Trebam registrirati auto po prvi put van mjesta prebivalista.
Jel mogu npr auto registrirati u ogulinu a iz zagreba sam?
Moraju li oni imati ZG Tablice?
Trebam registrirati auto po prvi put van mjesta prebivalista.
Jel mogu npr auto registrirati u ogulinu a iz zagreba sam?
Moraju li oni imati ZG Tablice?
Trebam registrirati auto po prvi put van mjesta prebivalista.
Jel mogu npr auto registrirati u ogulinu a iz zagreba sam?
Moraju li oni imati ZG Tablice?
Tribali bi imat koji komad ZG tablice.
Ja sam lani u Zagrebu registrirao auto na Šibenske tablice.
Trebam registrirati auto po prvi put van mjesta prebivalista.
Jel mogu npr auto registrirati u ogulinu a iz zagreba sam?
Moraju li oni imati ZG Tablice?
Produljiti registraciju možeš na bilo kojoj stanici u HR.
Kao što je kolega i spomenuo, na dobar dio stanica možeš i tablice svoje dobiti, ZG vjerojatno imaju svi, ali da odeš u OS npr sumnjam da bi imali RI. Ali one bliske uvijek imaju, i one koje se najčešće registriraju.
Trebam registrirati auto po prvi put van mjesta prebivalista.
Jel mogu npr auto registrirati u ogulinu a iz zagreba sam?
Moraju li oni imati ZG Tablice?
Ako i nemaju, mozes naruciti odredene tablice u odredenu stanicu.
hvala svima na odgovorima.
znam za ovo da mozes produziti bilo gdje. jedno nisam znao mogu li prvu regu obaviti van zupanije.
nadam se da imaju ZG tablice.
U Ogulinu je jedna jedina stanica za STP, nazovi i pitaj.
Može se bez problema, ja sam iz RI a bez problema sam kupio i registrirao auto i Svetoj Nedelji, imali su riječke tablice.
Gdje kupiti damping spuzvu odnosno treba mi za vrata od auta da smanjim buku
Pogledaj ovdje, imaju svega - https://www.orangeaudio.hr/
Pogledaj ovdje, imaju svega - https://www.orangeaudio.hr/
Ja sam kod njih našao adaptere za aftermarket zvučnike za swifta, preporuka
BTW:
Ako je kome zgodnije, prodaju i na ebay-u:
https://www.ebay.com/sch/orangeaudio-si/m.html?_nkw=&_armrs=1&_ipg=&_from=
EDIT:
Off topic:
Uhvatio susjedu kako čisti pričja govna...
revival! Sjećam se da sam ga kao klinac vidio na velesajmu, bio je ugrubo prikazan i cijeli proces samogradnje u "Uradi Sam" časopisu 80-tih.
edit nije to taj koji spominju iz 1992. Bio je negdje tamo oko 1985 prvi model mislim od istog autora, ali puno primitivniji. Oblik je bio sličan, također od fiberglasa. Motor je bio nešto kao 1.5/80KS
Molio bih vas pomoć oko felgi. Totalna sam neznalica.
Naime, riješio bih se seta aluminijskih felgi jer mi više ne trebaju, prelazim na cijelogodišnje gume pa mi jedan set više ne treba.
Vozim auto marke KIA.
Prodao bih ih ispod svake cijene jer ih nemam gdje čuvati.
Radi se o MAK felgama, 18 inčnim.
Gume koje su bile na njima su R18 235/45, vidim da imaju 5 rupa, izmjerio sam da su širine 230mm, i to je sve što ja pametno mogu reći o njima.
Mene zanima koje su mi infomacije potrebne da ih mogu prodati, da kupac može znati da će odgovarati na njegovo vozilo.
Tu sam poslikao s stražnje strane felgi neke oznake koje stoje iza, što mi je od toga bitno ako netko zna?
Unaprijed se zahvaljujem na pomoći.
Molio bih vas pomoć oko felgi. Totalna sam neznalica.
Naime, riješio bih se seta aluminijskih felgi jer mi više ne trebaju, prelazim na cijelogodišnje gume pa mi jedan set više ne treba.
Vozim auto marke KIA.
Prodao bih ih ispod svake cijene jer ih nemam gdje čuvati.
Radi se o MAK felgama, 18 inčnim.
Gume koje su bile na njima su R18 235/45, vidim da imaju 5 rupa, izmjerio sam da su širine 230mm, i to je sve što ja pametno mogu reći o njima.
Mene zanima koje su mi infomacije potrebne da ih mogu prodati, da kupac može znati da će odgovarati na njegovo vozilo.
Tu sam poslikao s stražnje strane felgi neke oznake koje stoje iza, što mi je od toga bitno ako netko zna?
Unaprijed se zahvaljujem na pomoći.
Bitna je velicina (colaza), sirina, broj i raspon rupa, centralna rupa te offset (ET). Kod tebe je velicina 18, sirina 8, broj i raspon rupa kod KIA-e je 5x114,3, centralna 67,1mm i offset koliko vidim je 40. Ova centralna vrijedi ako nisi trebao stavljat nikakve prstenove, tj. to je standardna za KIA vozila.
Pozdrav, novi sam u vožnji automobila (godinama sam samo motocikle vozio), vozim auto tek nekoliko dana.
Zanima me eh, kako da znam koliko je maksimalna visina nogostupa na koji bi se mogao auto popeti radi parkiranja? Da li on mora biti niži od "ground clearance" vozila (u mojeg smart fortwo piše da je svega 13cm, što je jako malo), ili to može biti i par cm više? Više bih volio da mi objasnite nego da probam empirijskim načinom i zajebem nešto na autu.
Hvala vam.
Zna li netko inace kada crkne recimo gepek automatsko zatvaranje vrata ili ono da se retrovizori automatski saviju.
Ima li alternative ili samo skupi popraci?
Jer malo mi glupo ako se gepek vrata nedaju vise zatvoriti ili otvoriti jer je recimo servomotor krepao. a nemozes ih kao kod starijih auta samo manualno diggnuti.
Zna li netko inace kada crkne recimo gepek automatsko zatvaranje vrata ili ono da se retrovizori automatski saviju.
Ima li alternative ili samo skupi popraci?
Jer malo mi glupo ako se gepek vrata nedaju vise zatvoriti ili otvoriti jer je recimo servomotor krepao. a nemozes ih kao kod starijih auta samo manualno diggnuti.
Zašto bi crknulo? Prtljažnik uvijek ima i opciju ručnog otvaranja. Nedavno sam prodavao auto i dođe čovjek razgledati i budala rukom na silu otklopi retrovizor. Nije se dogodilo ništa, kao da se samo resetirao. Nakon 1 otklapanja i sklapanja sve je bilo isto.
Pa normalno da mora biti niže. I to oduzmi još 1-2cm jer kad kotač popne ili siđe preko ivičnjaka dolazi do kompresije ovjesa pa je još niži u tom trenutku.
Zna li netko inace kada crkne recimo gepek automatsko zatvaranje vrata ili ono da se retrovizori automatski saviju.
Ima li alternative ili samo skupi popraci?
Jer malo mi glupo ako se gepek vrata nedaju vise zatvoriti ili otvoriti jer je recimo servomotor krepao. a nemozes ih kao kod starijih auta samo manualno diggnuti.
Zašto bi crknulo? Prtljažnik uvijek ima i opciju ručnog otvaranja. Nedavno sam prodavao auto i dođe čovjek razgledati i budala rukom na silu otklopi retrovizor. Nije se dogodilo ništa, kao da se samo resetirao. Nakon 1 otklapanja i sklapanja sve je bilo isto.
A ono mehanika ima svoj vijek trajanja 10-15 mozda 20 godina
Ja imam električni bunker i mogu ga otvoriti i zatvoriti ručno bez problema samo nekako ružno zvuči kad ga ručno povlačiš i osjetiš da nije običan bunker
hvala svima na odgovorima.
znam za ovo da mozes produziti bilo gdje. jedno nisam znao mogu li prvu regu obaviti van zupanije.
nadam se da imaju ZG tablice.
Igrom slučaja kupio sam prije dvije godine auto u Ogulinu i nisu imali Zg tablice. Provjeri
zvao sam ih u subotu (ili petak) imali su jos 3 para na stanju. nisam stigao otici u subotu. idem tek u cetvrtak. mozda cak i u delnice. ali imaju ih i tamo.
hvala
Bok ekipa, tata planira uzeti u Austriji Ford Focusa 2005 godina, 1.4 benzinac 59kw, auto ima 98tkm. Kakva je ta mašina? Ima kakve mane? Na 100tkm treba neki veći servis raditi? Se isplati uzimati ili nešto drugo gledati? 2,2k € traže za njega. Koliki bi uvoz bio ako zna netko, hvala.
17 g. stari auto iz uvoza?
pa bolje mu je zvat Cammeo za 50 kn ga otpelja kam treba...
oprosti, nema mi nikako logike, znam da se nema novaca, ali još staru kramu uvoziti...
Ne postoji auto na svijetu koji dobro izgleda sa ovako razdvojenim svjetlima - ako ih svi modeli dobiju bit će definitivno najružniji brend na svijetu.. Bangleova sedmica je ljepotica za ovo, a ona je ružna kao smrt..
17 g. stari auto iz uvoza?
pa bolje mu je zvat Cammeo za 50 kn ga otpelja kam treba...
oprosti, nema mi nikako logike, znam da se nema novaca, ali još staru kramu uvoziti...
Auto je očuvani, malo km, za vozit dnevno 30km max, što fali?
Bok ekipa, tata planira uzeti u Austriji Ford Focusa 2005 godina, 1.4 benzinac 59kw, auto ima 98tkm. Kakva je ta mašina? Ima kakve mane? Na 100tkm treba neki veći servis raditi? Se isplati uzimati ili nešto drugo gledati? 2,2k € traže za njega. Koliki bi uvoz bio ako zna netko, hvala.
trošarina i takse 5000-5500kn. Veliki servis bi trebalo napraviti već samim time koliko je auto star. Zupčasti remen je jako star iako automobil nije puno prešao. Pogledati servisnu ako ju ima, možda je sve periodički mijenjano, u tom slučaju ne treba nikakav veći servis.
Je li automobil redovno vožen (ono 1 tjedno kao treći auto u obitelji pa zato takva kilometraža) ili je dugo stajao? Ako je stajao onda bi moglo biti dosta problema s trulim crijevima i sličnim stvarima. Ne znam kakvi su Austrijanci s održavanjem (picajzle ili škrtci?).
Pribroji cijeni trošarinu, takse, prijevoz vozila, čekanje na šalterima i papirologiju pa vidi je li to uopće jeftinije nego kupiti sličan automobil kod nas.