Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 78.300
|
čitano: 14.140.103
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

samo vi izbijajte dpf-ove, adblue-ove...

ne znam kako vam se da kupiti smrdljivog dizela i onda se zajebavati s time, posto ne zelite se zajebavati s popravcima

sta vam je toliko stalo da vam na board compu stoji 5,x potrosnja?

nije lakse kupit benzinca koji trosi litru vise i bit bez problema i troskova?

al ne, treba imat dizelasa sa 150-200ks i jurit 140-160 po autocesti, nije vise dovoljno 80ks

 a kad je 80KS bilo dovoljno? Zašto ti umjesto Cupre nisi vozio nešto od 80KS?

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

samo vi izbijajte dpf-ove, adblue-ove...

ne znam kako vam se da kupiti smrdljivog dizela i onda se zajebavati s time, posto ne zelite se zajebavati s popravcima

sta vam je toliko stalo da vam na board compu stoji 5,x potrosnja?

nije lakse kupit benzinca koji trosi litru vise i bit bez problema i troskova?

al ne, treba imat dizelasa sa 150-200ks i jurit 140-160 po autocesti, nije vise dovoljno 80ks

 Što se tiče konja. I ja sam isto razmišljao dok sam imao Audija A3, 1.6 atmosferac. Nekih 102 konja, trošak za održavanje (motora) je nizak. Pitao sam se što će ljudima brže.

A zbog tog benzinskog zvuka, uvijek sam imao osjećaj da vozim daleko brže. A realno vozio sam valjda kao bakica. Potrošnju bi uvijek pazio, pa bi otvorene imao 6-7l (na autocesti baš puno troši).

Sad na BMW-u toliko po gradu troši, više i ne pazim, a stalno stalno imam osjećaj da sporije vozim, jer sve je tiše, iako i auto je iz više klase.

Ono što mi je definitivno bolje je kad ste u situaciji gdje trebate prestići kamion, ubaciti se nekome u traku (jer danas vozači rijetko imaju bontona pustit nekoga tko je dao žmigavac), to su bili rizični manervi jer niste sigurni (pogotovo ako imate više ljudi u autu) hoće moć potegnuti.

Uz sve to, kod mene se taj BMW pokazao daleko jeftinijim i pouzdanijim od tog Audijevog benzinca, ali eto, kupnja auta je mačak u vreći.

 

Jedna zanimljivost je što me vožnja benzinca razmazila, motor ne trese kao traktor i neko vrijeme nakon toga sam imao mučninu u dizelašima.

Give a man a fish; you have fed him for today. Teach a man how to fish; and you have fed him for a lifetime
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

samo vi izbijajte dpf-ove, adblue-ove...

ne znam kako vam se da kupiti smrdljivog dizela i onda se zajebavati s time, posto ne zelite se zajebavati s popravcima

sta vam je toliko stalo da vam na board compu stoji 5,x potrosnja?

nije lakse kupit benzinca koji trosi litru vise i bit bez problema i troskova?

al ne, treba imat dizelasa sa 150-200ks i jurit 140-160 po autocesti, nije vise dovoljno 80ks

 Je je, sigurno trosi litru vise.. Na laganom gasu 80 mozda da, u realnosti bar 2 i pol litre razlika.

I da su bar danas benzinci jednako bez problema ko nekad, proslo je i to doba za benzince odkad su atmo igracke dio povijesti.

Onda kad se vec moram jebat s popravljanjem biram 5l potrosnju i 400nm.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...
RuskeGTT kaže...

samo vi izbijajte dpf-ove, adblue-ove...

ne znam kako vam se da kupiti smrdljivog dizela i onda se zajebavati s time, posto ne zelite se zajebavati s popravcima

sta vam je toliko stalo da vam na board compu stoji 5,x potrosnja?

nije lakse kupit benzinca koji trosi litru vise i bit bez problema i troskova?

al ne, treba imat dizelasa sa 150-200ks i jurit 140-160 po autocesti, nije vise dovoljno 80ks

 Je je, sigurno trosi litru vise.. Na laganom gasu 80 mozda da, u realnosti bar 2 i pol litre razlika.

I da su bar danas benzinci jednako bez problema ko nekad, proslo je i to doba za benzince odkad su atmo igracke dio povijesti.

Onda kad se vec moram jebat s popravljanjem biram 5l potrosnju i 400nm.

 Neki B48 ne trosi vise od 2l od identicnog dizela, a imas i moment i potrosnju i snagu, pa ne znam dokle prdite o dizelima u prazno.

(Kad uracunas AdB i servise i podilazenje odrzavanju tih dizela sa sranjima i nacinima voznje za regenaraciju, dodes na isto).

A ako meni itko ovdje kaze da je benzinac kompliciran poput dizela, evo svaka cast. Vecina EU ne kupuje vise te drlozine, samo mi na Balkanu jos drk?mo na ta sranja.

Di2 & EPS FTW!
Poruka je uređivana zadnji put sri 25.12.2024 9:27 (ivanoile).
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...

 Neki B48 ne trosi vise od 2l od identicnog dizela, a imas i moment i potrosnju i snagu, pa ne znam dokle prdite o dizelima u prazno.

(Kad uracunas AdB i servise i podilazenje odrzavanju tih dizela sa sranjima i nacinima voznje za regenaraciju, dodes na isto).

A ako meni itko ovdje kaze da je benzinac kompliciran poput dizela, evo svaka cast. Vecina EU ne kupuje vise te drlozine, samo mi na Balkanu jos drk?mo na ta sranja.

Novi benzinci su jednako komplicirani kao i dizelaši, također imaju visoki tlak ubrizgavanja, imaju turbinu, imaju visoku termičku efikasnost koja donosi veće mehaničke zahtjeve i samim time više održavanja i također imaju sve više sustava za kontrolu i pročišćavanje ispuha (OPF, GPF u nekoj novoj normi možda uvedu i nešto kao adblue). U bogatijim zemljama ljudi više ne kupuju dizelaše zbog restrikcija, ne bi se niti kod nas prodavali da se ne smije ući u grad s dizelom kao tamo. Da nije tako prodavali bi se i na zapadu jednako kao i do sad.
Ljudi kupuju (stare) dizelaše jer si jedino njih mogu priuštiti, realno neki i za to jedva ratu otplaćuju. Jasno je kako se to onda i održava.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...
domac5 kaže...
RuskeGTT kaže...

samo vi izbijajte dpf-ove, adblue-ove...

ne znam kako vam se da kupiti smrdljivog dizela i onda se zajebavati s time, posto ne zelite se zajebavati s popravcima

sta vam je toliko stalo da vam na board compu stoji 5,x potrosnja?

nije lakse kupit benzinca koji trosi litru vise i bit bez problema i troskova?

al ne, treba imat dizelasa sa 150-200ks i jurit 140-160 po autocesti, nije vise dovoljno 80ks

 Je je, sigurno trosi litru vise.. Na laganom gasu 80 mozda da, u realnosti bar 2 i pol litre razlika.

I da su bar danas benzinci jednako bez problema ko nekad, proslo je i to doba za benzince odkad su atmo igracke dio povijesti.

Onda kad se vec moram jebat s popravljanjem biram 5l potrosnju i 400nm.

 Neki B48 ne trosi vise od 2l od identicnog dizela, a imas i moment i potrosnju i snagu, pa ne znam dokle prdite o dizelima u prazno.

(Kad uracunas AdB i servise i podilazenje odrzavanju tih dizela sa sranjima i nacinima voznje za regenaraciju, dodes na isto).

A ako meni itko ovdje kaze da je benzinac kompliciran poput dizela, evo svaka cast. Vecina EU ne kupuje vise te drlozine, samo mi na Balkanu jos drk?mo na ta sranja.

 Kakav adblue, kakve regeneracije i odrzavanja eko sranja?

To radi dok radi, pri prvim problemima sve se gasi, stage 1 mapa i prst u uho. I kakve onda nacine voznje za regeneraciju imas ili skupe adblue pumpe?

Vi pricate o tome ko da neko stvarno posteno popravlja ta sranja, od 50 ljudi naci ce se takav 1.

A da ne govorim kako se moze nac od vozaca kamiona dizela oko 1 euro litra pa si kupis na veliko, di ces benzin kupit na crno? Nisam vidio kamione na benzin.. U svakom slucaju, uz gasenje eko sranja nemas nista vise kompliciran motor od modernog benzinca + mogucnost kupnje goriva na crno pa se stedi jos vise + 400 nm uzivanja, kruzanje 150-160 6l potrosnje + nemam nikakve restrikcije ulaska u gradove kao u drzavama europe.. 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

hahahahaha kakav smjeh, dakle ilegalan auto govoris da je jednostavniji i jeftiniji i jos na crno kupujes dizel.

 

Pa led te jebo ovog naroda, primili bi kurac za 50€ mjesecno ustede. 

Di2 & EPS FTW!
Poruka je uređivana zadnji put sri 25.12.2024 12:20 (ivanoile).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
jozef kaže...

Novi benzinci su jednako komplicirani kao i dizelaši, također imaju visoki tlak ubrizgavanja, imaju turbinu, imaju visoku termičku efikasnost koja donosi veće mehaničke zahtjeve i samim time više održavanja i također imaju sve više sustava za kontrolu i pročišćavanje ispuha (OPF, GPF u nekoj novoj normi možda uvedu i nešto kao adblue). U bogatijim zemljama ljudi više ne kupuju dizelaše zbog restrikcija, ne bi se niti kod nas prodavali da se ne smije ući u grad s dizelom kao tamo. Da nije tako prodavali bi se i na zapadu jednako kao i do sad.
Ljudi kupuju (stare) dizelaše jer si jedino njih mogu priuštiti, realno neki i za to jedva ratu otplaćuju. Jasno je kako se to onda i održava.

 Apsolutno nigdje na svijetu se dizel ne prodaje kao u EU gdje trpimo ta sranja od motora. Dizel je cca 7-10% udjela prodanih auta na svijetu i velika vecina je u EU. Tako da jedino mi moramo pusit ta sranja od motora jos uvijek, daj boze da ih skroz ukinu kroz 5-10g.

Ljudi kupe stari dizel jer misle stedit 2-3l i onda zavrse na reparaciji dizni/turbini i mapiranjima koje otplate x2 na kraju nego da su uzeli stari benzinac. Ta glupost je prolazila i prolazit ce samo u ovom zaostalom mentalitetu.

Di2 & EPS FTW!
Poruka je uređivana zadnji put sri 25.12.2024 12:28 (ivanoile).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...
ivanoile kaže...
domac5 kaže...
RuskeGTT kaže...

samo vi izbijajte dpf-ove, adblue-ove...

ne znam kako vam se da kupiti smrdljivog dizela i onda se zajebavati s time, posto ne zelite se zajebavati s popravcima

sta vam je toliko stalo da vam na board compu stoji 5,x potrosnja?

nije lakse kupit benzinca koji trosi litru vise i bit bez problema i troskova?

al ne, treba imat dizelasa sa 150-200ks i jurit 140-160 po autocesti, nije vise dovoljno 80ks

 Je je, sigurno trosi litru vise.. Na laganom gasu 80 mozda da, u realnosti bar 2 i pol litre razlika.

I da su bar danas benzinci jednako bez problema ko nekad, proslo je i to doba za benzince odkad su atmo igracke dio povijesti.

Onda kad se vec moram jebat s popravljanjem biram 5l potrosnju i 400nm.

 Neki B48 ne trosi vise od 2l od identicnog dizela, a imas i moment i potrosnju i snagu, pa ne znam dokle prdite o dizelima u prazno.

(Kad uracunas AdB i servise i podilazenje odrzavanju tih dizela sa sranjima i nacinima voznje za regenaraciju, dodes na isto).

A ako meni itko ovdje kaze da je benzinac kompliciran poput dizela, evo svaka cast. Vecina EU ne kupuje vise te drlozine, samo mi na Balkanu jos drk?mo na ta sranja.

 Kakav adblue, kakve regeneracije i odrzavanja eko sranja?

To radi dok radi, pri prvim problemima sve se gasi, stage 1 mapa i prst u uho. I kakve onda nacine voznje za regeneraciju imas ili skupe adblue pumpe?

Vi pricate o tome ko da neko stvarno posteno popravlja ta sranja, od 50 ljudi naci ce se takav 1.

A da ne govorim kako se moze nac od vozaca kamiona dizela oko 1 euro litra pa si kupis na veliko, di ces benzin kupit na crno? Nisam vidio kamione na benzin.. U svakom slucaju, uz gasenje eko sranja nemas nista vise kompliciran motor od modernog benzinca + mogucnost kupnje goriva na crno pa se stedi jos vise + 400 nm uzivanja, kruzanje 150-160 6l potrosnje + nemam nikakve restrikcije ulaska u gradove kao u drzavama europe.. 

400Nm uzivanja 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Pretpostavljam da ti nemas ni za gorivo cim kupujes na crno, kamoli za nekakvi servis dostojni, jao se onome tko uzme u tebe auto, sigurno si od onih koji je i ložu ulivao dok nisu bile kontrole kvalitete goriva. Slazem se sa kolegom kad kazem da onda imas tehnicki neispravno vozilo s tim svim preradama, pogotovo kad se fizicki izvadi to sve pa se cujete ko trajekt jadrolinije kad date gas, a jednako ispustate i co2.

 

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

U firmi imali Golfove 1.0TSI i Astre 1.0T, nikakvih problema nisu imali s motorima i radije sam njih vozio nego 1.6TDI. Astra 1.4T i Fiesta ST za sada nula kvarova.

Poruka je uređivana zadnji put sri 25.12.2024 16:30 (ivanzu).
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Meni je fascinantno kak odma krene prica da neko nema para jer igra malo prljavo 

Pa zasto bi placao vise kad se mogu izvuc i platit manje.. Radije bi si odrezal jajca nego platio adblue pumpu 2000 eura a mogu ugasit za 150 i nikom nista, znaci mogu je kupit ali jebem ti, NECU, necu placat jebeni porez za budale.

Pa koji vam je k? Jeste stvarno tolko mlitavi postenjaci? Mora da dobro prolazite u zivotu s takvim mozgom, to se danas jako cijeni u ova postena vremena

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...

Meni je fascinantno kak odma krene prica da neko nema para jer igra malo prljavo 

Pa zasto bi placao vise kad se mogu izvuc i platit manje.. Radije bi si odrezal jajca nego platio adblue pumpu 2000 eura a mogu ugasit za 150 i nikom nista, znaci mogu je kupit ali jebem ti, NECU, necu placat jebeni porez za budale.

Pa koji vam je k? Jeste stvarno tolko mlitavi postenjaci? Mora da dobro prolazite u zivotu s takvim mozgom, to se danas jako cijeni u ova postena vremena

 Meni je fascinantno da covjek daje svoje misljenje, a ti odgovaras ko neki klinac sa 400nm uzivanja, moram te razocarat al 400nm imaju golfovi od 150 konja... ne znam bas koliko ti je to za pohvalit se, a ti ugasi adblue i radi sto hoces za svojim autom i svojim novcima, ja volim da mi je na autu sve ispravno i redovno ga odrzavam, pa i ako se desi neki kvar na adblue sanirat cu ga, to je samo na moju stetu i kvalitetu auta, al meni se npr gadi kad ja moram od nekog dizela na tehnicki parkirat 5m iza njega jer ce mi u protivnom zacrnit cijeli prednji kraj zbog tih vasih Adblue off, dpf off egr off i slicno.

 

Mislim da nista nije zlonamjerno, al realna cinjenica da su noviji benzinci jako slicni u potrosnji, performansama i svemu od dizela, te Nm mozete zadrzati za sebe, ionako ste od 0-120 na 400Nm, iza toga izdusite 

 

Nadam se samo da nece doci ona ''unaprijedena'' racunala koja mogu gledali jel sto odspojeno iz auta i izvadeno, 30 posto dizela u hrv ce traziti polovne egr-ove, dpf-ove itd.

 

 

15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Usporedbe radi, Tiguan 1.5 etsi  110 kw mi je imao skoro identičnu potrošnju kao G20 320d 140kw 

#fsb
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...

Meni je fascinantno kak odma krene prica da neko nema para jer igra malo prljavo 

Pa zasto bi placao vise kad se mogu izvuc i platit manje.. Radije bi si odrezal jajca nego platio adblue pumpu 2000 eura a mogu ugasit za 150 i nikom nista, znaci mogu je kupit ali jebem ti, NECU, necu placat jebeni porez za budale.

Pa koji vam je k? Jeste stvarno tolko mlitavi postenjaci? Mora da dobro prolazite u zivotu s takvim mozgom, to se danas jako cijeni u ova postena vremena

 Ustedi i vozi se busom, to ti je najeftnije, a momenta ko u prici. Aute prepusti ljudima koji ne zive u teorijama zavjere i off-grid pizdarijama.

 

 btw. ljudi koji imaju para, se ne zamaraju ovakvim glupostima o porezu...garantiram ti to

Di2 & EPS FTW!
Poruka je uređivana zadnji put sri 25.12.2024 23:15 (ivanoile).
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Dizel pljuvači se digli na noge. Pa nemožeš uspoređivat ta dva svijeta, pogotovo ako se puno voziš. Novi benzinci zahtjevaju više održavanja, pogotovo ako su turbaci. A ona downsized smeća ako dožive 150 - 200 tisuća a da ne pije litru ulja na tisuću kilometara dobio si na lutriji. Noviji BMW benzin 2 litreni motori do 100 tisuća km repariraš ga 3 puta. VW grupa nikad u povijesti nisu napravili benzinski motor da je vrijedan spomena. Ljudi masovno hvale mazde benzince, vozio sam 2018 godinu mazdu 6, sa 2.5 atmosfercom, 143 kw. Solidno, 8 litara uzima, za prestić iskoristiva tek na visokim okretajima, nema tu momenta ko sa dizelom, čovjek prije toga vozio staru Vectru C sa fiatovim 110kw dizelom, i bio je više zadovoljan. Jedino GTI i takvi turbo motori su blizu dizelašima, sa ostalim stvarima se jedino možeš tješit da ide kak treba ili se voziš ko penzioner. Zavaravate se i o potrošnji, postavio sam sliku koliko je prosjek sa B9 2.0 TDI uz normalnu bez štednje tog auta, nikakvih kvarova osim normalnog održavanja, ekologija kompletna funkcionira. I ove spike sa čađavim traktorima na tehničkom možete objesit mačku o rep, ako je dizelaš ispravan zacrnjenja ne bude niti sa DPF niti bez njega.

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Deckici, pa jebeni 1.5 tsi ima 250 nm na 150 ks onda mi nemojte spominjat da 400 nm nije za pohvalit se jer to ima golfic od 150 ks, da dizelski 2.0 ima i to je zvijer al benzinski te konjaze skoro duplo manje nm.

Vi da stanete iza mog dizela nebi imali pojma da je ista skinuto, jedno je zdrav motor, drugo je ubijeni al to ne pise u prirucniku iz kojeg citate djecje stivo.

Onda ovaj drka na potrosnju 1.5 e-tsi a ne kuzi na petoj godini starosti kad taj eksperiment hibrida krene radit probleme, ne da ce ga izut iz cipela nego ga nemre ni prodat jer rijetko di se rodi budala koja kupuje polovni hibrid, dok ovaj s dizel bmw ce dobit kupca odma al naravno na taj nacin ne razmisljate. I cekam da vidim te turbo benzince kolko mogu izdrzat, sve je to jos prezeleno a dizel je provjerena roba di se zna da je pola miliona km za izdrzat pod normalno 

11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Tonchek kaže...

...jedino možeš tješit da ide kak treba ili se voziš ko penzioner. 

 o majko mila, pa penzioneri se voze u dizelašima jer su nesposobni vozit, pa im treba okretni moment odmah i sad jer su presenilni

otkako su ti turbaci zavladali, ljudi nemaju pojma o vožnji i sad se još hvale svojim neznanjem

 

jebem ti turbo i tko ga je izmislio

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...

Deckici, pa jebeni 1.5 tsi ima 250 nm na 150 ks onda mi nemojte spominjat da 400 nm nije za pohvalit se jer to ima golfic od 150 ks, da dizelski 2.0 ima i to je zvijer al benzinski te konjaze skoro duplo manje nm.

Vi da stanete iza mog dizela nebi imali pojma da je ista skinuto, jedno je zdrav motor, drugo je ubijeni al to ne pise u prirucniku iz kojeg citate djecje stivo.

Onda ovaj drka na potrosnju 1.5 e-tsi a ne kuzi na petoj godini starosti kad taj eksperiment hibrida krene radit probleme, ne da ce ga izut iz cipela nego ga nemre ni prodat jer rijetko di se rodi budala koja kupuje polovni hibrid, dok ovaj s dizel bmw ce dobit kupca odma al naravno na taj nacin ne razmisljate. I cekam da vidim te turbo benzince kolko mogu izdrzat, sve je to jos prezeleno a dizel je provjerena roba di se zna da je pola miliona km za izdrzat pod normalno 

 Kakve veze Nm ima sa brzinom i jacinom auta oces li mi to objasniti? Jel zelis reci da je neki cipirani audi 3.0 tdi od 700-800Nm brzi od moga atmosferca od 500Nm?  Vjerojatno i je do 100 al mozda i nije.  Mijesas kruske i jabuke prijatelju, al kao sto je receno, dizelasi se digli na noge i Nm je glavna stavka za opisat auto sa rijeci ''zvijer''

 

Evo za usporedbu, imam biturbo benzinca koji mi je na multi mapi 430/470 ks i 545/607 Nm i imam atmosferca koji ima 400 ks i 500Nm, mogu ti odmah reci koji je nakon 130 za nekoliko duzina brzi, mozes li pogoditi o kojem autu pricamo? Tako da te svoje Nm mozes okacit you know where xD

 

Dizel je provjerena roba, slazem se s tobom, al bit ce vise drljavih dizela na cesti nego hibrida, i to je cinjenica, a od toga kako ne trebas nista radit po miljona km eto na bmw dizelu kojeg si spomenuo gore u postu, ja sam M57, N57 vidio otvorenih preko 10 komada i mogu ti reci odmah da itekako ima posla na njima i ne, nisu neke krame neodrzavane nego je dotrajalost sporednih materijala koje vi ne cujete jer vam klapa motor kao traktor.

 

Balkan, imam benvea sestaka dizela, idje a ne trosi. 

 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Tonchek kaže...

Dizel pljuvači se digli na noge. Pa nemožeš uspoređivat ta dva svijeta, pogotovo ako se puno voziš. Novi benzinci zahtjevaju više održavanja, pogotovo ako su turbaci. A ona downsized smeća ako dožive 150 - 200 tisuća a da ne pije litru ulja na tisuću kilometara dobio si na lutriji. Noviji BMW benzin 2 litreni motori do 100 tisuća km repariraš ga 3 puta. VW grupa nikad u povijesti nisu napravili benzinski motor da je vrijedan spomena. Ljudi masovno hvale mazde benzince, vozio sam 2018 godinu mazdu 6, sa 2.5 atmosfercom, 143 kw. Solidno, 8 litara uzima, za prestić iskoristiva tek na visokim okretajima, nema tu momenta ko sa dizelom, čovjek prije toga vozio staru Vectru C sa fiatovim 110kw dizelom, i bio je više zadovoljan. Jedino GTI i takvi turbo motori su blizu dizelašima, sa ostalim stvarima se jedino možeš tješit da ide kak treba ili se voziš ko penzioner. Zavaravate se i o potrošnji, postavio sam sliku koliko je prosjek sa B9 2.0 TDI uz normalnu bez štednje tog auta, nikakvih kvarova osim normalnog održavanja, ekologija kompletna funkcionira. I ove spike sa čađavim traktorima na tehničkom možete objesit mačku o rep, ako je dizelaš ispravan zacrnjenja ne bude niti sa DPF niti bez njega.

 2.0 benzinci barem zadnjih 5 godina šiju dizele istog volumena, pa dodi u 2024 i probaj modernog benzinca. Ove gluposti o odrzavanju isto pojma nemam otkud svi vadite, valjda iz bajki o benzincima.

 

VW grupa je napravila 5-cil 2.5, VR6 itd itd. Ali tesko je iz pecine znati za te motore, nisu vrijedni spomena  (pas mater znanja)

Di2 & EPS FTW!
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...
Tonchek kaže...

Dizel pljuvači se digli na noge. Pa nemožeš uspoređivat ta dva svijeta, pogotovo ako se puno voziš. Novi benzinci zahtjevaju više održavanja, pogotovo ako su turbaci. A ona downsized smeća ako dožive 150 - 200 tisuća a da ne pije litru ulja na tisuću kilometara dobio si na lutriji. Noviji BMW benzin 2 litreni motori do 100 tisuća km repariraš ga 3 puta. VW grupa nikad u povijesti nisu napravili benzinski motor da je vrijedan spomena. Ljudi masovno hvale mazde benzince, vozio sam 2018 godinu mazdu 6, sa 2.5 atmosfercom, 143 kw. Solidno, 8 litara uzima, za prestić iskoristiva tek na visokim okretajima, nema tu momenta ko sa dizelom, čovjek prije toga vozio staru Vectru C sa fiatovim 110kw dizelom, i bio je više zadovoljan. Jedino GTI i takvi turbo motori su blizu dizelašima, sa ostalim stvarima se jedino možeš tješit da ide kak treba ili se voziš ko penzioner. Zavaravate se i o potrošnji, postavio sam sliku koliko je prosjek sa B9 2.0 TDI uz normalnu bez štednje tog auta, nikakvih kvarova osim normalnog održavanja, ekologija kompletna funkcionira. I ove spike sa čađavim traktorima na tehničkom možete objesit mačku o rep, ako je dizelaš ispravan zacrnjenja ne bude niti sa DPF niti bez njega.

 2.0 benzinci barem zadnjih 5 godina šiju dizele istog volumena, pa dodi u 2024 i probaj modernog benzinca. Ove gluposti o odrzavanju isto pojma nemam otkud svi vadite, valjda iz bajki o benzincima.

 

VW grupa je napravila 5-cil 2.5, VR6 itd itd. Ali tesko je iz pecine znati za te motore, nisu vrijedni spomena  (pas mater znanja)

 Vjerojatno nikad nije cuo za DAZA motor  Vjerojatno najbolji 5-cilindras na svijetu i tuning potencijal da se useres na NM!!!! 

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Opel Meriva 2005. g. ne puše vrući zrak u kabinu, čak ni kad pokazuje temperaturu 90 stupnjeva. Provjerio sam termostat i zatvoren je, ali kad ga stavim u kipuću vodu, čini se da se otvara samo oko 30%, a ne do kraja, pa sam naručio novi, sutra stiže, ali mislim da nije problem u termostatu. Pokušao sam odspojiti 2 crijeva koja idu do kabine i isprati ih vrtnim crijevom, ali kad sam pustio vodu cca 2 sekunde, ništa nije izlazilo iz drugog crijeva, tako da je bilo puno zraka. Kad se auto zagrije do 90 stupnjeva, crijeva koja idu do kabine su vruća samo na pola puta do kabine. Probao sam odspojit samo crijevo koje ide na vodenu pumpu, i nejde antifriz. (Zna li netko je li crijevo koje ide iz unutrašnjosti do pumpe za vodu odvodno ili povratno?). Budući da auto ima automatsku klimu, sad razmišljam postoji li ventil negdje u kabini koji zaustavlja protok u unutarnjem malom hladnjaku? Pa možda je servo motor zapekao? Ili je neispravan senzor unutarnje temperature koji misli da je kabina već topla? Klima radi dobro i puše ledeno hladno. Motor je benzinski 1.4 L Z14XEP. Jel postoji neki trik za ozračivanjem kao na nekim autima? Jel moguće da vodena pumpa ne cirkulira vodu u unutarnji hladnjak, a kroz motor da?

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Konji su za hvalit, moment je za vozit. Dizeli po prirodi imaju više momenta i motori su elastični i na malim okretajima dobivaš veliku snagu što je puno ugodnije za vozit, ubrzat ili prestić osim ako se ne nabrijavaš na F1 i visoke okretaje.

Spominješ aute sa 500 konja a 90% ljudi voze motore do 2 litre, i čudne usporedbe imaš, ali da, "čipirani" 3.0 tdi sa velikim momentom je brži od tvog atmosferca barem do 200kmh i pruža žešči osjećaj ubrzanja.

Ne moraš se hvalit sa svojim ljutim strojevima jer 99% ljudi voze "normalne" aute koji su 3 puta jeftiniji za održavat i točit, nit me ne zanima o kojem se autu govori, svaki cigo svog konja hvali.

Govorio si da ljudi koji imaju para ne zajebavaju se s gašenjem ekologije. Pa ljudi koji imaju para kupe svakih 5 godina novo i dok je pod garancijom nemaju brige apsolutno s ničim, kakve to imaš čudne teorije? Većina nas kupuje te rabljene aute i kad krenu problemi bar se danas to softverski lako rješava, i ne zbog toga ko ima koliko para nego pameti u glavi da prođeš višestruko jeftinije.

Normalno da će bit drljavih dizela više jer će dugo vozit i ljudi će krpat dok ne postane neisplativo. A vjeruj mi da ova nova 3 cilindarska smeća kao što je tsi i onaj tce Renaultov nakon 150 000km se budu bacali u smeće. Hibridi me ne zanimaju i ne sviđa mi se niti mild hybrid tehnologija u novijim dizelima, sve to ide u krivom smjeru zbog kompliciranosti, a tek će se pokazat koliko je to problematično i skupo.

Ti imaš neki problem sa zvukom dizela i frustrira te to. Preporučam da sjedneš u malo "dorađenog" 3.0 tdi CRTC sa zf8hp da ti smiri živce. Kakva dotrajalost? Zna se da su određeni auti imali svoje bolesti, npr. N47 sa lancima i EGR hladnjak, zanimljivo je da svaki treći auto u HR koji gori je BMW(vatrogasac sam i provjerena informacija). Samo srce motora je složeno da dugo traje u normalnim uvjetima, problem je što se raspadne sve okolo motora, od ekologije do raznoraznih senzora, kod određenih modela problemi s injektorima i visokotlačnom pumpom, itd.

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Mene zanima zasto bi TSI i Tce mlincek crkao do 150k km?

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Neee, pa nikad čuo a kamoli vozio RS3, a kamoli R32 ili R36 motore, pa u pećini toga nema. Zanimljivi ste dečki 

Ali spika je nevjerojatna jer spominjete vozila koja se na prste mogu prebrojat u HR.

Ako hoćete o tim motorima, DAZA u RS3 je brutala, to je auto koji je složen za jurnjavu. A VR6 motori su po meni vrijedni spomena samo zbog zvuka, passata cc sa 300 konja R36 3.0tdi preskoči uz barem duplo manju potrošnju. 

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ZooZ kaže...

Opel Meriva 2005. g. ne puše vrući zrak u kabinu, čak ni kad pokazuje temperaturu 90 stupnjeva. Provjerio sam termostat i zatvoren je, ali kad ga stavim u kipuću vodu, čini se da se otvara samo oko 30%, a ne do kraja, pa sam naručio novi, sutra stiže, ali mislim da nije problem u termostatu. Pokušao sam odspojiti 2 crijeva koja idu do kabine i isprati ih vrtnim crijevom, ali kad sam pustio vodu cca 2 sekunde, ništa nije izlazilo iz drugog 

Moguće da je i do termostata, jer ako se otvara samo trećinu možda je tlak nedovoljan za protok prema kabini. Javi se ovdje opet ako bude isti problem nakon zamijene termostata. Razina antifriza je bila normalna?

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Tonchek kaže...

Konji su za hvalit, moment je za vozit. Dizeli po prirodi imaju više momenta i motori su elastični i na malim okretajima dobivaš veliku snagu što je puno ugodnije za vozit, ubrzat ili prestić osim ako se ne nabrijavaš na F1 i visoke okretaje.

Spominješ aute sa 500 konja a 90% ljudi voze motore do 2 litre, i čudne usporedbe imaš, ali da, "čipirani" 3.0 tdi sa velikim momentom je brži od tvog atmosferca barem do 200kmh i pruža žešči osjećaj ubrzanja.

Ne moraš se hvalit sa svojim ljutim strojevima jer 99% ljudi voze "normalne" aute koji su 3 puta jeftiniji za održavat i točit, nit me ne zanima o kojem se autu govori, svaki cigo svog konja hvali.

 

Dizeli su elasticni, a turbo benzinci nisu?   Pogotovo sa kratkim mjenjacima u benzincima, dobijete doslovce slican stil voznje kod klasicnog TDI-a jer si uvijek oko 2500-3500rpm gdje je peak moment.

 

Daj ne sramotite se ljudi pisuci ovakve gluposti, ne razumijete dalje od 1.9TDI.

 

Ovo dalje necu ni komentirat jer je rasprava ogranicena na "moj traktor je bolji od tvog auta", hvala bogu pa ce svi u ropotarnicu povijesti kroz 5-10 godina.

Di2 & EPS FTW!
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Tonchek kaže...

Konji su za hvalit, moment je za vozit. Dizeli po prirodi imaju više momenta i motori su elastični i na malim okretajima dobivaš veliku snagu što je puno ugodnije za vozit, ubrzat ili prestić osim ako se ne nabrijavaš na F1 i visoke okretaje.

Spominješ aute sa 500 konja a 90% ljudi voze motore do 2 litre, i čudne usporedbe imaš, ali da, "čipirani" 3.0 tdi sa velikim momentom je brži od tvog atmosferca barem do 200kmh i pruža žešči osjećaj ubrzanja.

Ne moraš se hvalit sa svojim ljutim strojevima jer 99% ljudi voze "normalne" aute koji su 3 puta jeftiniji za održavat i točit, nit me ne zanima o kojem se autu govori, svaki cigo svog konja hvali.

Govorio si da ljudi koji imaju para ne zajebavaju se s gašenjem ekologije. Pa ljudi koji imaju para kupe svakih 5 godina novo i dok je pod garancijom nemaju brige apsolutno s ničim, kakve to imaš čudne teorije? Većina nas kupuje te rabljene aute i kad krenu problemi bar se danas to softverski lako rješava, i ne zbog toga ko ima koliko para nego pameti u glavi da prođeš višestruko jeftinije.

Normalno da će bit drljavih dizela više jer će dugo vozit i ljudi će krpat dok ne postane neisplativo. A vjeruj mi da ova nova 3 cilindarska smeća kao što je tsi i onaj tce Renaultov nakon 150 000km se budu bacali u smeće. Hibridi me ne zanimaju i ne sviđa mi se niti mild hybrid tehnologija u novijim dizelima, sve to ide u krivom smjeru zbog kompliciranosti, a tek će se pokazat koliko je to problematično i skupo.

Ti imaš neki problem sa zvukom dizela i frustrira te to. Preporučam da sjedneš u malo "dorađenog" 3.0 tdi CRTC sa zf8hp da ti smiri živce. Kakva dotrajalost? Zna se da su određeni auti imali svoje bolesti, npr. N47 sa lancima i EGR hladnjak, zanimljivo je da svaki treći auto u HR koji gori je BMW(vatrogasac sam i provjerena informacija). Samo srce motora je složeno da dugo traje u normalnim uvjetima, problem je što se raspadne sve okolo motora, od ekologije do raznoraznih senzora, kod određenih modela problemi s injektorima i visokotlačnom pumpom, itd.

 Mislim da nije, ili je mozda prijatelj pustio gas nakon 170kmh  I to je isto provjereno. Gledaj vozio sam i m550d i m57 od 600 konja i svakakva auta i znam sto je Nm, a znam sto je linearno ubrzavanje od 150 do 300 kojeg 90 posto dizela nema, a moj m5 to ima. 

 

Sjeo sam u doradenog 535d sa zf mjenjacem i nista me apsolutno ne uzbuduje u tom smislu, ako se ti palis na dizele i na momente to je tvoja stvar, bar se na tome vidi da nisi i nikad neces biti petrolhead dok god dizela smatras za nekim sportskim autom, nidje veze, a moj vatrogasac, bmw-i gore samo zbog toga jer ga vozi svaki klinac koji nema para za odrzavanje i opcenito ljudi se oglusuju na opozive vezano za egr, plasticnih usisnih grana itd. 

 

Svaki treci auto u HR koji ti gasis je DIZEL jesam li u pravu ili ne? Zbog cega se zapale? Danas dode skuplje kupit neku bolju biciklu nego e90 320d

Poruka je uređivana zadnji put čet 26.12.2024 11:35 (duracell).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Tonchek kaže...

Neee, pa nikad čuo a kamoli vozio RS3, a kamoli R32 ili R36 motore, pa u pećini toga nema. Zanimljivi ste dečki 

Ali spika je nevjerojatna jer spominjete vozila koja se na prste mogu prebrojat u HR.

Ako hoćete o tim motorima, DAZA u RS3 je brutala, to je auto koji je složen za jurnjavu. A VR6 motori su po meni vrijedni spomena samo zbog zvuka, passata cc sa 300 konja R36 3.0tdi preskoči uz barem duplo manju potrošnju. 

 Sjeo si u njega jel? Jer da imas rs3 ne bi pisao nebuloze nego bi prvo spomenuo taj motor.

 

Pa nije bentley da su ko zna kakva auta, stari moj u Hrvatskoj i u HR tuning sceni imas 5-6 golfova sa daza swapom i kompletnim trapom od rs3, imas na njuskalu 15-20 rs3 za prodaju, koliko ti prstiju imas, jel racunas mozda i nozne? 

 

 

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kog boli k kako auto ubrzava nakon 150? Di se mislis vozit tim brzinama?

Ja govorim o autima za obicni puk a ovaj radi usporedbe sa svojim biturbo glupostima od 500 konja kak je to nakon 130 brze. Pa jebe se narodu kak ubrzava nakon 130, narodu je bitno od 50 do 150 sto bolje ubrzanje i tu je zakon jedan obicni dizelas kojeg moze kupit, odrzavat i tocit svako s prosjecnom placom i zato bar 60% vozila kod nas su dizeli, koji mi k to usporedujes s biturbo benzin igrackom koja je za sve samo ne za daily drive, igracka koju imas ti i ko jos? I zasto to tvoje niko ne vozi i nebi nikad ni kupio?  Kruske i jabuke usporedujes. Btw pod odrzavat ne racunam kupovanje izmisljenih gluposti za ekologiju po cijenama koje nemaju veze sa zdravom pameti.

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ne palim se na dizele, nego komentiram aute koje normalno HR pučanstvo vozi i može si priuštit. Ti si očito neki "gaser" kad spominješ i uspoređuješ dva potpuno različita svijeta vozila. Nemaš pojma šta sam sve vozio i čime se bavim i kakve sam aute gasio. Nema mi smisla vodit rasprave s tobom, uživaj u svojim jurilicama i pišaj po običnom narodu 

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice