@ferovca1: Stari obični dizelaši (SDI) su bili neuništivi i jedini trošak je bio dolijevanje ulja i to je to. Sada je to već druga priča sa dizelašima..
pa nisam rekao da je diesel kvarljiv..
još jednom: redovni servisi (pod garancijom) su skuplji za diesel nego za benzin.. intervali su kraći, 20k naspram 40k km.. razlika u potrošnji goriva u MALIM autima je zanemariva (npr. FSI motor ili kako se već zove).. početna cijena diesela je skuplja.. znači, ako cura kupi novi mali auto i k tome diesel,tek na 80k-120k km će se u ukupnim troškovima izjednačiti sa cijenom benzinca.. ako će tu km napraviti u 2-3 godine, onda se isplati.. ako će joj trebati više od 5-6, ne isplati se.. kad će ga prodavati u 7. i kupiti hondu.. ;)
diesel ima smisla u npr. A5 V6 sa 250 ks, koji troši 7-8 litara naspram istog benzinca koji troši 12-13l, a nema razlike u cijeni auta koji motor uzeo.. ili bilo koji auto veće klase.. ali za male kantice, po meni, isključivo benzin..