EGR, DPF - biraj sta zelis nakon toliko godina i km
Ako je N47 u pitanju, tamo vole i dizne otići skupa sa HPFP
i karike
EGR, DPF - biraj sta zelis nakon toliko godina i km
Ako je N47 u pitanju, tamo vole i dizne otići skupa sa HPFP
i karike
TO je izraženije kod 16D naspram 18D i 20D
TO je izraženije kod 16D naspram 18D i 20D
Ne, 18d i 16d ista stvar. Svaki nakon 200k počne trošit ulje ... frend mi ima u F30 318d maže mu do 2l na 10k. Do 200k nije gotvo ništa trošio.
jel ima netko iskustva sa sa 116i motorima na bmw 1 2012 god?
jel ima netko iskustva sa sa 116i motorima na bmw 1 2012 god?
1.6 turbo?
Fenice, Sonax proizvodi za ciscenje koze i Gyeon za zastitu.
https://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/5-bmw/508-serie-1/3855-f2x-2011-2015/3954-116i-1-6t/?stage=3067 Znam da pod obavezno staviti Stage 1 u Driver's wish
Inače to je motor u suradnji PSA i BMW-a, u bmw-u poznat pod oznakom N13.
3 najčešća problema i kako ih riješiti
1. Ako motor vibrira, samo trebas očistiti injektore
2. Ako je nemiran rad u leru, opet samo čišćenje klapne gasa
3. Ako je povećanja potrosnja goriva, opet očistiti / zamijeniti MAF
TO je izraženije kod 16D naspram 18D i 20D
Ne, 18d i 16d ista stvar. Svaki nakon 200k počne trošit ulje ... frend mi ima u F30 318d maže mu do 2l na 10k. Do 200k nije gotvo ništa trošio.
Pitaj boga koliko taj F30 ima km u stvarnosti.
Pozdrav,
za Peugeot 308 II, motor 1,6 BlueHDI 120ks bi htio staviti neki aditiv za čišćenje injektora. Koji preporučate?
Prvo, za čišćenje diesel sustava ne treba datacol ili liqui moly, jer postoji Bluechem koji je nešto jeftiniji a jednako efektivan
u Tokić web shopu ima BLUECHEM DIESEL SYSTEM SUPER CLEAN 375ML(klik) za 18e
Datacol je navodno N1, a ja osobno tu i tamo ubacim Lique moly
Hm.. Ja sam uz svoju Mazdu dobio od prodavača/autokuće papir na kojem piše da se ne smiju koristiti ta sredstva za čišćenje.
Koji bi mogao biti razlog?
Mislim da je čak isti motor kao u tom Pegeoutu, 1.6 diesel, 116ks, 2012.g.
Datacol je navodno N1, a ja osobno tu i tamo ubacim Lique moly
Priča kruži, govore i zaposlenici Tokića, da datacolu aditive radi ista tvornica kao i za bluechem, ili sami bluechem. A nije samo to, ja sipam jednom mjesečno na pola rezervoara, to je oko 33L gorive jedan spremnik tog aditiva, a potrošim 3-4 rezervoara goriva mjesečno.. Da sada ne idem u detalje, prvi put kada sam nasuo odklonio je nekakve zvukove za koje mislim da su bili čekičanje dizni na hladno, i od tada to više nisam čuo. Jednom sam zaboravio natočiti i počele su se malo opet čuti, nakon sipanja prestale.
Hm.. Ja sam uz svoju Mazdu dobio od prodavača/autokuće papir na kojem piše da se ne smiju koristiti ta sredstva za čišćenje.
Koji bi mogao biti razlog?
Mislim da je čak isti motor kao u tom Pegeoutu, 1.6 diesel, 116ks, 2012.g.
Kod mene je isto 1.6Hdi, ali starija varijanta sa 16V 2007 godina, 110ks sa stage na 135ks, tako da evo imaš iskustvo iz prve ruke
Ovo isto igra https://amzn.eu/d/gBw7dOb ?
Imam Diesel 1.6 Renault.
Ima i ovo od litru https://amzn.eu/d/ady4LzI
Datacol je navodno N1, a ja osobno tu i tamo ubacim Lique moly
Priča kruži, govore i zaposlenici Tokića, da datacolu aditive radi ista tvornica kao i za bluechem, ili sami bluechem. A nije samo to, ja sipam jednom mjesečno na pola rezervoara, to je oko 33L gorive jedan spremnik tog aditiva, a potrošim 3-4 rezervoara goriva mjesečno.. Da sada ne idem u detalje, prvi put kada sam nasuo odklonio je nekakve zvukove za koje mislim da su bili čekičanje dizni na hladno, i od tada to više nisam čuo. Jednom sam zaboravio natočiti i počele su se malo opet čuti, nakon sipanja prestale.
Hm.. Ja sam uz svoju Mazdu dobio od prodavača/autokuće papir na kojem piše da se ne smiju koristiti ta sredstva za čišćenje.
Koji bi mogao biti razlog?
Mislim da je čak isti motor kao u tom Pegeoutu, 1.6 diesel, 116ks, 2012.g.
Kod mene je isto 1.6Hdi, ali starija varijanta sa 16V 2007 godina, 110ks sa stage na 135ks, tako da evo imaš iskustvo iz prve ruke
Znači jeftinije je u godini dana natočiti 220eur aditiva nego s tvojim rabatom kupiti diznu novu od boscha? + Što je upitno kolko dugo to čekičanje traje, sigurno je i više love ošlo.
Evo za sve kojima dizeli trose 5.5 po gradu.
nije isto dizel od 150-200hp euro 6
i 90hp euro5 (kakve ta ekipa vozi)
TO je izraženije kod 16D naspram 18D i 20D
Ne, 18d i 16d ista stvar. Svaki nakon 200k počne trošit ulje ... frend mi ima u F30 318d maže mu do 2l na 10k. Do 200k nije gotvo ništa trošio.
Pitaj boga koliko taj F30 ima km u stvarnosti.
Ti očito imaš neki veći problem sa razumijevanjem. Ako napišem da svi iz te serije imaju isti problem onda ne moraš se pravit pametan kad to nis.
btw. prvi je vlasnik pa zna koliko ima km. Stvarnih!
Ja nemam nikakav problem. Imao sam dosta doticaja sa tim 18d i 20d motorima i bas nijedan nije trosio ulje.
Seria 1 118d sa 390tkm ne trosi ulje. Ti popravljas te aute?
Niti moja, jesi imao mozda problema sa dpf-om ili egr-om? Pocelo me zajebavati na 2000 obrtaja, trenutno sam na 300 tkm, 118d.
Nikakvi problemi nit na jednom osim lanca.
Radi se o 118d e87
320d F31
520d f10
Ni jedan ne trosi ulje. F31 ima najmanju kilometrazu 290tkm.
Odlicni motori zato mi je cudno da memphis tvrdi da trose ulje....
Pa ja točim aditiv preventivno, očito da nešta radi, a ne da sakrijem nekakav kvar ili nešta..
Bio je auto kod majstora kada sam shvatio da se dizne čuju, sve smo ih izvadili i odnjeli na provjeru, sve su ispravne. Rekao je majstor za provjeru dizni da bi kupovinom novih dobio isključivo tiši rad.... A to ovako sa aditivom dobijem
Pitao sam ga što misli o aditivima za gorivo, poput tog kojeg točim, rekao je da ne zna, ali isto tako da još nije vidio takav tip dizni na 1.6hdi sa 270tis km da su sve potpuno ispravne, a aditiv sipam zadnjih 110tis km koje sam napravio u dvije godine, dakle vjerovatno pomaže.
Za one koji vole matematiku: rezevar je oko 1100km, dakle 110.000km podjeljeno cca.1100km/rezervoar je 100 rezervoara goriva podjeljeno sa oko 4 mjesečno je 25mj, a auto imam oko dvije godine, matematika štima.
Dalje, 25mj*18e je 450e aditiva,to je eto negdje dvije dizne u eurima, a vjerovatno bi sve 4 morao zamijeniti do sad po iskustvu drugih kolega
210k, dvije dizne zamijenjene.
Nikakvi problemi nit na jednom osim lanca.
Radi se o 118d e87
320d F31
520d f10
Ni jedan ne trosi ulje. F31 ima najmanju kilometrazu 290tkm.
Odlicni motori zato mi je cudno da memphis tvrdi da trose ulje....
Ako si u BMW fan club grupi na FB mozes tamo vidjeti te probleme jer nije rijetko da se netko javi s tim problemom. Zapeknu karike i onda trosi ulje, a zapeknu zbog intervala od 25-30tkm promjene ulja
Pa ja točim aditiv preventivno, očito da nešta radi, a ne da sakrijem nekakav kvar ili nešta..
Bio je auto kod majstora kada sam shvatio da se dizne čuju, sve smo ih izvadili i odnjeli na provjeru, sve su ispravne. Rekao je majstor za provjeru dizni da bi kupovinom novih dobio isključivo tiši rad.... A to ovako sa aditivom dobijem
Pitao sam ga što misli o aditivima za gorivo, poput tog kojeg točim, rekao je da ne zna, ali isto tako da još nije vidio takav tip dizni na 1.6hdi sa 270tis km da su sve potpuno ispravne, a aditiv sipam zadnjih 110tis km koje sam napravio u dvije godine, dakle vjerovatno pomaže.
Za one koji vole matematiku: rezevar je oko 1100km, dakle 110.000km podjeljeno cca.1100km/rezervoar je 100 rezervoara goriva podjeljeno sa oko 4 mjesečno je 25mj, a auto imam oko dvije godine, matematika štima.
Dalje, 25mj*18e je 450e aditiva,to je eto negdje dvije dizne u eurima, a vjerovatno bi sve 4 morao zamijeniti do sad po iskustvu drugih kolega
Jesi siguran da se to toči svaki rezervoar?
mislim da iza na Lique Moly piše svakih 3000 ili 5000km na pun rezervoar. Ja obično ubacim na servisu i eventualno još jednom - dvaput između servisa od 10tkm, većinom još jednom tako da u biti bude dva aditiva na 10tkm između servisa
Ja nemam nikakav problem. Imao sam dosta doticaja sa tim 18d i 20d motorima i bas nijedan nije trosio ulje.
Seria 1 118d sa 390tkm ne trosi ulje. Ti popravljas te aute?
Nemaš problem kad nemaš pojma. To kaj si ti imao doticaja ne znači da išta znaš o njima kao i moja baba ili svak druga za volanom. Malo istraži u raspućima interneta ak želiš biti pametan i znat nešto. Radi se o N47 motoru a treba znat da nisu svi 18d N47 kao što ni 20d nije nitko ni spomenuo. To je za tebe već kvantna fizika. Da
Točim svaka 4 rezervoara
Ja nemam nikakav problem. Imao sam dosta doticaja sa tim 18d i 20d motorima i bas nijedan nije trosio ulje.
Seria 1 118d sa 390tkm ne trosi ulje. Ti popravljas te aute?
Nemaš problem kad nemaš pojma. To kaj si ti imao doticaja ne znači da išta znaš o njima kao i moja baba ili svak druga za volanom. Malo istraži u raspućima interneta ak želiš biti pametan i znat nešto. Radi se o N47 motoru a treba znat da nisu svi 18d N47 kao što ni 20d nije nitko ni spomenuo. To je za tebe već kvantna fizika. Da
Neznam zakaj si bezobrazan ali ok ne mislim se spustat na tu razinu.
Ocito je stvar u tome da sam ja imao doticaja sa autima koji su odrzavani kak spada svakih 15tkm a ne sa uvezenim drljama sa 250tkm na intervalima od 30tkm.