GTX 10xx (Pascal) klub (2016)

poruka: 15.735
|
čitano: 1.558.515
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
Stjepanj kaže...
dad0r kaže...

 

Sve to fino staji ali ne shvacas da primjera radi recimo 98% ljudi na ovom forumu boli pisha za kartice od 4/5k kuna tako da ce se Polaris prodavati ko vruce kifle i jos dok se popiški u DX12 po kartici o 5/6k kuna to ce biti odlicna reklama zelenima 

 a kaj ti mislis da zeleni spavaju, pa covjece ne postoji los model maxwell 1/2 izvedbe u cijeloj seriji! kartice se medusobno takmice koja je hladnija, tisa, jaca, bla bla...

 

Pa naravno da ne spavaju mene iskreno boli dal imam u kompu zeleno ili crveno , kupujem ono kaj mi treba i best bang for buck tak da nek se samo takmice cim vise tim bolje za nas 

twice the pride double the fall
9 godina
protjeran
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
XXX kaže...

Pa bilo je i vrijeme da nvidijaši počnu davati 4000 kn za srednju klasu 

 Da, a trube kako Nvidia utjece na smanjenje cijena, pa kao je ovo nasljednik gtx 970 sta nebi onda trebali spustati cijenu a ne dizati... al dobro nebitno

 

 

12 godina
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
dad0r kaže...
Stjepanj kaže...

Pa pogledajte perfomanse u 20+igara gtx 980 vs najaca single kartica od amd-a fury-x

u testu je referentna 980 koja je 15-20% slabija od nereferentne

gtx1070 ako ce kostati cca 4000kn i imati priblizno perfomanse 980ti trebas biti doslovno bez mozga da uzmes fury-x ili nesto od Amd-a, a nasljednik fury-x nebu sigurno kostao 5000kn kao sto kosta sada doticni Fury-X, ma i da kosta 5000kn a stari Fury-x pojeftini i za 1000kn ja mislim da doticna kartica pored 1070 nema kaj traziti! nazalost

sljedi cista repriza cim 1070 dode na police!lp

 

Sve to fino staji ali ne shvacas da primjera radi recimo 98% ljudi na ovom forumu boli pisha za kartice od 4/5k kuna tako da ce se Polaris prodavati ko vruce kifle i jos dok se popiški u DX12 po kartici o 5/6k kuna to ce biti odlicna reklama zelenima 

 ja ću prvi uzeti polaris, jer mi je 4000+ kuna veliki no-no samo za grafu

i sve ove naznake da će dx12 konačno osloboditi sav potencijal amd grafi me vesele, async  compute također jer ću s polarisom i tu biti miran

 

no, dx12 nije jednako async compute i to što nvidia sucka u tome ne znači da će suckati u dx12

meni se čini da ovdje ekipa svršava na mogućnost da oni koji imaju grafu drugog prizvođača budu poniženi i da im propadne investicija, a to je balkanska fora "nek meni crkne krava, samo nek susjedu crknu dvije"

svi smo tu kolege, amd i nvidia su proizvođači čije dionice nitko od nas nema, i malo smirite doživljaje

9 godina
protjeran
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
Stjepanj kaže...
dad0r kaže...

 

Sve to fino staji ali ne shvacas da primjera radi recimo 98% ljudi na ovom forumu boli pisha za kartice od 4/5k kuna tako da ce se Polaris prodavati ko vruce kifle i jos dok se popiški u DX12 po kartici o 5/6k kuna to ce biti odlicna reklama zelenima 

 a kaj ti mislis da zeleni spavaju, pa covjece ne postoji los model maxwell 1/2 izvedbe u cijeloj seriji! kartice se medusobno takmice koja je hladnija, tisa, jaca, bla bla...

 To sta je Maxwell donio performansama mi iz crvenog tabora te performanse gledao jos od 2013. i r9 290/x grafi, izgleda da cemo i jos duze vrmena sudeci po DX12 i kako peru zelenu ekipu.

12 godina
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
Lucidius kaže...
The_Fichek kaže...

Lucidius

Daj mi jedan dobar clanak koji objasnjava u detalje da Nvidia nema potencijala za iskoristiti asynce i hardverski i softverski.

 The_Fichek

 

Ja sam se informirao na ovim clancima:

 

1. http://www.pcgamesn.com/amd-respond-to-nvidia-dx12-async-controversy-maxwell-is-not-capable-of-asynchronously-executing-graphics-and-compute

 

2. http://www.pcgamesn.com/relax-nvidias-maxwell-gpus-can-do-dx12-asynchronous-shading-after-all

 

3. http://www.extremetech.com/extreme/213519-asynchronous-shading-amd-nvidia-and-dx12-what-we-know-so-far

 

4. http://www.anandtech.com/show/9124/amd-dives-deep-on-asynchronous-shading

 

Ima dosta teksta, ali dosta stvari je jasnije nakon sta se procita, također pogledati malo i komentare.

 

Stvar je u arhitekturi, i AMD grafe puno brze rendaju toga odjednom, zato su i drasticno bolje, uglavnom koga zanima neka se primi citanja.

 da, stvar je u arhitekturi što se tiče async computinga

ali ponovimo - async computing nije dio dx12 i svi benefiti koje bi dx12 trebao donijeti nisu vezani uz async compute

 

koliko sam ja skužio async compute se ne može koristiti bez dx12 i tu amd jest u prednosti

no, ako async compute nije dio dx12 i korištenje dx12 ne ovisi o njemu, onda će sve koristi od dx12 jednako dobro koristiti i nvidiji i amd-u

11 godina
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
Lucidius kaže...
Stjepanj kaže...
dad0r kaže...

 

Sve to fino staji ali ne shvacas da primjera radi recimo 98% ljudi na ovom forumu boli pisha za kartice od 4/5k kuna tako da ce se Polaris prodavati ko vruce kifle i jos dok se popiški u DX12 po kartici o 5/6k kuna to ce biti odlicna reklama zelenima 

 a kaj ti mislis da zeleni spavaju, pa covjece ne postoji los model maxwell 1/2 izvedbe u cijeloj seriji! kartice se medusobno takmice koja je hladnija, tisa, jaca, bla bla...

 To sta je Maxwell donio performansama mi iz crvenog tabora te performanse gledao jos od 2013. i r9 290/x grafi, izgleda da cemo i jos duze vrmena sudeci po DX12 i kako peru zelenu ekipu.

 živi bili pa vidjeli kak će to amd dominirati tržištem sa rebrandovima iz 2013 i dx12 igrama-čitava 2.5 naslova!

SILA/ZGX@ZGamers
9 godina
protjeran
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
picajzla0707 kaže...
Lucidius kaže...
The_Fichek kaže...

Lucidius

Daj mi jedan dobar clanak koji objasnjava u detalje da Nvidia nema potencijala za iskoristiti asynce i hardverski i softverski.

 The_Fichek

 

Ja sam se informirao na ovim clancima:

 

1. http://www.pcgamesn.com/amd-respond-to-nvidia-dx12-async-controversy-maxwell-is-not-capable-of-asynchronously-executing-graphics-and-compute

 

2. http://www.pcgamesn.com/relax-nvidias-maxwell-gpus-can-do-dx12-asynchronous-shading-after-all

 

3. http://www.extremetech.com/extreme/213519-asynchronous-shading-amd-nvidia-and-dx12-what-we-know-so-far

 

4. http://www.anandtech.com/show/9124/amd-dives-deep-on-asynchronous-shading

 

Ima dosta teksta, ali dosta stvari je jasnije nakon sta se procita, također pogledati malo i komentare.

 

Stvar je u arhitekturi, i AMD grafe puno brze rendaju toga odjednom, zato su i drasticno bolje, uglavnom koga zanima neka se primi citanja.

 da, stvar je u arhitekturi što se tiče async computinga

ali ponovimo - async computing nije dio dx12 i svi benefiti koje bi dx12 trebao donijeti nisu vezani uz async compute

 

koliko sam ja skužio async compute se ne može koristiti bez dx12 i tu amd jest u prednosti

no, ako async compute nije dio dx12 i korištenje dx12 ne ovisi o njemu, onda će sve koristi od dx12 jednako dobro koristiti i nvidiji i amd-u

 ali vidis i po testovima bio asynce upaljen ili ugasen situacija se skoro pa i ne mijenja. Komplexna je to tema za raspravljati, a i umoran sam tako da sada bas i nemam snage za dugacke tekstove i objasnjenja, mozemo nastaviti sutra, dotad ce se i Tonči ukljuciti.

9 godina
protjeran
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
ZGamer kaže...
Lucidius kaže...
Stjepanj kaže...
dad0r kaže...

 

Sve to fino staji ali ne shvacas da primjera radi recimo 98% ljudi na ovom forumu boli pisha za kartice od 4/5k kuna tako da ce se Polaris prodavati ko vruce kifle i jos dok se popiški u DX12 po kartici o 5/6k kuna to ce biti odlicna reklama zelenima 

 a kaj ti mislis da zeleni spavaju, pa covjece ne postoji los model maxwell 1/2 izvedbe u cijeloj seriji! kartice se medusobno takmice koja je hladnija, tisa, jaca, bla bla...

 To sta je Maxwell donio performansama mi iz crvenog tabora te performanse gledao jos od 2013. i r9 290/x grafi, izgleda da cemo i jos duze vrmena sudeci po DX12 i kako peru zelenu ekipu.

 živi bili pa vidjeli kak će to amd dominirati tržištem sa rebrandovima iz 2013 i dx12 igrama-čitava 2.5 naslova!

 Ti pises kao da je vrijeme stalo i nece ici dalje, pa buducnost i donosi DX12 to je svima jasno, kad tad ce DX12 naslovi zamjeniti DX11, vjerojatno ce 2017. vec DX12 postati glavni API na gaming sceni. Isto tako izbacit ce i AMD novu seriju samo polako nije proslo ni godinu dana kako su staru izbacili. 

Za preuzimanje trzista je svima jasno da AMD nemoze uzeti vecinu ni u 2 godine sve i da ima neznam kakav omjer prodaje naspram Nvidie, ali daleko od toga da nemoze vratiti barem 20 posto trzista, i time dosta stvari promjeniti na sceni.

12 godina
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
Lucidius kaže...

 ali vidis i po testovima bio asynce upaljen ili ugasen situacija se skoro pa i ne mijenja. Komplexna je to tema za raspravljati, a i umoran sam tako da sada bas i nemam snage za dugacke tekstove i objasnjenja, mozemo nastaviti sutra, dotad ce se i Tonči ukljuciti.

 to opet tek pokazuje da amd profitira od dx12 jer je suckao na sx11 i konačno koristi puni potencijal, ne nužno da nvidija sucka na dx12 kao što sucka na async compute

 

zato sam i postavio pitanje tončiju, jer ako nvidia dobro radi na dx11 i dx12 onda je normalno da se ne vidi neki boost kao kod amd-a koji dobiva boost na dx12 u odnosu na dx11 baš zato jer je loš na dx11

ne znam jel kužiš što hoću reći

 

pušiona nvidije na async ne mora značiti pušionu na dx12, a sad koliko će dx12 biti važniji od async u budućim igrama ili obrnuto, jest pitanje na koje bi volio čuti odgovor od nekog tko to razumije u "dušu" problema

11 godina
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
Lucidius kaže...
izgleda da cemo i jos duze vrmena sudeci po DX12 i kako peru zelenu ekipu.

 sam si si odgovorio na post...kak je reko darth give me numbers i give mi naslove vrijedne konkurencije i moje pažnje...pa do 2017 god mogu još 2 kartice promjeniti a tako se ne dominira tržištem!

SILA/ZGX@ZGamers
11 godina
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)

Mozda si se pogubio u vremenu. 2017. je za 6 mjeseci i 10 dana :D Ovo je klasicno doba kada izlaze nove grafe, znaci nova generacija bi mogla doci za god dana, to je samo 1 ciklus. Obicni smrtnici kaj kupe jacu grafu (npr. Polaris10, gtx1070, Vega..) sumnjam da ce ju mijenjat za godinu dana.

9 godina
protjeran
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
ZGamer kaže...
Lucidius kaže...
izgleda da cemo i jos duze vrmena sudeci po DX12 i kako peru zelenu ekipu.

 sam si si odgovorio na post...kak je reko darth give me numbers i give mi naslove vrijedne konkurencije i moje pažnje...pa do 2017 god mogu još 2 kartice promjeniti a tako se ne dominira tržištem!

 Da, pa vrlo je vjerojatno da ce sve ispod gtx 1070 r9 290 prati u dx 12, normalno za jace modle je tu Fury X i nadolazeci high end od AMD-a. Neznam sta imas promjeniti do 2017 do koje je ostalo 6 mjeseci, a sljedece grafe od Nvidia-e mozes ocekivati tek 2018te, osim ako se nisi mislio prebacivati u crveni tabor kad zaskripi.

12 godina
odjavljen
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
Lucidius kaže...

 Ti pises kao da je vrijeme stalo i nece ici dalje, pa buducnost i donosi DX12 to je svima jasno, kad tad ce DX12 naslovi zamjeniti DX11, vjerojatno ce 2017. vec DX12 postati glavni API na gaming sceni. Isto tako izbacit ce i AMD novu seriju samo polako nije proslo ni godinu dana kako su staru izbacili. 

Za preuzimanje trzista je svima jasno da AMD nemoze uzeti vecinu ni u 2 godine sve i da ima neznam kakav omjer prodaje naspram Nvidie, ali daleko od toga da nemoze vratiti barem 20 posto trzista, i time dosta stvari promjeniti na sceni.

Dajte kratite citate pobogu. Citiraš kobasicu od 15 redaka i onda napišeš dva i pol reda... 

 

Što se tiče dx12 api-a. Nikako da zaživi i nije slučajno da je tako. DX12 je low lever api što znači da je veća odgovornost developerima koji imaju "odriješene ruke" u kreiranju engine-a. To u prijevodu znači = više posla developerima što dalje znači veći trošak ulagačima/izdavačima. Sad kad to sve zbrojiš, dobiješ da će izdavač morat potrošit više novaca samo da bi pc gejmeri (i x-box, mind you) mogli imat kvalitetan api, bolji frejmrejt, manje cpu overhead-a i bottlenecka... Yeah right!!! Pa zašto se nitko ne pita što se događa sa dx12 nakon evo godinu dana? Jedva dvije nativne dx12 igre?! Realnost je da je dx12 san gejmera i entuzijasta developera koji žele imati odriješene ruke. No nije san i onih koji ulažu novce u kreiranje neke igre, a na žalost, potonji su ti koji izbacuju nama AAA igre. Ako koja kvalitetna promakne kroz prste, ne boj se, nastavak im neće pobjeć.

Dont these talking monkeys know that Eden has enough to go around? Plenty in this holy garden, silly old monkeys, Where there is one you are bound to divide it Right in two!
11 godina
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
The_Fichek kaže...

Mozda si se pogubio u vremenu. 2017. je za 6 mjeseci i 10 dana :D Ovo je klasicno doba kada izlaze nove grafe, znaci nova generacija bi mogla doci za god dana, to je samo 1 ciklus. Obicni smrtnici kaj kupe jacu grafu (npr. Polaris10, gtx1070, Vega..) sumnjam da ce ju mijenjat za godinu dana.

 trenutno sam na maxwellu kaj znači da mi ostaje pascal ili sli maxwell prema tome stoji to kaj sam napisao i valjda je jasnije kaj je pjesnik htio reći...

 

SILA/ZGX@ZGamers
12 godina
odjavljen
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
Lucidius kaže...

 Da, pa vrlo je vjerojatno da ce sve ispod gtx 1070 r9 290 prati u dx 12, normalno za jace modle je tu Fury X i nadolazeci high end od AMD-a. Neznam sta imas promjeniti do 2017 do koje je ostalo 6 mjeseci, a sljedece grafe od Nvidia-e mozes ocekivati tek 2018te, osim ako se nisi mislio prebacivati u crveni tabor kad zaskripi.

Sljedeća nvidijina flagship grafa izlazi za praktički pola godine, najavljena je za Q1 2017. O kakvoj 2018oj pričaš? 

Dont these talking monkeys know that Eden has enough to go around? Plenty in this holy garden, silly old monkeys, Where there is one you are bound to divide it Right in two!
17 godina
odjavljen
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
eywa33 kaže...
Što se tiče dx12 api-a. Nikako da zaživi i nije slučajno da je tako. DX12 je low lever api što znači da je veća odgovornost developerima koji imaju "odriješene ruke" u kreiranju engine-a. To u prijevodu znači = više posla developerima što dalje znači veći trošak ulagačima/izdavačima. Sad kad to sve zbrojiš, dobiješ da će izdavač morat potrošit više novaca samo da bi pc gejmeri (i x-box, mind you) mogli imat kvalitetan api, bolji frejmrejt, manje cpu overhead-a i bottlenecka... Yeah right!!! Pa zašto se nitko ne pita što se događa sa dx12 nakon evo godinu dana? Jedva dvije nativne dx12 igre?! Realnost je da je dx12 san gejmera i entuzijasta developera koji žele imati odriješene ruke. No nije san i onih koji ulažu novce u kreiranje neke igre, a na žalost, potonji su ti koji izbacuju nama AAA igre. Ako koja kvalitetna promakne kroz prste, ne boj se, nastavak im neće pobjeć.

DX12 i Vulkan su po meni progurani najviše zbog konzola i lakšeg portanja sa konzola na PC i obrnuto. Kad se malo ispraksiraju ima sve da leti na svemu. pogle malo Doom.

 

 

FX 8350+ R9 380 i 

 

FPS (WIthout Recording)

Max: 112
Avg: 78
Min: 68

 

MAXANO

Poruka je uređivana zadnji put pet 20.5.2016 0:09 (XXX).
11 godina
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
ZGamer kaže...
The_Fichek kaže...

Mozda si se pogubio u vremenu. 2017. je za 6 mjeseci i 10 dana :D Ovo je klasicno doba kada izlaze nove grafe, znaci nova generacija bi mogla doci za god dana, to je samo 1 ciklus. Obicni smrtnici kaj kupe jacu grafu (npr. Polaris10, gtx1070, Vega..) sumnjam da ce ju mijenjat za godinu dana.

 trenutno sam na maxwellu kaj znači da mi ostaje pascal ili sli maxwell prema tome stoji to kaj sam napisao i valjda je jasnije kaj je pjesnik htio reći...

 

Idem vidit kaj imas pod mojPC kad ono..., hahahah. Da imam maxwell >= gtx970 i 1080p monitor fino bi presto pratit ovu temu i uzivao, ak imas vece ambicije onda razumijem.

13 godina
protjeran
offline
Nvidia Pascal (2016)

koliko znam AsyncCompute je "implementiran" jedino u unreal 4 enginu, cryengine 3 i frostbite ne, a to su 3 naj engina danasnjice koji se prodaju za izradu igara!lp

Intel Core™ i7 Forever----- Battlelog: SoldierStippy
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
odjavljen
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
XXX kaže...

DX12 i Vulkan su po meni progurani najviše zbog konzola i lakšeg portanja sa konzola na PC i obrnuto. Kad se malo ispraksiraju ima sve da leti na svemu. pogle malo Doom.

 

...

A misliš da izdavači stvarno brinu da je developerima lakše portat igre sa konzola na PC?! 

 

btw. Nije množina, već jednina - port sa jedne konzole (x-box) - ako se dobro sjećam? PS neće koristiti dx12, za vulkan neam pojma iskreno.

Dont these talking monkeys know that Eden has enough to go around? Plenty in this holy garden, silly old monkeys, Where there is one you are bound to divide it Right in two!
17 godina
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)

tako je punokrvni gp100 izlazi tada tj tesla i 1080ti a 2k18 tek izlazi volta pa i navi o amd-a tocnije Q3 2k18 

Poruka je uređivana zadnji put pet 20.5.2016 0:44 (4mal).
16 godina
odjavljen
offline
Nvidia Pascal (2016)

O shaderima. I malo o jednom aspektu DX12. No, već je kolega dobar link dao i zaplavio sam mu post.

 

Što se tiče onih arhitektura, rebrandova i sl. nije ni Nvidia baš genijalna. Sve njihove nove arhitekture su rafiniranje postojećeg sa sve širim konekcijama/agregatorima. GCN je ista priča, samo što AMD ima loš marketing pa ima šumu imena i slabo to prezentira. Na jednak način AMD je slabo medijski progurao da su Fury kartice trenutno brze kao 980Ti s većom prednošću u DX12 nego prije, jer loš marketinški odjel ne zna prenijeti info da su driveri drastično bolji. Slabo su progurali info kako je AMD praktički stvorio Vulkan i DX12; prvi je doslovno prepisan Mantle, drugi je također, samo je prilagođen D3D filozofiji. Ista ta firma gura odlične inicijative poput OpenGPU-a, OpenCL-a, Vulkana, FreeSynca... ali nikako ne uspijeva prenijeti info do kupaca, dok NVidia uspijeva zaključati ljude u G-Sync, GameWorks, CUDA-u. AMD je napravio očajan posao marketinški s DX11 kad je već imao superiornu arhitekturu kao i sada s DX12. Očajan posao kad su im kartice bile drastično bolje za coing mining od Nvidie. Jednostavno, ne znaju kapitalizirati ništa od svojih prednosti. Istovremeno je Nvidia majstor marketinga i čak i laži uspješno prodaje.

 

Trenutna situacija je takva da AMD opet ima superiornu arhitekturu. Dosadašnja prednost Nvidije bila je u ogromnim resursima u "odjelu za drivere". Beskonačne količine inženjera na posudbu developerima igara, na izradi optimizacija, SLI profila, svega... DX11 je API kod kojeg su driveri izrazito važni, jer obavljaju jako puno važnog posla. Problem Nvidije je što je DX12 driver odjednom splasnuo, sve optimizacije su otišle u vjetar, a prednosti AMD hardvera su došle do izražaja na način da u nekim situacijama 390X razbija TitanX. Čak ni 1080, izrazito nabrijana kartica, ne uspijeva ostvariti značajnu prednost.

 

Ashes je važan. Ne zato što će netko igrati tu igru, nego zato što je to igra koja je odličan demo budućih igara. Nije problem samo u "velikom broju jedinica", već je štos da veliki broj bilo čega radi veliku razliku. Dinamična svjetla, volumeni, globalna iluminacija voxelima, raytracing, volume tiles... 

 

Stjepanj je gore (opet) izvukao iz "mračnog mjesta" informaciju kako "važni enginei ne implementiraju as.s." i naveo - lol - Frostbite - najvažnijeg AMD-ovog partnera s kojim je AMD razvijao Mantle/Vulkan/DX12. Ne samo da implementiraju, već Frostbite omogućava svakakva čuda. Bit će vjerojatno najbolja DX12 implementacija (Warhammer, Battlefield 1, itd.). Slide #40 - već u vrijeme Mantlea Frostbite je bio pionir asynca. 

 

Ukratko. DX12 je prema Steamu na preko 70% računala. Ubrzava kompleksnu grafiku, olakšava portanje među platformama, omogućava bolji SLI/CF, manje je ovisan o driveru (gotovo ništa). DX11 igre će brže nestati nego DX9.

 

NVidia je smanjenje procesa upotrijebila da podigne takt i za manje preinake. Nešto su bolji, ali i dalje čekamo redizajn arhitekture (koji je skup) da dobijemo bolju DX12 podršku. Problem je što se, uza sve one mogućnosti, paralelizacija i asinkronost pokazali kao najvažnija novost DX12. Nije da nismo znali da će biti, Mantle je pokazao. Zasad, jedini način da se Nvidia bori protiv AMD-a u DX12 je sirovom snagom. Na žalost Nvidije, tu leži problem: AMD također ima pristup nižem procesu kao i Nvidia. Nema puno razloga da AMD ne napravi isto i opet ostane u prednosti. Vega se čini bliže od Volte.

 

I uza sve rečeno, 1080 je i dalje najbrža single-GPU kartica na tržištu. Vruća, visokog takta, skupa, ali najbrža. Tko želi apsolutno najbrže, kupit će 1080.

Moj PC  
14 0 hvala 9
16 godina
odjavljen
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
eywa33 kaže...

A misliš da izdavači stvarno brinu da je developerima lakše portat igre sa konzola na PC?! 

 Naravno. Developeri su skupi. Svaki mjesec, tjedan i dan posla više koštaju upravo izdavače, a oni vole svoje džepove. Lakše portanje = manje troškova = svi žele DX12/Vulkan. :)

 

P.S. Ovo je Johan rekao na kraju prezentacije Frostbitea s Mantleom:

 

  • Adapt Frostbite core rendering layer based on learnings from Mantle

–Refine binding & buffer updates to further reduce overhead

–Virtual memory management

Moreasync compute & async DMAs

–Multi-GPU job graph R&D

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 20.5.2016 1:26 (Tonči).
13 godina
offline
Nvidia Pascal (2016)

Brate šta ste se raspričali,ja bio ovo,ja bio ono,ja bum pričekal Vegu,Mars,Jupiter...AMD je krasan i misli na kupce,NVIDIJA je zlo i naopako,Lucidius opet brani svim silama crvene bolje,Stijepan oštri doma noževe ta 1070 (mada svi znamo da novu nikad neče kupit,),970ka je high-end grafika(naravno da nije)....uglavno bilo je zabavno zadnjih par stranica!!

AUDIOFIL
Moj PC  
16 0 hvala 2
12 godina
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
Tonči kaže...

.....

 sve je to ok, no još ako možeš odgovoriti na moja pitanja

 

je li doista ashes igra u kojoj je dx12 radi kako spada i pokazuje li to onda da nvidia stvarno ima problem?

...ili se ovdje radi o masivnom korištenju async computea za koji si i sam rekao da nije dio dx12, pa bi ustvari igre koje će koristiti dx12 kako spada, ali bez asyc computinga koji ionako nije dx12 fičr trebale raditi jednako dobro na grafama oba tabora?

 

također, rekao si da dx12 omogućuje amd-u da razvije "krila" i da je zato boost amd grafi na dx12 toliki, a nije li zato dx12 boost na nvidiji manji jer one već dovoljno dobro rade na dx11, pa se samo čini da nvidia lošije prošla u dx12?

16 godina
odjavljen
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
picajzla0707 kaže...
Tonči kaže...

.....

 sve je to ok, no još ako možeš odgovoriti na moja pitanja

 

je li doista ashes igra u kojoj je dx12 radi kako spada i pokazuje li to onda da nvidia stvarno ima problem?

...ili se ovdje radi o masivnom korištenju async computea za koji si i sam rekao da nije dio dx12, pa bi ustvari igre koje će koristiti dx12 kako spada, ali bez asyc computinga koji ionako nije dx12 fičr trebale raditi jednako dobro na grafama oba tabora?

 

također, rekao si da dx12 omogućuje amd-u da razvije "krila" i da je zato boost amd grafi na dx12 toliki, a nije li zato dx12 boost na nvidiji manji jer one već dovoljno dobro rade na dx11, pa se samo čini da nvidia lošije prošla u dx12?

 Da, Ashes ima (za razliku od RoTTR-a) dobru implementaciju DirectX-a 12 i pokazuje u pravilu što možemo očekivati od DX12 igara. Obje arhitekture imaju situacije u kojima mogu biti u nemilosti, ali Nvidia je zasad u problemu. Postoji glasina da je za Nvidijine kartice async još uvijek isključen u Ashesu pa čekam priliku da provjerim te stvari.

Async ne stoji naveden u specifikacijama kao nužan, zato je moguće biti DX12-compliant i bez njega, no zbog svega u priči, jako je važan. Većina điđa-miđa koje DX12 specificira nije pretjerano korištena niti smo vidjeli velike benefite, ali paralelizacija/async se pokazalo kao kritična novost. Da, ako async radi za 1080 u Ashesu, a rezultati su kakvi jesu, Nvidia ima problem, jer je async predobar (bolji nego sam mislio) benefit od bilo čega drugog što imamo u specsima.

 

DX12 je omogućio AMD-u da Nvidia više nema prednost zbog drivera pa je AMD uhvatio Nvidiu. Async je šlag na torti, dakle dodatna prednost koja je povrh samog DX12 i njegove multijezgrenosti. Nvidia je prošla lošije utoliko što je već bila dobra u DX11, a dodatna negativnost je što ne podržava async. (zasad se čini tako).

16 godina
odjavljen
offline
Nvidia Pascal (2016)

Ovo će možda zanimati sve na ovoj temi:

 

Usporedba maksimalno overclockanih TitanX i 1080

 

GTA V @ 4K / VHU (Very High / Ultra) - IN GAME BENCHMARK
GTX 1080 FE 8GB 2164 MHz: 66.3 +18%
GTX TITAN X 12GB 1485 MHz: 56

 

DOOM @ 4K / VHU - Recorded stats with FRAPS
GTX 1080 FE 8GB 2164 MHz: 62.33 +2%
GTX TITAN X 12GB 1496 MHz: 60.8

 

DOOM @ 1440p / Ultra / Nightmare - Recorded stats with FRAPS
GTX 1080 FE 8GB 2164 MHz: 111 +0%
GTX TITAN X 12GB 1496 MHz: 110.506

 

Shadow of Mordor @ 4K / Ultra IN GAME BENCHMARK
GTX 1080 FE 8GB 2164 MHz: 66.3 +8%
GTX TITAN X 12GB 1485 MHz: 61.3

 

Shadow of Mordor @ 1440p / Ultra - IN GAME BENCHMARK
GTX 1080 FE 8GB 2164 MHz: 116 +5%
GTX TITAN X 12GB 1485 MHz: 110.4

 

Tom Clancy's The Division, 1440p, Ultra - IN GAME BENCHMARK

GTX 1080 FE 8GB 2050 MHz: 94.9 +6%

GTX TITAN X 12GB 1501 MHz: 89.2

 

Unigen Heaven 4.0, 1440p, 8x AA, Ultra, Extreme Tessellation, Fullscreen
GTX 1080 FE 8GB 2050 MHz: 72.3 +8%
GTX TITAN X 12GB 1496 MHz: 66.4


=========================================
GTX 1080 GPU Boost to TITAN X OC Benchmark Comparison
=========================================


DiRT Rally @ 1440p / Ultra, 8x MSAA, IN GAME BENCHMARK
GTX 1080 FE 8GB 1733 MHz: 91 +1%
GTX TITAN X 12GB 1496 MHz: 90

 

Metro Last Light @ 1440p / VHH (Very High / High, Advanced PhysX OFF, Dedicated Benchmark)
GTX TITAN X 12GB 1485 MHz: 100
GTX 1080 FE 8GB 1733 MHz: 93 -7%

Moj PC  
11 0 hvala 8
17 godina
offline
Nvidia Pascal (2016)

Odlican rezultat ...jos kad se ocne pascal malo vise komotno ce se taj postotak i povecat jer su titanice vec na svom maximum maximuma 😎💪

Poruka je uređivana zadnji put pet 20.5.2016 10:16 (4mal).
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)

vidis da pise da su OBE na maksimumu OCa :)

http://www.modsrigs.com/detail.aspx?BuildID=34436
17 godina
offline
Nvidia Pascal (2016)

A joooj brzoplet sam malo 

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
odjavljen
offline
Nvidia Pascal (2016)

Pa gore je pascal vec na svom maximumu. Eno ti od gamersnexus test par stranica prije sa vodenjakom gdje nije uspio ići nešto više od ovih gore klokova. Ovo je neki prosječni maximum za titana i pascala. Core per core performanse idu u prilog maxwellu pa je takorekuć 10mhz oc na maxwellu 15mhz na pascalu. Bubam, primjer samo. Ali zato se razlika u performansama smanjuje kad se maxwell kloka, sto mozemo vidit u ovim gore benvhevima. Tonči, odakle ovi podaci?

Dont these talking monkeys know that Eden has enough to go around? Plenty in this holy garden, silly old monkeys, Where there is one you are bound to divide it Right in two!
Moj PC  
1 0 hvala 0
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice