@ferovca1: Stari obični dizelaši (SDI) su bili neuništivi i jedini trošak je bio dolijevanje ulja i to je to. Sada je to već druga priča sa dizelašima..
pa nisam rekao da je diesel kvarljiv..
još jednom: redovni servisi (pod garancijom) su skuplji za diesel nego za benzin.. intervali su kraći, 20k naspram 40k km.. razlika u potrošnji goriva u MALIM autima je zanemariva (npr. FSI motor ili kako se već zove).. početna cijena diesela je skuplja.. znači, ako cura kupi novi mali auto i k tome diesel,tek na 80k-120k km će se u ukupnim troškovima izjednačiti sa cijenom benzinca.. ako će tu km napraviti u 2-3 godine, onda se isplati.. ako će joj trebati više od 5-6, ne isplati se.. kad će ga prodavati u 7. i kupiti hondu.. ;)
diesel ima smisla u npr. A5 V6 sa 250 ks, koji troši 7-8 litara naspram istog benzinca koji troši 12-13l, a nema razlike u cijeni auta koji motor uzeo.. ili bilo koji auto veće klase.. ali za male kantice, po meni, isključivo benzin..




Al imaju ga od kolege starci. Kupili su ga kad je izašao, bezninca 1.4 od 90konja i sa neznam kojim paketom opreme, al nisu dali ni 90k kn bili za njega.



. Što se teme tiče mislim da je dobila posve dovoljno konstruktivnih prijedloga, nema potrebe da dođemo do bagera ili autobusa.
, mislim da bi ti se svidio , ako se odlučiš na 207 mogu ti pomoći oko savjeta.