razmišljam kupiti auto pa da čujem koji savijet .
80 % gradska vožnja 20% autocesta
mislim da nebi pravio više od 10 000 godišnje
dal uzeti benzinca ili disel?
koji auto preporučujete?
razmišljam kupiti auto pa da čujem koji savijet .
80 % gradska vožnja 20% autocesta
mislim da nebi pravio više od 10 000 godišnje
dal uzeti benzinca ili disel?
koji auto preporučujete?
Benzinca za gradsku i malu kilometrazu, mislim da su tu negdje najbolji Toyotini motori (1.33, 1.4 ili koji vec) jedino se treba pazit hrdje. Predlozi neki, Čitatelj.
Ma benzinca u svakom slučaju. Još da ima plin, bolje ne može. Čak i ako ti nije do uštede, time dobivaš redundanciju uz dva sustava koja pokreću auto. Bar jedan od njih uvijek će raditi.
Golfa dvojku dizel, po mogucnosti TAS
Ma benzinca u svakom slučaju. Još da ima plin, bolje ne može. Čak i ako ti nije do uštede, time dobivaš redundanciju uz dva sustava koja pokreću auto. Bar jedan od njih uvijek će raditi.
Pa i nije to baš točno, nema dva motora... Dobiva "redudanciju" po pitanju dobave goriva i ničeg više.
A s druge strane što će mu ikakva redudancija na autu od 3500 eura, niti je avion niti je teretni brod koji može ostati plutati ako nema pomoćni motor, odnosno generator. Najgore sta mu se moze dogoditi je da stane, pa mora zvati šlepu.
dali se isplati dati novce za ovaj
https://www.njuskalo.hr/auti/ford-focus-1.6-tdci-akcija-oglas-31315457
košta više al ne mogu naći baš za 3500
Diesel, star 12 godina... ni ne pomišljaj.
Fino su ti ljudi rekli - benzinac...
I još da dodam - ako si sam, zaboravi C klasu, ganjaj Clia, Fiestu, Swifta, Yarisa, Twinga, Punto, Polo... C klasu (ili B/B+) samo ako imaš obitelj s 2 ili više djece...
https://www.njuskalo.hr/auti?vehicleIds=11213%2C11233&price%5Bmin%5D=2000&price%5Bmax%5D=3500&fuelTypeId=600
Da sam našao stila, kupio bih ga. Dobar autić. Fieste su isto jako dobre, bar ove u mojem krugu frendova. Vidim da voze i da se ne žale. Osobno bih si ostavio bar 500 ojra za mali servis, filter klime, filter zraka i eventualni "hot fix". Jbg, staro je to već. Nikad ne znaš kaj je, gazda isto možda ne zna. Svakako benzin, ručni mjenjač. Manje problema u gradskoj vožnji. Bez turbine, opet nema turbine-nema problema.
oženjen,dijete na putu
Pravac njemacka na baustelu, za pol godine kupis merdzu, taman dok se zena porodi.
Em izbjegnes njeno hormonalno divljanje, a i zaradis pare za sve sto ti treba.
Golfa 5 do 200 000 da ima i 1.9 TDI motor.
Sva nabrojana auta su sepeti u usporedbi sa njim.
Golf je dobar auto. Kad se kupi nov, iz salona.
Golfa 5 do 200 000 da ima i 1.9 TDI motor.
Sva nabrojana auta su sepeti u usporedbi sa njim.
Golf 5 sa 1.9tdi motorom i 200tkm je tesko nac, osim onih koji su lupani i kojima je skinuto vec 500tkm.
Golfa 5 do 200 000 da ima i 1.9 TDI motor.
Sva nabrojana auta su sepeti u usporedbi sa njim.
Golf 5 sa 1.9tdi motorom i 200tkm je tesko nac, osim onih koji su lupani i kojima je skinuto vec 500tkm.
Ima ga moj frend.
2008. God 180 000 km
Ko skida 500 000km daj ne lupetaj.
Generalno i da ima 300 000 ak mu je napravljen veliki servis bolji je od tih dronjavih auta kojr su gore neki nabrajali i da imaju 3 puta manjr kilometara.
To sto ga on ima nije nikakvo mjerilo. Svi koji su na oglasima su izvoženi i sa skidanim kilometrima. I ako dođe neki očuvan cijena im je paprena ili se prodaju prijateljima a ne na oglasu. Taj 1.9 iz petice je znao imat problema s bregastima, a pogotovo se zna kako naši ljudi održavaju aute tak da na 300k km jedino što ne moraš mjenjat je šasija. Mogu si mislit kakav im je ovjes i ostale stvari.
Necu ti davat nikakve preporuke, al evo mi smo prije par mjeseci za te novce uzeli Octaviu 1 Tour 2008, 1.6 75kw tvornicki plin sa 215k km, prvi vlasnik, servisna knjizica, komplet servis plina prije godinu i pol (novi filteri, isparivac, injektori, sve osim boce i kompjutera). Auto prostran za obitelj, dizajnom je stariji al ako ti to ne smeta, pouzdan 1.6 motor.
Naći ok auto do 3.500 € je malo zahebano. Ovi prijedlozi za Golf 5 treba zanemariti jer do 3.500 € ima ih na njušci 19 i u njima je bolje zasaditi vrt nego to kupiti. Imaju minimalno većina 250.000 km i to je sigurno podosta njih i skinulo km, stari su u prosjeku 15 godina, znači kraj životnog vijeka, a ne dobra kupnja.
Osobno naći neki očuvani auto ne stariji od 10 godina, ako ne voziš puno onda obavezno benzinac, nikako dizel.
Golfa 5 do 200 000 da ima i 1.9 TDI motor.
Sva nabrojana auta su sepeti u usporedbi sa njim.
Golf 5 sa 1.9tdi motorom i 200tkm je tesko nac, osim onih koji su lupani i kojima je skinuto vec 500tkm.
Ima ga moj frend.
2008. God 180 000 km
Ko skida 500 000km daj ne lupetaj.
Generalno i da ima 300 000 ak mu je napravljen veliki servis bolji je od tih dronjavih auta kojr su gore neki nabrajali i da imaju 3 puta manjr kilometara.
Tko skida 500tkm ? Pa, "normalni" sverceri. Golf 5 je jedino 50/50 ako vidis one starije tablice bez EU, onda je mozda neki dugogodisnji vlasnik koji zna pravo stanje auta i kilometrazu, iako to sam rijetko vidio, a i ako sam vidio onda sam vidio one benzince. Znaci ljudi uvezu slupani auto iz ko zna kud, sloze ga, spuste km za jedno 200-300tkm (jer opet kazem, jako je tesko nac 1.9tdi u originalnom stanju sa eto tih nekih 300tkm, a i taj koji ima 300tkm je vjerovatno vec obrnuo pola miliona). Uostalom, nije problem motor na tih 300tkm, nego svi ostali potrosni dijelovi. I daj mi reci, jel tvoj frend provjerio auto, jel uvoz, jel provjerio kilometre direktno kod VWa i skuzio nesto sumnjivo ? I kolko je uopce vlasnik ?
Golfa 5 do 200 000 da ima i 1.9 TDI motor.
Sva nabrojana auta su sepeti u usporedbi sa njim.
Golf 5 sa 1.9tdi motorom i 200tkm je tesko nac, osim onih koji su lupani i kojima je skinuto vec 500tkm.
Ima ga moj frend.
2008. God 180 000 km
Ko skida 500 000km daj ne lupetaj.
Generalno i da ima 300 000 ak mu je napravljen veliki servis bolji je od tih dronjavih auta kojr su gore neki nabrajali i da imaju 3 puta manjr kilometara.
Tko skida 500tkm ? Pa, "normalni" sverceri. Golf 5 je jedino 50/50 ako vidis one starije tablice bez EU, onda je mozda neki dugogodisnji vlasnik koji zna pravo stanje auta i kilometrazu, iako to sam rijetko vidio, a i ako sam vidio onda sam vidio one benzince. Znaci ljudi uvezu slupani auto iz ko zna kud, sloze ga, spuste km za jedno 200-300tkm (jer opet kazem, jako je tesko nac 1.9tdi u originalnom stanju sa eto tih nekih 300tkm, a i taj koji ima 300tkm je vjerovatno vec obrnuo pola miliona). Uostalom, nije problem motor na tih 300tkm, nego svi ostali potrosni dijelovi. I daj mi reci, jel tvoj frend provjerio auto, jel uvoz, jel provjerio kilometre direktno kod VWa i skuzio nesto sumnjivo ? I kolko je uopce vlasnik ?
Jesi to skinuo slike sa Autoservis Bagrameli?
Ovo mi je jedan od boljih "uradaka"
Golfa 5 do 200 000 da ima i 1.9 TDI motor.
Sva nabrojana auta su sepeti u usporedbi sa njim.
Golf 5 sa 1.9tdi motorom i 200tkm je tesko nac, osim onih koji su lupani i kojima je skinuto vec 500tkm.
Ima ga moj frend.
2008. God 180 000 km
Ko skida 500 000km daj ne lupetaj.
Generalno i da ima 300 000 ak mu je napravljen veliki servis bolji je od tih dronjavih auta kojr su gore neki nabrajali i da imaju 3 puta manjr kilometara.
Tko skida 500tkm ? Pa, "normalni" sverceri. Golf 5 je jedino 50/50 ako vidis one starije tablice bez EU, onda je mozda neki dugogodisnji vlasnik koji zna pravo stanje auta i kilometrazu, iako to sam rijetko vidio, a i ako sam vidio onda sam vidio one benzince. Znaci ljudi uvezu slupani auto iz ko zna kud, sloze ga, spuste km za jedno 200-300tkm (jer opet kazem, jako je tesko nac 1.9tdi u originalnom stanju sa eto tih nekih 300tkm, a i taj koji ima 300tkm je vjerovatno vec obrnuo pola miliona). Uostalom, nije problem motor na tih 300tkm, nego svi ostali potrosni dijelovi. I daj mi reci, jel tvoj frend provjerio auto, jel uvoz, jel provjerio kilometre direktno kod VWa i skuzio nesto sumnjivo ? I kolko je uopce vlasnik ?
Jesi to skinuo slike sa Autoservis Bagrameli?
Ovo mi je jedan od boljih "uradaka"
Jbg oni jedino tak vole slikat, nisam nasao bas previse ovih koji kod nas vole slikat koja je stvarna kilometraza, vidio sam i taj video
Off topic ali za njih sve pohvale. Meni je radio polugeneralku na staroj Škodi, kvaliteta usluge odlična, ljubaznost isto, radiona je čista možeš sjest na pod bez problema. Gazda je isto vrh, samo što te na kavu ne pozove... Ako je netko u tom kraju sve pohvale za majstora.
Inače što se tiče skidanja km, od frenda kum je prije par godina uzeo Astru j sa 190k iz Njemačke i kaže ajde kad je očuvana skinut ću 100k km da zaradim više kada budem prodavao... Tako da...
Pa i nije to baš točno, nema dva motora... Dobiva "redudanciju" po pitanju dobave goriva i ničeg više.
A s druge strane što će mu ikakva redudancija na autu od 3500 eura, niti je avion niti je teretni brod koji može ostati plutati ako nema pomoćni motor, odnosno generator. Najgore sta mu se moze dogoditi je da stane, pa mora zvati šlepu.
Ovo zvuči ko super spiel prodavača rabljenih automobila: ovaj auto vam je sjajna prilika, najgore što se može dogoditi je da stane.
Kakva dva motora? Auto proizveden u zadnjih par desetljeća ne bude stao ni zbog čega drugog osim kvara u dobavi goriva koji je najvjerojatniji uzrok i kvara nekog od senzora, koji je malo vjerojatan.
Doslovno se nema što drugo dogoditi zbog čega bi baš stao.
I ne znam za ostale, ali kad mi auto stane, meni nije nikakva utjeha to što je bio jeftin.
Za te novce koje si naveo u naslovu ti je najbolji auto all round Ford Focus MKII 1.6 benzin. Točka.
Pogledaj si ovu Corollu:
https://www.njuskalo.hr/auti/toyota-corolla-1.6-wt-oglas-32586341
Prvi vlasnik, vidis da je i knjizica ispunjena kak spada, svi servisi redovni.
Nije najvece ni ajtraktivnije vozilo sto mozes kupiti za te novce, ali ce svakako
biti najmanja ulaganja od svih.
Imas dovoljno mjesta otraga i za djecju sjedalicu, a ima i Isofix, sto je obavezno danas.
Ja sam početkom godine također kupovao auta, budžet mi je bio cca 3000€, želio sam benzinca, želio sam nešto bar malo veće od npr. clia a opet ne prevelik auto jer sam u gradu. Izbor je pao na corollu i focusa. U tom periodu je bilo par dobrih corolla koje su se prodale prije nego što sam uspio naći vremena da ih idem pogledati a ostale su bile van budžeta. Focusa je uvijek bilo nešto u ponudi koji su zadovoljavali kriterije i cijenu ali su uglavnom bili predaleko da ih idem pogledati. Tad je uletio jedan focus od prvog vlasnika, servisiran, garažiran i očuvan, blizu mene pa sam ga išao pogledati i bio sam zadovoljan i kupio ga. Odličan je, dosta prostran, udoban, motor odlično radi, tehnički par mjeseci nakon kupnje prošao bez problema. Radi se o 1.4 modelu i jedina zamjerka je malo premalo snage kod tog modela. Nisam probao 1.6 ali mislim da bi taj motor bio idealan za focusa.
uh, vidim da se tu predlažu auti 2002. godište i slično...
mislim, imam i ja staru corollu i to je fantazija što se tiče kvalitete, no kad je auto 18+ godina čak i kod tako kvalitetnih treba računat da će svako malo nešto otić u kujac
za 3.500 eurića smo prije godinu dana uzeli neki polo 1.6 dizel, godište 2013. - to 'pretvorit' u neki benzinac i za te pare dobiješ hrpu sličnih auta u ponudi, a opet je bar 10 godina mlađe
za tek oženjenog s djetetom na putu i gradskom vožnjom 80%, to je možda i najbolje za gledati - dok djetetu postane premala zadnja klupa i autu će doći kraj koji god gledao za te pare, tak da uzimanje nekih većih klasa gledajuć na dijete na putu nije baš neka prednost
evo u obitelji su nam prosla 2 stila sa istim motorom, 1.4 16v.
jednog smo prodali, ja sam kupio drugog za sebe nakon 1-2 godine (2019.) za 12000 kn sa cca 180 000 kilometara.
prvi je bio kod nas 4-5 godina. od kvarova se sjecam da je bobina krepala, mijenjano kvacilo na cca 160000km, nesto sa amortizerom..
na drugome od kvarova , tj. mome je pocela curit voda na senzoru temperature,termostat, semering poluosovine, senzor bregaste, manzetna poluosovine i tjt.
mislim nekakve redovne stvari, nije bilo vecih briga, ali je za ocekivati da ces nakon 15 godina promijeniti te neke potrosne stvari. potrosnja mu je cca 7.3 litara, vozim se 7km i onda ugasim auto(30-40 prosjecna brzina), otvorene voznje neka realna je cca 6.5, na 6.0 se da spustit ako jako pazis.
ima dosta prostora, iza sjedne osoba od 190 cm bez problema, u gepeku ima mjesta sigurno vise od clia.. nije neki sportski auto, nbarem moj od 95 konja.1.6, 1.8 trose dosta vise goriva pa je ovo nekakav balans...
iako ne bi bilo lose pogledati neki grande punto, bravo.. za 3500€ se nadje dobar benzinac par godina mladji od ovoga.
Za te novce benzinavc fiat neki tipa grande punto tesko ce bolje od toga...
Dizele izbjegavaj jer ako kupis sa onim dpf filterom to ti je veliki problem ako crkne...
jel koristio ko kad aplikaciju CarVertical?
to je ona app u koju se upise broj sasije pa izbaci kompletnu povijest auta
ako je ko koristio zanima me kod placanja dal se moze staviti regija na neku drugu drzavu u kojoj je manji porez nego kod nas? placao bi paypalom.