na otvorenu knjigu,ali malo bolja nego prethodna u svakom slučaju.

 

Vjerovatno šaht.

3D Designer
16 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Minoza kaže...
Zekida kaže...
Malo bolje,al pločnik mi nevalja,moraš ga izrazit,pločnik ima one fuge,raspucane,pogotovo u takvim dijelovima grada,al sad je cesta bolja,e,a šta je ovo desno na cesti,što mi liči na otvorenu knjigu,ali malo bolja nego prethodna u svakom slučaju.

 

Vjerovatno šaht.

E baš toSmijeh

16 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Eh kad neće niko onda ću ja!

Ovo je slika iz jedne scene koju pravim,pa ću možda napravit neku kratku animaciju...Smijeh

Moj PC  
4 0 hvala 0
16 godina
offline
RE: Vaši 3D modeli
nido kaže...

Eh kad neće niko onda ću ja!

Ovo je slika iz jedne scene koju pravim,pa ću možda napravit neku kratku animaciju...Smijeh

Ti si napravil onu animaciju kad Psycho reloada oružje.Daj link da vidimo.

Gimnazija Antuna Gustava Matoša
16 godina
offline
RE: Vaši 3D modeli
nido cini mi se da ti je dvd citac otiso u yurac....ukrivo :O
http://movies-monkey.blogspot.com/
16 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
emerik kaže...
nido kaže...

Eh kad neće niko onda ću ja!

Ovo je slika iz jedne scene koju pravim,pa ću možda napravit neku kratku animaciju...Smijeh

Ti si napravil onu animaciju kad Psycho reloada oružje.Daj link da vidimo.

Ovo?

16 godina
offline
RE: Vaši 3D modeli
nido kaže...
emerik kaže...
nido kaže...

Eh kad neće niko onda ću ja!

Ovo je slika iz jedne scene koju pravim,pa ću možda napravit neku kratku animaciju...Smijeh

Ti si napravil onu animaciju kad Psycho reloada oružje.Daj link da vidimo.

Ovo?

Da,super je.Si skinulmodel Psycha ili si ga baš napravil?

Gimnazija Antuna Gustava Matoša
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice