Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.010
|
čitano: 16.486.780
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Također dobar dio auta koji su mi prošli kroz ruke iz Austrije kupljeni za preprodaju od toga većinom kia, hyundai, fiesta itd. pa čak i dosta noviji stari 3-4 godine su imali poprilično tragova površinske ruzine, soli itd. tako da i to nebi bilo loše bacit pogled na auto kakvo je podvozoje, motorni dio itd...

14 godina
online
Auti - ultimativna tema

e opet ja s tehnickim.

 

trenutno je momo volan na autu. 

 

bez aribaga. sad me punac uplasio da s tim ne mogu na tehnicki i da moram staviti orginal. imam i njega spremnog. ali sam mislio nakon tehnickog ga postaviti.

 

jel prolazim s momo volanom? truba normalno radi. jedino nema airbag

16 godina
moderator
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ako nije atestirano, ne prolazi.

“The saddest aspect of life right now is that science gathers knowledge faster than society gathers wisdom.” - Isaac Asimov
14 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema

Nije.

 

Znaci moram prvo promijeniti. Hvala

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ona crvena 159 od kolege s foruma što smo išli u zg uzeti unazad par mjeseci me svako malo iznenadi. Doslovno se dimilo iz haube. R.i.p.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
Poruka je uređivana zadnji put sri 13.4.2022 22:54 (ramzocro-HCR).
14 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema

Alternator?

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ramzocro-HCR kaže...

Ona crvena 159 od kolege s foruma što smo išli u zg uzeti unazad par mjeseci me svako malo iznenadi. Doslovno se dimilo iz haube. R.i.p.

 dobro dok nije remenica...frendu u 4-5 god 2x otisla, prvi put je imao srece da nije bilo drugih sranja, ali sad nedavno mu remen otisao pod zupcasti i mjau

15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

montaza gotova

 

Izmjene
-----------------
H&R spacers front + back 20mm
2 X PERRIN Trunk Handle
2 X Subaru Trunk Hook
Rezaw Plast Trunk liner
Titanium brake pad shims Front + Rear calipers
Auto Mirror Folding Module
Course Direct Fit Magnetic Phone Mount
Storage Box Fuse Box Lid Cover
Car Seat Organiser for Front and Back Seats
CupHolderHero fits Subaru WRX STI
Koso Oil temp display + temp sensor
Whiteline Gearbox Positive Shift Kit
KARTBOY Short Shifter & Bushing Combo
Torque Solution Solid Shifter Linkage U-Joint
PERRIN Differential Lockdown Kit
STi CRYSTAL RED 4th light * Fog light
GetaDomTune Cylinder 4 Chamber Cooling System
Cusco Brake Cylinder Stopper
PERRIN Transmission Mount
Eibach Pro-Kit Lowering springs
Perrin Red Pitch Stop Mount
Perrin Pitch Stop Brace
Invidia Q300-TI Titanium Exhaust


Felge
------------------
OEM Subaru WRX STI Factory 19-Inch Aluminum-Alloy Wheels in Black
OEM Subaru WRX STI Factory 18-Inch Aluminum-Alloy Wheels in Gold

 

Gume
------------------
Pirelli P Zero Nero GT 245/35 ZR 19
Goodyear UltraGrip 235/40 R18


Nije montirano
------------------
rallyflapZ Front and Rear Mud Flaps STI logo in red
STi CRYSTAL RED 4th light - Break light

Ne slušaj nikoga, ostani svoj
Poruka je uređivana zadnji put pet 15.4.2022 19:28 (Robert_84).
14 godina
online
Auti - ultimativna tema

htio bi izvaditi plin iz auta. ipak ce to biti weekend auto.

 

imate preporuku za nekoga zg/vg/sisak?

 

i kako se krecu cijene vadenja. negdje sam nasao komentar na netu da je skoro isto kao i ugradnja...

14 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
zeryx kaže...

htio bi izvaditi plin iz auta. ipak ce to biti weekend auto.

 

imate preporuku za nekoga zg/vg/sisak?

 

i kako se krecu cijene vadenja. negdje sam nasao komentar na netu da je skoro isto kao i ugradnja...

 Mene isto zanima.
Ne znam jel treba nešto posebno za atest (da to vađenje plina odrađuje neki poseban majstor za to ili može bilotko), što sve treba od papira i tako.
Kupio sam Hondu Civic Type R, EP3 model sa plinom (čovjek ga je koristio za daily vožnju, pa je ugradio plin prije 10god) i sad si razmišljam kako bi bilo super da ga izvadim, jer ga planiram voziti na stazi ove godine.

Baš su mi prošli tjedan došli neki dijelovi i gume.
S obzirom da je kolega sa STI-jem počeo objavljivati p*rnjavu, evo i od mene malo. 

Unazad par mjeseci:

-cijeli komplet kočnica (ATE standard)
-poštelani ventili
-pofarban prednji branik, čeljusti, ručice brisača i cijeli auto ispoliran
-postavljene LED žarulje na kratka svjetla i unutrašnjost

-priprema za stazu: RBF 600 ulje za kočnice, HEL pletena crijeva kočnica, Tegiwa rack-raiser i roll-center correction produžene kugle, zamijenjen antifriz i filter goriva

-gume Toyo R888R 225/45 R17 (još ih nisam postavio, jer bih htio u kompletu sa optikom sve napraviti)


Auto je spušten na Eibach sportline ABP oprugama, pa sam iz tog razloga stavljao rack-raiser i produžene kugle da bude malo življi na volanu.
Još mi je ostalo promijeniti amortizere, pa se dvoumim dali odmah otići na nekakve gewinde ili samo staviti Kayaba amortizere i bok (slobodno dajte svoje mišljenje, jer mi je glava puna ideja).
Također bih srednji dio auspuha zamijenio sa nešto većim promjerom (cca 60mm da se dobije malo dublji zvuk na ispuhu, a opet nebih htio pretjerati da ne bude kao prosječna Honda ).

Watercooled CPU. Pošalji PP, ako te nešto zanima.
Poruka je uređivana zadnji put sub 16.4.2022 13:49 (dombak1608).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
luka94 kaže...

S obzirom na trenutno ugl. negativne teme oko svega što se dešava u svijetu i na rast cijena goriva evo nešto malo više "light hearted". 

 

Nakon knap 3 godine silnog korištenja Kärchera K5 izgleda da su se brtvice unutar vario mlaznice od kamenca i svega stvrdle, jedva je moguće stavit i skinit ju sa samog pištolja pa sam se odlučio riskirat 120kn i naručit sa AliExpressa Bearforce Quick Connect nozzle.

Nisam iskreno imao neka ogromna očekivanje i bio sam malo zabrinut da bi mogla imat negativan utjecaj na sam stroj/pumpu, no kad je stiglo jako jako ugodno iznenađenje, kao prvo fitment same mlaznice je okej, ima malo lufta lijevo-desno ali to nije nikakav problem, može se staviti i skinuti bez ikakvih problema, kao drugo rad samog stroja, primjetio sam da sa tom mlaznicom sam stroj radi pri manjem opterećenju (tiši je) iako je pritisak koji izlazi jednak ili čak malo jači

Sve u svemu super stvar za oprat auto, ako si netko od vas hoće zamjenit mlaznicu na visokotlačnom, topla preporuka za ovaj, imaju adapteri za lavor, nilfisk, bosch i većinu ostale ekipe. 

 

 

 

Na tvoju preporuku nabavio za svog Karchera i super sam zadovoljan. Vrlo čvrsto i kvalitetno napravljeno, 5 različitih nastavaka za različite kuteve bacanja mlaza koji se lako mjenjaju a cijena po meni odlična. Isto ima malo lufta ali nebitno, ne osjeti se kod rada.

Također preporuka i od mene.

Some people are like clouds. When they disappear, it’s a beautiful day.
14 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
dombak1608 kaže...
zeryx kaže...

htio bi izvaditi plin iz auta. ipak ce to biti weekend auto.

 

imate preporuku za nekoga zg/vg/sisak?

 

i kako se krecu cijene vadenja. negdje sam nasao komentar na netu da je skoro isto kao i ugradnja...

 Mene isto zanima.
Ne znam jel treba nešto posebno za atest (da to vađenje plina odrađuje neki poseban majstor za to ili može bilotko), što sve treba od papira i tako.
Kupio sam Hondu Civic Type R, EP3 model sa plinom (čovjek ga je koristio za daily vožnju, pa je ugradio plin prije 10god) i sad si razmišljam kako bi bilo super da ga izvadim, jer ga planiram voziti na stazi ove godine.

Baš su mi prošli tjedan došli neki dijelovi i gume.
S obzirom da je kolega sa STI-jem počeo objavljivati p*rnjavu, evo i od mene malo. 

Unazad par mjeseci:

-cijeli komplet kočnica (ATE standard)
-poštelani ventili
-pofarban prednji branik, čeljusti, ručice brisača i cijeli auto ispoliran
-postavljene LED žarulje na kratka svjetla i unutrašnjost

-priprema za stazu: RBF 600 ulje za kočnice, HEL pletena crijeva kočnica, Tegiwa rack-raiser i roll-center correction produžene kugle, zamijenjen antifriz i filter goriva

-gume Toyo R888R 225/45 R17 (još ih nisam postavio, jer bih htio u kompletu sa optikom sve napraviti)


Auto je spušten na Eibach sportline ABP oprugama, pa sam iz tog razloga stavljao rack-raiser i produžene kugle da bude malo življi na volanu.
Još mi je ostalo promijeniti amortizere, pa se dvoumim dali odmah otići na nekakve gewinde ili samo staviti Kayaba amortizere i bok (slobodno dajte svoje mišljenje, jer mi je glava puna ideja).
Također bih srednji dio auspuha zamijenio sa nešto većim promjerom (cca 60mm da se dobije malo dublji zvuk na ispuhu, a opet nebih htio pretjerati da ne bude kao prosječna Honda ).

 Na tehničkom mi je rekao da oni isti koji ga ugraduju, moraju ga i skinuti. Tj mozes i sam ali ti obavezno treba njihova potvrda/račun.

 I s tim ides na atest. Atest je cijelog auta a ne samo plina. Tako da pripazi sta ces imati serijski gore. Jer ce te zezati. 

10 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Gdje nabaviti homologacijski list za kuku? Kupili smo ju polovni, ali nema papire. Pločica na kuki postoji, broj je e11 00-3891, radi se o Thule kuki za Mazdu 6, 2005, type n. 3792, part n. 

G?5A V3 920B.

12 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Ja sam prije par godina skidao plin s auta.

Poprilično jednostavno, Autoplin Cepelin, skinuli, dali račun i potvrdu da je sve odrađeno kako treba, to sam odnio na stanicu za tehnički (iz nekog razloga od njih 7 u okolici, jedino u Dugom Selu ili Velikoj Gorici sam to mogao odraditi, pretpostavljam da se sad može na više njih?? .. ugl. to treba provjeriti na najbližoj STP), platio atest (mislim 400 kn) i novu prometnu, proces od jednog dana.

14 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema

koliko si platio vadenje plina?

 

i prodao bi instalaciju i bocu od plina. koliko to moze vrijediti?

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Po meni najbolja generacija R-a. Mačka mi je ostavila mrtvog miša na ukrasnom motornom poklopcu, kakav savjet da spriječim petljanje po motornom prostoru jer je vrlo moguće da će sljedeća žrtva biti ona ako je remen uhvati, a taman s te strane ulazi koliko sam primijetio. Bez trovanja i sl. sranja, psa imam ali nije baš efektivan

Poruka je uređivana zadnji put sub 16.4.2022 23:13 (ivanzu).
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

vrlo rado bi pogledao sve slikice ove 2 pile, al ovaj forum mi ide na jetra kod loadiranja slike, pa svaku treba izmedu 5 i 20s da loadira, pa nemam onda volje ni zivaca pocekat...

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

vrlo rado bi pogledao sve slikice ove 2 pile, al ovaj forum mi ide na jetra kod loadiranja slike, pa svaku treba izmedu 5 i 20s da loadira, pa nemam onda volje ni zivaca pocekat...

 meni loada u 2-3 sekunde maksimalno svaku sliku, tak da možda je do tvog kompa

15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

neznam, gdje god drugdje otvaram slike, puno vece rezolucije mi loada odmah, a ovdje uvijek ful sporo otvara...

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
dombak1608 kaže...
zeryx kaže...

htio bi izvaditi plin iz auta. ipak ce to biti weekend auto.

 

imate preporuku za nekoga zg/vg/sisak?

 

i kako se krecu cijene vadenja. negdje sam nasao komentar na netu da je skoro isto kao i ugradnja...

 Mene isto zanima.
Ne znam jel treba nešto posebno za atest (da to vađenje plina odrađuje neki poseban majstor za to ili može bilotko), što sve treba od papira i tako.
Kupio sam Hondu Civic Type R, EP3 model sa plinom (čovjek ga je koristio za daily vožnju, pa je ugradio plin prije 10god) i sad si razmišljam kako bi bilo super da ga izvadim, jer ga planiram voziti na stazi ove godine.

Baš su mi prošli tjedan došli neki dijelovi i gume.
S obzirom da je kolega sa STI-jem počeo objavljivati p*rnjavu, evo i od mene malo. 

Unazad par mjeseci:

-cijeli komplet kočnica (ATE standard)
-poštelani ventili
-pofarban prednji branik, čeljusti, ručice brisača i cijeli auto ispoliran
-postavljene LED žarulje na kratka svjetla i unutrašnjost

-priprema za stazu: RBF 600 ulje za kočnice, HEL pletena crijeva kočnica, Tegiwa rack-raiser i roll-center correction produžene kugle, zamijenjen antifriz i filter goriva

-gume Toyo R888R 225/45 R17 (još ih nisam postavio, jer bih htio u kompletu sa optikom sve napraviti)


Auto je spušten na Eibach sportline ABP oprugama, pa sam iz tog razloga stavljao rack-raiser i produžene kugle da bude malo življi na volanu.
Još mi je ostalo promijeniti amortizere, pa se dvoumim dali odmah otići na nekakve gewinde ili samo staviti Kayaba amortizere i bok (slobodno dajte svoje mišljenje, jer mi je glava puna ideja).
Također bih srednji dio auspuha zamijenio sa nešto većim promjerom (cca 60mm da se dobije malo dublji zvuk na ispuhu, a opet nebih htio pretjerati da ne bude kao prosječna Honda ).

volim vidjet auta koja su sa stilom i smislom uredena... na nasim prostorima.

 

da nije seljo tuning i da nije Opel, ne znam zasto no svi su na youtube kanalima na balkanu opsjednuti sa Opelom... 

Ne slušaj nikoga, ostani svoj
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ne znam kakve ti tuning kanale na balkanu pratiš ali na balkanu ljudi nisu opsjednuti Opelom, jedini popularni kanal na balkanu za koji znam da je imao Opela je onaj DragonGarage. Kod nas je većinom opsjednutost VW, a ako nije VW onda je nešto Japansko ili BMW, sve ostalo je manjina.

Poruka je uređivana zadnji put ned 17.4.2022 13:27 (ivanzu).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Ne znam kakve ti tuning kanale na balkanu pratiš ali na balkanu ljudi nisu opsjednuti Opelom, jedini popularni kanal na balkanu za koji znam da je imao Opela je onaj DragonGarage. Kod nas je većinom opsjednutost VW, a ako nije VW onda je nešto Japansko ili BMW, sve ostalo je manjina.

 da upravu si, ja u biti imam samo dva kanala auto analiza i taj dragon garage, doduse i sam sam otisao u smijeru sti radi toga kanala, no na tom kanalu je uglavnom tuning kakav meni nije ok... montiranje svega i svacega ako je jeftino. i sve na isti kalup.

 

druge kanale ne pratim.

 

Onaj Adri ima dobar sadrzaj al je lik toliko iritantan za slusanje da ga ne mogu slusat.

Ne slušaj nikoga, ostani svoj
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Robert_84 kaže...
ivanzu kaže...

Ne znam kakve ti tuning kanale na balkanu pratiš ali na balkanu ljudi nisu opsjednuti Opelom, jedini popularni kanal na balkanu za koji znam da je imao Opela je onaj DragonGarage. Kod nas je većinom opsjednutost VW, a ako nije VW onda je nešto Japansko ili BMW, sve ostalo je manjina.

 da upravu si, ja u biti imam samo dva kanala auto analiza i taj dragon garage, doduse i sam sam otisao u smijeru sti radi toga kanala, no na tom kanalu je uglavnom tuning kakav meni nije ok... montiranje svega i svacega ako je jeftino. i sve na isti kalup.

 

 

 Si siguran da nisi neke druge pomijesao ? Znaci em jedan narucuje dijelove izvana (cak i iz Japana) em drugi narucuje originalne stvari za prakticki noviji auto. Prvensteno, Subaru od Dragona mi je bio top, Auto Analiza ulozilo i sredila onog BMWa (i Skodilak je lijep...), i nemres rec da nije lijepo izgledao. No opet, druga stvar je nesta vidjet prek videa a druga stvar je to vidjet uzivo. Eto Dragon netak davno uzeo Eclipse, auto je prvo izgledao kao groblje, nakon par izmena i sredjivanja, auto je vec pojava a nije nit poceo...

12 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Jarvan kaže...

Ja sam prije par godina skidao plin s auta.

Poprilično jednostavno, Autoplin Cepelin, skinuli, dali račun i potvrdu da je sve odrađeno kako treba, to sam odnio na stanicu za tehnički (iz nekog razloga od njih 7 u okolici, jedino u Dugom Selu ili Velikoj Gorici sam to mogao odraditi, pretpostavljam da se sad može na više njih?? .. ugl. to treba provjeriti na najbližoj STP), platio atest (mislim 400 kn) i novu prometnu, proces od jednog dana.

 Ako me pamćenje služi, nekih 700 kn, i pod račun plinska instalacija. Ako si uzimaš instalaciju onda je preko 1500 kn. 

Mada vjerojatno sad je možda i neka druga šema.

Najbolje im pošalji mail.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hahhaajaads kaže...
Robert_84 kaže...
ivanzu kaže...

Ne znam kakve ti tuning kanale na balkanu pratiš ali na balkanu ljudi nisu opsjednuti Opelom, jedini popularni kanal na balkanu za koji znam da je imao Opela je onaj DragonGarage. Kod nas je većinom opsjednutost VW, a ako nije VW onda je nešto Japansko ili BMW, sve ostalo je manjina.

 da upravu si, ja u biti imam samo dva kanala auto analiza i taj dragon garage, doduse i sam sam otisao u smijeru sti radi toga kanala, no na tom kanalu je uglavnom tuning kakav meni nije ok... montiranje svega i svacega ako je jeftino. i sve na isti kalup.

 

 

 Si siguran da nisi neke druge pomijesao ? Znaci em jedan narucuje dijelove izvana (cak i iz Japana) em drugi narucuje originalne stvari za prakticki noviji auto. Prvensteno, Subaru od Dragona mi je bio top, Auto Analiza ulozilo i sredila onog BMWa (i Skodilak je lijep...), i nemres rec da nije lijepo izgledao. No opet, druga stvar je nesta vidjet prek videa a druga stvar je to vidjet uzivo. Eto Dragon netak davno uzeo Eclipse, auto je prvo izgledao kao groblje, nakon par izmena i sredjivanja, auto je vec pojava a nije nit poceo...

 auto analizu komentirao uopce nisam, kanal je ok i decko radi ok.  znaci ja ne pricam o osobama koje vode kanale vec o kanalima.

 

za dragona nisam rekao nista previse lose vec samo ako si htio STI onda kupi STI ne WRX pa ugradivat turbo od STI jer ti je to netko iz Tuzle prodao (o tome koliko ce to sve trajat jer su ostali dijelovi ostali od WRX je neka druga prica), o dijelovima koje je narucio iz vana nebi jer ih mogu nabrojat na prva 3 prsta jedne ruke. no sve se radi kako financije dopuste i o dostupnosti dijelova. Eclispa sta je napravio od njega. stavio felge koje je nasao u bosni da pasu i ocistio auto. 

 

daleko je to od sredivanja i "tuniranja". ono dijelova koje sam naveo na listi gdje san napisao sta je radeno na STI je preko 7000€, jer za svaki moras platit dostavu iz USA i carinu. ovaj iznos je daleko veci od iznosa koje je ijedan od njih ulozio u auto a nista  nije sponzorirano. i jos mi treba jedno 5000-7000 da napravim ono sto planiram u konacnici.

 

meni je to na nasim prostorima smijesno, sve jos na razini da se ode na auto otpad pa se uzimaju dijelovi koji pasu.... to nije tuniranje.

 

Civic Type R kojeg sam spomenuo od kolege sa foruma izgleda 10 puta bolje i sa smekom uraden nego 90% auta sa kanala koje sam vidio.

 

No ako netko ne moze svatit da skidanje znaka auta i izbacivanje bocnih zmigavaca te gitovanje i bojanje toga dijela auta nije sredivanje to je nesto drugo. ili ja posto nisam auto osoba to ne razumijem.

Ne slušaj nikoga, ostani svoj
Poruka je uređivana zadnji put ned 17.4.2022 19:31 (Robert_84).
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pitanje za detailere, koji proizvod kupiti na našim prostorima (DE, AT, CH, HR), a da konkurira i ostvaruje iste rezultate kao i leatherique rejuvenator oil & pristine clean? Želim postići isti factory matte finish na svojem W211 kao u videu - 

16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ljudi okorjeli sam fan BMW-a ali jednostavno me vuče ponuda kupnje nove Toyote C-HR?

Šta mislite o tome?

10 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Envy kaže...

Ljudi okorjeli sam fan BMW-a ali jednostavno me vuče ponuda kupnje nove Toyote C-HR?

Šta mislite o tome?

 što znači da si okorjeli fan BMW-a? da trenutno voziš jednog, ili bi ga htio kupit? kako si se zainteresirao za C-HR? ako bi ga kupio, dal bi uzeo baš novog iz salona i sa kojim motorom? dolazi li u obzir novi c-hr + s vremenom kupiš nekog bmw-a kao vikend auto? moraš dati malo više detalja da ti možemo dati neko mišljenje, inače tvoj post djeluje skoro ko da trollaš... 

15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kaj mislite o ovim brisacima? 

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
dtdtdt kaže...
Envy kaže...

Ljudi okorjeli sam fan BMW-a ali jednostavno me vuče ponuda kupnje nove Toyote C-HR?

Šta mislite o tome?

 što znači da si okorjeli fan BMW-a? da trenutno voziš jednog, ili bi ga htio kupit? kako si se zainteresirao za C-HR? ako bi ga kupio, dal bi uzeo baš novog iz salona i sa kojim motorom? dolazi li u obzir novi c-hr + s vremenom kupiš nekog bmw-a kao vikend auto? moraš dati malo više detalja da ti možemo dati neko mišljenje, inače tvoj post djeluje skoro ko da trollaš... 

Vozio E30, pa onda E90-tku (sve top 4-cilindra motori), Vozim sada dva passata, jedan je Passat 5 a drugi Passat 7 dok mi cura ima Passata 8.


Passati kao passati, sve je to kao avion ali ni izbliza kao vozne karakteristike BMW-a E90 (automatski mjenjač 135 kW).

Ali Toyota C-HR imam ponudu da kupim novu novcatu (sve ovo gore je 200, 300k + km) a i stari se pa mi valjda sa ženom i nije bitno kakvu ću auto voziti. Naravno da mi je cilj Germanija a tamo mogu kupiti E46 redni 6-tak za kolekciju.

Možda malo jasnije malo?

Mislim znam ja šo je to BMW i F30 (serija 3) i F10 (serija 5) ali ja znam kada se to nešto pokvari koliko košta. Ali sa Toyotom tko god ju je kupio - nema tih problema. Za

ato ih i najmanje ima na oglasnicima.

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice