AMD Radeon R9 300/Fury Series

poruka: 6.870
|
čitano: 649.872
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
odjavljen
offline
Re: AMD Radeon R9 300/Fury Series
D3lBoy kaže...

http://www.gamespot.com/articles/rise-of-the-tomb-raider-pc-updated-today-with-dire/1100-6435582/?ftag=GSS-05-10aaa0a

Treca igra sa DirectX12, treci uspjeh za FX - Ipak ce bit nesto od toga. Ali nema toliki boost GPU koliko sam ocekivao

 Poanta Mantle/DX12/Vulkan API-a i nije nikad bila u GPU-ima koliko u rješavanju CPU-a kao bottlenecka, primarno rezanjem drivera, paralelizacijom CPU taskova/povećanjem broja draw callsa...  (https://medium.com/@toncijukic/draw-calls-in-a-nutshell-597330a85381#.tsdgbor87)

11 godina
neaktivan
offline
AMD Radeon R9 300/Fury Series

Odlicno, odlicno, neka što više igara dobije DX12 support, tako da kupovina intela ima manje smisla nego sad. FX je sam po sebi odlican za sve osim gaminga, on mu je bio naj slabija strana, a sada ako i na tom dobije valjda više necemo morati davati par tisuca za bolji i7

Battlelog: D3lBoy-00
Moj PC  
5 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: AMD Radeon R9 300/Fury Series
D3lBoy kaže...

Odlicno, odlicno, neka što više igara dobije DX12 support, tako da kupovina intela ima manje smisla nego sad. FX je sam po sebi odlican za sve osim gaminga, on mu je bio naj slabija strana, a sada ako i na tom dobije valjda više necemo morati davati par tisuca za bolji i7

Zapravo, mogućnost da iskoristiš više jezgara u igrama učinit će broj pravih jezgara važnim. AMD 8-core nema baš pravih 8 jezgara, kao ni K serija i7. Sama mogućnost opet neće stare CPU-e učiniti bržima. Ova promjena pomaže u određenom setu mogućnosti.

 

 

11 godina
neaktivan
offline
Re: AMD Radeon R9 300/Fury Series

Da znam, naravno da nece sad postat jednak intelu, ali ce moci koristiti jezgre bolje. Sjecam se na FXu i u igrama koje bi podržavale više jezgri ostale bi radile na par % dok bi npr. druga i treca umirale. I onda kad gledaš onaj zajednički cpu usage koji to sve zbroji i izvuce prosijek ispada kao da ti se proc ne muci nimalo i radi na 40% dok zapravo rade te 2 jezgre na max.

Battlelog: D3lBoy-00
16 godina
odjavljen
offline
Re: AMD Radeon R9 300/Fury Series
D3lBoy kaže...

Da znam, naravno da nece sad postat jednak intelu, ali ce moci koristiti jezgre bolje. Sjecam se na FXu i u igrama koje bi podržavale više jezgri ostale bi radile na par % dok bi npr. druga i treca umirale. I onda kad gledaš onaj zajednički cpu usage koji to sve zbroji i izvuce prosijek ispada kao da ti se proc ne muci nimalo i radi na 40% dok zapravo rade te 2 jezgre na max.

 To da, bit će efikasniji, jer mu snaga po jezgri neće biti baš toliki problem kao prije. 

17 godina
odjavljen
offline
AMD Radeon R9 300/Fury Series

WTF

 

Kaj zbilja dotel došlo da grafe na 1440p gutaju 7 GB vrama, LOL

 

klik

Moj PC  
6 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: AMD Radeon R9 300/Fury Series
XXX kaže...

WTF

 

Kaj zbilja dotel došlo da grafe na 1440p gutaju 7 GB vrama, LOL

 

klik

 a sta je to jbte?

 

na dx11 bolje performanse nego na dx12.. katastrofa..

13 godina
protjeran
offline
Re: AMD Radeon R9 300/Fury Series
toxic kaže...
XXX kaže...

WTF

 

Kaj zbilja dotel došlo da grafe na 1440p gutaju 7 GB vrama, LOL

 

klik

 a sta je to jbte?

 

na dx11 bolje performanse nego na dx12.. katastrofa..

 naravno kad testiraju na i7 od 4,4ghz, ljepo pise da je ce dx12 donijeti malo bolje perfomasne na slabijim sistemima!

Intel Core™ i7 Forever----- Battlelog: SoldierStippy
17 godina
offline
Re: AMD Radeon R9 300/Fury Series
Stjepanj kaže...
toxic kaže...
XXX kaže...

WTF

 

Kaj zbilja dotel došlo da grafe na 1440p gutaju 7 GB vrama, LOL

 

klik

 a sta je to jbte?

 

na dx11 bolje performanse nego na dx12.. katastrofa..

 naravno kad testiraju na i7 od 4,4ghz, ljepo pise da je ce dx12 donijeti malo bolje perfomasne na slabijim sistemima!

 cemu smisao?

 

dakle dx12 ce koristiti iskljucivo ljudi koji imaju mali ili veliki bn.

 

ovi koji imaju i7 ce koristiti dx11 jer je ocito bolji

11 godina
protjeran
offline
Re: AMD Radeon R9 300/Fury Series

ma šta je dx 11 bolji?  i7 bi trebala profitirat od dx12 više nego i5 .

17 godina
offline
Re: AMD Radeon R9 300/Fury Series
dabar_solta kaže...

ma šta je dx 11 bolji?  i7 bi trebala profitirat od dx12 više nego i5 .

 pa po ovome se to ne vidi

11 godina
protjeran
offline
Re: AMD Radeon R9 300/Fury Series
po testu kojeg su namistili tako da 980ti jedva vrti 60fps? po meni ovo je gubljenje vremena za ćitat ćlanak uopće
17 godina
odjavljen
offline
AMD Radeon R9 300/Fury Series

Vrtili su ugrađeni bencmark u igri, ne vidim problem osim što je igra loš port.

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
AMD Radeon R9 300/Fury Series

dx 12 promasaj

 

 

za sada

Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
protjeran
offline
Re: AMD Radeon R9 300/Fury Series
toxic kaže...
dabar_solta kaže...

ma šta je dx 11 bolji?  i7 bi trebala profitirat od dx12 više nego i5 .

 pa po ovome se to ne vidi

 naravno da se ne vidi kad dx11 i dx12 izgledaju identicno u ovom testu!

Intel Core™ i7 Forever----- Battlelog: SoldierStippy
17 godina
offline
Re: AMD Radeon R9 300/Fury Series
Stjepanj kaže...
toxic kaže...
dabar_solta kaže...

ma šta je dx 11 bolji?  i7 bi trebala profitirat od dx12 više nego i5 .

 pa po ovome se to ne vidi

 naravno da se ne vidi kad dx11 i dx12 izgledaju identicno u ovom testu!

 pa koliko sam upoznat niti nece biti vizualnih poboljsanja za sada vec je cijeli hype bio na performansama...

17 godina
odjavljen
offline
Re: AMD Radeon R9 300/Fury Series
toxic kaže...

dx 12 promasaj

 

 

za sada

 Zašto?

"I used a Skylake 6700K in this comparison. I maxed out the game in 1080p and with supersampling as DX12 caps the fps at your refresh rate so I had to make the game more demanding to run or my fps would have been at 60 through most of the benchmark."

13 godina
protjeran
offline
AMD Radeon R9 300/Fury Series

dakle nepada mi na pamet da se maknem s ovih perfomansi koje daje win7+dx11 za sad...

Intel Core™ i7 Forever----- Battlelog: SoldierStippy
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: AMD Radeon R9 300/Fury Series
XXX kaže...
toxic kaže...

dx 12 promasaj

 

 

za sada

 Zašto?

"I used a Skylake 6700K in this comparison. I maxed out the game in 1080p and with supersampling as DX12 caps the fps at your refresh rate so I had to make the game more demanding to run or my fps would have been at 60 through most of the benchmark."

 pa zato jer nema razlike razumijes, stavio je to i na dx 11 i dx12 da mu fps nebude zakucan na 60..

 

za sada nisam naisao niti na jedan test s fx 8320 i nekom amd grafom da vidim nudi li taj dx12 ista gore ili su ovo sve gluposti a koliko cini za sada i s trenutnim izborom igara je ovo promasaj.

16 godina
odjavljen
offline
Re: AMD Radeon R9 300/Fury Series
toxic kaže...

dx 12 promasaj

 

 

za sada

Mislim da ne razumiješ o čemu se radi, a k tome si uzeo igru koja je vjerojatno grafički zaostala sama po sebi.

17 godina
offline
Re: AMD Radeon R9 300/Fury Series
Tonči kaže...
toxic kaže...

dx 12 promasaj

 

 

za sada

Mislim da ne razumiješ o čemu se radi, a k tome si uzeo igru koja je vjerojatno grafički zaostala sama po sebi.

 pa objasni.

 

za sada imas hitmana i rise of the tomb rider, nalazim samo razne tesetove s i7 procevima i gtx/r9 karticama.

 

ovo sto gledam ja ne vidim nikakvu razliku cak mi se cini da na dx12 radi losije.

 

nisam naisao na fx s nekom jacom grafom da se vidi napredak... da ne razumijem što se događa.

13 godina
protjeran
offline
Re: AMD Radeon R9 300/Fury Series
Tonči kaže...

Mislim da ne razumiješ o čemu se radi, a k tome si uzeo igru koja je vjerojatno grafički zaostala sama po sebi.

 pa mi bi trebali dobiti ljepsu igru koja se vrti u vise fps-a, to je jedino sto bi trebali razumijeti! sve ostalo je nebitno!lp

Intel Core™ i7 Forever----- Battlelog: SoldierStippy
17 godina
odjavljen
offline
Re: AMD Radeon R9 300/Fury Series
toxic kaže...
XXX kaže...
toxic kaže...

dx 12 promasaj

 

 

za sada

 Zašto?

"I used a Skylake 6700K in this comparison. I maxed out the game in 1080p and with supersampling as DX12 caps the fps at your refresh rate so I had to make the game more demanding to run or my fps would have been at 60 through most of the benchmark."

 pa zato jer nema razlike razumijes, stavio je to i na dx 11 i dx12 da mu fps nebude zakucan na 60..

 

za sada nisam naisao niti na jedan test s fx 8320 i nekom amd grafom da vidim nudi li taj dx12 ista gore ili su ovo sve gluposti a koliko cini za sada i s trenutnim izborom igara je ovo promasaj.

 "promašaj" koji te košta koliko, 0 kn. Znači nije bolje ali nije ni gore. Onda nije promašaj nego je isti _urac. Treba testirati sa slabijim procesorom pa usporediti, uostalom pričamo o dva loša porta.

11 godina
protjeran
offline
Re: AMD Radeon R9 300/Fury Series
mislim da se ne radi ovde o slabijim/jaćim procesorima , nego se radi o tome da dx11 vuće korjene iz doba single core procesora. znaći ako ne pićiš doma single core dx12 ti može jedino dobro donit.

druga je stvar šta nvidia sadašnja arhitektura ćudno podnosi ,ili bolje da rećen ne podnosi async compute hardverski nego ko zna kako,pa dx12 testovi uništavaju nvidiu.
13 godina
offline
AMD Radeon R9 300/Fury Series

Asy shading je samo jedan od aspekata dx 12, Nvidia kroz gameworks i dalje tjera svoj način rada...

 

Mene zapravo ova fora sa shadingom samo još više brine, pošto će igre "doslovno" još više koristiti jedan tabor za super perfomase, a na drugom će radit ko govno...

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
AMD Radeon R9 300/Fury Series

Zašto ne čitate Bug? :) Imao si fino na hrvatskom u Bugu #2 ovog ljeta. :) Imaš na Mediumu na engleskom isti tekst koji sam objavio u Bugu. 

 

DX12 smisao ima u boljem iskorištavanju hardvera tamo gdje je hardver, konkretnije CPU, bio usko grlo. Također, omogućava se i bolje iskorištavanje hardvera zbog boljeg API-ja s više kontrole. Ogroman dio prednosti konzola nad PC-om je u API-ju, a hardverski su to gotovo iste stvari. Najveća prednost će se vidjeti u više kartica u SLI/CF konfiguraciji (čak i različiti proizvođači). Imat ćeš i opciju korištenja integrirke i posebne kartice, dakle, iGPU Intela u procesoru i dodatne kartice - laptopi će dobiti osjetno bolje performanse tako - imaš iGPU, imaš dodatnu ili je spojiš Thunderboltom 3 iz vana (AMD i NVidia, npr. Dell laptopi).

 

Osim što su DX11 i OpenGL driveri komplicirani i veliki (novi su manji), imao si problem što su jednonitni (single thread, single core). Dakle, imao si neiskorištene jezgre na današnjim dual core, a kamoli quad core procesorima i više. Jednostavno, nitko nije ni pokušavao iskoristiti više, jer ne možeš.

 

Dakle, pojednostavljeno: grafički API-ji kao DX11 i OpenGL 4.x (i sve starije) su API-ji koji rade u jednom threadu, na jednoj jezgri. Grafika radi tako da CPU priprema listu komandi za GPU (driver to prevodi, ima tu toga još puno, bla bla...) i GPU to izvršava čitajući komande iz komandnog niza.

 

CPU jezgra pripremi naredbe, API ih prevede u komande i napuni komandni red, a onda ga GPU izvršava kako je pun.

 

CPU jezgra 0 @ 0%

CPU jezgra 1 @ 100% -> [x][x][x][x][x][x][x][x][x][x][x][x][x][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ] -> GPU crtanje

CPU jezgra 2 @ 0%

CPU jezgra 3 @ 0%

 

 

I to je to. Možeš imati 16 jezgara na procesoru, samo jedna će puniti niz komandi, jer samo jedan niz postoji i GPU izvršava samo jedan niz. Ako je GPU jako brz, bez obzira što mu za ono što CPU predaje treba 10 milisekundi za crtanje, ako CPU puni samo dio niza u vremenu koje ima, GPU će ostati nezaposlen jer nema što raditi... ako je CPU jezgra spora, trebat će joj dosta vremena da složi naredbe. Da bi dobio 60 FPS, znači da sav posao CPU-a i GPU-a treba obaviti unutar 16,6ms po frejmu (sličici). Ako CPU troši puno vremena, recimo 12ms, moraš smanjiti detalje da u 16,6ms ostaviš vrijeme GPU-u za crtanje.

 

Dakle, spori CPU-i se muče na 100% s jednom jezgrom i ne stižu "nahraniti" GPU. GPU sve radi s pola snage jer može jače, ali CPU ga guši. Direct3D 11 (grafički dio DirectX-a 11) sposoban je raditi samo s jednim CPU-om. I to je to... smrt za AMD procesore.

 

U pomoć stižu nove kartice i API-ji poput DirectX-a 12 i Vulkana (nastali na Mantleu i ideji Mantlea) koji mogu raditi s više nizova i softverski i hardverski pa imaš ovo:

 

CPU jezgra 0 @ 33% ->  ╔═══════════════════════════════════════════════════

CPU jezgra 1 @ 33% ->  ╣[x][x][x][x][x][x][x][x][x][x][x][x][x][x][x][x][x][x][x][x][x] -> GPU crtanje

CPU jezgra 2 @ 33% ->  ╚═══════════════════════════════════════════════════

CPU jezgra 3 @ 50% ->   [x][x][x][x][x][x][x][x][x][x][x][x][x][x][x][x][x][x][x][x][x] -> GPU računanje

 

GPU je bolje iskorišten, CPU je bolje iskorišten, pojedinačne jezgre su slobodnije za druge stvari...

 

 

Dakle, prednosti DirectX-a 12 nisu u tome da će magično sve izgledati nekako bolje - niti je to ikad bio slučaj s novim API-jem sam od sebe, nego u mogućnostima i kontroli.

 

Što se tiče same dovršenosti, to su mladi API-ji, teži su bitno za rad i trebat će vremena dok sve sazrije.

 

Hitman je ružna igra i za DX11. DX12 podrška je samo gimmick. Kao i kod Tomb Raidera. To su igre koje dizajnom ne koriste pretjerano novi API, ali se hvale jer eto, imaju podršku. To ništa ne znači ako igra nije napravljena tako da to zaista koristi, kao što vožnja Ferrarija ne znači ništa, ako ne voziš 300kmph. Samo lijepo izgleda, ali ako voziš 50kmph kao i Opel Laguna, ista je stvar. Čak će vožnja Ferrarija biti sporija, lošije iskustvo, ako ga ne znaš voziti.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 13.3.2016 17:09 (Tonči).
Moj PC  
12 0 hvala 8
12 godina
offline
Re: AMD Radeon R9 300/Fury Series
dabar_solta kaže...
mislim da se ne radi ovde o slabijim/jaćim procesorima , nego se radi o tome da dx11 vuće korjene iz doba single core procesora. znaći ako ne pićiš doma single core dx12 ti može jedino dobro donit.

druga je stvar šta nvidia sadašnja arhitektura ćudno podnosi ,ili bolje da rećen ne podnosi async compute hardverski nego ko zna kako,pa dx12 testovi uništavaju nvidiu.

 nVidia nema Async shader i osakaceni FP64 Double precision na GPU pa je i to jedan od razlog manje potrosnje i hladniji GPU.

http://valid.canardpc.com/cache/banner/gru6mh-4.png
17 godina
offline
Re: AMD Radeon R9 300/Fury Series
Tonči kaže...

 

 To što ti pišeš ima logike no uspoređuje se konstantno neke performanse.

Izabacuju se razne stvari upravo za ove dvije igre a činjenica je da razlike nema kao što sam i naveo ne za sada.

 

Btw, rise of the tomb rider ne izgleda jadno kao što je to hitman, naveo sam cim sam vidio igru da je igra blagi užas ali eto ima "dx12"

13 godina
offline
AMD Radeon R9 300/Fury Series

Tonči lijepo objasnio...

 

Ja samo navijam da TW Warhammer dobije podršku za dx 12 jel koristi proc ko govno...Jni Havoc engine

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: AMD Radeon R9 300/Fury Series

Odlicno si objasnio! 

 

Ipak jedno mi nije najjasnije... Zasto postoje razlike u broju frejmova kod upotrebe i3, i5 i i7 - kod Directx11 igara - ako DirectX ne koristi vise od jedne jezgre CPU-a? Dobar dio igara daje vise frejmova kod boljeg CPU-a, do odredjene granice. Razlika izmedju i7 i i5 je naravno mnogo manja od razlike izmedju i5 i i3. Da li to znaci da se ipak uposljavaju i ostale jezgre za neke stvari za vrijeme igranja igrice?!

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice