Ima dvije cijevi i obe su čiste kao suza
Ima dvije cijevi i obe su čiste kao suza
sta vi jos idete na eko test?
Po mom iskustvu ne znače baš previše, koristio sam od datacol za čišćenje injektora/dizni na diesel autu i po dijagnostici nešto malo ih je pročistio... Doduše nisu baš bili začepljeni već je malo slabiji protok goriva bio
Radije ju odvezi na čišćenje kartera i na dijagnostiku pa da vidiš kakve su dizne... Aditivi imaju značajan efekt ako se koriste od početka, primjerice oni za čišćenje motora kod izmjene ulja a kad ti uliješ prvi nakon 120k km nećeš imati neki efekt
Frend je skoro začepljene dizne i CR pumpu kompletno očistio sa 5mj korištenja liqui moly super diesel additive pri svakom tanku.
Tih 50€ koliko je dao za taj aditiv mu je bilo daleko jeftinije nego nove/rabljene dizne. Do danas nema apsolutni nikakvih problema sa autom kao ni na tehničkom pregledu
edit: u tokicu i sl ducanima su sa popustom oko 25-30kn
To je nesto kao DataFuel?
Liqui Moly 5128 od 300ml https://www.ebay.de/itm/184629684399?var=0&mkevt=1&mkcid=1&toolid=20006&mkrid=707-53477-19255-0&campid=5337594511&customid=SLtGplLcSI1mWwZsgWHZw.
Kod mene je bas pomogao sto se tice motora. Autic je an 185tkm palio na -10 na prvu i radio kao nov.
Zna li netko Slovensku stranicu za provjeru osigiuranja vozila? (kao što ima https://huo.hr/hr/provjera-osiguranja )
Evo stari "gnojf" sa 675 000 km na satu. Naravno 1.9 tdi, bez egr-a.
pff, amateri, Punto 1.9 JTD, ne dimi, ne lupa, utegnut, toči vozi
ni jedan ni drugi ne zadovoljavaju niti euro 1 normu..
To je možda slučaj na onoj lažnoj cijevi na audijevim autima koja služi za pre*eravanje
ili kao na s6 koji je dizel i proizvodi v8 zvuk sa unutarnjih zvučnika sramota je blag izraz
To je možda slučaj na onoj lažnoj cijevi na audijevim autima koja služi za pre*eravanje
ili kao na s6 koji je dizel i proizvodi v8 zvuk sa unutarnjih zvučnika sramota je blag izraz
Sta je da je, ovo je facepalm al ono... Ne kuzim poantu toga... Ljudskoj gluposti nema granica...
Sta je da je, ovo je facepalm al ono... Ne kuzim poantu toga... Ljudskoj gluposti nema granica...
Jedno vrijeme su tvrdili da je to zbog čišćenja dpf-a, to jest regeneracije... Kao logika je bila da se izlaz auspuha toliko zagrije prilikom regeneracije da postoji mogućnost topljenja branika, jeftinije je staviti plastičnu imitaciju izlaza nego dodatnu zaštitu branika
A objašnjenje za jednu pravu i jednu fejk cijev nisam nigdje našao niti vidim neku logiku iza toga
Ma to se mijenja izlaz dima iz auspuha, malo na jednu cijev, malo na drugu, da jedna uvijek bude čista kao suza, kako je kolega gore naveo.
To je nesto kao DataFuel?
Daleko jeftiniji (od 25-40 kn se da naći) i proizvod renomiranog međunarodno poznatog i priznatog proizvođača.
Gledam sad u CIAK/Pevecu je sada MP cijena 49kn - https://webshop.ciak-auto.hr/products/liqui-moly-aditiv-super-diesel-250-ml https://pevex.hr/liqui-moly-aditiv-za-diesel-gorivo-250-ml-012974.html
Kad već pričate o tim aditivima, da li ima ikakve realne, mjerljive razlike između "običnog" i onog boljeg class dizela na Petrolu i Croduxu ili dođe na isto točiti obični dizel i na pun tank uliti taj aditiv? Obje pumpe gdje točim su relativno nove (izgrađene u zadnjih 5-10 godina), poprilično prometne i tankovi se svako malo prazne/pune.
Kad već pričate o tim aditivima, da li ima ikakve realne, mjerljive razlike između "običnog" i onog boljeg class dizela na Petrolu i Croduxu ili dođe na isto točiti obični dizel i na pun tank uliti taj aditiv? Obje pumpe gdje točim su relativno nove (izgrađene u zadnjih 5-10 godina), poprilično prometne i tankovi se svako malo prazne/pune.
Iskreno osjećam se poprilično glupo što uvijek točim "plus, class" i slična skuplja sranja, jer sve manje vjerujem u neku razliku.
Eto u svoj novi auto nisam ništa osim skupljeg goriva do sad točio, tako da s tim nemam što usporediti.
Razlog zašto to radim...dok sam prije vozio benzince, svi redom bili oko 2000.g., znači stariji auti, razlika između 95ice i skupljeg benzina je bila očita, auti su uglađenije radili, dok sa 95icom na pojedinim pumpama auti su znali štucati, pogotovo kod kretanja.
I nije bilo razlike, od 1.4, pa do 3.2 motora, ista stvar ... s tim da je naravno na većoj kubikaži razlika "uglađenosti" rada motora je bila lakša za primijetiti.
K tome i potrošnja je manja bila.
Jesu li i danas takve razlike? Koliko utječe da dugotrajnost motora, pogotovo na nove turbake ... neznam.
Nije novi turbak, nego dobra stara Mazda 6 2.0 CD.
Za benzin znam, to je sigurno točno, stare krame tipa Peugeot 105, Renault 5 i slično su bolje/mirnije radili na "premium" benzinu.
Kad već pričate o tim aditivima, da li ima ikakve realne, mjerljive razlike između "običnog" i onog boljeg class dizela na Petrolu i Croduxu ili dođe na isto točiti obični dizel i na pun tank uliti taj aditiv? Obje pumpe gdje točim su relativno nove (izgrađene u zadnjih 5-10 godina), poprilično prometne i tankovi se svako malo prazne/pune.
Nikakva razlika bitna da opravda razliku u cijeni.
Motori su rađeni i prilagođeni standardu, istom po kojem su euro goriva proizvedena.
"premium" goriva su zmijsko ulje
Premium dizel mi nema nikakve logike za točit u auto koji ima normalu snagu, ako se normalno vozi, redovito malo propuše na većim okretajima i mijenja filter goriva barem jednom u 50k km.
100-oktanski benzin za aute sa motorima visoke kompresije. Za motocikle obavezno ipak se oni vrte na 16k rpm i na 1L imaju 150 ks.
A priče da tu neka 15 godina stara corsa sa 80ks mirnije radi na premium benzinu je čisti placebo ili nešto drugo nevalja sa autom. 90%+ benzinskih auta u hrvatskom voznom parku nema nikakve koristi od premium benzina.
Premium gorivo ima više aditiva za čišćenje. Kolegi klipnjača probila blok motora na 1.9TDI-u. Koliko sada koštaju polovni motori?
Na Autostanić imaju rabljeni motori u ponudi pa provjeri tamo okvirno cijene. Iako je dosta onih kod kojih ih moraš kontaktirati za cijenu. Na Ebay-u iz DE su mi izbacili uglavnom između 1000-3000 €.
Inače, jedna prigodna:
Kad već pričate o tim aditivima, da li ima ikakve realne, mjerljive razlike između "običnog" i onog boljeg class dizela na Petrolu i Croduxu ili dođe na isto točiti obični dizel i na pun tank uliti taj aditiv? Obje pumpe gdje točim su relativno nove (izgrađene u zadnjih 5-10 godina), poprilično prometne i tankovi se svako malo prazne/pune.
Imam 1.6HDi motor, točim gdje stignem..Class goriva točim povremeno i nikakve probleme nisam primjetio.
Razlika između pojedinih pumpi može biti i 80ak km ali na istoj pumpi između dizela i class dizela nema razlike nikakve
Aditiv koristim 1-2 put godišnje
Razlika između premium i običnih goriva je u aditivima, u dizele je pametnije točiti premium zbog boljeg podmazivanja pumpe i stvara se manje taloga u motoru dok u benzince je više manje svejedno
Netočno, toči u DI benzince svakakvo smeće i nećeš se usrećiti.
Netočno, toči u DI benzince svakakvo smeće i nećeš se usrećiti.
Kod nas je benzin e5 koji je i više nego odgovarajući za direktne benzince a i nigdje nisam vidio e10 benzin kod nas na pumpama, običan benzin je dovoljno čist da motor radi kako treba, po mom iskustvu... Ako nećeš mijenjati svjećice svakih cca 60k km i ako ti je šipka za ulje crna kao u dizela onda ti neće pomoći premium gorivo
Premium gorivo ima više aditiva za čišćenje. Kolegi klipnjača probila blok motora na 1.9TDI-u. Koliko sada koštaju polovni motori?
Birtić auto otpad. Ništa drugo.