Najštedljiviji auto ?

poruka: 19
|
čitano: 10.623
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Najštedljiviji auto ?

Pozdrav,

 

dakle kao što naziv teme govori - koji auto je danas najštedljiviji ?

U obzir naravno NE DOLAZE auti namjenjeni tajkunima, dakle Toyota Prius, BMW, Lexus i drugi bullshitovi.

(posve mi je nejasno kako netko može kupiti auto od 500,000 KN i još se brinuti za potrošnju ... ?! )

 

Gledam Kia Rio koji već sada ima u salonima i koji se može kupiti:

 

1.1 motor (nažalost čini se da ove varijante za sada nema u HR)

3.5 litara gradska vožnja

3.0 litara otvorena cesta

 

ima i Kia Picanto (možda malo premaleni za nas koji imamo ~190 cm)

 

1.0 motor

5.4 litara gradska vožnja

3.6 litara otvorena cesta

Drago G. moj omiljeni člankopisac ! <br/>Z-Admin Small Business CMS - http://www.z-admin.com
Poruka je uređivana zadnji put pon 12.9.2011 10:57 (zoran123456).
15 godina
offline
Najštedljiviji auto ?

MOji su imali C3 dizelasa, mislim da 1.4. Placem od kada su ga prodali, trosio je 3.5-4 litre kombinirano. Sa rezervarom 900 kilometara! Kada sam ja kupovao sebi auto, prosli smo cijelu Hrvatsku, nitko nije takav prodavao, a i jasno mi je zasto...

15 godina
offline
Re: Najštedljiviji auto ?
zoran123456 kaže...

Pozdrav,

...

1.1 motor (nažalost čini se da ove varijante za sada nema u HR)

3.5 litara gradska vožnja

3.0 litara otvorena cesta

 

...

1.0 motor

5.4 litara gradska vožnja

3.6 litara otvorena cesta

Inače svjestan si da su te brojke barem 20-60% manje od realne potrošnje. Bilo je istraživanje pred nekoliko brojeva Auto kluba.

A i inače, što se tiče benzinaca, a i dizelaša, samo u malo manjoj mjeri, tvorničke brojke potrošnje uzimati sa velikom dozom rezerve.

Primjerice ovaj prvi primjer sa 3,5 l gradkse vožnje to možeš zaboraviti odmah u startu i računati na minimum 4.5, a vjerojatno i više.

Ovaj drugi primjer je već daleko bliže istini.

Kad bi znao kako se vrši tvorničko mjerenje potrošnje bilo bi ROFL ROFL. Govorim za Europu, u USA imaju puno realnije načine mjerenja.

 

EDIT: ECE norma, dakle ova naša, je tu samo radi usporedbe potrošnje nekih modela, ali s vremenom nije više dobra n iza to, jer, kako kažem, kod nekih modela je za 20ak posto pomaknuta od realnosti, kod nekih i do 60 i više posto...

Poruka je uređivana zadnji put pon 12.9.2011 11:39 (miki1981).
15 godina
neaktivan
offline
Najštedljiviji auto ?

Novi C4 1.6HDi mislim da je, fantazija 3.5-4 litre po gradu, smijurija. Uobičajena vožnja dakle, normalna..ne gas do poda.

Cemetary gates
15 godina
neaktivan
offline
Re: Najštedljiviji auto ?
miki1981 kaže...
zoran123456 kaže...

Pozdrav,

...

1.1 motor (nažalost čini se da ove varijante za sada nema u HR)

3.5 litara gradska vožnja

3.0 litara otvorena cesta

 

...

1.0 motor

5.4 litara gradska vožnja

3.6 litara otvorena cesta

Inače svjestan si da su te brojke barem 20-60% manje od realne potrošnje. Bilo je istraživanje pred nekoliko brojeva Auto kluba.

A i inače, što se tiče benzinaca, a i dizelaša, samo u malo manjoj mjeri, tvorničke brojke potrošnje uzimati sa velikom dozom rezerve.

Primjerice ovaj prvi primjer sa 3,5 l gradkse vožnje to možeš zaboraviti odmah u startu i računati na minimum 4.5, a vjerojatno i više.

Ovaj drugi primjer je već daleko bliže istini.

Kad bi znao kako se vrši tvorničko mjerenje potrošnje bilo bi ROFL ROFL. Govorim za Europu, u USA imaju puno realnije načine mjerenja.

 

EDIT: ECE norma, dakle ova naša, je tu samo radi usporedbe potrošnje nekih modela, ali s vremenom nije više dobra n iza to, jer, kako kažem, kod nekih modela je za 20ak posto pomaknuta od realnosti, kod nekih i do 60 i više posto...

 

svjestan sam, ali kako drugi proizvođači imaju primjerice 7 ili 8 litara potrošnju (u kontroliranim uvjetima) ovo je i više nego sjajno.

 

Drago G. moj omiljeni člankopisac ! <br/>Z-Admin Small Business CMS - http://www.z-admin.com
17 godina
neaktivan
offline
Najštedljiviji auto ?

http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Lupo

... samo što se više ne proizvodi.

 

15 godina
neaktivan
offline
Re: Najštedljiviji auto ?
DigiMagic kaže...

http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Lupo

... samo što se više ne proizvodi.

 

GTi Lupo je raketa, pff. {#}

Cemetary gates
14 godina
offline
Re: Najštedljiviji auto ?
zoran123456 kaže...

 

dakle kao što naziv teme govori - koji auto je danas najštedljiviji ?

 

elektricni automobil?

 

 

puni rezervar za svega nekoliko kuna

http://www.slike.com/slike/screenkfk.jpg
15 godina
neaktivan
offline
Re: Najštedljiviji auto ?
Sir_Henry_Dale kaže...
zoran123456 kaže...

 

dakle kao što naziv teme govori - koji auto je danas najštedljiviji ?

 

elektricni automobil?

 

 

puni rezervar za svega nekoliko kuna

 

to je u biti tocno. Nazalost posve neupotrebljivo kod 90% kucanstava, jer mnogi nemaju garazu plus auto je iskljucivo za voznju po gradu. Dakle uz jedan elektricni auto, treba ti jos jedan.

 

Postavlja se jos jedno pitanje, a to je isplativost - naime elektricni automobili su suludo skupi, i pitanje je nakon koliko predjenih kilometara ce se takav auto isplatiti.

Drago G. moj omiljeni člankopisac ! <br/>Z-Admin Small Business CMS - http://www.z-admin.com
15 godina
offline
Re: Najštedljiviji auto ?
zoran123456 kaže...
Sir_Henry_Dale kaže...
zoran123456 kaže...

 

dakle kao što naziv teme govori - koji auto je danas najštedljiviji ?

 

elektricni automobil?

 

 

puni rezervar za svega nekoliko kuna

 

to je u biti tocno. Nazalost posve neupotrebljivo kod 90% kucanstava, jer mnogi nemaju garazu plus auto je iskljucivo za voznju po gradu. Dakle uz jedan elektricni auto, treba ti jos jedan.

 

Postavlja se jos jedno pitanje, a to je isplativost - naime elektricni automobili su suludo skupi, i pitanje je nakon koliko predjenih kilometara ce se takav auto isplatiti.

 

Danasnji elektricni automobili imaju doseg oko 150-250 kilometara sto je jako malo s obzirom da se moraju puniti 11 sati! Naravno govorim o komercijalnim... Sa druge strane, cijena takvog auta je astronomska za ono sto pruza, a i cinjenica je, a to malo ljudi zna, da se baterije mijenjaju svake 4 godine i kostaju kao pola auta najmanje!

 

Ali to je sve OT.

14 godina
offline
Re: Najštedljiviji auto ?
Leryan kaže...

 

 a i cinjenica je, a to malo ljudi zna, da se baterije mijenjaju svake 4 godine i kostaju kao pola auta najmanje!

zavisi koja baterija je u automobilu i koliko je dubinskih punjenja napravljeno.

ova kombinacija od 4 godine je vjerovatno za olovne baterije,koja su stara tehnologija.LiFePO4 baterije mogu puno vise izdrzati

 

 

vas dvojica ste dobro rekli.elektrini automobili su u startu jako skupi,ali zato su troskovi odrzavanja jeftini.sve je to jos u pocetcima pa mozemo u buducnosti ocekivat vise EV

 

 

neki hrvati vec voze EV

http://www.slike.com/slike/screenkfk.jpg
15 godina
neaktivan
offline
Najštedljiviji auto ?

Baš sam danas gledao kn auto magazin i rekli su da smart ima neku tehnologiju da ćim pustiš papućicu gasa, da se motor odma gasi i čim stisnete papućicu gasa, motor se opet pali i na taj naćin praktićki vozite na zalet, takva tehnologija bi trebala uštediti nešto goriva, mada koliko sam čuo, kažu da baš i nije ugodno tako vozit...

15 godina
offline
Re: Najštedljiviji auto ?
thedream kaže...

Novi C4 1.6HDi mislim da je, fantazija 3.5-4 litre po gradu, smijurija. Uobičajena vožnja dakle, normalna..ne gas do poda.

mater mi ima c4 benzinca 1.6 i posisa rezervar u roku od keks,iritantan je , znam da je benzinac al samo kažem, ako gledamo neko brutalno šteljivo auto treba kupit nešto manje, btw kupi starog dizela i livaj ložu ;)

Nikad te necemo zaboraviti. RIP EnlightenedPhoenix 24.6.2011.
14 godina
neaktivan
offline
Re: Najštedljiviji auto ?

Nije najstedljiviji da se razumijemo ali mi je Golf VI perfekcija sto se tice potrosnje. 2.0 TDI 140KS, nije tezak, kida cestu a potrosnja 6. Bolje ne moze.

15 godina
offline
Re: Najštedljiviji auto ?
1BIT kaže...

Baš sam danas gledao kn auto magazin i rekli su da smart ima neku tehnologiju da ćim pustiš papućicu gasa, da se motor odma gasi i čim stisnete papućicu gasa, motor se opet pali i na taj naćin praktićki vozite na zalet, takva tehnologija bi trebala uštediti nešto goriva, mada koliko sam čuo, kažu da baš i nije ugodno tako vozit...

Kakav zalet? hehe. To je obični start stop sustav, ugrađuje se u aute u zadnjih nekoliko godina, a sada polako već postaje standard, neke aute ni ne možeš više bez toga uzet. Kroz godinu-dvije neće više bit auta bez toga. I nema veze sa vožnjom na zalet nikakvom, nego sa uštedom goriva dok auto stoji u leru. I ne znam za tog smarta, ali znam iz prve ruke za Passata, vožnja je najnormalnija, jer se pali i gasi treutnu, dok stisneš kuplung, nisi još ni uhvatio ručicu mjenjača on je već upaljen, nema nikakvih zastojua n ičekanja ni ničega.

Inače takva tehnologija štedi cca od 0,2 - max 0,6l goriva na 100km kako se pokazalo kroz zadnjih par godina u praksi koliko se koristi u raznim autima. Ovisno o načinu vožnje i relacijama.

 

Isto kao npr i tehnologija koja gasi pola motora kod velikih motora, npr kod 8 cilindarskih motora gasi 4 cilindra kod laganije vožnje, i dok opleteš po gasu momentalno se pali sve. Neke izvedbe sa 6 cilindara gase 2 cilindra itd...

 

Ali sve je to nula naspram ovoga

17 godina
neaktivan
offline
Re: Najštedljiviji auto ?
miki1981 kaže...

Ali sve je to nula naspram ovoga

Nekako nisam uvjeren da će to biti štedljivo u ikojem smislu, svejedno što ide na struju...

 

16 godina
offline
Re: Najštedljiviji auto ?
U Mazdi 5 (2.0 TDI 110KS) obicno 7.3L trosimo, 80% grad, a u Alfi 145 (1.6 100KS) obicno 11L, 95% grad...
Veza : 7500/650kbps. Prodajem PC, Athlon x3, 4GB RAM, HD6850, 250GB HDD + Pokolni, garancija.
15 godina
offline
Re: Najštedljiviji auto ?
DigiMagic kaže...
miki1981 kaže...

Ali sve je to nula naspram ovoga

Nekako nisam uvjeren da će to biti štedljivo u ikojem smislu, svejedno što ide na struju...

 

Mnogo štedljivo. Čovjek je isprobavao i unaprijeđivao tehnologiju po 402 street raceima, redovito rušio sve rekorde sa svojim električnim M3, predzadnji korak je odradio kad ga je registrirao kao vlastiti automobil, i dobio oznaku proizvođača automobila, i sada je zadnji korak sa predstavljanjem ove sportske beštije, a oba komada ovog sportiva je već unaprijed prodao...

Uglavnom taj model sigurno nije štedljiv kao što će biti neki "civilni" auto, ali ako tehnologiju peglaš na extremima ona će u normalnim uvjetima blistati.

Pa tako i ovo.

17 godina
neaktivan
offline
Najštedljiviji auto ?

Pa ja sam zapravo na tvojoj strani, ali mi je i dalje teško Rimca i njegove ultra grandiozne tvrdnje uzeti za ozbiljno... Npr. pogledaj na http://www.rimac-automobili.com/evaluation-vehicles/e-m3-evaluation-vehicle-11 i izračunaj za koliko vremena bi potrošio bateriju pri nazivnoj snazi motora, i kolikom bi brzinom morao pritom ići da prijeđe navedeni domet.

 

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice