Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.111
|
čitano: 13.242.749
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Nuclear_Phoenix kaže...
domac5 kaže...

Ima ko da je skinuo okvir od tablice i zaljepio tablicu dvostranom trakom? Gledam ovako nesto uzet s alija al ne znam kako bi drzalo nakon nekog vremena, poslije pranja, kise, zime..

Smeta mi sto mi je tablica na gepeku i kad zatvaram udara mi metalni okvir po gepeku a i sama tablica unutar okvira ima lufta i to je katastrofa za cut svaki put

Okani se tih aliexpress gluposti, koliko uštediš na traki toliko ćeš platiti kad izgubiš tablicu ;)

 

Samo 3M trake. Ako drži ogledalo od kilu-dvije u kupaoni (toplina, vlaga, promjene temperature...), onda drži i tablice. Zalijepi i povremeno provjeri da li se drži. Samo dobro, dobro očisti obje površine (branik i tablicu).

 E super.. Ima navodno nekakva tekucina s kojom se premaze povrsina pa se traka jos bolje uhvati

8 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Postoji ENC paket 380 kn, 330 se dobije za cestarinu. Znaci 50 kn je uređaj, badava takoreći. Neznam, vidjet cu jos.

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Nuclear_Phoenix kaže...
domac5 kaže...

Ima ko da je skinuo okvir od tablice i zaljepio tablicu dvostranom trakom? Gledam ovako nesto uzet s alija al ne znam kako bi drzalo nakon nekog vremena, poslije pranja, kise, zime..

Smeta mi sto mi je tablica na gepeku i kad zatvaram udara mi metalni okvir po gepeku a i sama tablica unutar okvira ima lufta i to je katastrofa za cut svaki put

Okani se tih aliexpress gluposti, koliko uštediš na traki toliko ćeš platiti kad izgubiš tablicu ;)

 

Samo 3M trake. Ako drži ogledalo od kilu-dvije u kupaoni (toplina, vlaga, promjene temperature...), onda drži i tablice. Zalijepi i povremeno provjeri da li se drži. Samo dobro, dobro očisti obje površine (branik i tablicu).

 Mi kad ljudima maknemo okvir i stavljamo na traku, uvijek malo kapnemo silikona za nedo bog, običan silikon za kartere... Ide bez problema dole tablica sa malo konca za zube.

 

Samo neka ne stavlja montažni kit ili bostik, to znam da su neki radili, slupaju cijeli auto, kak se branik/prtljažnik izobliči, tablica bude u istom obliku izobličena - idalje zaljepljena i neda se skinuti.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
theJurke kaže...

Postoji ENC paket 380 kn, 330 se dobije za cestarinu. Znaci 50 kn je uređaj, badava takoreći. Neznam, vidjet cu jos.

 Ak je 50 kn za to se isplati uzet cak i da 2 puta ides samo, kad prodes pored ovih patnika bez enca kaj sat vremena idu mic po mic prema naplatnima a ti samo prodes pored njih vec si opravdao trosak.. Na kraju goriva ces potrosit u tim kolonama za koliko novaca a o vremenu cekanja da ne govorim

13 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...
theJurke kaže...

Postoji ENC paket 380 kn, 330 se dobije za cestarinu. Znaci 50 kn je uređaj, badava takoreći. Neznam, vidjet cu jos.

 Ak je 50 kn za to se isplati uzet cak i da 2 puta ides samo, kad prodes pored ovih patnika bez enca kaj sat vremena idu mic po mic prema naplatnima a ti samo prodes pored njih vec si opravdao trosak.. Na kraju goriva ces potrosit u tim kolonama za koliko novaca a o vremenu cekanja da ne govorim

a i nije samo to stvar, dobiješ 21,74% popusta kad nadoplaćuješ ENC

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

kad smo kod okvira tablice, na cupri sam imao one minimalisticke, koje se vidaju na rupe postojece i uglavi se tablica u njih, nakon kratkog vremena izgubio tablicu, srecom nasla mi ju policija i sacuvala, pa sam od tad odlucio nikakve kemije vise sa okvirima, samo najobicniji crni pvc, bez natpisa ili ovakav kakav sad imam od ovlastenog

16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

ENC paket 544kn cijena, na računu 555kn. Paket 882kn, na računu 1000kn.

 

Tko će potrošiti toliko cestarine do kraja godine isplati mu ga se uzeti zbog brzine i uglavnom lakšeg prolaska. A onda kad novi sustav dođe dođe i kakav god bude svejedno vam je kad vas ENC nije koštao ništa u ovim paketima, i plus kad to potrošite za svakih 100 uplaćenih kuna dobijete 127 na račun.

http://www.njuskalo.hr/korisnik/VTxCRO
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Zaljepio iza tablice spužvastu traka i više ne lupa kada se zatvara gepek.

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Hacker002, zasto do kraja godine? Pa ENC nema rok trajanja.
Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran - Einstein
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Nema da, ali priča se da taj novi sustav naplate bude išao s 1.1.23, onda se enc više neće koristiti. Iako ja sumnjam da su ovi naši sposobni to provesti u tom roku ali budemo vidjeli

http://www.njuskalo.hr/korisnik/VTxCRO
7 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Hacker002 kaže...

Nema da, ali priča se da taj novi sustav naplate bude išao s 1.1.23, onda se enc više neće koristiti. Iako ja sumnjam da su ovi naši sposobni to provesti u tom roku ali budemo vidjeli

Malo je nerealno očekivati da neće biti nekakvog prijelaznog perioda, ali da, tko zna za što su sve (ne)sposobni u HAC-u.

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Bili u slo na nekom izletu s ekipom, u povratku iskoristio priliku. Sad je miran opet 3 mjeseca što se tiče goriva. 

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kak rijesit zijevanje branika? Kapnut silikona pa ostavit stege prek noci? 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...

Kak rijesit zijevanje branika? Kapnut silikona pa ostavit stege prek noci? 

 nemoj silikonom ako ide drugačije. Ako ikad budeš morao rastavljat nećeš bit sretan. Tu mora biti neki vijak ili kopča (kopča je mogla otpasti kad se netko "naslonio" na parkingu).

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

2 i pol godine točio sam samo premium diesel u CR-V. Žena išla točiti prije par tjedana i kak je škrta, a cijena otišla u nebesa, natočila je obični diesel. Kaže premium ti je porez na budale, logično da ga ti plaćaš.

Tjedan-dva nakon toga upali mi se prvi put info da moram DPF pročistiti. To mi se dogodilo prvi put u skoro dve i pol godine koliko vozim taj auto. 35000 km uglavnom gradske vožnje. Paralelno s time, punac je kod sebe prvi put natočio premium i kaže da mu je auto startniji.

Bit će da je premium stvarno premium?

PSN - darklydexter
14 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema

Ili da diesel nije za "uglavnom gradsku vožnju"? 

Pixel 4A (HTC 10 | HTC 8X :) no more)
Poruka je uređivana zadnji put uto 31.5.2022 12:48 (kratos091).
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ezio kaže...

2 i pol godine točio sam samo premium diesel u CR-V. Žena išla točiti prije par tjedana i kak je škrta, a cijena otišla u nebesa, natočila je obični diesel. Kaže premium ti je porez na budale, logično da ga ti plaćaš.

Tjedan-dva nakon toga upali mi se prvi put info da moram DPF pročistiti. To mi se dogodilo prvi put u skoro dve i pol godine koliko vozim taj auto. 35000 km uglavnom gradske vožnje. Paralelno s time, punac je kod sebe prvi put natočio premium i kaže da mu je auto startniji.

Bit će da je premium stvarno premium?

Ja sam isto na CRV-a, 1.6 iDTEC 88kw (ima i verzija sa 2 turbine, 118kw, ustvari mozda i 2.2 imas ako je starija linija...), 2016, oriđiđi 145tkm, tocim obican dizel odkad je premium u nebesima (samo na Tifonu btw). Dal je slabiji, ne znam...  Svaki put kad imam priliku ga potjeram, kad je skroz ugrijan pokusavam ga drzat na cca 2500 okretaja bio grad, autocesta ili nesto trece (kad je autocesta ili otvorena cesta onda dosta puta odem i do 4k jer mu nist ne skodi...), jos mi se nije upalila DPF lampica (da kucnem od drvo )

 

Ponekad ako ga ne vozim (tj. vecinom stoji, ugasim ga hladnog itd i tak par tjedana za redom) onda znam zapalit i otic na otvorenu cestu i potapat ga (2-3 brzina) i drzat na cca 2500 okretaja nekih 5-10min. Na autocesti sam vecinom na 140-150kmh, 6 brzina i to je negdje 2800-2900 okretaja cca tak da se i tu malo osvjezi. Prakticki svugdje sam trazio sto se tice DPFa/regeneracije i nigdje nisam nasao kak znat kad radi regeneraciju, kod VWa je normala da podigne obrtaje, potrosnju i vent radi na full brzini kad se auto ugasi, no kod ovog nista... Potrosnja je uvijek ista, ne dize obrtaje i ne pali vent kad se auto ugasi, ali glupo mi ga je ugasit ak sam auto zna da radi regeneraciju a ja ko coban ugasim ga i ne znam nista...

Poruka je uređivana zadnji put uto 31.5.2022 12:52 (hahhaajaads).
8 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ezio kaže...

Tjedan-dva nakon toga upali mi se prvi put info da moram DPF pročistiti. To mi se dogodilo prvi put u skoro dve i pol godine koliko vozim taj auto. 35000 km uglavnom gradske vožnje.Bit će da je premium stvarno premium?

Hm. I wonder....

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hahhaajaads kaže...
Ezio kaže...

2 i pol godine točio sam samo premium diesel u CR-V. Žena išla točiti prije par tjedana i kak je škrta, a cijena otišla u nebesa, natočila je obični diesel. Kaže premium ti je porez na budale, logično da ga ti plaćaš.

Tjedan-dva nakon toga upali mi se prvi put info da moram DPF pročistiti. To mi se dogodilo prvi put u skoro dve i pol godine koliko vozim taj auto. 35000 km uglavnom gradske vožnje. Paralelno s time, punac je kod sebe prvi put natočio premium i kaže da mu je auto startniji.

Bit će da je premium stvarno premium?

Ja sam isto na CRV-a, 1.6 iDTEC 88kw (ima i verzija sa 2 turbine, 118kw, ustvari mozda i 2.2 imas ako je starija linija...), 2016, oriđiđi 145tkm, tocim obican dizel odkad je premium u nebesima (samo na Tifonu btw). Dal je slabiji, ne znam...  Svaki put kad imam priliku ga potjeram, kad je skroz ugrijan pokusavam ga drzat na cca 2500 okretaja bio grad, autocesta ili nesto trece (kad je autocesta ili otvorena cesta onda dosta puta odem i do 4k jer mu nist ne skodi...), jos mi se nije upalila DPF lampica (da kucnem od drvo )

 

Ponekad ako ga ne vozim (tj. vecinom stoji, ugasim ga hladnog itd i tak par tjedana za redom) onda znam zapalit i otic na otvorenu cestu i potapat ga (2-3 brzina) i drzat na cca 2500 okretaja nekih 5-10min. Na autocesti sam vecinom na 140-150kmh, 6 brzina i to je negdje 2800-2900 okretaja cca tak da se i tu malo osvjezi. Prakticki svugdje sam trazio sto se tice DPFa/regeneracije i nigdje nisam nasao kak znat kad radi regeneraciju, kod VWa je normala da podigne obrtaje, potrosnju i vent radi na full brzini kad se auto ugasi, no kod ovog nista... Potrosnja je uvijek ista, ne dize obrtaje i ne pali vent kad se auto ugasi, ali glupo mi ga je ugasit ak sam auto zna da radi regeneraciju a ja ko coban ugasim ga i ne znam nista...

 1.6, 118 kw automatik. Mogao bih staviti u S mod pa ručno mijenjati brzine ali nigdje nisam pročitao da moram to raditi, tj dizati okretaje u svrhu pročišćenja.

Dok mi se nije upalilo to upozorenje ja sam bio uvjeren da radi regeneraciju bez da mi dođe ikakva obavijest. Možda i radi , nemam pojma. U uputstvima ne piše ništa o tome da radi regen bez obavijesti. Ovo mi se prvi put upalilo i mislio sam da je otišao DPF. Tad sam zapravo prvi put pogledao u uputstva za DPF i vidio da se ta obavijest odnosi na potrebu za regeneracijom. E sad, da li on inače radi regen bez obavijesti pa je ovo neki ekstremni slučaj kad nije stigao..nemam pojma. Kao što rekoh, u uputama nisam ništa drugo našao.

PSN - darklydexter
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ezio kaže...

Bit će da je premium stvarno premium?

 Ne uzimam nikakvu stranu, no.

Placebo can be a bitch.

Znam, znam, spomenuo si startnost i sve. No, to je sve placebo, trust me, im an expert.

 

Ubi bene, ibi patria.
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ezio kaže...
hahhaajaads kaže...
Ezio kaže...

2 i pol godine točio sam samo premium diesel u CR-V. Žena išla točiti prije par tjedana i kak je škrta, a cijena otišla u nebesa, natočila je obični diesel. Kaže premium ti je porez na budale, logično da ga ti plaćaš.

Tjedan-dva nakon toga upali mi se prvi put info da moram DPF pročistiti. To mi se dogodilo prvi put u skoro dve i pol godine koliko vozim taj auto. 35000 km uglavnom gradske vožnje. Paralelno s time, punac je kod sebe prvi put natočio premium i kaže da mu je auto startniji.

Bit će da je premium stvarno premium?

Ja sam isto na CRV-a, 1.6 iDTEC 88kw (ima i verzija sa 2 turbine, 118kw, ustvari mozda i 2.2 imas ako je starija linija...), 2016, oriđiđi 145tkm, tocim obican dizel odkad je premium u nebesima (samo na Tifonu btw). Dal je slabiji, ne znam...  Svaki put kad imam priliku ga potjeram, kad je skroz ugrijan pokusavam ga drzat na cca 2500 okretaja bio grad, autocesta ili nesto trece (kad je autocesta ili otvorena cesta onda dosta puta odem i do 4k jer mu nist ne skodi...), jos mi se nije upalila DPF lampica (da kucnem od drvo )

 

Ponekad ako ga ne vozim (tj. vecinom stoji, ugasim ga hladnog itd i tak par tjedana za redom) onda znam zapalit i otic na otvorenu cestu i potapat ga (2-3 brzina) i drzat na cca 2500 okretaja nekih 5-10min. Na autocesti sam vecinom na 140-150kmh, 6 brzina i to je negdje 2800-2900 okretaja cca tak da se i tu malo osvjezi. Prakticki svugdje sam trazio sto se tice DPFa/regeneracije i nigdje nisam nasao kak znat kad radi regeneraciju, kod VWa je normala da podigne obrtaje, potrosnju i vent radi na full brzini kad se auto ugasi, no kod ovog nista... Potrosnja je uvijek ista, ne dize obrtaje i ne pali vent kad se auto ugasi, ali glupo mi ga je ugasit ak sam auto zna da radi regeneraciju a ja ko coban ugasim ga i ne znam nista...

 1.6, 118 kw automatik. Mogao bih staviti u S mod pa ručno mijenjati brzine ali nigdje nisam pročitao da moram to raditi, tj dizati okretaje u svrhu pročišćenja.

Dok mi se nije upalilo to upozorenje ja sam bio uvjeren da radi regeneraciju bez da mi dođe ikakva obavijest. Možda i radi , nemam pojma. U uputstvima ne piše ništa o tome da radi regen bez obavijesti. Ovo mi se prvi put upalilo i mislio sam da je otišao DPF. Tad sam zapravo prvi put pogledao u uputstva za DPF i vidio da se ta obavijest odnosi na potrebu za regeneracijom. E sad, da li on inače radi regen bez obavijesti pa je ovo neki ekstremni slučaj kad nije stigao..nemam pojma. Kao što rekoh, u uputama nisam ništa drugo našao.

 Opet ne znam tocno ali na VAG grupaciji se DPF lampica tek upali kad je DPF pri izdisaju, ovaj 100% radi regeneraciju bez da upali DPF lampicu (ajmo rec svakih cca 500km). Inace poznato je da tokom regeneraciju da se auto mora vozit na nesto visim okretajima, ali otprilike 2500 i to nekih 10-15min. Vidis sad sam se sjetio da sam Ruting zaboravio pitat kad sam tamo bio kak znat kad radi regeneraciju, jer su mi taman rekli da ima nekakav software update za DPF i da ce mi nekad dat termin, iako nekak sumnjam da cu otic na to jer nemam problema sa njim trenutno...

Ali opet, moja preporuka je da ako auto non stop radi gradske voznje, bar ako je ugrijan onda ga stavi u S mod pa nek ga salta na 2500-3000 okretaja i skrati mjenjanje ulja sa tipa 15tkm na 10tkm (i manje ako mozes zbog cescih regeneracija).

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hahhaajaads kaže...

 Opet ne znam tocno ali na VAG grupaciji se DPF lampica tek upali kad je DPF pri izdisaju, ovaj 100% radi regeneraciju bez da upali DPF lampicu (ajmo rec svakih cca 500km). Inace poznato je da tokom regeneraciju da se auto mora vozit na nesto visim okretajima, ali otprilike 2500 i to nekih 10-15min. Vidis sad sam se sjetio da sam Ruting zaboravio pitat kad sam tamo bio kak znat kad radi regeneraciju, jer su mi taman rekli da ima nekakav software update za DPF i da ce mi nekad dat termin, iako nekak sumnjam da cu otic na to jer nemam problema sa njim trenutno...

Ali opet, moja preporuka je da ako auto non stop radi gradske voznje, bar ako je ugrijan onda ga stavi u S mod pa nek ga salta na 2500-3000 okretaja i skrati mjenjanje ulja sa tipa 15tkm na 10tkm (i manje ako mozes zbog cescih regeneracija).

OK, nije nonstop i samo 100% gradska vožnja. Odem jednom mjesečno ili dva put mjesečno ZG -Rijeka ili ZG-Vukovar. Ode se tu i tamo u Ikeu preko obilaznice. 

Vidi iz uputstva:

 

 

PSN - darklydexter
Poruka je uređivana zadnji put uto 31.5.2022 15:19 (Ezio).
11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kako regeneraciju radi Renaultov motor 1,5 dci, navodno ima 5. dizu za brizganje gorive u ispuh.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
pukycro kaže...

Kako regeneraciju radi Renaultov motor 1,5 dci, navodno ima 5. dizu za brizganje gorive u ispuh.

Tako je i dodatno ubacuje malu količinu goriva nakon "glavnog" izgaranja i na taj način povećava temp ispušnih plinova i čisti ostatke u dpfu... Navodno na taj način nije potrebno na silu čistiti dpf (vožnja 15 min iznad 3k okretaja), to je uvedeno nakon euro 5, prijašnji modeli su imali dpf lampicu... Kod tog sistema treba paziti na ulje, navodno se razrijedi nakon nekog vremena iako ja još nisam vidio da je itko imao problema zbog toga, veću kontaminaciju imaju oni koji značajno povećaju količinu ubrizganog goriva prilikom čišćenja 

Poruka je uređivana zadnji put uto 31.5.2022 17:12 (Genoxxx).
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ezio kaže...
hahhaajaads kaže...

 Opet ne znam tocno ali na VAG grupaciji se DPF lampica tek upali kad je DPF pri izdisaju, ovaj 100% radi regeneraciju bez da upali DPF lampicu (ajmo rec svakih cca 500km). Inace poznato je da tokom regeneraciju da se auto mora vozit na nesto visim okretajima, ali otprilike 2500 i to nekih 10-15min. Vidis sad sam se sjetio da sam Ruting zaboravio pitat kad sam tamo bio kak znat kad radi regeneraciju, jer su mi taman rekli da ima nekakav software update za DPF i da ce mi nekad dat termin, iako nekak sumnjam da cu otic na to jer nemam problema sa njim trenutno...

Ali opet, moja preporuka je da ako auto non stop radi gradske voznje, bar ako je ugrijan onda ga stavi u S mod pa nek ga salta na 2500-3000 okretaja i skrati mjenjanje ulja sa tipa 15tkm na 10tkm (i manje ako mozes zbog cescih regeneracija).

OK, nije nonstop i samo 100% gradska vožnja. Odem jednom mjesečno ili dva put mjesečno ZG -Rijeka ili ZG-Vukovar. Ode se tu i tamo u Ikeu preko obilaznice. 

Vidi iz uputstva:

 

 

Znaci po tome, dok se ne upali ova prva lampica on nikad nit ne napravi regeneraciju DPFa ? Ako je tako onda ok, ali stvarno sam mislio da radi na principu kao i kod ostalih modela auta.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hahhaajaads kaže...
Ezio kaže...
hahhaajaads kaže...

 Opet ne znam tocno ali na VAG grupaciji se DPF lampica tek upali kad je DPF pri izdisaju, ovaj 100% radi regeneraciju bez da upali DPF lampicu (ajmo rec svakih cca 500km). Inace poznato je da tokom regeneraciju da se auto mora vozit na nesto visim okretajima, ali otprilike 2500 i to nekih 10-15min. Vidis sad sam se sjetio da sam Ruting zaboravio pitat kad sam tamo bio kak znat kad radi regeneraciju, jer su mi taman rekli da ima nekakav software update za DPF i da ce mi nekad dat termin, iako nekak sumnjam da cu otic na to jer nemam problema sa njim trenutno...

Ali opet, moja preporuka je da ako auto non stop radi gradske voznje, bar ako je ugrijan onda ga stavi u S mod pa nek ga salta na 2500-3000 okretaja i skrati mjenjanje ulja sa tipa 15tkm na 10tkm (i manje ako mozes zbog cescih regeneracija).

OK, nije nonstop i samo 100% gradska vožnja. Odem jednom mjesečno ili dva put mjesečno ZG -Rijeka ili ZG-Vukovar. Ode se tu i tamo u Ikeu preko obilaznice. 

Vidi iz uputstva:

 

 

Znaci po tome, dok se ne upali ova prva lampica on nikad nit ne napravi regeneraciju DPFa ? Ako je tako onda ok, ali stvarno sam mislio da radi na principu kao i kod ostalih modela auta.

 Ne baš, postoje dvije regeneracije, aktivna i pasivna... Aktivna se događa kad motor regenerira dpf sa ubacivanjem više goriva dok se pasivna radi cijelo vrijeme a jedino uvijet je da dpf bude zagrijan na cca 250 stupnjeva, dakle najčešći scenarij je kad auto vozi po autoputu na stabilnoj brzini uz stabilnu temperaturu ispušnih plinova dok kod gradske vožnje sa puno stani kreni auto ne može održati kontinuitet i zbog toga se začepi filter

 

Tu je i prisilna regeneracija koju je moguće pokrenuti sa dijagnostikom ali kad do toga dođeš obično je vrijeme za novi dpf

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

R.I.P. CD009, i naravno vlasnikov novčanik kad se ovo složi.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Gospodo forumaši,

imam pitanje.

Kolega kupio bmw 530xd 2018 karavanche, 120tkm na satu, uredno servisiran u BMWu. Napravili prije kupnje testnu vožnju od 11.5km od toga 7 na autocesti i autić bio ko bombon. To je bilo pred 4 tjedna. Pošto je kolega stranac, potrajalo dok je sredio kredit, pa onda registaracija itd. Pred 2 i pol tjedna otišli pokupiti auto, naravno nakon posla i kasno i na povratku zove kolega da auto čudno vibrira kad pređe 80 km/h. Sad naravno nema povratka i kreće obilazak servisa.

Znači auto vibrirao kad pređe 80 i do 150-160 i naravno kad kočiš. Promijenio diskove (iako su mijenjani prije 4tkm), balansirao kotače i sad auto vibrira puno manje i vibrira samo između 120 i 140. Kod kočenja nema vibracija. Ni jedan kotač nije posebno vruć na dodir. Diskovi se ravnomjerno troše.

E da, prije kupovine je odrađen famozni TÜV i nije ništa nađeno. Gume se troše ravnomjerno.

Ja ga danas opet vozio i autić vibrira na 120-140.

Auto u vožnji ne vuče ni na jednu stranu. Na volanu se ne osjete nikakve vibracije.

I pitanje za vas ovdje, ima tko ideju što može biti.

Poruka je uređivana zadnji put uto 31.5.2022 22:03 (mali od foruma).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Meni se to dešavalo kad sam kupio auto sa kineskim tristar gumama. Konklava iznutra se odljepila... Izvana gume kao nove.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Znači balansiranje ne pomaže?

 

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice